7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşterilerinizle tercih ettikleri kanalda etkileşim kurun

Müşterileriniz telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanalları aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunabilir. AloTech, tüm bu kanalları tek platformda toplar ve müşteri temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetilmesini sağlar.

Müşterileriniz İstedikleri Kanallardan Size Ulaşmasını Sağlayın

Çok Kanallı Çözümler

Chat

Yazılı kanal etkileşimlerini tek arayüzden yönetin ve temsilci üretkenliğini artırın.

Chatbot

En çok tekrar eden görevleri botlara bırakın ve temsilcilerin müşterileri memnun etmeye odaklanmasını sağlayın.

WhatsApp

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinizle kolayca etkileşim kurun.

Facebook Messenger

AloTech – Facebook entegrasyonu işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden karşılayabilmenizi sağlar.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Mobil

AloTech Mobil Uygulaması ile mobil çalışan ekiplerinizin de çağrı karşılamasını sağlayın.

Sesli İletişim

Sesli iletişim çoğu çağrı merkezi için olmazsa olmazdır. Akıllı çağrı yönlendirme, IVR ve ses botlarla müşterilerinize hızlı ve akıllı çözümler sunun.

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat