7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. AloTech sistemi ile tüm kullanıcıların hesapları sizin elinizde. Müşteri temsilcilerinin hesaplarını ve yetkilendirmelerini, uzmanlıklarına göre çağrı karşılayacağı kanalları belirleyebilirsiniz. Üstelik bütün bunları yaparken yatırım yapmanıza gerek yok, sadece kullandığınız kadar ödeyin. Dönemsel olarak artışınızı kendiniz yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.
AloTech platformu kullandıkça öde yöntemi ile çalışmaktadır. Hiçbir yatırım, donanım, kurulum maliyeti veya taahhüt bulunmamaktadır. Bu durumda, operasyonunuz esnek bir şekilde artıp azalabilir. Kullandığınız kadar ödediğiniz için dönemsel olarak operasyonunuzun artış ve azalışlarınızı gönül rahatlığıyla yönetebilirsiniz, artış ya da azalış sonrası herhangi bir mali kayba uğramazsınız.
AloTech sistemi üzerinden kullanılan dönemde operasyonda yer alan kullanıcı adetlerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ayrıca detaylı raporlarımız sayesinde çağrı merkezinde görev alan kişilerin sistemi kullanım sürelerini takip edebilirsiniz.
Kullanıcı hesaplarınızı anlık olarak arttırabilir, azaltabilir ve kullanıcıların yetkilerini değiştirebilirsiniz. Ayrıca operasyonun yoğunluğuna göre departmanlar arasında müşteri temsilcisi değişikliği de yapabilirsiniz. İşlemler, gerçekleştirdiğiniz anda devreye alınır. Hiçbir yükleme veya güncelleme gerekmeden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Özel günlerde, destek almanız gereken durumlarda dış kaynak personel desteği alabilir, ne kadar süre hangi koşullarda dış kaynak personel hizmetini sürdüreceğinizi kendiniz yönetebilir ve bu hizmetleri raporlayabilirsiniz. Ayrıca destek aldığınız dış kaynaklı personelin de takibini yapabilir ve gerekli yönlendirmeleri sağlayabilirsiniz.
Taahhüt içermeyen yapımızla, dönemsel projelerinizde de AloTech’i kullanabilirsiniz. Dilediğiniz zaman sisteminizi pasif duruma alabilir ve tekrar kullanmak istediğinizde bir kaç dakika içerisinde tekrar aktif edebilirsiniz. Kullanmadığınız ay boyunca tarafınıza herhangi bir ödeme çıkmayacağı gibi tekrar kullanmak istediğinizde kurulu olan sistemi aktifleştirmek yeterli olacaktır.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]