Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. AloTech sistemi ile tüm kullanıcıların hesapları sizin elinizde. Müşteri temsilcilerinin hesaplarını ve yetkilendirmelerini, uzmanlıklarına göre çağrı karşılayacağı kanalları belirleyebilirsiniz. Üstelik bütün bunları yaparken yatırım yapmanıza gerek yok, sadece kullandığınız kadar ödeyin. Dönemsel olarak artışınızı kendiniz yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.
AloTech platformu kullandıkça öde yöntemi ile çalışmaktadır. Hiçbir yatırım, donanım, kurulum maliyeti veya taahhüt bulunmamaktadır. Bu durumda, operasyonunuz esnek bir şekilde artıp azalabilir. Kullandığınız kadar ödediğiniz için dönemsel olarak operasyonunuzun artış ve azalışlarınızı gönül rahatlığıyla yönetebilirsiniz, artış ya da azalış sonrası herhangi bir mali kayba uğramazsınız.
AloTech sistemi üzerinden kullanılan dönemde operasyonda yer alan kullanıcı adetlerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ayrıca detaylı raporlarımız sayesinde çağrı merkezinde görev alan kişilerin sistemi kullanım sürelerini takip edebilirsiniz.
Kullanıcı hesaplarınızı anlık olarak arttırabilir, azaltabilir ve kullanıcıların yetkilerini değiştirebilirsiniz. Ayrıca operasyonun yoğunluğuna göre departmanlar arasında müşteri temsilcisi değişikliği de yapabilirsiniz. İşlemler, gerçekleştirdiğiniz anda devreye alınır. Hiçbir yükleme veya güncelleme gerekmeden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Özel günlerde, destek almanız gereken durumlarda dış kaynak personel desteği alabilir, ne kadar süre hangi koşullarda dış kaynak personel hizmetini sürdüreceğinizi kendiniz yönetebilir ve bu hizmetleri raporlayabilirsiniz. Ayrıca destek aldığınız dış kaynaklı personelin de takibini yapabilir ve gerekli yönlendirmeleri sağlayabilirsiniz.
Taahhüt içermeyen yapımızla, dönemsel projelerinizde de AloTech’i kullanabilirsiniz. Dilediğiniz zaman sisteminizi pasif duruma alabilir ve tekrar kullanmak istediğinizde bir kaç dakika içerisinde tekrar aktif edebilirsiniz. Kullanmadığınız ay boyunca tarafınıza herhangi bir ödeme çıkmayacağı gibi tekrar kullanmak istediğinizde kurulu olan sistemi aktifleştirmek yeterli olacaktır.
Müşterilerinizle kurduğunuz her iletişim, işletmenizin itibarını ve sadakatini şekillendirir. Bir telefon görüşmesi sonucu memnun olan müşteri, yalnızca bir sorunu çözmekle kalmaz, aynı zamanda bağlılık geliştirir, markanızın itibarını yükseltir, uzun vadeli ilişkiler inşa eder ve çevresine olumlu geri bildirimler sunar. Müşteri memnuniyetini artırmak istiyorsanız temsilcilerinizin her senaryoda profesyonel, empatik ve çözüm odaklı bir yaklaşım benimsemesi gerekir. […]
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]