7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Online alışverişlerin artması ile birlikte hızla büyüyen kargo sektörünün müşteri ile en çok etkileşime geçen tarafı çağrı merkezleridir. Bir tüketicinin en merak ettiği konulardan biri de ‘Kargom Nerede?’ sorusudur. Bunun cevabını almak için birçok yoldan firmanıza ulaşmaya çalışan müşterilerinizi memnun etmek için AloTech ile size en uygun iş akışını tasarlayabilirsiniz.
Saha ekipleri kargo teslimat sürecinde müşteri telefon numarasına erişmeden müşteriyi iletişime geçebilir. Aynı zamanda müşterilerinizde saha ekipleri ile çağrı merkezi altyapınız üzerinden erişebilir. Böylece şirketinizin ve müşterinizin güvenliğini arttırabilirsiniz.
AloTech’in Akıllı IVR özelliği ile size ulaşmak isteyen müşterileriniz, çağrı merkezi çalışanlarına bağlanmadan, telefon veya kargo takip numarası gibi bilgilerle kargo durumunu sorgulayabilir, Text to Speech (TTS) teknolojisi ile arayan kişi kargo durumu hakkında bilgilendirilebilir. Müşterilerinizden alacağınız bilgiler doğrultusunda IVR içerisinde kırılımlar yaparak ilgili müşteri temsilcisine çağrıyı aktarabilirsiniz.
AloTech bot teknolojisinin hızlı, kod bilgisi gerektirmeyen yapısını kargo operasyonlarınızda sesli ve yazılı iletişim için kullanabilirsiniz. Böylelikle size ulaşmak isteyen müşterilerinizin kargo durumunu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmadan telefon, kargo takip numarası gibi kişiye özel bilgilerle sorgulatıp gerekli bilgileri müşterinize iletebilirsiniz. Bunun yanı sıra AloTech ile tüm bu verileri raporlayabilirsiniz.
Kaçan çağrılarınızın bilgisini yetkili kişilere iletebilirsiniz. Bu çağrılar dialer sistemimize otomatik olarak yüklenir ve sizin belirlediğiniz kurallar dahilinde yönetilebilir. Her bir kaçan çağrının ait olduğu kategoriye göre dialer aramaları oluşturulabilir ve müşteri temsilcileriniz bu kategorilere göre çağrıları başlatabilir. Böylelikle size ulaşmaya çalışan müşterilerinize hızlı dönüş yapabilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
Firmanıza ait farklı konumlarda bulunan şube yapınızı ve bu şubelerde yer alan kullanıcılarınızı tek ekrandan yönetebilirsiniz. Dilerseniz Bölge Yöneticileri sadece kendilerine bağlı olan şubelerin detaylarına ulaşır. Şube yöneticileri ise sadece kendi şubesini görür. Böylece şubeler birbirlerinin raporlarına ve performans değerlerine ulaşamaz. Bununla birlikte sizin belirlediğiniz yetkili kişiler şube ayrımından bağımsız olarak bütün operasyonu izleyebilir ve raporlarına ulaşabilir.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.
Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]