Gayrimenkul sektöründe sağlanan çözümler

AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü, esnek ve ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde müşterilerinizin taleplerini kolaylıkla yönetebilirsiniz. Çok kanallı iletişim ve kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech platformu ile müşteri ilişkilerinizi kuvvetlendirebilirsiniz. Bunun yanı sıra sunduğunuz hizmetleri, satışlarınızı ve fırsatlarınızı hem anlık hem geçmişe yönelik olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Edenler Gayrimenkul Firmaları

CRM Entegrasyonları

Kolay entegrasyon olanağı sağlayan AloTech ile çağrı merkezi çalışanlarınız görüştükleri kişilerin bilgilerini tek ekran üzerinden görüntüleyebilir ve yönetebilir. Bu sayede müşterilerinize özelleştirilmiş hizmet sunabilir ve firmanızı ön plana çıkarabilirsiniz.

Sanal Pos ile Online Ödeme

AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliğinizi de arttırır.

Esnek Çalışan Sayısı

Farklı lokasyonlarda hizmet veren çalışanlarınız tek platform üzerinden müşteriler ile görüşürken, yöneticiler de tek ekran üzerinden tüm operasyonu anlık olarak takip edebilirler. Dilerseniz farklı konumlarda çalışanların raporlarını birbirinden ayırabilir ve birbirlerinin operasyonlarını görmemelerini sağlayabilirsiniz. Böylelikle ofisler arası bilgi güvenliğini mümkün kılabilirsiniz.

Otomatik Aramalar ve Raporlamalar

AloTech sayesinde istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. AloTech’in Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numarasına tıklayarak herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz

Müşteri Temsilcisi Portföyleri

IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcisi ile kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz. Saha çalışanlarınız ise AloTech’in sağladığı mobil çözümlerden yararlanabilir. Bu sayede ofis ve saha çalışanlarınızın tüm verilerini tek platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

Predictive Dialer

Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.

Özel Entegrasyon

Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

VIP Müşteri Hattı

Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Saha Satış Ses Kaydı

Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.

Kolay ve temiz arayüz, hızlı ve çözüm odaklı iletişim, sürekli kendini geliştiren yenilikçi firma. Çözüm ortaklarının aradığı tüm özellikler = AloTech

Kaan Bilgin
HEPSİ EMLAK MÜŞTERI ILIŞKILERI MÜDÜR YARDIMCISI

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çoklu Kanal Çağrı Merkezi Yaklaşımları: 2024’te Müşteri Hizmetlerini Yeniden Şekillendirmek

Müşteri iletişiminde kusursuz ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi beklentisi giderek daha fazla talep görür. Bu noktada şirketlerin her platformda mükemmel ve tutarlı müşteri memnuniyeti sağlaması gerekir. Günümüzün müşteri ilişkileri yolculuğunda müşteriler şirketlerle birden fazla kanal üzerinden etkileşime girme isteği duyar. Bunun için şirketler dijital dönüşüme ve müşterilerin artan taleplerine ayak uydurmak için çoklu kanal çağrı merkezlerini […]

Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat'in Yükselişi
BLOG
Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat’in Yükselişi

Sürekli değişen müşteri ihtiyaç ve beklentileri karşısında şirketler de marka deneyimi ile ürün/hizmet kalitesini güncelleme çabasına girer. Müşteri hizmetleri alanında iyi bir deneyim sunmak müşteriler için marka seçiminde önemli bir kriterdir. İyi yönetilen müşteri ilişkileri şirketlerin her gün artan rekabette kendi faaliyetlerini farklılaştırmalarına katkı sağlar. Müşteri hizmetleri alanında canlı sohbet uygulamalarına yer vermek ise yenilikçi […]

BLOG
Müşteri İlişkilerinde Dijital İmza: Güveni Artırmak için Yeni Bir Yaklaşım

Çağrı merkezi birimleri iş dünyasında giderek önemi artan bir noktaya gelmiş durumdadır. Müşteriye birebir odaklanan ve satın alma sürecine eşlik eden müşteri hizmetleri yeni iş stratejileri oluşturulmasına yardım eder. Şirketlere satış desteği sağlama ve potansiyel müşterilerle etkileşim kurma avantajı sağlayan çağrı merkezleri şirket kazançlarını artırmada önemli görev üstlenir. Çağrı merkezi birimlerinin son dönemlerde sıkça kullandığı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat