Sosyal medya ve yazılı iletişim araçları gün geçtikçe daha fazla kullanılıyor. 500 milyondan fazla kullanıcısı ile Telegram bu mesajlaşma uygulamaları arasında önemli bir yere sahip. AloTech ve Telegram entegrasyonu ile Telegram hesabınıza gelen mesajları tek platformdan yanıtlayabilirsiniz. AloTech ile siz de Telegram kullanmayı tercih eden müşterilerinize hizmet verebilir ve müşteri deneyiminizi iyileştirebilirsiniz.
AloTech’in Telegram entegrasyonu ile birlikte gelen çağrılardaki sesli yanıt sistemi (IVR) gibi, gelen chatler için de akış oluşturabilirsiniz. ICR (Interactive Chat Response) adını verdiğimiz sistemimizle birlikte gelen chatleri, temsilci yetkinliği veya chat karşılama miktarı gibi çeşitli durumlara göre dağıtabilirsiniz. Müşterilerinizin bilgilerini entegrasyonlar ile CRM üzerinden görebilir, en uygun hizmeti müşterilerinize sağlayabilirsiniz.
AloTech Telegram entegrasyonu ile müşterilerinize otomatik açılış, kapanış mesajları gönderebilir ve bilgilendirme sağlayabilirsiniz. CRM entegrasyonu ile otomatik olarak müşterilerinizi bilgilendirirken isimlerini kullanabilirsiniz. Self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan 7/24 hizmet sunabilir ve mesai saatleri dışında da talepleri karşılayabilirsiniz.
AloTech’in Telegram entegrasyonu ile temsilcileriniz aynı anda birden fazla chat karşılayabilirler ve yöneticiler temsilcileri için anlık chat sınırları getirebilirler. Sesli iletişim kanallarının aksine bir temsilcinin aynı anda birden fazla müşteri iletişim kurabildiği yazılı kanalları AloTech Platformu ile tek ekrandan yönetebilir, temsilcilerinizin farklı ekranlar arasında gezinmesini önleyerek verimliliğinizi artırabilirsiniz.
AloTech Platformu ile temsilcilerinizin müşterileriniz ile yaptıkları chat kayıtlarına anlık ulaşabildiğiniz gibi geçmie dönük olarak da yazışmaları inceleyebilirsiniz. Supervizör ekranında anlık aktif chatleri görüntüleyebilir, geçmiş chat kayılarına raporlama ekranında ulaşabilir ve değerlendirmelerde bulunabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.
Webchat, Telegram, WhatApp Business ve Facebook Messenger entegrasyonları ile tüm yazılı kanallarınızdan gelen chatleri AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile tek bir ekrandan karşılayabilir ve değerlendirebilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine, kanallara göre veya sırayla dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.
Yapay zekalı çağrı merkezi çözümleri, günümüzde müşteri deneyimini odak noktası haline getiren şirketler için değerli çözümler arasındadır. Yıllardır iletişim birimlerini daha müşteri odaklı ve kazançlı hale getirmeyi hedefleyen şirketler, AI çözümleri ile bu beklentilerini gerçeğe dönüştürmeyi amaçlar. Yapay zeka teknolojileri; büyük miktarda veriyi analiz etme, görevleri otomatikleştirme ve müşterilere proaktif çözümler sunma konusunda öne çıkar. […]
Çağrı merkezleri, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için sürekli olarak yeni teknolojilere yönelir. Bu teknolojiler ise genellikle yapay zeka etrafında şekillenir. Örneğin; AI destekli ses analizi teknolojileri, sadece çağrıların kaydedilmesini sağlamaz, aynı zamanda çağrılardan kalite yönetimi için kullanılabilir veriler çıkarır. Çünkü yalnızca ses kaydetme uygulaması yeterli değildir; kayıtların anlamlı verilere dönüştürülmesi de büyük […]
Müşterilere hızlı ve etkili yanıtlar vermek, memnuniyet seviyelerini artırmakla birlikte, şirketin marka imajını da destekler. Yani müşteri memnuniyetini artırıp sadık müşteri kitlesi oluşturmanız için büyük önem taşır. Ancak, hız ve verimlilik artırma nasıl mümkün hale gelir? Burada devreye giren en yenilikçi çözümlerden biri, konuşmayı metne dönüştürme teknolojisidir. Özellikle bulut çağrı merkezlerinin AloTech gibi modern platformlarla […]