AloTech Predictive Dialer Özelliği ile belirlediğiniz kişi listeleri için otomatik arama kurgulayabilirsiniz. Tahmine dayalı matematiksel bir algoritma ile AloTech, müşteri temsilcilerinin cevapsız ya da meşgul aramalarla zaman kaybetmesini engeller. Müşteri temsilcileri, müşteri tarafından yanıtlanan çağrılar ile ilgilenir. AloTech Predictive Dialer, müşteri temsilcilerinin uygun olduğu zaman aralığında aramaları başlatır ve listenin aranma hızını bu tahminlere göre hızlandırır ya da yavaşlatır. Başarısız aramalar için aramayı tekrarlama ya da numaranın listeden çıkarılması sağlanmaktadır.
IVR Dialer özelliğinin yanı sıra, Call Center Studio Predictive Dialer Özelliği ile manuel aramaya kıyasla yapılan arama sayısını ve müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırabilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde temsilciler tarafından otomatik olarak aranmasını sağlayabilir, müşterilerinizi hızlı bir şekilde bilgilendirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.
AloTech teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini bulut çağrı merkezi sistemi AloTech üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.
AloTech Predictive Dialer Özelliği ile geri arama talebi bırakan müşterilerinizi takip edebilirsiniz. Müşterilerinizden gelen geri arama talepleri oluşturduğunuz otomatik arama kurgusuna eklenir ve müşteri temsilcileri çağrı için uygun olduğunda taleplere otomatik olarak dönüş sağlanır. Bu sayede müşteri memnuniyetini arttırabilir, yapılan dönüşleri detayları ile takip edebilirsiniz. Kaçan çağrılarınızı oluşturduğunuz otomatik arama kurgularına ekleyebilir, hatayı azaltarak müşterilerinize hızlı dönüşler sağlayabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile otomatik aramalarınızı canlı izleyebilir, gerekli durumlarda anlık müdahale gerçekleştirebilirsiniz. Otomatik arama tamamlandığında rapor oluşturabilirsiniz. Raporlar ile verimliliği ölçebilir, geliştirilmesi gereken konuları tespit edebilirsiniz. Ayrıca Bulut FCT özelliğiyle IP Phone üzerinden yapılan görüşmelerin raporlarına ve ses kayıtlarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Bu raporları kullandığınız CRM yazılımına otomatik olarak aktarabilir ve CRM üzerinden rahatlıkla takip edebilirsiniz.
Günümüzün rekabetçi iş dünyasında müşterilere kişiselleştirilmiş hizmet sunmak, şirketler için bir gereklilik halini almıştır. Müşterilerle derin seviyede bağlantı kurmak için geliştirilen yapay zeka çözümleri, müşteri hizmetleri alanında fark yaratan unsurlardan biri olur. Yapay zeka (AI) araçları, müşteri deneyimini daha çekici ve destekleyici kılma konusunda şirketlere destek olur. AI tabanlı sistemler, makine öğreniminden duygu analiz araçlarına […]
Uzaktan çalışma, günümüz iş dünyasında hızla yaygınlaşan trend hâline gelse de temellerinin pandemi sürecinde atıldığı söylenebilir. Evden çalışmanın zorunluluk olduğu pandemide ivme kazanan çalışma modeli, çalışanlara esneklik sunarken şirketlerin operasyonel verimliliklerini artırmalarına olanak tanır. Bu noktada, bulut çağrı merkezi çözümleri devreye girer. AloTech gibi bulut çağrı merkezi çözümleri ise bu sürecin başarıyla yürütülmesine büyük katkı […]
Modern iş dünyasında verimlilik sunan bulut çağrı merkezleri veri güvenliği konusundaki endişeleri de beraberinde getirir. AloTech gibi bulut çağrı merkezi sağlayıcıları müşteri bilgileri, konuşma kayıtları ve diğer hassas verilerin güvenliğini sağlamak için çeşitli önlemler almalarıyla öne çıkarlar. Söz konusu verilerin korunması hem yasal gereklilikler hem müşteri güveni açısından büyük öneme sahiptir. Peki, bulut çağrı merkezi […]