Otomatik Çağrı Dağıtımı, belirlenen iş akışı ve self servis ile gelen çağrıların hızlı ve uygun şekilde dağıtılmasını sağlar. AloTech Teknolojisi’nde gelen çağrılar akıllı algoritma ile temsilcilere dağıtılır. Gelen çağrıları rastgele, sırayla ya da yetenek bazlı aktarabilirsiniz. AloTech gelişmiş ACD yetenekleri ile müşterilerinizin en doğru müşteri temsilcisine yönlendirilmesini sağlayın.
Akıllı çağrı dağıtımı ile sıra, yetenek ya da en uzun süre çağrı almayan temsilciye göre çağrı dağıtımı yapabilir, verimli bir iş akışı oluşturabilirsiniz. Müşterilerinizden gelen çağrıları belirlediğiniz temsilci sıralaması ile aktarabilir, müşterilerinizin taleplerine göre doğru temsilciye yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz. Gelen çağrıları görüşmeyi yeni sonlandırmış bir temsilciye aktarmak yerine, AloTech Sistemi’nde daha uzun süredir çağrı karşılamamış temsilciye yönlendirebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinin yetenekleri baz alınarak yapılan yönlendirmeler ile çağrı merkezi operasyonunuzun akışını düzenleyebilirsiniz. Çağrı akışını ingilizce, destek, satış, bilgi alma, kargo takibi gibi farklı yetenek ve taleplere göre kategorilere ayırabilir, AloTech akıllı çağrı dağıtma algoritmaları ile kırılımları verimli bir şekilde yönetebilirsiniz. Etkin bir gelen çağrı yönetimi yapabilirsiniz. Üstelik yurt dışı çağrılarını da platform üzerinden kolayca karşılayabilirsiniz.
Müşterileriniz ihtiyacına göre ilgili kategoriye yönlendirildiğinde müşteri temsilcisi ile daha net ve verimli iletişim kurar. AloTech ACD Teknolojisi ile müşterileriniz taleplerine uygun menülere yönlendirilir ve çözüme daha kolay ulaşabilir. ACD ile operasyonunuzu daha verimli hale getirirken, müşterilerinize daha iyi bir çağrı merkezi deneyimi sunabilirsiniz. İş ihtyacına yönelik entegrasyonlarla da verimliliğinizi artırabilirsiniz.
AloTech ACD Teknolojisi ile uygun durumda olan müşteri temsilcilerine çağrıyı aktararak iş yükünü optimum dağıtabilir, operasyonunuzda gelen çağrı dağıtım hızını ve verimi artırabilirsiniz. CTI ile eş zamanlı sınırsız sayıda çağrıyı yönetebilir, çağrıların doğru gruplara iletilmesini sağlayarak operasyonel verilerinizi optimize edebilirsiniz. Gelen çağrıdaki müşteri talebine göre ilgili konuda uzman temsilcilere yönlendirebilir, konuşma süresini kısaltırken operasyonel verimliliği artırabilirsiniz.
VIP müşteriler, acil durumlar ya da farklı lokasyonlardaki iş akışlarınızı rahatlıkla yönetebilirsiniz. Yetenek ve taleplere yönelik kategoriler ile AloTech ACD Teknolojisi, müşterilerinize kişiselleştirilmiş çağrı deneyimi sunmanızı sağlar. Özel müşteri, acil durum, geri arama talepleri, satış fırsatları için özel kurgular ile müşterilerinizin size ulaşma hızını iyileştirebilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz.
Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]
Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]