AloTech’in teknoloji altyapısı sayesinde size en uygun çağrı merkezi çözümünü hayata geçirebilirsiniz. IVR, ACD, TTS, SR ve Bot ile daha hızlı çözümler üretebilir ve müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz. Kalite ve anket araçlarını kullanarak çağrı merkezi verimliliğini arttırabilirsiniz. AloTech WebRTC ve VoIP teknolojilerini kullanmaktadır. Esnek API’ları sayesinde kullandığınız diğer araçlarla entegrasyon yapmaya olanak sağlar.
AloTech mevcuttaki CRM entegrasyonlarının yanı sıra size kendi CRM altyapınız ile de entegre olma esnekliği sunar. CRM entegrasyonları ile kontak ve çağrı yönetimi, AloTech raporlarınızın CRM sisteminize taşınması, tek tuşla arama, çağrılar için kişi kartı açma özelliklerini kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır API’lar ile birçok işleminizi otomatize etme imkanı sunar.
Gelen çağrı yönetimi için özelleştirilmiş IVR, kuyruk bazlı yönlendirme, metni sese çevirme, otomatik çağrı dağıtımı, tercih edilen temsilciye yönlendirme, VIP müşteri hizmetleri gibi birçok özelliği AloTech’te kullanabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin firmanıza duyduğu bağlılık ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.
Predictive ve IVR Dialer özellikleri ile kampanya, satış, tahsilat ve anket aramalarını otomatik bir şekilde yapabilir ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz. CRM sistemleri ile entegre olabilen AloTech ile arama öncesinde müşteri bilgileri görüntüleyebilir, ve çağrı sonrasında bilgileri güncelleyebilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır. Özellikle satış süreçlerini hızlandırmak ve yetkinliğinizi gösterebilmek adına teknolojimizin bu yararlarından faydalanabilirsiniz.
AloTech Web Chat, Whatsapp Chat, Telegram Chat ve Facebook Chat ile müşterilerinizin size yazılı kanallardan ulaşmasını kolaylaştırabilirsiniz. Chat içerisinde etkileşimli chat dağıtımı ve chat yönlendirme menüleri kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra müşteri temsilcileriniz aynı anda birden fazla chat karşılayabilir ve müşterilerinize hızlı çözümler üretmenize olanak sağlar. Müşteri temsilcileri tarafından yapılam tüm chatlerin detaylarına platform üzerindeki chat raporları ekranından erişebilirsiniz.
Özelleştirilmiş raporlar, dashboard ve wallboard seçenekleri ile çağrı merkezinizdeki tüm gelişim noktalarını tespit edin.
Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
İşletmeler için müşteri ilişkilerinin yönetimi son derece önemlidir. Çağrı merkezleri için e-mail entegrasyonu, müşteri hizmetlerinin hızlanmasına katkıda bulunur. E-mail yönetimi ise pek çok işlevi bir arada sunarak çağrı merkezlerinin operasyonel verimliliğine yardım eder. Peki e-mail yönetimi nasıl yapılır? Çağrı merkezlerinde müşteri hizmetlerine ne gibi yararlar sağlar? E-Mail Yönetimi Nedir? E-mail yönetimi e-postaların düzenlenmesi, kategorize edilmesi […]
Müşterilerinizin gerçekten ne istediğini anlamanın en etkili yollarından biri de doğru şekilde tasarlanmış müşteri memnuniyet anketleri kullanmaktır. İyi bir anket yalnızca müşteri ihtiyaçlarını anlamanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda iş süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi de ortaya koyar. Peki, anket tasarım araçları ve yapay zeka destekli anket çözümleri kullanarak müşterilerinizin beklentilerini daha doğru şekilde öğrenmek istemez misiniz? […]
Müşteri deneyimi, markanızın başarıya ulaşmasında en hayati unsurlardan biridir. Özellikle günümüzde, dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte işletmenizin müşterilere daha hızlı ve etkili hizmet sunması gerekir. İşte tam bu noktada WhatsApp chatbot entegrasyonu devreye girer. Entegrasyon sayesinde işletmeniz müşteri deneyimini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda operasyonel verimliliğini kolaylıkla artırabilir. WhatsApp chatbot entegrasyonu, AloTech bulut tabanlı sistemlerle birlikte çalışarak […]