AloTech Predictive Dialer Özelliği ile belirlediğiniz kişi listeleri için otomatik arama kurgulayabilirsiniz. Tahmine dayalı matematiksel bir algoritma ile AloTech, müşteri temsilcilerinin cevapsız ya da meşgul aramalarla zaman kaybetmesini engeller. Müşteri temsilcileri, müşteri tarafından yanıtlanan çağrılar ile ilgilenir. AloTech Predictive Dialer, müşteri temsilcilerinin uygun olduğu zaman aralığında aramaları başlatır ve listenin aranma hızını bu tahminlere göre hızlandırır ya da yavaşlatır. Başarısız aramalar için aramayı tekrarlama ya da numaranın listeden çıkarılması sağlanmaktadır.
IVR Dialer özelliğinin yanı sıra, Call Center Studio Predictive Dialer Özelliği ile manuel aramaya kıyasla yapılan arama sayısını ve müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırabilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde temsilciler tarafından otomatik olarak aranmasını sağlayabilir, müşterilerinizi hızlı bir şekilde bilgilendirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.
AloTech teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini bulut çağrı merkezi sistemi AloTech üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.
AloTech Predictive Dialer Özelliği ile geri arama talebi bırakan müşterilerinizi takip edebilirsiniz. Müşterilerinizden gelen geri arama talepleri oluşturduğunuz otomatik arama kurgusuna eklenir ve müşteri temsilcileri çağrı için uygun olduğunda taleplere otomatik olarak dönüş sağlanır. Bu sayede müşteri memnuniyetini arttırabilir, yapılan dönüşleri detayları ile takip edebilirsiniz. Kaçan çağrılarınızı oluşturduğunuz otomatik arama kurgularına ekleyebilir, hatayı azaltarak müşterilerinize hızlı dönüşler sağlayabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile otomatik aramalarınızı canlı izleyebilir, gerekli durumlarda anlık müdahale gerçekleştirebilirsiniz. Otomatik arama tamamlandığında rapor oluşturabilirsiniz. Raporlar ile verimliliği ölçebilir, geliştirilmesi gereken konuları tespit edebilirsiniz. Ayrıca Bulut FCT özelliğiyle IP Phone üzerinden yapılan görüşmelerin raporlarına ve ses kayıtlarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Bu raporları kullandığınız CRM yazılımına otomatik olarak aktarabilir ve CRM üzerinden rahatlıkla takip edebilirsiniz.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]