7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşterilerinizle tercih ettikleri kanalda etkileşim kurun

Müşterileriniz telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanalları aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunabilir. AloTech, tüm bu kanalları tek platformda toplar ve müşteri temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetilmesini sağlar.

Müşterileriniz İstedikleri Kanallardan Size Ulaşmasını Sağlayın

Çok Kanallı Çözümler

Chat

Yazılı kanal etkileşimlerini tek arayüzden yönetin ve temsilci üretkenliğini artırın.

Chatbot

En çok tekrar eden görevleri botlara bırakın ve temsilcilerin müşterileri memnun etmeye odaklanmasını sağlayın.

WhatsApp

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinizle kolayca etkileşim kurun.

Facebook Messenger

AloTech – Facebook entegrasyonu işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden karşılayabilmenizi sağlar.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Mobil

AloTech Mobil Uygulaması ile mobil çalışan ekiplerinizin de çağrı karşılamasını sağlayın.

Sesli İletişim

Sesli iletişim çoğu çağrı merkezi için olmazsa olmazdır. Akıllı çağrı yönlendirme, IVR ve ses botlarla müşterilerinize hızlı ve akıllı çözümler sunun.

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat