Mevcut projelerinizde yenilikler ve geliştirmeler yapmak isteyebilirsiniz. Yeni başlamak istediğiniz projeler için her şey karmaşık gibi görünebilir. Bazen nereden başlayacağınızı bilemezsiniz, işte AloTech tam bu noktada yanınızda. Her biri çağrı merkezi sektöründe deneyimli, AloTech ve Çağrı Merkezi Teknolojileri konusunda uzman olan proje ekibi; ihtiyacınızı dinleyerek olası riskleri, iyileştirmeleri ve çözümleri paylaşmak için hazır.
Çağrı merkezi operasyonunuz için projenizi AloTech ekibi ile şekillendirin! Gelen aramalarda size özel oluşturulacak IVR akışı ile müşterilerinizi ihtiyaçlarına göre ilgili birime yönlendirin. Web sitenizde konumlandırabileceğiniz chat özelliği ile müşterilerinizle çağrının yanı sıra yazılı iletişim de kurabilirsiniz. Bunun yanında AloTech WhatsApp entegrasyonu sayesinde WhatsApp üzerinden gelen chatleri de tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile tüm chat detayları ve raporlarına ulaşabilirsiniz.Tüm sorularınız için AloTech ile iletişime geçin.
Projeler değişim ve gelişime her zaman açıktır. İhtiyaçlarınız için yeni çözüm önerilerine ihtiyaç duyabilirsiniz ya da operasyonunuzun verimliliğini arttırmak isteyebilirsiniz. Yeniliklerle verimliliğinizi arttırabilir, değişen müşteri ihtiyaçlarınıza göre IVR akışlarınızda güncelleme yapabilirsiniz. Ayrıca, AloTech ile ulaşabileceğiniz detaylı çağrı raporları, çağrı merkezi metrikleri ve operasyonunuzu canlı izleyebildiğiniz ekranlar sayesinde operasyon verimliliğini takip edebilir ve geliştirmek için yeni aksiyonlar alabilirsiniz. Farklı sektörlerden geniş müşteri portföyü ile yeni öneriler için AloTech ekibi yanınızda.
Operasyonel hedeflerinizin gerçekleşmesi için yeni çözüm önerilerine ya da kalite artışı için değişime ihtiyacınız olabilir. Müşterileriniz ile görüşme kalitenizi nasıl arttırabileceğinizi veya operasyonunuzda hedeflediğiniz rakamlara nasıl ulaşabileceğinizi AloTech ile çözümleyin. Veri analizlerinde ihtiyacınız olacak tüm veriye AloTech ekranlarından ulaşabilirsiniz. Danışman şirketlere sunabileceğiniz tüm raporlar ve sorularınız için AloTech yanınızda.
AloTech Teknolojisi ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli ve daha müşteri odaklı olabilmesi için yeni çözümler oluşturabilirsiniz. Yapay zeka destekli robotlar ile müşteri temsilcisine ihtiyacı minimuma indirerek müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sisteminizde, chat ya da WhatsApp gibi yazılı kaynaklarda müşterilerinizin bilgi taleplerine self servis cevaplar üretin. Memnuniyet anketleri ile müşterilerinizden geri bildirimler alın ve ihtiyacınız olan verilere kolaylıkla ulaşın! Böylece yeni müşterilerinize daha çok zaman ayırın.
Self servis projelerinizle müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayın. Mesai saatleriniz dışında müşterileriniz talep ettiği bilgilere self servis çözümler ile ulaşabilirler. Böylece müşterilerinizin mesai saatini beklemesini engelleyebilir, müşteri temsilcilerine ulaşma ihtiyacını AloTech Teknolojisi ile azaltarak operasyonunuzun verimliliğini arttırabilirsiniz. Mesai saatleriniz içerisinde kaçan çağrılarınız için manuel takibi ortadan kaldırarak operasyonunuzu daha otomatize hale getirebilirsiniz.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]