7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Ocak ayında Cloudyflex’in 3.sünü gerçekleştirdiği Zoho MeetUp etkinliğindeydik. CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho, yaptığı bu etkinlikteki katılımcı sayısı ile Türkiye pazarında da önemli bir oyuncu olduğunu gösterdi.
Etkinlikte; Zoho CRM’i verimli kullanabilmek için ipuçlarının verildiği, müşterilerin başarı hikayelerini paylaştığı ve Zoho CRM’in uygulamalı anlatımlarına yer verildi. AloTech, Monitera, İstanbul Business School gibi sektöründe başarılı firmalar, Zoho’nun sağladığı başarılı uygulamalardan söz etti.
Zoho CRM kullanıcılarından biri olarak AloTech CTO’su İdris Avcı, Zoho’nun şirket içerisindeki kullanım noktaları, AloTech ve Zoho iş uygulamalarını beraber kullanan müşterilerdeki entegrasyonlar hakkında bilgiler paylaştı.
Teknolojinin kültüre, ekonomiye ve siyasete etkilerini konu alan ABD merkezli Wired Dergisi’nin UK edisyonu, her yıl düzenli olarak Avrupa’nın en gözde yüz girişimini seçiyor.
Omerd’in düzenlemiş olduğu “Satış Sonrası Operasyonları” etkinliğinde AloTech Satış Direktörü Hüseyin Özkale konuşmacı olarak yer aldı. Satış ve satış sonrası operasyonlar hakkında sunumların yapıldığı etkinlikte marka/müşteri ilişkileri ve marka güvenilirliği işlenen diğer konu başlıklarıydı.
Bir metafor olduğu 90’lı yıllardan bu yana bulut hizmetlerinin gelişimi hızla devam ediyor. Günümüzde bulut bilişim hizmetlerin servis hedefine ve hizmetin verildiği katmana uygun olarak üç temel kategorisi bulunuyor: