Online alışverişlerin artması ile birlikte hızla büyüyen kargo sektörünün müşteri ile en çok etkileşime geçen tarafı çağrı merkezleridir. Bir tüketicinin en merak ettiği konulardan biri de ‘Kargom Nerede?’ sorusudur. Bunun cevabını almak için birçok yoldan firmanıza ulaşmaya çalışan müşterilerinizi memnun etmek için AloTech ile size en uygun iş akışını tasarlayabilirsiniz.
Saha ekipleri kargo teslimat sürecinde müşteri telefon numarasına erişmeden müşteriyi iletişime geçebilir. Aynı zamanda müşterilerinizde saha ekipleri ile çağrı merkezi altyapınız üzerinden erişebilir. Böylece şirketinizin ve müşterinizin güvenliğini arttırabilirsiniz.
AloTech’in Akıllı IVR özelliği ile size ulaşmak isteyen müşterileriniz, çağrı merkezi çalışanlarına bağlanmadan, telefon veya kargo takip numarası gibi bilgilerle kargo durumunu sorgulayabilir, Text to Speech (TTS) teknolojisi ile arayan kişi kargo durumu hakkında bilgilendirilebilir. Müşterilerinizden alacağınız bilgiler doğrultusunda IVR içerisinde kırılımlar yaparak ilgili müşteri temsilcisine çağrıyı aktarabilirsiniz.
AloTech bot teknolojisinin hızlı, kod bilgisi gerektirmeyen yapısını kargo operasyonlarınızda sesli ve yazılı iletişim için kullanabilirsiniz. Böylelikle size ulaşmak isteyen müşterilerinizin kargo durumunu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmadan telefon, kargo takip numarası gibi kişiye özel bilgilerle sorgulatıp gerekli bilgileri müşterinize iletebilirsiniz. Bunun yanı sıra AloTech ile tüm bu verileri raporlayabilirsiniz.
Kaçan çağrılarınızın bilgisini yetkili kişilere iletebilirsiniz. Bu çağrılar dialer sistemimize otomatik olarak yüklenir ve sizin belirlediğiniz kurallar dahilinde yönetilebilir. Her bir kaçan çağrının ait olduğu kategoriye göre dialer aramaları oluşturulabilir ve müşteri temsilcileriniz bu kategorilere göre çağrıları başlatabilir. Böylelikle size ulaşmaya çalışan müşterilerinize hızlı dönüş yapabilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
Firmanıza ait farklı konumlarda bulunan şube yapınızı ve bu şubelerde yer alan kullanıcılarınızı tek ekrandan yönetebilirsiniz. Dilerseniz Bölge Yöneticileri sadece kendilerine bağlı olan şubelerin detaylarına ulaşır. Şube yöneticileri ise sadece kendi şubesini görür. Böylece şubeler birbirlerinin raporlarına ve performans değerlerine ulaşamaz. Bununla birlikte sizin belirlediğiniz yetkili kişiler şube ayrımından bağımsız olarak bütün operasyonu izleyebilir ve raporlarına ulaşabilir.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.
Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]