7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
FCT (Fixed-to-Cellular Terminal) cihazları GSM hatlarınızı çağrı merkezi teknolojisi ile birlikte kullanmanızı sağlar. Bu cihaza takılan SIM kartlarınızı, tanımlı numaralar ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. AloTech, Bulut FCT çözümü ile herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan bu teknolojiden faydalanmanıza olanak sağlar. SIM kartlarınızı AloTech’e ulaştırdıktan sonra GSM numarası üzerinden aramalarınızı yapabilir aynı zamanda AloTech’in diğer özelliklerinden faydalanmaya devam edebilirsiniz. Bulut FCT çözümü ile yatırım maliyetlerinizi azaltırken operasyon verimliliğini artırın.
GSM hatları aynı anda sadece 1 çağrı alabilirken, Cloud FCT çözümü ile çağrı merkezi numaranıza yönlendirme yapabilir ve birden çok çağrı karşılayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinize ulaşım oranını artırırken çağrı merkezinize gelen çağrılarda müşterilerinizi bekletmezsiniz. Yaptığınız aramalarda ise her hat üzerinden sadece 1 çağrı çıkabilirsiniz. Bu nedenle rahatlıkla portföy yönetimi yapabilir, temsilcilerinizi daha iyi takip edebilirsiniz. Bulut çağrı merkezi üzerinden tek ekranda gelen ve giden çağrı yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Sabit numaralardan yapılan çağrılara kıyasla, GSM numaranızla yapacağınız aramalar ile cevaplanma oranını arttırabilirsiniz. Özellikle satış ve tahsilat operasyonlarında büyük önem taşıyan müşteriye ulaşım oranını Bulut FCT kullanarak IVR Dialer, Predictive Dialer gibi özelliklerle artırabilirsiniz. AloTech Bulut FCT belirlediğiniz operasyonlarda GSM numaranızla müşterilerinizi arama imkanı sunarken, müşterilerinizin size sabit hattınız üzerinden ulaşmasına imkan tanır.
GSM numaraları ile yapılan çağrılarda ses kayıtlarını tutmak ya da çağrıları raporlamak mümkün değildir. Bulut FCT Çözümü, SIM kartlarınızı AloTech Teknolojisi’ne dahil ederek görüşmelerin ses kaydını alma ve raporlayabilme imkanı sağlar. Bu sayede GSM numaralar ile yapılan çağrılarda da temsilcilerin performansını değerlendirebilir, müşterilerinize sunduğunuz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile GSM hatlarınızı temsilcilerinize atayarak portföy yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. GSM hatlarınız üzerinden aranacak portföyleri Bulut FCT çözümü ile belirleyebilir, temsilcileriniz için kolay yönetim imkanı sağlayabilirsiniz.
Kullandığınız FCT cihazı artık size yeterli gelmiyorsa, AloTech Bulut FCT çözümünden faydalanabilirsiniz. Yeni cihaz yatırımına gerek kalmadan SIM kartlarınızı çağrı merkezi operasyonunuza dahil edebilirsiniz. Operasyonunuzda GSM numaralara duyduğunuz ihtiyaç azaldığında FCT kanal sayısını azaltabilir, giderlerinizde tasarruf yapabilirsiniz. Kullandıkça öde modeli ile çağrı merkezi operasyonunuzu dilediğiniz gibi organize edin.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]