Çağrı Merkezleri İçin Çok Kanallı İletişim

Müşterileriniz telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanalları aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunabilir. AloTech, tüm bu kanalları tek platformda toplar ve müşteri temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetilmesini sağlar.

Müşterileriniz İstedikleri Kanallardan Size Ulaşmasını Sağlayın

Çok Kanallı Çözümler

Chat

Yazılı kanal etkileşimlerini tek arayüzden yönetin ve temsilci üretkenliğini artırın.

Chatbot

En çok tekrar eden görevleri botlara bırakın ve temsilcilerin müşterileri memnun etmeye odaklanmasını sağlayın.

WhatsApp

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinizle kolayca etkileşim kurun.

Facebook Messenger

AloTech – Facebook entegrasyonu işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden karşılayabilmenizi sağlar.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Mobil

AloTech Mobil Uygulaması ile mobil çalışan ekiplerinizin de çağrı karşılamasını sağlayın.

Sesli İletişim

Sesli iletişim çoğu çağrı merkezi için olmazsa olmazdır. Akıllı çağrı yönlendirme, IVR ve ses botlarla müşterilerinize hızlı ve akıllı çözümler sunun.

Click2Connect

Müşterilerinizi web siteniz üzerinden tek tıkla operatörsüz müşteri temsilcinize bağlayın, müşteri deneyiminde fark yaratın.

Öne Çıkan İçerikler

Yazılı İletişim Kanalları ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
BLOG
Yazılı İletişim Kanalları ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?

Satış süreçlerine kritik yol oynayan birçok farklı etken var. Onlardan biri de yazılı iletişim kanalları. Müşteri iletişimi ve ilişki yönetimi açısından, e-posta, canlı sohbet ve sosyal medya gibi yazılı iletişim araçları, işletmelerin müşterilerle düzenli ve etkileşimli iletişim kurmalarına olanak tanır. Sürekli iletişim, doğal olarak müşteri memnuniyetini artırır. Böylece uzun vadeli müşteri ilişkileri güçlenir. Bu sayede […]

BLOG
Eğitim Sektöründe Müşteri Hizmetleri: Öğrenci ve Veliler için Çözümler

İş dünyasının farklı sektörlerinde öne çıkan müşteri memnuniyeti eğitim alanında da önemli bir unsur haline gelmiştir. İlk ve ortaöğretim kurumlarından kurslara ve üniversitelere kadar pek çok alanda müşteri hizmetleri kullanımı giderek yaygınlaşmaktadır. Müşteri hizmetleri konusunda beklentileri karşılayabilen kurumlar müşteri sadakatini de artırma şansı elde eder. Öğrenci ve veliler bir kurumla alakalı yaşadıkları iyi tecrübeleri arkadaşlarıyla, […]

BLOG
AI İle Güçlendirilmiş Ses Tanıma: Çağrı Merkezi Etkileşimlerini İyileştirme

Dijital dönüşüm hızı ve yoğun rekabet, şirketlerin bazı konularda kökten değişiklikler yapmasına neden olabilir. Teknolojik gelişmelerin yanı sıra müşteri beklentilerinin hızla değişmesi, müşteri memnuniyetine yönelik çalışmaların artmasına zemin hazırlar. Çağrı merkezi ise müşterileriniz ile iletişiminizi etkin şekilde yönetebileceğiniz departman olarak iş dünyasında kilit bir role sahiptir. AloTech tarafından sunulan bulut çağrı merkezi yazılımları ile süreci […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat