AloTech Raporlama ve analiz özellikleri ile mevcut operasyonunuzu kolayca takip edebilir, yorumlayabilirsiniz. Operasyonda iyileştirmeler yapabilir, müşteri temsilcilerinizi eğitebilir ve müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.
AloTech Supervisor Dashboard ile birlikte operasyonu tek ekranda takip edin ve istediğiniz gibi özelleştirin.
AloTech Raporlama Ekranıyla dilediğiniz parametrelere göre filtreleyerek raporlar görüntüleyebilir ve excel formatı ile indirebilirsiniz.
Memnuniyet anketleri sayesinde, müşterilerinizin istek ve ihtiyaçlarını direkt olarak alabilirsiniz. Anket sonuçlarına istinaden, gerekli geri bildirimleri alıp buna göre aksiyon alabilirsiniz. Örneğin, sorununun çözülmediğini düşünen bir müşteriyi tekrar arayabilir, destek olabilrisiniz.
AloTech ses kaydetme özelliği ile çağrılarınızın ses kayıtlarını dinleyebilir, kalite değerlendirme ile birlikte bu kayıtları değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin hangi konularda desteğe ihtiyaç olduğunu anlayabilir , problemleri tespit edebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinin müşterilere verdiği hizmetin kalitelisini ölçmek için kaite değerlendirme özelliğini kullanabilir, belirlenen parametrelere göre kalite kontrol formları ve puanlama sistemleri oluşturabilirsiniz.
Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel tasarlanan wallboard ekranında müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebilirsiniz.
İşletmeler için müşteri ilişkilerinin yönetimi son derece önemlidir. Çağrı merkezleri için e-mail entegrasyonu, müşteri hizmetlerinin hızlanmasına katkıda bulunur. E-mail yönetimi ise pek çok işlevi bir arada sunarak çağrı merkezlerinin operasyonel verimliliğine yardım eder. Peki e-mail yönetimi nasıl yapılır? Çağrı merkezlerinde müşteri hizmetlerine ne gibi yararlar sağlar? E-Mail Yönetimi Nedir? E-mail yönetimi e-postaların düzenlenmesi, kategorize edilmesi […]
Müşterilerinizin gerçekten ne istediğini anlamanın en etkili yollarından biri de doğru şekilde tasarlanmış müşteri memnuniyet anketleri kullanmaktır. İyi bir anket yalnızca müşteri ihtiyaçlarını anlamanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda iş süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi de ortaya koyar. Peki, anket tasarım araçları ve yapay zeka destekli anket çözümleri kullanarak müşterilerinizin beklentilerini daha doğru şekilde öğrenmek istemez misiniz? […]
Müşteri deneyimi, markanızın başarıya ulaşmasında en hayati unsurlardan biridir. Özellikle günümüzde, dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte işletmenizin müşterilere daha hızlı ve etkili hizmet sunması gerekir. İşte tam bu noktada WhatsApp chatbot entegrasyonu devreye girer. Entegrasyon sayesinde işletmeniz müşteri deneyimini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda operasyonel verimliliğini kolaylıkla artırabilir. WhatsApp chatbot entegrasyonu, AloTech bulut tabanlı sistemlerle birlikte çalışarak […]