7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Müşterileriniz telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanalları aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunabilir. AloTech, tüm bu kanalları tek platformda toplar ve müşteri temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetilmesini sağlar.
Yazılı kanal etkileşimlerini tek arayüzden yönetin ve temsilci üretkenliğini artırın.
En çok tekrar eden görevleri botlara bırakın ve temsilcilerin müşterileri memnun etmeye odaklanmasını sağlayın.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinizle kolayca etkileşim kurun.
AloTech – Facebook entegrasyonu işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden karşılayabilmenizi sağlar.
Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.
AloTech Mobil Uygulaması ile mobil çalışan ekiplerinizin de çağrı karşılamasını sağlayın.
Sesli iletişim çoğu çağrı merkezi için olmazsa olmazdır. Akıllı çağrı yönlendirme, IVR ve ses botlarla müşterilerinize hızlı ve akıllı çözümler sunun.
Müşterilerinizi web siteniz üzerinden tek tıkla operatörsüz müşteri temsilcinize bağlayın, müşteri deneyiminde fark yaratın.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]