Geleceğimizi inşa edecek olan öğrencilerimize en iyi hizmeti sağlamak AloTech için de çok önemli. Öğrencilerinize ve velilere, AloTech’in sunmuş olduğu çözümler ile kolaylıkla destek verebilirsiniz. Self Servis IVR özelliğimiz ile herhangi bir konuda bilgi almak isteyen öğrencilere veya velilere hızlı ve kaliteli hizmet sunabilirsiniz. Böylelikle çağrı merkezi yoğunluğunu azaltırken hizmet kalitenizi ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
AloTech’in esnek yapısı sayesinde kullandığınız CRM yazılımını kolaylıkla entegre edebilirsiniz. CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaralarını Click to Call özelliğimiz ile tek tuşla arayabilirsiniz. Arayan numara bilgisi veya tuşlanan TC kimlik numarası ile ilgili kişi kartını temsilcinin önüne açabilirsiniz. Temsilcileriniz tek ekran üzerinde işlemleri kolaylıkla gerçekleştirirken, öğrencilerinize ve velilere hızlı ve kişiselleştirilmiş hizmet sunabilirsiniz.
AloTech’in ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir ek lisans maliyeti olmadan kullanabilirsiniz.
Sanal POS ödeme sistemleri ile kolay entegrasyon sağlayabilen AloTech ile öğrenci temsilcileriniz fatura ve tahsilat işlemlerini güvenlik yasalarına uygun bir şekilde tek ekran üzerinden yönetebilir. Temsilcilerinizin yapmış olduğu görüşmeleri ve ödeme işlemlerini platform üzerinden anlık olarak takip edebilir ve dilediğiniz zaman geçmişe yönelik raporlayabilirsiniz.
AloTech’in Predictive Dialer özelliği ile öğrencilerinize hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz. Öğrencilerinizi bilgilendirmek istediğiniz konular için otomatik aramalar yapabilir ve bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.
AloTech’in ileri teknoloji IVR hizmeti akışları içerisinde tanımlanabilen son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımları ile arayan öğrencinin son görüştüğü temsilciye bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede özel temsilciler atayabilir ve temsilcilerinizin portföyler oluşturmasını sağlayabilirsiniz. Böylelikle ortalama konuşma süresini azaltarak temsilcilerinizin verimliliğini arttırabilir, öğrencilerinize daha hızlı ve kaliteli hizmet sağlayabilirsiniz.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]