7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Otomatik Çağrı Dağıtımı

Otomatik Çağrı Dağıtımı, belirlenen iş akışı ve self servis ile gelen çağrıların hızlı ve uygun şekilde dağıtılmasını sağlar. AloTech Teknolojisi’nde gelen çağrılar akıllı algoritma ile temsilcilere dağıtılır. Gelen çağrıları rastgele, sırayla ya da yetenek bazlı aktarabilirsiniz. AloTech gelişmiş ACD yetenekleri ile müşterilerinizin en doğru müşteri temsilcisine yönlendirilmesini sağlayın.

Akıllı Çağrı Dağıtımı

Akıllı çağrı dağıtımı ile sıra, yetenek ya da en uzun süre çağrı almayan temsilciye göre çağrı dağıtımı yapabilir, verimli bir iş akışı oluşturabilirsiniz. Müşterilerinizden gelen çağrıları belirlediğiniz temsilci sıralaması ile aktarabilir, müşterilerinizin taleplerine göre doğru temsilciye yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz. Gelen çağrıları görüşmeyi yeni sonlandırmış bir temsilciye aktarmak yerine, AloTech Sistemi’nde daha uzun süredir çağrı karşılamamış temsilciye yönlendirebilirsiniz.

Yönetilebilir Müşteri Hizmetleri

Müşteri temsilcilerinin yetenekleri baz alınarak yapılan yönlendirmeler ile çağrı merkezi operasyonunuzun akışını düzenleyebilirsiniz. Çağrı akışını ingilizce, destek, satış, bilgi alma, kargo takibi gibi farklı yetenek ve taleplere göre kategorilere ayırabilir, AloTech akıllı çağrı dağıtma algoritmaları ile kırılımları verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Daha Verimli Müşteri Deneyimi

Müşterileriniz ihtiyacına göre ilgili kategoriye yönlendirildiğinde müşteri temsilcisi ile daha net ve verimli iletişim kurar. AloTech ACD Teknolojisi ile müşterileriniz taleplerine uygun menülere yönlendirilir ve çözüme daha kolay ulaşabilir. ACD ile operasyonunuzu daha verimli hale getirirken, müşterilerinize daha iyi bir çağrı merkezi deneyimi sunabilirsiniz.

Operasyonel Verim Artışı

AloTech ACD Teknolojisi ile uygun durumda olan müşteri temsilcilerine çağrıyı aktararak iş yükünü optimum dağıtabilir, operasyonunuzda gelen çağrı dağıtım hızını ve verimi artırabilirsiniz. Çağrıların doğru gruplara iletilmesini sağlayarak operasyonel verilerinizi optimize edebilirsiniz. Gelen çağrıdaki müşteri talebine göre ilgili konuda uzman temsilcilere yönlendirebilir, konuşma süresini kısaltırken operasyonel verimliliği artırabilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş Deneyim

VIP müşteriler, acil durumlar ya da farklı lokasyonlardaki iş akışlarınızı rahatlıkla yönetebilirsiniz. Yetenek ve taleplere yönelik kategoriler ile AloTech ACD Teknolojisi, müşterilerinize kişiselleştirilmiş çağrı deneyimi sunmanızı sağlar. Özel müşteri, acil durum, geri arama talepleri, satış fırsatları için özel kurgular ile müşterilerinizin size ulaşma hızını iyileştirebilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz.

Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kullanıcıların işini kolaylaştırması ve kolay entegrasyonu sayesinde hızlı bir şekilde hayata geçirilmesinin yanı sıra her zaman ilgili ve desteğe hazır ekibi ile AloTech hep yanımızda.

Oğuz Şahin
OZAN ELEKTRONIK PARA BİLGİ TEKNOLOJİLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat