Bulut Çağrı Merkezi Çözümlerinde Tercihiniz AloTech

AloTech’in teknoloji altyapısı sayesinde size en uygun çağrı merkezi çözümünü hayata geçirebilirsiniz. IVR, ACD, TTS, SR ve Bot ile daha hızlı çözümler üretebilir ve müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz. Kalite ve anket araçlarını kullanarak çağrı merkezi verimliliğini arttırabilirsiniz. AloTech WebRTC ve VoIP teknolojilerini kullanmaktadır. Esnek API’ları sayesinde kullandığınız diğer araçlarla entegrasyon yapmaya olanak sağlar.

AloTech'i Tercih Eden Teknoloji Firmaları

CRM Entegrasyonları

AloTech mevcuttaki CRM entegrasyonlarının yanı sıra size kendi CRM altyapınız ile de entegre olma esnekliği sunar. CRM entegrasyonları ile kontak ve çağrı yönetimi, AloTech raporlarınızın CRM sisteminize taşınması, tek tuşla arama, çağrılar için kişi kartı açma özelliklerini kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır API’lar ile birçok işleminizi otomatize etme imkanı sunar.

Gelen Çağrı Yönetimi

Gelen çağrı yönetimi için özelleştirilmiş IVR, kuyruk bazlı yönlendirme, metni sese çevirme, otomatik çağrı dağıtımı, tercih edilen temsilciye yönlendirme, VIP müşteri hizmetleri gibi birçok özelliği AloTech’te kullanabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin firmanıza duyduğu bağlılık ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.

Giden Çağrı Yönetimi ve Dialer

Predictive ve IVR Dialer özellikleri ile kampanya, satış, tahsilat ve anket aramalarını otomatik bir şekilde yapabilir ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz. CRM sistemleri ile entegre olabilen AloTech ile arama öncesinde müşteri bilgileri görüntüleyebilir, ve çağrı sonrasında bilgileri güncelleyebilirsiniz.

Sanal Pos ile Online Ödeme

AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır. Özellikle satış süreçlerini hızlandırmak ve yetkinliğinizi gösterebilmek adına teknolojimizin bu yararlarından faydalanabilirsiniz.

AloTech Yazılı İletişim Kanalları

AloTech Web Chat, Whatsapp Chat, Telegram Chat ve Facebook Chat ile müşterilerinizin size yazılı kanallardan ulaşmasını kolaylaştırabilirsiniz. Chat içerisinde etkileşimli chat dağıtımı ve chat yönlendirme menüleri kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra müşteri temsilcileriniz aynı anda birden fazla chat karşılayabilir ve müşterilerinize hızlı çözümler üretmenize olanak sağlar. Müşteri temsilcileri tarafından yapılam tüm chatlerin detaylarına platform üzerindeki chat raporları ekranından erişebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Gelişmiş Analitikler

Özelleştirilmiş raporlar, dashboard ve wallboard seçenekleri ile çağrı merkezinizdeki tüm gelişim noktalarını tespit edin.

Nesnelerin İnterneti

Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

VIP Müşteri Hattı

Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.

SMS Entegrasyonu

AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

BluTV Müşteri İletişim Merkezi’nde, AloTech’in çözüm odaklı ve yenilikçi yaklaşımı, çalışan deneyimini artıran arayüzü, bulut teknolojisi ile remote çalışma modeline uyumu, tüm yeni teknolojilere kolay entegre edebilme ve 7/24 destek verebilme imkanları sayesinde; yaptığımız geliştirmelere ve gerçekleştirdiğimiz müşteri iletişimlerine destek olmakta.

Oğuzhan Gözübüyük
BLUTV MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Yapay Zeka ile Müşteri Deneyimini Kişiselleştirmenin 5 Yolu

Günümüzün rekabetçi iş dünyasında müşterilere kişiselleştirilmiş hizmet sunmak, şirketler için bir gereklilik halini almıştır. Müşterilerle derin seviyede bağlantı kurmak için geliştirilen yapay zeka çözümleri, müşteri hizmetleri alanında fark yaratan unsurlardan biri olur. Yapay zeka (AI) araçları, müşteri deneyimini daha çekici ve destekleyici kılma konusunda şirketlere destek olur. AI tabanlı sistemler, makine öğreniminden duygu analiz araçlarına […]

BLOG
Uzaktan Çalışma ve Bulut Çağrı Merkezi Entegrasyonu

Uzaktan çalışma, günümüz iş dünyasında hızla yaygınlaşan trend hâline gelse de temellerinin pandemi sürecinde atıldığı söylenebilir. Evden çalışmanın zorunluluk olduğu pandemide ivme kazanan çalışma modeli, çalışanlara esneklik sunarken şirketlerin operasyonel verimliliklerini artırmalarına olanak tanır. Bu noktada, bulut çağrı merkezi çözümleri devreye girer. AloTech gibi bulut çağrı merkezi çözümleri ise bu sürecin başarıyla yürütülmesine büyük katkı […]

BLOG
Veri Güvenliği Bulut Çağrı Merkezlerinde Nasıl Sağlanır?

Modern iş dünyasında verimlilik sunan bulut çağrı merkezleri veri güvenliği konusundaki endişeleri de beraberinde getirir. AloTech gibi bulut çağrı merkezi sağlayıcıları müşteri bilgileri, konuşma kayıtları ve diğer hassas verilerin güvenliğini sağlamak için çeşitli önlemler almalarıyla öne çıkarlar. Söz konusu verilerin korunması hem yasal gereklilikler hem müşteri güveni açısından büyük öneme sahiptir. Peki, bulut çağrı merkezi […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat