AloTech Sesli İletişim Çözümleri ile yurt dışındaki ofisleriniz, iş ortaklarınız ve müşterileriniz tek bir çatı altında birbiriyle haberleşebilir. Farklı ülkelerdeki müşterileriniz, sizlere bulundukları ülkedeki lokal numaranızdan erişebilirler. Yurt dışı çağrılarını istediğiniz yerden karşılayabilirsiniz.
Farklı ülkelerde bulunan müşteri temsilcileriniz veya departmanlarınız, AloTech altyapısı ile kolayca haberleşebilirler. Üstelik tüm bu görüşmeler raporlanabilir ve ses kayıtları alınabilir. Müşteri temsilcilerinizin sisteme giriş – çıkış zaman bilgilerine, çağrı adetlerine, kaçan ve cevaplanan çağrı verilerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Yurt dışına açıldınız ve müşterilerinize kendi ülkelerine ait bir hat ile destek vermek istiyorsunuz. AloTech olarak yurtdışında sahip olduğunuz numaraları bulut çağrı merkezi sistemimize dahil ediyoruz ve gerekli düzenlemeleri yapıyoruz. Üstelik her ülkeye ait farklı dil seçenekleri ile IVR sesli yanıt sistemleri de kurgulayabiliyoruz. Tek yapmanız gereken yurtdışında numaralarınızı almak ve AloTech ailesine katılmak.
Yurt dışında çalışan ekipleriniz, AloTech’i İngilizce arayüz ile de kullanabilirler. Yurt dışındaki müşterileriniz bulundukları ülkeye özel sesli yanıt sistemi ile karşılanabilirler. Birden fazla dil bilen müşteri temsilcileri, tek bir hesapta birden fazla dile ait çağrıları görerek yönetebilir. Böylece çağrı geldiğinde, hangi dile ait ise ona göre karşılama yapabilirler.
Teknik ekibimiz, İngilizce veya Türkçe, tüm teknik destek ihtiyaçlarınıza yardımcı olacaktır. Ülkeler arası saat farkına takılmadan WhatsApp, Canlı Destek, E-Mail ve telefon ile bize ulaşabilirsiniz. Teknik destek ekibimiz 7/24 destek vermek üzere hazır!
Sadece Türkiye’den değil, farklı ülkelerden de numara tahsis edebilir, numaranızın ait olduğu ülkeden bağımsız olarak, herhangi bir ülkede çağrı cevaplayabilirsiniz. Ayrıca farklı lokasyonlardan çağrı karşılarken AloTech’in kolay entegrasyon sağlayan yapısı ile personeliniz farklı ülkelerden de hizmet vermesine rağmen aynı altyapı ile kolaylıkla çalışabilirler. AloTech altyapısı, eş zamanlı sınırsız çağrı yönetimi ve Bulut’un gücüyle işinize yardımcı olur.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]
Müşteri iletişimi, işletmeler için gün geçtikçe daha da önemli hale gelir. Özellikle yeni nesil müşteri anlayışı, geleneksel yaklaşımları kökten değiştirmeye ve müşterilerin beklentilerini, taleplerini ve çağrı merkezlerinden bekledikleri hizmeti birçok açıdan dönüştürmeye devam eder. Çünkü günümüzde, müşteriler yalnızca bir ürün veya hizmet satın almakla kalmaz, aynı zamanda markalarla daha derin, anlamlı ilişki kurmayı arzular. Bu […]
Müşteri hizmetleri eğitiminde chat görüşmeleri ve sohbet esnasında uyulması gereken görgü kuralları önemli rol oynar. Firmaların müşteri hizmetlerinin kurduğu profesyonel ve özgün iletişim teknikleri hem müşteri memnuniyeti hem de satış fırsatı yakalamak adına son derece önemlidir. Müşteri iletişimi sırasında kullanacağınız doğru teknikler ve kurallar müşterilerle kalıcı ietişim fırsatı geliştirmenize ve gelecekte de iletişimde kalmanıza yardımcı […]