Raporlayın, Analiz Edin ve Operasyonunuza Yön Verin!

AloTech Raporlama ve analiz özellikleri ile mevcut operasyonunuzu kolayca takip edebilir, yorumlayabilirsiniz. Operasyonda iyileştirmeler yapabilir, müşteri temsilcilerinizi eğitebilir ve müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.

Anlık ve Geçmişe Yönelik Tüm Rapor ve Analizlere Kolaylıkla Ulaşın

Raporlama ve Analiz Özellikleri

Dashboard

AloTech Supervisor Dashboard ile birlikte operasyonu tek ekranda takip edin ve istediğiniz gibi özelleştirin.

Raporlama Ekranı

AloTech Raporlama Ekranıyla dilediğiniz parametrelere göre filtreleyerek raporlar görüntüleyebilir ve excel formatı ile indirebilirsiniz.

Memnuniyet Anketleri

Memnuniyet anketleri sayesinde, müşterilerinizin istek ve ihtiyaçlarını direkt olarak alabilirsiniz. Anket sonuçlarına istinaden, gerekli geri bildirimleri alıp buna göre aksiyon alabilirsiniz. Örneğin, sorununun çözülmediğini düşünen bir müşteriyi tekrar arayabilir, destek olabilrisiniz.

Ses Kaydetme

AloTech ses kaydetme özelliği ile çağrılarınızın ses kayıtlarını dinleyebilir, kalite değerlendirme ile birlikte bu kayıtları değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin hangi konularda desteğe ihtiyaç olduğunu anlayabilir , problemleri tespit edebilirsiniz.

Kalite Yönetimi

Müşteri temsilcilerinin müşterilere verdiği hizmetin kalitelisini ölçmek için kaite değerlendirme özelliğini kullanabilir, belirlenen parametrelere göre kalite kontrol formları ve puanlama sistemleri oluşturabilirsiniz.

Wallboard

Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel tasarlanan wallboard ekranında müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebilirsiniz.

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çoklu Kanal Çağrı Merkezi Yaklaşımları: 2024’te Müşteri Hizmetlerini Yeniden Şekillendirmek

Müşteri iletişiminde kusursuz ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi beklentisi giderek daha fazla talep görür. Bu noktada şirketlerin her platformda mükemmel ve tutarlı müşteri memnuniyeti sağlaması gerekir. Günümüzün müşteri ilişkileri yolculuğunda müşteriler şirketlerle birden fazla kanal üzerinden etkileşime girme isteği duyar. Bunun için şirketler dijital dönüşüme ve müşterilerin artan taleplerine ayak uydurmak için çoklu kanal çağrı merkezlerini […]

Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat'in Yükselişi
BLOG
Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat’in Yükselişi

Sürekli değişen müşteri ihtiyaç ve beklentileri karşısında şirketler de marka deneyimi ile ürün/hizmet kalitesini güncelleme çabasına girer. Müşteri hizmetleri alanında iyi bir deneyim sunmak müşteriler için marka seçiminde önemli bir kriterdir. İyi yönetilen müşteri ilişkileri şirketlerin her gün artan rekabette kendi faaliyetlerini farklılaştırmalarına katkı sağlar. Müşteri hizmetleri alanında canlı sohbet uygulamalarına yer vermek ise yenilikçi […]

BLOG
Müşteri İlişkilerinde Dijital İmza: Güveni Artırmak için Yeni Bir Yaklaşım

Çağrı merkezi birimleri iş dünyasında giderek önemi artan bir noktaya gelmiş durumdadır. Müşteriye birebir odaklanan ve satın alma sürecine eşlik eden müşteri hizmetleri yeni iş stratejileri oluşturulmasına yardım eder. Şirketlere satış desteği sağlama ve potansiyel müşterilerle etkileşim kurma avantajı sağlayan çağrı merkezleri şirket kazançlarını artırmada önemli görev üstlenir. Çağrı merkezi birimlerinin son dönemlerde sıkça kullandığı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat