Çağrı merkezinin en önemli bileşenlerinden biri sesli yanıt sistemidir. Sesli yanıt sisteminin artan müşteri taleplerine cevap verebilecek şekilde geliştirilmesi gerekir. AloTech Teknolojisi ile müşterilerinize sesli yanıt sisteminizde self servis hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sistemi (IVR) ile sizi arayan ve sizin aradığınız müşterilerinize farklı çözümler sağlayabilirsiniz. Müşterilerinize işlemlerini daha hızlı tamamlama imkanı sunmanın yanı sıra müşteri temsilcilerinizin operasyonel yükünü de büyük oranda azaltabilirsiniz.
AloTech Self Servis IVR ile temsilcilerin mesai saatlerini beklemeden müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Müşterileriniz, self servis işlem yaparken tekrar dinleme seçenekleri ile haftanın her günü ve her saatinde kolaylıkla taleplerini gerçekleştirebilir. Bu sayede operasyonunuzun iş yükünü azaltırken, müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayabilir, memnuniyeti artırabilirsiniz. Bunun yanı sıra Chatbot ile yazılı iletişim kanalında da müşteri taleplerini kolayca yönetebilirsiniz.
AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterilerinizin temsilciye bağlanmayı beklemeden sipariş vermelerini sağlayabilirsiniz. CRM Entegrasyonu ile arayan müşterinizi tanıyabilir, iletişim ve adres bilgilerine ve geçmiş kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Bunun yanında müşteriden adres bilgisini sesli yanıt sistemi üzerinden de alabilir ve sipariş takip sisteminize aktarabilirsiniz. Predictive Dialer ile operasyon verimliliğinizi artırabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile müşterilerinizin sipariş durum bilgisine 7/24 ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Müşterileriniz temsilciye bağlanmayı beklemeden mesai saatleriniz dışında da siparişleri ile ilgili bilgilere ulaşabilir. AloTech Self Servis IVR Teknolojisi, entegrasyon ile arayan telefon numarası sayesinde müşterinizi tanır ve sipariş bilgilerini sesli yanıt sisteminde iletir. Self Servis Sipariş Sorgulama ile müşterilerinizin dilediğinde talep ettiği bilgilere ulaşmasını sağlayabilir, operasyon verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterileriniz sipariş iptali veya iadesini temsilciye bağlanmadan kolaylıkla gerçekleştirebilir. İptal ya da iade işlemi yapmak isteyen müşterileriniz ilgili siparişi seçerek taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir, akışınızda kurgulayacağınız onay kodu SMS entegrasyonu ile müşteri güvenliği artırabilirsiniz. Self Servis IVR ile çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltarak 7/24 hizmet sağlayabilirsiniz. Çağrı sonunda müşteri memnnuniyeti anketleri sunarak süreci ölçümleyebilirsiniz. Çağrı merkezi devamlılığında önemli rol alan çözümlerimizle süreçlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
Self Servis Teknolojisi ile müşterileriniz haftanın her günü ve saatinde aldığı hizmet bedelini kredi kartı ile ödeyebilir, sahip olduğu kartın bakiyesini sorgulayabilir, limit arttırma ya da düşürme taleplerini iletebilir. Bu işlemleri Self Servis gerçekleştirirken SMS Entegrasyonu ile onay kodu özelliğinden faydalanarak güvenliği arttırabilirsiniz. AloTech Self Servis IVR ile müşterilerinizin güvenliğini ön planda tutarak 7/24 hizmet sunabilirsiniz.
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]
Müşteri deneyimi (CX), markalar için son derece kritiktir. CX, bir müşterinin bir markayla her etkileşiminde yaşadığı genel deneyimi ifade eder ve bu deneyim, markanın müşteriyle olan ilişkisinin tüm yönlerini kapsar. Müşterilerin markalarla doğrudan iletişim kurduğu bu noktalar, genellikle ilk izlenimlerin ve uzun süreli ilişkilerin şekillendiği alanlardır. Çağrı merkezi etkileşimleri; müşteri memnuniyeti, sadakati ve operasyonel verimlilik […]