AloTech Raporlama ve analiz özellikleri ile mevcut operasyonunuzu kolayca takip edebilir, yorumlayabilirsiniz. Operasyonda iyileştirmeler yapabilir, müşteri temsilcilerinizi eğitebilir ve müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.
AloTech Supervisor Dashboard ile birlikte operasyonu tek ekranda takip edin ve istediğiniz gibi özelleştirin.
AloTech Raporlama Ekranıyla dilediğiniz parametrelere göre filtreleyerek raporlar görüntüleyebilir ve excel formatı ile indirebilirsiniz.
Memnuniyet anketleri sayesinde, müşterilerinizin istek ve ihtiyaçlarını direkt olarak alabilirsiniz. Anket sonuçlarına istinaden, gerekli geri bildirimleri alıp buna göre aksiyon alabilirsiniz. Örneğin, sorununun çözülmediğini düşünen bir müşteriyi tekrar arayabilir, destek olabilrisiniz.
AloTech ses kaydetme özelliği ile çağrılarınızın ses kayıtlarını dinleyebilir, kalite değerlendirme ile birlikte bu kayıtları değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin hangi konularda desteğe ihtiyaç olduğunu anlayabilir , problemleri tespit edebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinin müşterilere verdiği hizmetin kalitelisini ölçmek için kaite değerlendirme özelliğini kullanabilir, belirlenen parametrelere göre kalite kontrol formları ve puanlama sistemleri oluşturabilirsiniz.
Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel tasarlanan wallboard ekranında müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebilirsiniz.
Müşterilerinizle kurduğunuz her iletişim, işletmenizin itibarını ve sadakatini şekillendirir. Bir telefon görüşmesi sonucu memnun olan müşteri, yalnızca bir sorunu çözmekle kalmaz, aynı zamanda bağlılık geliştirir, markanızın itibarını yükseltir, uzun vadeli ilişkiler inşa eder ve çevresine olumlu geri bildirimler sunar. Müşteri memnuniyetini artırmak istiyorsanız temsilcilerinizin her senaryoda profesyonel, empatik ve çözüm odaklı bir yaklaşım benimsemesi gerekir. […]
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]