7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Teknolojileriyle Dünya'nın Her Noktasında Çağrı Merkezinizi Kurun

AloTech Sesli İletişim Çözümleri ile yurt dışındaki ofisleriniz, iş ortaklarınız ve müşterileriniz tek bir çatı altında birbiriyle haberleşebilir. Farklı ülkelerdeki müşterileriniz, sizlere bulundukları ülkedeki lokal numaranızdan erişebilirler. Üstelik çağrıları istediğiniz yerden karşılayabilirsiniz.

Tek Kanaldan Yönetim

Farklı ülkelerde bulunan müşteri temsilcileriniz veya departmanlarınız, AloTech altyapısı ile kolayca haberleşebilirler. Üstelik tüm bu görüşmeler raporlanabilir ve ses kayıtları alınabilir. Müşteri temsilcilerinizin sisteme giriş – çıkış zaman bilgilerine, çağrı adetlerine, kaçan ve cevaplanan çağrı verilerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Yurt Dışı Operasyonunuzda Yerel Numaralar Kullanın

Yurt dışına açıldınız ve müşterilerinize kendi ülkelerine ait bir hat ile destek vermek istiyorsunuz. AloTech olarak yurtdışında sahip olduğunuz numaraları sistemimize dahil ediyoruz ve gerekli düzenlemeleri yapıyoruz. Üstelik her ülkeye ait farklı dil seçenekleri ile sesli yanıt sistemleri de kurgulayabiliyoruz. Tek yapmanız gereken yurtdışında numaralarınızı almak ve AloTech ailesine katılmak.

Çoklu Dil Desteği

Yurt dışında çalışan ekipleriniz, AloTech’i İngilizce arayüz ile de kullanabilirler. Yurt dışındaki müşterileriniz bulundukları ülkeye özel sesli yanıt sistemi ile karşılanabilirler. Birden fazla dil bilen müşteri temsilcileri, tek bir hesapta birden fazla dile ait çağrıları görerek yönetebilir. Böylece çağrı geldiğinde, hangi dile ait ise ona göre karşılama yapabilirler.

7/24 AloTech'e Ulaşabilirsiniz

Teknik ekibimiz, İngilizce veya Türkçe, tüm teknik destek ihtiyaçlarınıza yardımcı olacaktır. Ülkeler arası saat farkına takılmadan WhatsApp, Canlı Destek, E-Mail ve telefon ile bize ulaşabilirsiniz. Teknik destek ekibimiz 7/24 destek vermek üzere hazır!

Lokasyondan Bağımsız Çağrı Merkezi

Sadece Türkiye’den değil, farklı ülkelerden de numara tahsis edebilir, numaranızın ait olduğu ülkeden bağımsız olarak, herhangi bir ülkede çağrı cevaplayabilirsiniz. Ayrıca farklı lokasyonlardan çağrı karşılarken AloTech’in kolay entegre olan yapısı ile personeliniz farklı ülkelerden de hizmet vermesine rağmen aynı altyapı ile kolaylıkla çalışabilirler. AloTech altyapısı, eş zamanlı sınırsız çağrı yönetimi ve Bulut’un gücüyle işinize yardımcı olur.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Predictive Dialer

Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Operatör Bağımsızlık

AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.

Uluslararası Telemarketing operasyonumuz için tüm çağrı süreçlerimizin yönetimini AloTech’in bulut çözümüyle sağlamaktayız. AloTech ekibi gerek kurulum gerekse satış sonrası hizmet ve teknik destek anlamında hızlı ve yerinde çözümler üreten, müşteri memnuniyeti odaklı iletişim ilkesini benimseyen, yeni teknolojiler hakkında sürekli paylaşımda bulunduğumuz bir iş ortağıdır.

Özlem Karabulut
MEDICANA ULUSLARARASI TELEMARKETING MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat