7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü, esnek ve ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde müşterilerinizin taleplerini kolaylıkla yönetebilirsiniz. Çok kanallı iletişim ve kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech platformu ile müşteri ilişkilerinizi kuvvetlendirebilirsiniz. Bunun yanı sıra sunduğunuz hizmetleri, satışlarınızı ve fırsatlarınızı hem anlık hem geçmişe yönelik olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.
Kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech ile çağrı merkezi çalışanlarınız görüştükleri kişilerin bilgilerini tek ekran üzerinden görüntüleyebilir ve yönetebilir. Bu sayede müşterilerinize özelleştirilmiş hizmet sunabilir ve firmanızı ön plana çıkarabilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliğinizi de arttırır.
Farklı lokasyonlarda hizmet veren çalışanlarınız tek platform üzerinden müşteriler ile görüşürken, yöneticiler de tek ekran üzerinden tüm operasyonu anlık olarak takip edebilirler. Dilerseniz farklı konumlarda çalışanların raporlarını birbirinden ayırabilir ve birbirlerinin operasyonlarını görmemelerini sağlayabilirsiniz. Böylelikle ofisler arası bilgi güvenliğini mümkün kılabilirsiniz.
AloTech sayesinde istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. AloTech’in Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numarasına tıklayarak herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz
IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcisi ile kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz. Saha çalışanlarınız ise AloTech’in sağladığı mobil çözümlerden yararlanabilir. Bu sayede ofis ve saha çalışanlarınızın tüm verilerini tek platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]