FCT (Fixed-to-Cellular Terminal) cihazları GSM hatlarınızı çağrı merkezi teknolojisi ile birlikte kullanmanızı sağlar. Bu cihaza takılan SIM kartlarınızı, tanımlı numaralar ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. AloTech, Bulut FCT çözümü ile herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan bu teknolojiden faydalanmanıza olanak sağlar. SIM kartlarınızı AloTech’e ulaştırdıktan sonra GSM numarası üzerinden aramalarınızı yapabilir aynı zamanda AloTech’in diğer özelliklerinden faydalanmaya devam edebilirsiniz. Bulut FCT çözümü ile yatırım maliyetlerinizi azaltırken operasyon verimliliğini artırın.
GSM hatları aynı anda sadece 1 çağrı alabilirken, Cloud FCT çözümü ile çağrı merkezi numaranıza yönlendirme yapabilir ve birden çok çağrı karşılayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinize ulaşım oranını artırırken çağrı merkezinize gelen çağrılarda müşterilerinizi bekletmezsiniz. Yaptığınız aramalarda ise her hat üzerinden sadece 1 çağrı çıkabilirsiniz. Bu nedenle rahatlıkla portföy yönetimi yapabilir, temsilcilerinizi daha iyi takip edebilirsiniz. Bulut çağrı merkezi üzerinden tek ekranda gelen ve giden çağrı yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Sabit numaralardan yapılan çağrılara kıyasla, GSM numaranızla yapacağınız aramalar ile cevaplanma oranını arttırabilirsiniz. Özellikle satış ve tahsilat operasyonlarında büyük önem taşıyan müşteriye ulaşım oranını Bulut FCT kullanarak IVR Dialer, Predictive Dialer gibi özelliklerle artırabilirsiniz. AloTech Bulut FCT belirlediğiniz operasyonlarda GSM numaranızla müşterilerinizi arama imkanı sunarken, müşterilerinizin size sabit hattınız üzerinden ulaşmasına imkan tanır.
GSM numaraları ile yapılan çağrılarda ses kayıtlarını tutmak ya da çağrıları raporlamak mümkün değildir. Bulut FCT Çözümü, SIM kartlarınızı AloTech Teknolojisi’ne dahil ederek görüşmelerin ses kaydını alma ve raporlayabilme imkanı sağlar. Bu sayede GSM numaralar ile yapılan çağrılarda da temsilcilerin performansını değerlendirebilir, müşterilerinize sunduğunuz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile GSM hatlarınızı temsilcilerinize atayarak portföy yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. GSM hatlarınız üzerinden aranacak portföyleri Bulut FCT çözümü ile belirleyebilir, temsilcileriniz için kolay yönetim imkanı sağlayabilirsiniz.
Kullandığınız FCT cihazı artık size yeterli gelmiyorsa, AloTech Bulut FCT çözümünden faydalanabilirsiniz. Yeni cihaz yatırımına gerek kalmadan SIM kartlarınızı çağrı merkezi operasyonunuza dahil edebilirsiniz. Operasyonunuzda GSM numaralara duyduğunuz ihtiyaç azaldığında FCT kanal sayısını azaltabilir, giderlerinizde tasarruf yapabilirsiniz. Kullandıkça öde modeli ile çağrı merkezi operasyonunuzu dilediğiniz gibi organize edin.
Yapay zekalı çağrı merkezi çözümleri, günümüzde müşteri deneyimini odak noktası haline getiren şirketler için değerli çözümler arasındadır. Yıllardır iletişim birimlerini daha müşteri odaklı ve kazançlı hale getirmeyi hedefleyen şirketler, AI çözümleri ile bu beklentilerini gerçeğe dönüştürmeyi amaçlar. Yapay zeka teknolojileri; büyük miktarda veriyi analiz etme, görevleri otomatikleştirme ve müşterilere proaktif çözümler sunma konusunda öne çıkar. […]
Çağrı merkezleri, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için sürekli olarak yeni teknolojilere yönelir. Bu teknolojiler ise genellikle yapay zeka etrafında şekillenir. Örneğin; AI destekli ses analizi teknolojileri, sadece çağrıların kaydedilmesini sağlamaz, aynı zamanda çağrılardan kalite yönetimi için kullanılabilir veriler çıkarır. Çünkü yalnızca ses kaydetme uygulaması yeterli değildir; kayıtların anlamlı verilere dönüştürülmesi de büyük […]
Müşterilere hızlı ve etkili yanıtlar vermek, memnuniyet seviyelerini artırmakla birlikte, şirketin marka imajını da destekler. Yani müşteri memnuniyetini artırıp sadık müşteri kitlesi oluşturmanız için büyük önem taşır. Ancak, hız ve verimlilik artırma nasıl mümkün hale gelir? Burada devreye giren en yenilikçi çözümlerden biri, konuşmayı metne dönüştürme teknolojisidir. Özellikle bulut çağrı merkezlerinin AloTech gibi modern platformlarla […]