7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Mevcut projelerinizde yenilikler ve geliştirmeler yapmak isteyebilirsiniz. Yeni başlamak istediğiniz projeler için her şey karmaşık gibi görünebilir. Bazen nereden başlayacağınızı bilemezsiniz, işte AloTech tam bu noktada yanınızda. Her biri çağrı merkezi sektöründe deneyimli, AloTech ve Çağrı Merkezi Teknolojileri konusunda uzman olan proje ekibi; ihtiyacınızı dinleyerek olası riskleri, iyileştirmeleri ve çözümleri paylaşmak için hazır.
Çağrı merkezi operasyonunuz için projenizi AloTech ekibi ile şekillendirin! Gelen aramalarda size özel oluşturulacak IVR akışı ile müşterilerinizi ihtiyaçlarına göre ilgili birime yönlendirin. Web sitenizde konumlandırabileceğiniz chat özelliği ile müşterilerinizle çağrının yanı sıra yazılı iletişim de kurabilirsiniz. Bunun yanında AloTech WhatsApp entegrasyonu sayesinde WhatsApp üzerinden gelen chatleri de tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile tüm chat detayları ve raporlarına ulaşabilirsiniz.Tüm sorularınız için AloTech ile iletişime geçin.
Projeler değişim ve gelişime her zaman açıktır. İhtiyaçlarınız için yeni çözüm önerilerine ihtiyaç duyabilirsiniz ya da operasyonunuzun verimliliğini arttırmak isteyebilirsiniz. Yeniliklerle verimliliğinizi arttırabilir, değişen müşteri ihtiyaçlarınıza göre IVR akışlarınızda güncelleme yapabilirsiniz. Ayrıca, AloTech ile ulaşabileceğiniz detaylı çağrı raporları, çağrı merkezi metrikleri ve operasyonunuzu canlı izleyebildiğiniz ekranlar sayesinde operasyon verimliliğini takip edebilir ve geliştirmek için yeni aksiyonlar alabilirsiniz. Farklı sektörlerden geniş müşteri portföyü ile yeni öneriler için AloTech ekibi yanınızda.
Operasyonel hedeflerinizin gerçekleşmesi için yeni çözüm önerilerine ya da kalite artışı için değişime ihtiyacınız olabilir. Müşterileriniz ile görüşme kalitenizi nasıl arttırabileceğinizi veya operasyonunuzda hedeflediğiniz rakamlara nasıl ulaşabileceğinizi AloTech ile çözümleyin. Veri analizlerinde ihtiyacınız olacak tüm veriye AloTech ekranlarından ulaşabilirsiniz. Danışman şirketlere sunabileceğiniz tüm raporlar ve sorularınız için AloTech yanınızda.
AloTech Teknolojisi ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli ve daha müşteri odaklı olabilmesi için yeni çözümler oluşturabilirsiniz. Yapay zeka destekli robotlar ile müşteri temsilcisine ihtiyacı minimuma indirerek müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sisteminizde, chat ya da WhatsApp gibi yazılı kaynaklarda müşterilerinizin bilgi taleplerine self servis cevaplar üretin. Memnuniyet anketleri ile müşterilerinizden geri bildirimler alın ve ihtiyacınız olan verilere kolaylıkla ulaşın! Böylece yeni müşterilerinize daha çok zaman ayırın.
Self servis projelerinizle müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayın. Mesai saatleriniz dışında müşterileriniz talep ettiği bilgilere self servis çözümler ile ulaşabilirler. Böylece müşterilerinizin mesai saatini beklemesini engelleyebilir, müşteri temsilcilerine ulaşma ihtiyacını AloTech Teknolojisi ile azaltarak operasyonunuzun verimliliğini arttırabilirsiniz. Mesai saatleriniz içerisinde kaçan çağrılarınız için manuel takibi ortadan kaldırarak operasyonunuzu daha otomatize hale getirebilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]