FCT (Fixed-to-Cellular Terminal) cihazları GSM hatlarınızı çağrı merkezi teknolojisi ile birlikte kullanmanızı sağlar. Bu cihaza takılan SIM kartlarınızı, tanımlı numaralar ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. AloTech, Bulut FCT çözümü ile herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan bu teknolojiden faydalanmanıza olanak sağlar. SIM kartlarınızı AloTech’e ulaştırdıktan sonra GSM numarası üzerinden aramalarınızı yapabilir aynı zamanda AloTech’in diğer özelliklerinden faydalanmaya devam edebilirsiniz. Bulut FCT çözümü ile yatırım maliyetlerinizi azaltırken operasyon verimliliğini artırın.
GSM hatları aynı anda sadece 1 çağrı alabilirken, Cloud FCT çözümü ile çağrı merkezi numaranıza yönlendirme yapabilir ve birden çok çağrı karşılayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinize ulaşım oranını artırırken çağrı merkezinize gelen çağrılarda müşterilerinizi bekletmezsiniz. Yaptığınız aramalarda ise her hat üzerinden sadece 1 çağrı çıkabilirsiniz. Bu nedenle rahatlıkla portföy yönetimi yapabilir, temsilcilerinizi daha iyi takip edebilirsiniz. Bulut çağrı merkezi üzerinden tek ekranda gelen ve giden çağrı yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Sabit numaralardan yapılan çağrılara kıyasla, GSM numaranızla yapacağınız aramalar ile cevaplanma oranını arttırabilirsiniz. Özellikle satış ve tahsilat operasyonlarında büyük önem taşıyan müşteriye ulaşım oranını Bulut FCT kullanarak IVR Dialer, Predictive Dialer gibi özelliklerle artırabilirsiniz. AloTech Bulut FCT belirlediğiniz operasyonlarda GSM numaranızla müşterilerinizi arama imkanı sunarken, müşterilerinizin size sabit hattınız üzerinden ulaşmasına imkan tanır.
GSM numaraları ile yapılan çağrılarda ses kayıtlarını tutmak ya da çağrıları raporlamak mümkün değildir. Bulut FCT Çözümü, SIM kartlarınızı AloTech Teknolojisi’ne dahil ederek görüşmelerin ses kaydını alma ve raporlayabilme imkanı sağlar. Bu sayede GSM numaralar ile yapılan çağrılarda da temsilcilerin performansını değerlendirebilir, müşterilerinize sunduğunuz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile GSM hatlarınızı temsilcilerinize atayarak portföy yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. GSM hatlarınız üzerinden aranacak portföyleri Bulut FCT çözümü ile belirleyebilir, temsilcileriniz için kolay yönetim imkanı sağlayabilirsiniz.
Kullandığınız FCT cihazı artık size yeterli gelmiyorsa, AloTech Bulut FCT çözümünden faydalanabilirsiniz. Yeni cihaz yatırımına gerek kalmadan SIM kartlarınızı çağrı merkezi operasyonunuza dahil edebilirsiniz. Operasyonunuzda GSM numaralara duyduğunuz ihtiyaç azaldığında FCT kanal sayısını azaltabilir, giderlerinizde tasarruf yapabilirsiniz. Kullandıkça öde modeli ile çağrı merkezi operasyonunuzu dilediğiniz gibi organize edin.
Konaklama Çağrı Merkezlerinde Yapay Zeka Seyahat ve konaklama sektöründe rezervasyon yönetimi her zaman kritik bir operasyon olur. Özellikle yoğun dönemlerde manuel şekilde yapılan işlemlerle rezervasyon kaosunun önüne geçmek neredeyse imkansız hale gelir. Yapay zeka ile seyahat çağrı merkezleri çözümleri bu alanda adeta devrim yaratarak müşteri memnuniyetini artırır. Aynı zamanda operasyonel verimliliği de maksimize eder. Günümüzde […]
Otomotiv sektörü, müşterilerle sağlam iletişim kurmanın işletmeler için her zamankinden daha hayati olduğu bir alan haline geldi. Çünkü araç almak isteyenlerden servis hizmeti bekleyenlere kadar her kullanıcı, hızlı ve etkili bir iletişim arar. Dolayısıyla araç satın almak, bakım yaptırmak ya da yolda kalmak gibi durumlar ve en önemlisi artan fiyatlar kullanıcıların markadan beklentilerini artırır. Bu […]
Mesajlaşma uygulamalarının popülerliği hız kesmeden artmaya devam ediyor. Günümüzde her akıllı telefon kullanıcısı bir veya daha fazla mesajlaşma uygulamasına cihazında yer vererek aktif bir şekilde kullanıyor. Mesajlaşma uygulamalarının sahip olduğu kullanıcı kitlesi ise markalara, müşterileriyle iletişim kurmak adına fırsatlarla dolu bir iletişim kanalı sunuyor. Dünyanın en popüler mesajlaşma uygulamalarından biri olan Telegram, 2024 yılında aylık […]