Mevcut projelerinizde yenilikler ve geliştirmeler yapmak isteyebilirsiniz. Yeni başlamak istediğiniz projeler için her şey karmaşık gibi görünebilir. Bazen nereden başlayacağınızı bilemezsiniz, işte AloTech tam bu noktada yanınızda. Her biri çağrı merkezi sektöründe deneyimli, AloTech ve Çağrı Merkezi Teknolojileri konusunda uzman olan proje ekibi; ihtiyacınızı dinleyerek olası riskleri, iyileştirmeleri ve çözümleri paylaşmak için hazır.
Çağrı merkezi operasyonunuz için projenizi AloTech ekibi ile şekillendirin! Gelen aramalarda size özel oluşturulacak IVR akışı ile müşterilerinizi ihtiyaçlarına göre ilgili birime yönlendirin. Web sitenizde konumlandırabileceğiniz chat özelliği ile müşterilerinizle çağrının yanı sıra yazılı iletişim de kurabilirsiniz. Bunun yanında AloTech WhatsApp entegrasyonu sayesinde WhatsApp üzerinden gelen chatleri de tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile tüm chat detayları ve raporlarına ulaşabilirsiniz.Tüm sorularınız için AloTech ile iletişime geçin.
Projeler değişim ve gelişime her zaman açıktır. İhtiyaçlarınız için yeni çözüm önerilerine ihtiyaç duyabilirsiniz ya da operasyonunuzun verimliliğini arttırmak isteyebilirsiniz. Yeniliklerle verimliliğinizi arttırabilir, değişen müşteri ihtiyaçlarınıza göre IVR akışlarınızda güncelleme yapabilirsiniz. Ayrıca, AloTech ile ulaşabileceğiniz detaylı çağrı raporları, çağrı merkezi metrikleri ve operasyonunuzu canlı izleyebildiğiniz ekranlar sayesinde operasyon verimliliğini takip edebilir ve geliştirmek için yeni aksiyonlar alabilirsiniz. Farklı sektörlerden geniş müşteri portföyü ile yeni öneriler için AloTech ekibi yanınızda.
Operasyonel hedeflerinizin gerçekleşmesi için yeni çözüm önerilerine ya da kalite artışı için değişime ihtiyacınız olabilir. Müşterileriniz ile görüşme kalitenizi nasıl arttırabileceğinizi veya operasyonunuzda hedeflediğiniz rakamlara nasıl ulaşabileceğinizi AloTech ile çözümleyin. Veri analizlerinde ihtiyacınız olacak tüm veriye AloTech ekranlarından ulaşabilirsiniz. Danışman şirketlere sunabileceğiniz tüm raporlar ve sorularınız için AloTech yanınızda.
AloTech Teknolojisi ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli ve daha müşteri odaklı olabilmesi için yeni çözümler oluşturabilirsiniz. Yapay zeka destekli robotlar ile müşteri temsilcisine ihtiyacı minimuma indirerek müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sisteminizde, chat ya da WhatsApp gibi yazılı kaynaklarda müşterilerinizin bilgi taleplerine self servis cevaplar üretin. Memnuniyet anketleri ile müşterilerinizden geri bildirimler alın ve ihtiyacınız olan verilere kolaylıkla ulaşın! Böylece yeni müşterilerinize daha çok zaman ayırın.
Self servis projelerinizle müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayın. Mesai saatleriniz dışında müşterileriniz talep ettiği bilgilere self servis çözümler ile ulaşabilirler. Böylece müşterilerinizin mesai saatini beklemesini engelleyebilir, müşteri temsilcilerine ulaşma ihtiyacını AloTech Teknolojisi ile azaltarak operasyonunuzun verimliliğini arttırabilirsiniz. Mesai saatleriniz içerisinde kaçan çağrılarınız için manuel takibi ortadan kaldırarak operasyonunuzu daha otomatize hale getirebilirsiniz.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]