7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

İşletmeler için Telegram

Sosyal medya ve yazılı iletişim araçları gün geçtikçe daha fazla kullanılıyor. 500 milyondan fazla kullanıcısı ile Telegram bu mesajlaşma uygulamaları arasında önemli bir yere sahip. AloTech ve Telegram entegrasyonu ile Telegram hesabınıza gelen mesajları tek platformdan yanıtlayabilirsiniz. AloTech ile siz de Telegram kullanmayı tercih eden müşterilerinize hizmet verebilir ve müşteri deneyiminizi iyileştirebilirsiniz.

Gelişmiş Chat Karşılama Menüleri

AloTech’in Telegram entegrasyonu ile birlikte gelen çağrılardaki sesli yanıt sistemi (IVR) gibi, gelen chatler için de akış oluşturabilirsiniz. ICR (Interactive Chat Response) adını verdiğimiz sistemimizle birlikte gelen chatleri, temsilci yetkinliği veya chat karşılama miktarı gibi çeşitli durumlara göre dağıtabilirsiniz. Müşterilerinizin bilgilerini entegrasyonlar ile CRM üzerinden görebilir, en uygun hizmeti müşterilerinize sağlayabilirsiniz.

Müşterilerinize Kişiselleştirilmiş Deneyim Sunun

AloTech Telegram entegrasyonu ile müşterilerinize otomatik açılış, kapanış mesajları gönderebilir ve bilgilendirme sağlayabilirsiniz. CRM entegrasyonu ile otomatik olarak müşterilerinizi bilgilendirirken isimlerini kullanabilirsiniz. Self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan 7/24 hizmet sunabilir ve mesai saatleri dışında da talepleri karşılayabilirsiniz.

Çoklu Chat Karşılama

AloTech’in Telegram entegrasyonu ile temsilcileriniz aynı anda birden fazla chat karşılayabilirler ve yöneticiler temsilcileri için anlık chat sınırları getirebilirler. Sesli iletişim kanallarının aksine bir temsilcinin aynı anda birden fazla müşteri iletişim kurabildiği yazılı kanalları AloTech Platformu ile tek ekrandan yönetebilir, Temsilcilerinizin farklı ekranlar arasında gezinmesini önleyerek verimliliğinizi artırabilirsiniz.

Raporlama

AloTech Platformu ile temsilcilerinizin müşterileriniz ile yaptıkları chat kayıtlarına anlık ulaşabildiğiniz gibi geçmie dönük olarak da yazışmaları inceleyebilirsiniz. Supervizör ekranında anlık aktif chatleri görüntüleyebilir, geçmiş chat kayılarına raporlama ekranında ulaşabilir ve değerlendirmelerde bulunabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.

Farklı Platformlarda Chat İmkanı

Webchat, Telegram, WhatApp Business ve Facebook Messenger entegrasyonları ile tüm yazılı kanallarınızdan gelen chatleri tek bir ekrandan karşıayabilir ve değerlendirebilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine, kanallara göre veya sırayla dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.

Biruni Laboratuvarı ailesi olarak tüm çağrı süreçlerimizin yönetimini AloTech’in bulut teknolojisi ile sağlamaktayız. Hızlı kurulum, kolay kullanım, kullanıcı dostu arayüzleri ve 7/24 hizmet veren çözüm odaklı destek ekibi için AloTech’e teşekkür ederiz.

Tuğba Zorlu
BIRUNI LABORATUVARI ÇAĞRI MERKEZI YÖNETICISI

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Chatbotları İyileştirmenin ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 7 Yolu

Chatbotları İyileştirmenin ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 7 Yolu Sürekli Gelişen Bir Strateji Oluşturun Chatbotlar, rutin sorulara hızlı bir şekilde cevap vererek işletmelere değer katarlar. Soruların çok karmaşık olduğu durumlarda ise müşterilerin temsilci ile iletişim sağlaması gerekir. Müşteri temsilcisi konuşmayı kaldığı yerden yakalayabilmeli ve gerekli durumlarda canlı konuşma penceresinden sesli etkileşime geçebilmelidir. Gittikçe popüler olan chatbotlar, […]

BLOG
AloTech yeni yatırım turunda üç milyon dolar yatırım aldı

AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek     Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyon dolarlık yatırım aldı. AloTech bu yatırım ile halihazırda 20 ülkeye ulaşan global operasyonlarını daha da büyüterek özellikle Kuzey Amerika pazarında güçlenmeyi hedefliyor.   Yurt içinde yakaladığı başarıyı […]

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat