7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Geleceğimizi inşa edecek olan öğrencilerimize en iyi hizmeti sağlamak AloTech için de çok önemli. Öğrencilerinize ve velilere, AloTech’in sunmuş olduğu çözümler ile kolaylıkla destek verebilirsiniz. Self Servis IVR özelliğimiz ile herhangi bir konuda bilgi almak isteyen öğrencilere veya velilere hızlı ve kaliteli hizmet sunabilirsiniz. Böylelikle çağrı merkezi yoğunluğunu azaltırken hizmet kalitenizi ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
AloTech’in esnek yapısı sayesinde kullandığınız CRM yazılımını kolaylıkla entegre edebilirsiniz. CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaralarını Click to Call özelliğimiz ile tek tuşla arayabilirsiniz. Arayan numara bilgisi veya tuşlanan TC kimlik numarası ile ilgili kişi kartını temsilcinin önüne açabilirsiniz. Temsilcileriniz tek ekran üzerinde işlemleri kolaylıkla gerçekleştirirken, öğrencilerinize ve velilere hızlı ve kişiselleştirilmiş hizmet sunabilirsiniz.
AloTech’in ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir ek lisans maliyeti olmadan kullanabilirsiniz.
Sanal POS ödeme sistemleri ile kolay entegrasyon sağlayabilen AloTech ile öğrenci temsilcileriniz fatura ve tahsilat işlemlerini güvenlik yasalarına uygun bir şekilde tek ekran üzerinden yönetebilir. Temsilcilerinizin yapmış olduğu görüşmeleri ve ödeme işlemlerini platform üzerinden anlık olarak takip edebilir ve dilediğiniz zaman geçmişe yönelik raporlayabilirsiniz.
AloTech’in Predictive Dialer özelliği ile öğrencilerinize hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz. Öğrencilerinizi bilgilendirmek istediğiniz konular için otomatik aramalar yapabilir ve bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.
AloTech’in ileri teknoloji IVR hizmeti akışları içerisinde tanımlanabilen son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımları ile arayan öğrencinin son görüştüğü temsilciye bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede özel temsilciler atayabilir ve temsilcilerinizin portföyler oluşturmasını sağlayabilirsiniz. Böylelikle ortalama konuşma süresini azaltarak temsilcilerinizin verimliliğini arttırabilir, öğrencilerinize daha hızlı ve kaliteli hizmet sağlayabilirsiniz.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]