Çağrı Merkezleri İçin Çok Kanallı İletişim

Müşterileriniz telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanalları aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunabilir. AloTech, tüm bu kanalları tek platformda toplar ve müşteri temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetilmesini sağlar.

Müşterileriniz İstedikleri Kanallardan Size Ulaşmasını Sağlayın

Çok Kanallı Çözümler

Chat

Yazılı kanal etkileşimlerini tek arayüzden yönetin ve temsilci üretkenliğini artırın.

Chatbot

En çok tekrar eden görevleri botlara bırakın ve temsilcilerin müşterileri memnun etmeye odaklanmasını sağlayın.

WhatsApp

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinizle kolayca etkileşim kurun.

Facebook Messenger

AloTech – Facebook entegrasyonu işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden karşılayabilmenizi sağlar.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Mobil

AloTech Mobil Uygulaması ile mobil çalışan ekiplerinizin de çağrı karşılamasını sağlayın.

Sesli İletişim

Sesli iletişim çoğu çağrı merkezi için olmazsa olmazdır. Akıllı çağrı yönlendirme, IVR ve ses botlarla müşterilerinize hızlı ve akıllı çözümler sunun.

Click2Connect

Müşterilerinizi web siteniz üzerinden tek tıkla operatörsüz müşteri temsilcinize bağlayın, müşteri deneyiminde fark yaratın.

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Bulut Tabanlı Çağrı Merkezleri: Esneklik ve Ölçeklenebilirlik

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte çağrı merkezleri çeşitli alanlarda yenilikler yapmaya odaklanır. Yeni nesil müşteri deneyimini önceleyen şirketler, bulut çağrı merkezi sistemleri kullanarak müşterilerin beklentilere cevap vermeyi amaçlar. Şirketler; e-posta, telefon, sosyal medya veya metin aracılığıyla müşteri deneyimini yönetirken söz konusu bulut tabanlı teknolojileri kullanır. Bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcıları, sistem içerisinde çağrı başlatmadan gelen-giden çağrıları yönetmeye […]

BLOG
Chat Kanallarında Yapay Zeka Desteğinin 7 Faydası

Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]

İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi
BLOG
İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi

Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat