7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Her Şey Bulut ile Müşteri Arasında

Çağrı merkezinin en önemli bileşenlerinden biri sesli yanıt sistemidir. Sesli yanıt sisteminin artan müşteri taleplerine cevap verebilecek şekilde geliştirilmesi gerekir. AloTech Teknolojisi ile müşterilerinize sesli yanıt sisteminizde self servis hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sistemi (IVR) ile sizi arayan ve sizin aradığınız müşterilerinize farklı çözümler sağlayabilirsiniz. Müşterilerinize işlemlerini daha hızlı tamamlama imkanı sunmanın yanı sıra müşteri temsilcilerinizin operasyonel yükünü de büyük oranda azaltabilirsiniz.

Müşteri Taleplerini Yönetin

AloTech Self Servis IVR ile temsilcilerin mesai saatlerini beklemeden müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Müşterileriniz, self servis işlem yaparken tekrar dinleme seçenekleri ile haftanın her günü ve her saatinde kolaylıkla taleplerini gerçekleştirebilir. Bu sayede operasyonunuzun iş yükünü azaltırken, müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz.

Siparişinizi Oluşturun

AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterilerinizin temsilciye bağlanmayı beklemeden sipariş vermelerini sağlayabilirsiniz. CRM Entegrasyonu ile arayan müşterinizi tanıyabilir, iletişim ve adres bilgilerine ve geçmiş kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Bunun yanında müşteriden adres bilgisini sesli yanıt sistemi üzerinden de alabilir ve sipariş takip sisteminize aktarabilirsiniz.

Sipariş Durumunu Sorgulayın

AloTech Teknolojisi ile müşterilerinizin sipariş durum bilgisine 7/24 ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Müşterileriniz temsilciye bağlanmayı beklemeden mesai saatleriniz dışında da siparişleri ile ilgili bilgilere ulaşabilir. AloTech Self Servis IVR Teknolojisi, entegrasyon ile arayan telefon numarası sayesinde müşterinizi tanır ve sipariş bilgilerini sesli yanıt sisteminde iletir. Self Servis Sipariş Sorgulama ile müşterilerinizin dilediğinde talep ettiği bilgilere ulaşmasını sağlayabilir, operasyon verimliliği ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Müşterilerinize Özel Hizmet

AloTech’in sunduğu Self Servis IVR Teknolojisi ile müşterileriniz sipariş iptali veya iadesini temsilciye bağlanmadan kolaylıkla gerçekleştirebilir. İptal ya da iade işlemi yapmak isteyen müşterileriniz ilgili siparişi seçerek taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir, akışınızda kurgulayacağınız onay kodu SMS entegrasyonu ile müşteri güvenliği arttırabilirsiniz. Self Servis IVR ile çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltarak 7/24 hizmet sağlayabilirsiniz.

Ödeme alma / Bakiye Sorgulama

Self Servis Teknolojisi ile müşterileriniz haftanın her günü ve saatinde aldığı hizmet bedelini kredi kartı ile ödeyebilir, sahip olduğu kartın bakiyesini sorgulayabilir, limit arttırma ya da düşürme taleplerini iletebilir. Bu işlemleri Self Servis gerçekleştirirken SMS Entegrasyonu ile onay kodu özelliğinden faydalanarak güvenliği arttırabilirsiniz. AloTech Self Servis IVR ile müşterilerinizin güvenliğini ön planda tutarak 7/24 hizmet sunabilirsiniz.

Türkiye A3 fotokopi pazarının lideri Kyocera olarak, Türkiye’nin önemli kuruluşlarının da içinde bulunduğu geniş bir portföye sahibiz. AloTech ile yaptığımız işbirliği sayesinde, tüm çağrı merkezi süreçlerimizi hızlı ve ölçülebilir hale getirdik.

Murat Şimşir
KYOCERA TEKNİK DESTEK YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat