Çağrı merkeziniz için bilgisayar, kulaklık ve internet yeterlidir. Dünyanın herhangi bir noktasından, tatilden, cafeden bile hizmet vermeye devam edebilirsiniz. Hiçbir uygulama yüklemeye gerek kalmadan, yöneticiler bulundukları lokasyondan, ekiplerinin anlık durumlarını takip edebilir ve geçmişe yönelik tüm verilerine ulaşabilirler.
Size vereceğimiz web adresine tarayıcı üzerinden e-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterli. Girişiniz sonrasında her kullanıcı, kendisine verilen yetkiler doğrultusunda modülleri görebilir, AloTech sisteminden hızlıca çağrı karşılayabilir, raporlara ulaşabilir yada çağrı merkezi operasyonunu canlı olarak supervisor ekranlarından kontrol edebilirler. Üstelik bütün bu özelikleri herhangi bir donanıma, kuruluma veya eklentiye ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonunuzu anlık takip edebileceğiniz dashboard ekranlarımız sayesinde, hangi müşteri temsilcinizin ne yaptığını izleyebilir, çağrı merkezine bağlanmayı bekleyen kişileri görebilir, müşteri temsilcisinin sisteme giriş yapamaması gibi durumlarda alarm alabilirsiniz. Dilerseniz müşteri temsilcilerinin çağrılarını anlık olarak dinleyebilir ve temsilcilere sufle vererek çağrı merkezi memnuniyetini maksimum seviyeye çıkartabilirsiniz.
Uzaktan çalışma olanağı sayesinde müşteri temsilcileri bulundukları lokasyondan çağrı karşılayabilir. Ayrıca, esnek vardiya yönetimi ile operasyonunuzu dilediğiniz gibi yönetebilir, maksimum verimlilik sağlayabilir ve şirket optimizasyonunuzu arttırabilirsiniz.
Çağrı merkezi çalışanlarınıza diledikleri lokasyondan çalışma özgürlüğü sağlayabilirsiniz. Böylece sabit ofis giderleri olmadan ve bir lokasyona bağlı olmayan bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz. Çalışanlarınız için daha mutlu bir iş hayatı sunarken operasyonunuzu rahatlıkla takip edebilir ve yönetebilirsiniz.
Her gün işe giderken harcanılan zamanı ve eforu, çalışanlar aileleriyle zaman geçirmeye ayırabilirler veya kendi uzmanlıkları ile ilgili eğitimlere katılarak kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilirler. Yapmış oldukları işte yetkinliklerini arttırmaları firmanıza katma değer sağlayacaktır. Uzaktan çalışabilmenin kolaylığı ile hem çalışanlardan daha çok verim alabilirsiniz hem de daha mutlu çalışmalarını sağlayabilirsiniz.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Çağrı merkezi, işletmelerin müşterileriyle iletişim kurduğu, sorularını yanıtladığı ve ihtiyaçlarını karşıladığı temel bir yapıdır. Günümüzde müşteri hizmetlerinin belkemiği olan bu sistemler hem bireysel talepleri çözmek hem de işletmelerin operasyonlarını desteklemek için hayati rol oynar. Çünkü telefon görüşmelerinden e-posta yönetimine, hatta sosyal medya etkileşimlerine kadar geniş yelpazede hizmet sunan çağrı merkezleri, teknolojinin gelişmesiyle birlikte daha da […]
Teknolojinin hızla geliştiği günümüzde turizm ve ulaşım sektörleri de yapay zeka tabanlı çözümlerle daha verimli ve müşteri odaklı hale gelmiştir. Özellikle çağrı merkezlerinde yapay zeka kullanımı seyahat edenlerin beklentilerine hızlı, doğru ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri memnuniyetini artırır. Rezervasyon yönetimi, yolcu taleplerine yanıt verme ve sorun çözme gibi pek çok alanda tercih edilen yapay zeka, […]
Günümüz iş dünyasında, doğru bilgiye anında erişim sağlamak, performans yönetimi ve stratejik karar alma süreçlerinin tam da merkezinde yer alır. Özellikle çağrı merkezlerinde doğu bilgi hayati öneme sahiptir. Müşteri memnuniyeti ve çağrı merkezi yönetimi söz konusu olduğunda da Wallboard yazılımı devreye girer. Wallboard, çağrı merkezlerinde anlık veri izleme çözümleri sunarak performans yönetim araçları arasından sıyrılır. […]