7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Yeni Projeler, Yeni Müşteriler, Yeni Hedefler

Mevcut projelerinizde yenilikler ve geliştirmeler yapmak isteyebilirsiniz. Yeni başlamak istediğiniz projeler için her şey karmaşık gibi görünebilir. Bazen nereden başlayacağınızı bilemezsiniz, işte AloTech tam bu noktada yanınızda. Her biri çağrı merkezi sektöründe deneyimli, AloTech ve Çağrı Merkezi Teknolojileri konusunda uzman olan proje ekibi; ihtiyacınızı dinleyerek olası riskleri, iyileştirmeleri ve çözümleri paylaşmak için hazır.

Yeni Projeler

Çağrı merkezi operasyonunuz için projenizi AloTech ekibi ile şekillendirin! Gelen aramalarda size özel oluşturulacak IVR akışı ile müşterilerinizi ihtiyaçlarına göre ilgili birime yönlendirin. Web sitenizde konumlandırabileceğiniz chat özelliği ile müşterilerinizle çağrının yanı sıra yazılı iletişim de kurabilirsiniz. Bunun yanında AloTech WhatsApp entegrasyonu sayesinde WhatsApp üzerinden gelen chatleri de tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile tüm chat detayları ve raporlarına ulaşabilirsiniz.Tüm sorularınız için AloTech ile iletişime geçin.

Mevcut Projelerde Geliştirme

Projeler değişim ve gelişime her zaman açıktır. İhtiyaçlarınız için yeni çözüm önerilerine ihtiyaç duyabilirsiniz ya da operasyonunuzun verimliliğini arttırmak isteyebilirsiniz. Yeniliklerle verimliliğinizi arttırabilir, değişen müşteri ihtiyaçlarınıza göre IVR akışlarınızda güncelleme yapabilirsiniz. Ayrıca, AloTech ile ulaşabileceğiniz detaylı çağrı raporları, çağrı merkezi metrikleri ve operasyonunuzu canlı izleyebildiğiniz ekranlar sayesinde operasyon verimliliğini takip edebilir ve geliştirmek için yeni aksiyonlar alabilirsiniz. Farklı sektörlerden geniş müşteri portföyü ile yeni öneriler için AloTech ekibi yanınızda.

Operasyonel Verimlilik Artışı

Operasyonel hedeflerinizin gerçekleşmesi için yeni çözüm önerilerine ya da kalite artışı için değişime ihtiyacınız olabilir. Müşterileriniz ile görüşme kalitenizi nasıl arttırabileceğinizi veya operasyonunuzda hedeflediğiniz rakamlara nasıl ulaşabileceğinizi AloTech ile çözümleyin. Veri analizlerinde ihtiyacınız olacak tüm veriye AloTech ekranlarından ulaşabilirsiniz. Danışman şirketlere sunabileceğiniz tüm raporlar ve sorularınız için AloTech yanınızda.

Performans Arttırma Önerileri

AloTech Teknolojisi ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli ve daha müşteri odaklı olabilmesi için yeni çözümler oluşturabilirsiniz. Yapay zeka destekli robotlar ile müşteri temsilcisine ihtiyacı minimuma indirerek müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sisteminizde, chat ya da WhatsApp gibi yazılı kaynaklarda müşterilerinizin bilgi taleplerine self servis cevaplar üretin. Memnuniyet anketleri ile müşterilerinizden geri bildirimler alın ve ihtiyacınız olan verilere kolaylıkla ulaşın! Böylece yeni müşterilerinize daha çok zaman ayırın.

Daha Az Kaçan Çağrı, Daha Fazla Ulaşma Oranı

Self servis projelerinizle müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayın. Mesai saatleriniz dışında müşterileriniz talep ettiği bilgilere self servis çözümler ile ulaşabilirler. Böylece müşterilerinizin mesai saatini beklemesini engelleyebilir, müşteri temsilcilerine ulaşma ihtiyacını AloTech Teknolojisi ile azaltarak operasyonunuzun verimliliğini arttırabilirsiniz. Mesai saatleriniz içerisinde kaçan çağrılarınız için manuel takibi ortadan kaldırarak operasyonunuzu daha otomatize hale getirebilirsiniz.

Kullanım kolaylılığı, tüm yeni teknolojileri, hızla operasyonlarımıza entegre edebilmesi ve 7/24 her ihtiyacımızda destek olan samimi personeli ile, AloTech, en iyi çalışma arkadaşlarımızdan biri.

Aylin Kılıç
KARİYER.NET RAPORLAMA PLANLAMA MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat