7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech Sesli İletişim Çözümleri ile yurt dışındaki ofisleriniz, iş ortaklarınız ve müşterileriniz tek bir çatı altında birbiriyle haberleşebilir. Farklı ülkelerdeki müşterileriniz, sizlere bulundukları ülkedeki lokal numaranızdan erişebilirler. Yurt dışı çağrılarını istediğiniz yerden karşılayabilirsiniz.
Farklı ülkelerde bulunan müşteri temsilcileriniz veya departmanlarınız, AloTech altyapısı ile kolayca haberleşebilirler. Üstelik tüm bu görüşmeler raporlanabilir ve ses kayıtları alınabilir. Müşteri temsilcilerinizin sisteme giriş – çıkış zaman bilgilerine, çağrı adetlerine, kaçan ve cevaplanan çağrı verilerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Yurt dışına açıldınız ve müşterilerinize kendi ülkelerine ait bir hat ile destek vermek istiyorsunuz. AloTech olarak yurtdışında sahip olduğunuz numaraları bulut çağrı merkezi sistemimize dahil ediyoruz ve gerekli düzenlemeleri yapıyoruz. Üstelik her ülkeye ait farklı dil seçenekleri ile IVR sesli yanıt sistemleri de kurgulayabiliyoruz. Tek yapmanız gereken yurtdışında numaralarınızı almak ve AloTech ailesine katılmak.
Yurt dışında çalışan ekipleriniz, AloTech’i İngilizce arayüz ile de kullanabilirler. Yurt dışındaki müşterileriniz bulundukları ülkeye özel sesli yanıt sistemi ile karşılanabilirler. Birden fazla dil bilen müşteri temsilcileri, tek bir hesapta birden fazla dile ait çağrıları görerek yönetebilir. Böylece çağrı geldiğinde, hangi dile ait ise ona göre karşılama yapabilirler.
Teknik ekibimiz, İngilizce veya Türkçe, tüm teknik destek ihtiyaçlarınıza yardımcı olacaktır. Ülkeler arası saat farkına takılmadan WhatsApp, Canlı Destek, E-Mail ve telefon ile bize ulaşabilirsiniz. Teknik destek ekibimiz 7/24 destek vermek üzere hazır!
Sadece Türkiye’den değil, farklı ülkelerden de numara tahsis edebilir, numaranızın ait olduğu ülkeden bağımsız olarak, herhangi bir ülkede çağrı cevaplayabilirsiniz. Ayrıca farklı lokasyonlardan çağrı karşılarken AloTech’in kolay entegrasyon sağlayan yapısı ile personeliniz farklı ülkelerden de hizmet vermesine rağmen aynı altyapı ile kolaylıkla çalışabilirler. AloTech altyapısı, eş zamanlı sınırsız çağrı yönetimi ve Bulut’un gücüyle işinize yardımcı olur.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]