7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Otomatik Arama ile Operasyon Verimliliğini Arttırın

AloTech Predictive Dialer Özelliği ile belirlediğiniz kişi listeleri için otomatik arama kurgulayabilirsiniz. Tahmine dayalı matematiksel bir algoritma ile AloTech, müşteri temsilcilerinin cevapsız ya da meşgul aramalarla zaman kaybetmesini engeller. Müşteri temsilcileri, müşteri tarafından yanıtlanan çağrılar ile ilgilenir. AloTech Predictive Dialer, müşteri temsilcilerinin uygun olduğu zaman aralığında aramaları başlatır ve listenin aranma hızını bu tahminlere göre hızlandırır ya da yavaşlatır. Başarısız aramalar için aramayı tekrarlama ya da numaranın listeden çıkarılması sağlanmaktadır.

Operasyonel Verim Artışı

Alotech Predictive Dialer Özelliği ile manuel aramaya kıyasla yapılan arama sayısını ve müşteri temsilcilerinin verimliliğini arttırabilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde temsilciler tarafından otomatik olarak aranmasını sağlayabilir, müşterilerinizi hızlı bir şekilde bilgilendirebilirsiniz.

Farklı Liste Yükleme Seçenekleri

AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.

Otomatik Arama Yönetimi

AloTech Teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini AloTech’in canlı izleme ekranları üzerinden takip edebilirsiniz.

Geri Arama Talepleri Yönetimi

AloTech Predictive Dialer Özelliği ile geri arama talebi bırakan müşterilerinizi takip edebilirsiniz. Müşterilerinizden gelen geri arama talepleri oluşturduğunuz otomatik arama kurgusuna eklenir ve müşteri temsilcileri çağrı için uygun olduğunda taleplere otomatik olarak dönüş sağlanır. Bu sayede müşteri memnuniyetini arttırabilir, yapılan dönüşleri detayları ile takip edebilirsiniz. Kaçan çağrılarınızı oluşturduğunuz otomatik arama kurgularına ekleyebilir, hatayı azaltarak müşterilerinize hızlı dönüşler sağlayabilirsiniz.

Raporlama

AloTech Teknolojisi ile otomatik aramalarınızı canlı izleyebilir, gerekli durumlarda anlık müdahale gerçekleştirebilirsiniz. Otomatik arama tamamlandığında rapor oluşturabilirsiniz. Raporlar ile verimliliği ölçebilir, geliştirilmesi gereken konuları tespit edebilirsiniz. Oluşturduğunuz raporları kullandığınız CRM yazılımına otomatik olarak aktarabilir ve CRM üzerinden de rahatlıkla takip edebilirsiniz.

AloTech bizim için bir çözüm ortağı. Şirketlerin dijitalleşmesi ile birlikte farklı çözümlere hızlı yanıt veren ve alternatif çözümler üreten bir yol arkadaşı.

Ali Topaktaş
BORUSAN LOJISTIK OPERASYON VE İŞ GELIŞTIRME MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat