7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkeziniz için bilgisayar, kulaklık ve internet yeterlidir. Dünyanın herhangi bir noktasından, tatilden, cafeden bile hizmet vermeye devam edebilirsiniz. Hiçbir uygulama yüklemeye gerek kalmadan, yöneticiler bulundukları lokasyondan, ekiplerinin anlık durumlarını takip edebilir ve geçmişe yönelik tüm verilerine ulaşabilirler.
Size vereceğimiz web adresine tarayıcı üzerinden e-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterli. Girişiniz sonrasında her kullanıcı, kendisine verilen yetkiler doğrultusunda modülleri görebilir, AloTech sisteminden hızlıca çağrı karşılayabilir, raporlara ulaşabilir yada çağrı merkezi operasyonunu canlı olarak supervisor ekranlarından kontrol edebilirler. Üstelik bütün bu özelikleri herhangi bir donanıma, kuruluma veya eklentiye ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonunuzu anlık takip edebileceğiniz dashboard ekranlarımız sayesinde, hangi müşteri temsilcinizin ne yaptığını izleyebilir, çağrı merkezine bağlanmayı bekleyen kişileri görebilir, müşteri temsilcisinin sisteme giriş yapamaması gibi durumlarda alarm alabilirsiniz. Dilerseniz müşteri temsilcilerinin çağrılarını anlık olarak dinleyebilir ve temsilcilere sufle vererek çağrı merkezi memnuniyetini maksimum seviyeye çıkartabilirsiniz.
Uzaktan çalışma olanağı sayesinde müşteri temsilcileri bulundukları lokasyondan çağrı karşılayabilir. Ayrıca, esnek vardiya yönetimi ile operasyonunuzu dilediğiniz gibi yönetebilir, maksimum verimlilik sağlayabilir ve şirket optimizasyonunuzu arttırabilirsiniz.
Çağrı merkezi çalışanlarınıza diledikleri lokasyondan çalışma özgürlüğü sağlayabilirsiniz. Böylece sabit ofis giderleri olmadan ve bir lokasyona bağlı olmayan bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz. Çalışanlarınız için daha mutlu bir iş hayatı sunarken operasyonunuzu rahatlıkla takip edebilir ve yönetebilirsiniz.
Her gün işe giderken harcanılan zamanı ve eforu, çalışanlar aileleriyle zaman geçirmeye ayırabilirler veya kendi uzmanlıkları ile ilgili eğitimlere katılarak kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilirler. Yapmış oldukları işte yetkinliklerini arttırmaları firmanıza katma değer sağlayacaktır. Uzaktan çalışabilmenin kolaylığı ile hem çalışanlardan daha çok verim alabilirsiniz hem de daha mutlu çalışmalarını sağlayabilirsiniz.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]