7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Otomatik Çağrı Dağıtımı

Otomatik Çağrı Dağıtımı, belirlenen iş akışı ve self servis ile gelen çağrıların hızlı ve uygun şekilde dağıtılmasını sağlar. AloTech Teknolojisi’nde gelen çağrılar akıllı algoritma ile temsilcilere dağıtılır. Gelen çağrıları rastgele, sırayla ya da yetenek bazlı aktarabilirsiniz. AloTech gelişmiş ACD yetenekleri ile müşterilerinizin en doğru müşteri temsilcisine yönlendirilmesini sağlayın.

Akıllı Çağrı Dağıtımı

Akıllı çağrı dağıtımı ile sıra, yetenek ya da en uzun süre çağrı almayan temsilciye göre çağrı dağıtımı yapabilir, verimli bir iş akışı oluşturabilirsiniz. Müşterilerinizden gelen çağrıları belirlediğiniz temsilci sıralaması ile aktarabilir, müşterilerinizin taleplerine göre doğru temsilciye yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz. Gelen çağrıları görüşmeyi yeni sonlandırmış bir temsilciye aktarmak yerine, AloTech Sistemi’nde daha uzun süredir çağrı karşılamamış temsilciye yönlendirebilirsiniz.

Yönetilebilir Müşteri Hizmetleri

Müşteri temsilcilerinin yetenekleri baz alınarak yapılan yönlendirmeler ile çağrı merkezi operasyonunuzun akışını düzenleyebilirsiniz. Çağrı akışını ingilizce, destek, satış, bilgi alma, kargo takibi gibi farklı yetenek ve taleplere göre kategorilere ayırabilir, AloTech akıllı çağrı dağıtma algoritmaları ile kırılımları verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Daha Verimli Müşteri Deneyimi

Müşterileriniz ihtiyacına göre ilgili kategoriye yönlendirildiğinde müşteri temsilcisi ile daha net ve verimli iletişim kurar. AloTech ACD Teknolojisi ile müşterileriniz taleplerine uygun menülere yönlendirilir ve çözüme daha kolay ulaşabilir. ACD ile operasyonunuzu daha verimli hale getirirken, müşterilerinize daha iyi bir çağrı merkezi deneyimi sunabilirsiniz.

Operasyonel Verim Artışı

AloTech ACD Teknolojisi ile uygun durumda olan müşteri temsilcilerine çağrıyı aktararak iş yükünü optimum dağıtabilir, operasyonunuzda gelen çağrı dağıtım hızını ve verimi artırabilirsiniz. Çağrıların doğru gruplara iletilmesini sağlayarak operasyonel verilerinizi optimize edebilirsiniz. Gelen çağrıdaki müşteri talebine göre ilgili konuda uzman temsilcilere yönlendirebilir, konuşma süresini kısaltırken operasyonel verimliliği artırabilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş Deneyim

VIP müşteriler, acil durumlar ya da farklı lokasyonlardaki iş akışlarınızı rahatlıkla yönetebilirsiniz. Yetenek ve taleplere yönelik kategoriler ile AloTech ACD Teknolojisi, müşterilerinize kişiselleştirilmiş çağrı deneyimi sunmanızı sağlar. Özel müşteri, acil durum, geri arama talepleri, satış fırsatları için özel kurgular ile müşterilerinizin size ulaşma hızını iyileştirebilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz.

Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kullanıcıların işini kolaylaştırması ve kolay entegrasyonu sayesinde hızlı bir şekilde hayata geçirilmesinin yanı sıra her zaman ilgili ve desteğe hazır ekibi ile AloTech hep yanımızda.

Oğuz Şahin
OZAN ELEKTRONIK PARA BİLGİ TEKNOLOJİLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat