AloTech Raporlama ve analiz özellikleri ile mevcut operasyonunuzu kolayca takip edebilir, yorumlayabilirsiniz. Operasyonda iyileştirmeler yapabilir, müşteri temsilcilerinizi eğitebilir ve müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.
AloTech Supervisor Dashboard ile birlikte operasyonu tek ekranda takip edin ve istediğiniz gibi özelleştirin.
AloTech Raporlama Ekranıyla dilediğiniz parametrelere göre filtreleyerek raporlar görüntüleyebilir ve excel formatı ile indirebilirsiniz.
Memnuniyet anketleri sayesinde, müşterilerinizin istek ve ihtiyaçlarını direkt olarak alabilirsiniz. Anket sonuçlarına istinaden, gerekli geri bildirimleri alıp buna göre aksiyon alabilirsiniz. Örneğin, sorununun çözülmediğini düşünen bir müşteriyi tekrar arayabilir, destek olabilrisiniz.
AloTech ses kaydetme özelliği ile çağrılarınızın ses kayıtlarını dinleyebilir, kalite değerlendirme ile birlikte bu kayıtları değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin hangi konularda desteğe ihtiyaç olduğunu anlayabilir , problemleri tespit edebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinin müşterilere verdiği hizmetin kalitelisini ölçmek için kaite değerlendirme özelliğini kullanabilir, belirlenen parametrelere göre kalite kontrol formları ve puanlama sistemleri oluşturabilirsiniz.
Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel tasarlanan wallboard ekranında müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebilirsiniz.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]