Müşterileriniz telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanalları aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunabilir. AloTech, tüm bu kanalları tek platformda toplar ve müşteri temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetilmesini sağlar.
Yazılı kanal etkileşimlerini tek arayüzden yönetin ve temsilci üretkenliğini artırın.
En çok tekrar eden görevleri botlara bırakın ve temsilcilerin müşterileri memnun etmeye odaklanmasını sağlayın.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinizle kolayca etkileşim kurun.
AloTech – Facebook entegrasyonu işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden karşılayabilmenizi sağlar.
Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.
AloTech Mobil Uygulaması ile mobil çalışan ekiplerinizin de çağrı karşılamasını sağlayın.
Sesli iletişim çoğu çağrı merkezi için olmazsa olmazdır. Akıllı çağrı yönlendirme, IVR ve ses botlarla müşterilerinize hızlı ve akıllı çözümler sunun.
Müşterilerinizi web siteniz üzerinden tek tıkla operatörsüz müşteri temsilcinize bağlayın, müşteri deneyiminde fark yaratın.
Müşteri deneyimi (CX), markalar için son derece kritiktir. CX, bir müşterinin bir markayla her etkileşiminde yaşadığı genel deneyimi ifade eder ve bu deneyim, markanın müşteriyle olan ilişkisinin tüm yönlerini kapsar. Müşterilerin markalarla doğrudan iletişim kurduğu bu noktalar, genellikle ilk izlenimlerin ve uzun süreli ilişkilerin şekillendiği alanlardır. Çağrı merkezi etkileşimleri; müşteri memnuniyeti, sadakati ve operasyonel verimlilik […]
Son dönem dijital dünyasında müşteri beklentileri oldukça yüksektir. İşletmelerin yalnızca hızlı yanıt vermekle kalmayıp aynı zamanda kişiselleştirilmiş ve kesintisiz bir müşteri deneyimi sunmaları beklenir. Bu noktada çağrı merkezi yazılımı seçimi, kritik bir rol oynar. Etkin bir yazılım aramaları yönetmenin yanı sıra aynı zamanda müşteri memnuniyetini artırır, verimliliği yükseltir ve rekabet avantajı sağlar. AloTech çağrı merkezi […]
İşletmeler için telekomünikasyon maliyetleri, operasyonel giderlerin önemli bir kısmını oluşturur. Özellikle çağrı merkezi operasyonları yöneten firmalar için bu maliyetler oldukça yüksek olabilir. Sabit hatlar, GSM numaraları ve VoIP gibi çeşitli iletişim çözümleri bulunsa da, en uygun maliyetli ve esnek çözümlerden biri Bulut FCT teknolojisidir. Geleneksel FCT (Fixed Cellular Terminal) cihazları, GSM hatları üzerinden çağrı yapmayı […]