7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkezinin en önemli bileşenlerinden biri sesli yanıt sistemidir. Sesli yanıt sisteminin artan müşteri taleplerine cevap verebilecek şekilde geliştirilmesi gerekir. AloTech Teknolojisi ile müşterilerinize sesli yanıt sisteminizde self servis hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sistemi (IVR) ile sizi arayan ve sizin aradığınız müşterilerinize farklı çözümler sağlayabilirsiniz. Müşterilerinize işlemlerini daha hızlı tamamlama imkanı sunmanın yanı sıra müşteri temsilcilerinizin operasyonel yükünü de büyük oranda azaltabilirsiniz.
AloTech Self Servis IVR ile temsilcilerin mesai saatlerini beklemeden müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Müşterileriniz, self servis işlem yaparken tekrar dinleme seçenekleri ile haftanın her günü ve her saatinde kolaylıkla taleplerini gerçekleştirebilir. Bu sayede operasyonunuzun iş yükünü azaltırken, müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayabilir, memnuniyeti artırabilirsiniz. Bunun yanı sıra Chatbot ile yazılı iletişim kanalında da müşteri taleplerini kolayca yönetebilirsiniz.
AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterilerinizin temsilciye bağlanmayı beklemeden sipariş vermelerini sağlayabilirsiniz. CRM Entegrasyonu ile arayan müşterinizi tanıyabilir, iletişim ve adres bilgilerine ve geçmiş kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Bunun yanında müşteriden adres bilgisini sesli yanıt sistemi üzerinden de alabilir ve sipariş takip sisteminize aktarabilirsiniz. Predictive Dialer ile operasyon verimliliğinizi artırabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile müşterilerinizin sipariş durum bilgisine 7/24 ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Müşterileriniz temsilciye bağlanmayı beklemeden mesai saatleriniz dışında da siparişleri ile ilgili bilgilere ulaşabilir. AloTech Self Servis IVR Teknolojisi, entegrasyon ile arayan telefon numarası sayesinde müşterinizi tanır ve sipariş bilgilerini sesli yanıt sisteminde iletir. Self Servis Sipariş Sorgulama ile müşterilerinizin dilediğinde talep ettiği bilgilere ulaşmasını sağlayabilir, operasyon verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterileriniz sipariş iptali veya iadesini temsilciye bağlanmadan kolaylıkla gerçekleştirebilir. İptal ya da iade işlemi yapmak isteyen müşterileriniz ilgili siparişi seçerek taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir, akışınızda kurgulayacağınız onay kodu SMS entegrasyonu ile müşteri güvenliği artırabilirsiniz. Self Servis IVR ile çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltarak 7/24 hizmet sağlayabilirsiniz. Çağrı sonunda müşteri memnnuniyeti anketleri sunarak süreci ölçümleyebilirsiniz. Çağrı merkezi devamlılığında önemli rol alan çözümlerimizle süreçlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
Self Servis Teknolojisi ile müşterileriniz haftanın her günü ve saatinde aldığı hizmet bedelini kredi kartı ile ödeyebilir, sahip olduğu kartın bakiyesini sorgulayabilir, limit arttırma ya da düşürme taleplerini iletebilir. Bu işlemleri Self Servis gerçekleştirirken SMS Entegrasyonu ile onay kodu özelliğinden faydalanarak güvenliği arttırabilirsiniz. AloTech Self Servis IVR ile müşterilerinizin güvenliğini ön planda tutarak 7/24 hizmet sunabilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]