AloTech’in teknoloji altyapısı sayesinde size en uygun çağrı merkezi çözümünü hayata geçirebilirsiniz. IVR, ACD, TTS, SR ve Bot ile daha hızlı çözümler üretebilir ve müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz. Kalite ve anket araçlarını kullanarak çağrı merkezi verimliliğini arttırabilirsiniz. AloTech WebRTC ve VoIP teknolojilerini kullanmaktadır. Esnek API’ları sayesinde kullandığınız diğer araçlarla entegrasyon yapmaya olanak sağlar.
AloTech mevcuttaki CRM entegrasyonlarının yanı sıra size kendi CRM altyapınız ile de entegre olma esnekliği sunar. CRM entegrasyonları ile kontak ve çağrı yönetimi, AloTech raporlarınızın CRM sisteminize taşınması, tek tuşla arama, çağrılar için kişi kartı açma özelliklerini kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır API’lar ile birçok işleminizi otomatize etme imkanı sunar.
Gelen çağrı yönetimi için özelleştirilmiş IVR, kuyruk bazlı yönlendirme, metni sese çevirme, otomatik çağrı dağıtımı, tercih edilen temsilciye yönlendirme, VIP müşteri hizmetleri gibi birçok özelliği AloTech’te kullanabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin firmanıza duyduğu bağlılık ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.
Predictive ve IVR Dialer özellikleri ile kampanya, satış, tahsilat ve anket aramalarını otomatik bir şekilde yapabilir ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz. CRM sistemleri ile entegre olabilen AloTech ile arama öncesinde müşteri bilgileri görüntüleyebilir, ve çağrı sonrasında bilgileri güncelleyebilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır. Özellikle satış süreçlerini hızlandırmak ve yetkinliğinizi gösterebilmek adına teknolojimizin bu yararlarından faydalanabilirsiniz.
AloTech Web Chat, Whatsapp Chat, Telegram Chat ve Facebook Chat ile müşterilerinizin size yazılı kanallardan ulaşmasını kolaylaştırabilirsiniz. Chat içerisinde etkileşimli chat dağıtımı ve chat yönlendirme menüleri kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra müşteri temsilcileriniz aynı anda birden fazla chat karşılayabilir ve müşterilerinize hızlı çözümler üretmenize olanak sağlar. Müşteri temsilcileri tarafından yapılam tüm chatlerin detaylarına platform üzerindeki chat raporları ekranından erişebilirsiniz.
Özelleştirilmiş raporlar, dashboard ve wallboard seçenekleri ile çağrı merkezinizdeki tüm gelişim noktalarını tespit edin.
Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]
Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]