Çağrı merkeziniz için bilgisayar, kulaklık ve internet yeterlidir. Dünyanın herhangi bir noktasından, tatilden, cafeden bile hizmet vermeye devam edebilirsiniz. Hiçbir uygulama yüklemeye gerek kalmadan, yöneticiler bulundukları lokasyondan, ekiplerinin anlık durumlarını takip edebilir ve geçmişe yönelik tüm verilerine ulaşabilirler.
Size vereceğimiz web adresine tarayıcı üzerinden e-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterli. Girişiniz sonrasında her kullanıcı, kendisine verilen yetkiler doğrultusunda modülleri görebilir, AloTech sisteminden hızlıca çağrı karşılayabilir, raporlara ulaşabilir yada çağrı merkezi operasyonunu canlı olarak supervisor ekranlarından kontrol edebilirler. Üstelik bütün bu özelikleri herhangi bir donanıma, kuruluma veya eklentiye ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonunuzu anlık takip edebileceğiniz dashboard ekranlarımız sayesinde, hangi müşteri temsilcinizin ne yaptığını izleyebilir, çağrı merkezine bağlanmayı bekleyen kişileri görebilir, müşteri temsilcisinin sisteme giriş yapamaması gibi durumlarda alarm alabilirsiniz. Dilerseniz müşteri temsilcilerinin çağrılarını anlık olarak dinleyebilir ve temsilcilere sufle vererek çağrı merkezi memnuniyetini maksimum seviyeye çıkartabilirsiniz.
Uzaktan çalışma olanağı sayesinde müşteri temsilcileri bulundukları lokasyondan çağrı karşılayabilir. Ayrıca, esnek vardiya yönetimi ile operasyonunuzu dilediğiniz gibi yönetebilir, maksimum verimlilik sağlayabilir ve şirket optimizasyonunuzu arttırabilirsiniz.
Çağrı merkezi çalışanlarınıza diledikleri lokasyondan çalışma özgürlüğü sağlayabilirsiniz. Böylece sabit ofis giderleri olmadan ve bir lokasyona bağlı olmayan bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz. Çalışanlarınız için daha mutlu bir iş hayatı sunarken operasyonunuzu rahatlıkla takip edebilir ve yönetebilirsiniz.
Her gün işe giderken harcanılan zamanı ve eforu, çalışanlar aileleriyle zaman geçirmeye ayırabilirler veya kendi uzmanlıkları ile ilgili eğitimlere katılarak kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilirler. Yapmış oldukları işte yetkinliklerini arttırmaları firmanıza katma değer sağlayacaktır. Uzaktan çalışabilmenin kolaylığı ile hem çalışanlardan daha çok verim alabilirsiniz hem de daha mutlu çalışmalarını sağlayabilirsiniz.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]