AloTech Raporlama ve analiz özellikleri ile mevcut operasyonunuzu kolayca takip edebilir, yorumlayabilirsiniz. Operasyonda iyileştirmeler yapabilir, müşteri temsilcilerinizi eğitebilir ve müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.
AloTech Supervisor Dashboard ile birlikte operasyonu tek ekranda takip edin ve istediğiniz gibi özelleştirin.
AloTech Raporlama Ekranıyla dilediğiniz parametrelere göre filtreleyerek raporlar görüntüleyebilir ve excel formatı ile indirebilirsiniz.
Memnuniyet anketleri sayesinde, müşterilerinizin istek ve ihtiyaçlarını direkt olarak alabilirsiniz. Anket sonuçlarına istinaden, gerekli geri bildirimleri alıp buna göre aksiyon alabilirsiniz. Örneğin, sorununun çözülmediğini düşünen bir müşteriyi tekrar arayabilir, destek olabilrisiniz.
AloTech ses kaydetme özelliği ile çağrılarınızın ses kayıtlarını dinleyebilir, kalite değerlendirme ile birlikte bu kayıtları değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin hangi konularda desteğe ihtiyaç olduğunu anlayabilir , problemleri tespit edebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinin müşterilere verdiği hizmetin kalitelisini ölçmek için kaite değerlendirme özelliğini kullanabilir, belirlenen parametrelere göre kalite kontrol formları ve puanlama sistemleri oluşturabilirsiniz.
Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel tasarlanan wallboard ekranında müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebilirsiniz.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]