7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech Predictive Dialer Özelliği ile belirlediğiniz kişi listeleri için otomatik arama kurgulayabilirsiniz. Tahmine dayalı matematiksel bir algoritma ile AloTech, müşteri temsilcilerinin cevapsız ya da meşgul aramalarla zaman kaybetmesini engeller. Müşteri temsilcileri, müşteri tarafından yanıtlanan çağrılar ile ilgilenir. AloTech Predictive Dialer, müşteri temsilcilerinin uygun olduğu zaman aralığında aramaları başlatır ve listenin aranma hızını bu tahminlere göre hızlandırır ya da yavaşlatır. Başarısız aramalar için aramayı tekrarlama ya da numaranın listeden çıkarılması sağlanmaktadır.
IVR Dialer özelliğinin yanı sıra, Alotech Predictive Dialer Özelliği ile manuel aramaya kıyasla yapılan arama sayısını ve müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırabilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde temsilciler tarafından otomatik olarak aranmasını sağlayabilir, müşterilerinizi hızlı bir şekilde bilgilendirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.
AloTech teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini bulut çağrı merkezi sistemi AloTech üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.
AloTech Predictive Dialer Özelliği ile geri arama talebi bırakan müşterilerinizi takip edebilirsiniz. Müşterilerinizden gelen geri arama talepleri oluşturduğunuz otomatik arama kurgusuna eklenir ve müşteri temsilcileri çağrı için uygun olduğunda taleplere otomatik olarak dönüş sağlanır. Bu sayede müşteri memnuniyetini arttırabilir, yapılan dönüşleri detayları ile takip edebilirsiniz. Kaçan çağrılarınızı oluşturduğunuz otomatik arama kurgularına ekleyebilir, hatayı azaltarak müşterilerinize hızlı dönüşler sağlayabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile otomatik aramalarınızı canlı izleyebilir, gerekli durumlarda anlık müdahale gerçekleştirebilirsiniz. Otomatik arama tamamlandığında rapor oluşturabilirsiniz. Raporlar ile verimliliği ölçebilir, geliştirilmesi gereken konuları tespit edebilirsiniz. Ayrıca Bulut FCT özelliğiyle IP Phone üzerinden yapılan görüşmelerin raporlarına ve ses kayıtlarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Bu raporları kullandığınız CRM yazılımına otomatik olarak aktarabilir ve CRM üzerinden rahatlıkla takip edebilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]