7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Sosyal medya ve yazılı iletişim araçları gün geçtikçe daha fazla kullanılıyor. 500 milyondan fazla kullanıcısı ile Telegram bu mesajlaşma uygulamaları arasında önemli bir yere sahip. AloTech ve Telegram entegrasyonu ile Telegram hesabınıza gelen mesajları tek platformdan yanıtlayabilirsiniz. AloTech ile siz de Telegram kullanmayı tercih eden müşterilerinize hizmet verebilir ve müşteri deneyiminizi iyileştirebilirsiniz.
AloTech’in Telegram entegrasyonu ile birlikte gelen çağrılardaki sesli yanıt sistemi (IVR) gibi, gelen chatler için de akış oluşturabilirsiniz. ICR (Interactive Chat Response) adını verdiğimiz sistemimizle birlikte gelen chatleri, temsilci yetkinliği veya chat karşılama miktarı gibi çeşitli durumlara göre dağıtabilirsiniz. Müşterilerinizin bilgilerini entegrasyonlar ile CRM üzerinden görebilir, en uygun hizmeti müşterilerinize sağlayabilirsiniz.
AloTech Telegram entegrasyonu ile müşterilerinize otomatik açılış, kapanış mesajları gönderebilir ve bilgilendirme sağlayabilirsiniz. CRM entegrasyonu ile otomatik olarak müşterilerinizi bilgilendirirken isimlerini kullanabilirsiniz. Self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan 7/24 hizmet sunabilir ve mesai saatleri dışında da talepleri karşılayabilirsiniz.
AloTech’in Telegram entegrasyonu ile temsilcileriniz aynı anda birden fazla chat karşılayabilirler ve yöneticiler temsilcileri için anlık chat sınırları getirebilirler. Sesli iletişim kanallarının aksine bir temsilcinin aynı anda birden fazla müşteri iletişim kurabildiği yazılı kanalları AloTech Platformu ile tek ekrandan yönetebilir, Temsilcilerinizin farklı ekranlar arasında gezinmesini önleyerek verimliliğinizi artırabilirsiniz.
AloTech Platformu ile temsilcilerinizin müşterileriniz ile yaptıkları chat kayıtlarına anlık ulaşabildiğiniz gibi geçmie dönük olarak da yazışmaları inceleyebilirsiniz. Supervizör ekranında anlık aktif chatleri görüntüleyebilir, geçmiş chat kayılarına raporlama ekranında ulaşabilir ve değerlendirmelerde bulunabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.
Webchat, Telegram, WhatApp Business ve Facebook Messenger entegrasyonları ile tüm yazılı kanallarınızdan gelen chatleri tek bir ekrandan karşıayabilir ve değerlendirebilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine, kanallara göre veya sırayla dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]
Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]