Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. AloTech sistemi ile tüm kullanıcıların hesapları sizin elinizde. Müşteri temsilcilerinin hesaplarını ve yetkilendirmelerini, uzmanlıklarına göre çağrı karşılayacağı kanalları belirleyebilirsiniz. Üstelik bütün bunları yaparken yatırım yapmanıza gerek yok, sadece kullandığınız kadar ödeyin. Dönemsel olarak artışınızı kendiniz yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.
AloTech platformu kullandıkça öde yöntemi ile çalışmaktadır. Hiçbir yatırım, donanım, kurulum maliyeti veya taahhüt bulunmamaktadır. Bu durumda, operasyonunuz esnek bir şekilde artıp azalabilir. Kullandığınız kadar ödediğiniz için dönemsel olarak operasyonunuzun artış ve azalışlarınızı gönül rahatlığıyla yönetebilirsiniz, artış ya da azalış sonrası herhangi bir mali kayba uğramazsınız.
AloTech sistemi üzerinden kullanılan dönemde operasyonda yer alan kullanıcı adetlerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ayrıca detaylı raporlarımız sayesinde çağrı merkezinde görev alan kişilerin sistemi kullanım sürelerini takip edebilirsiniz.
Kullanıcı hesaplarınızı anlık olarak arttırabilir, azaltabilir ve kullanıcıların yetkilerini değiştirebilirsiniz. Ayrıca operasyonun yoğunluğuna göre departmanlar arasında müşteri temsilcisi değişikliği de yapabilirsiniz. İşlemler, gerçekleştirdiğiniz anda devreye alınır. Hiçbir yükleme veya güncelleme gerekmeden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Özel günlerde, destek almanız gereken durumlarda dış kaynak personel desteği alabilir, ne kadar süre hangi koşullarda dış kaynak personel hizmetini sürdüreceğinizi kendiniz yönetebilir ve bu hizmetleri raporlayabilirsiniz. Ayrıca destek aldığınız dış kaynaklı personelin de takibini yapabilir ve gerekli yönlendirmeleri sağlayabilirsiniz.
Taahhüt içermeyen yapımızla, dönemsel projelerinizde de AloTech’i kullanabilirsiniz. Dilediğiniz zaman sisteminizi pasif duruma alabilir ve tekrar kullanmak istediğinizde bir kaç dakika içerisinde tekrar aktif edebilirsiniz. Kullanmadığınız ay boyunca tarafınıza herhangi bir ödeme çıkmayacağı gibi tekrar kullanmak istediğinizde kurulu olan sistemi aktifleştirmek yeterli olacaktır.
Müşteri deneyimi (CX), markalar için son derece kritiktir. CX, bir müşterinin bir markayla her etkileşiminde yaşadığı genel deneyimi ifade eder ve bu deneyim, markanın müşteriyle olan ilişkisinin tüm yönlerini kapsar. Müşterilerin markalarla doğrudan iletişim kurduğu bu noktalar, genellikle ilk izlenimlerin ve uzun süreli ilişkilerin şekillendiği alanlardır. Çağrı merkezi etkileşimleri; müşteri memnuniyeti, sadakati ve operasyonel verimlilik […]
Son dönem dijital dünyasında müşteri beklentileri oldukça yüksektir. İşletmelerin yalnızca hızlı yanıt vermekle kalmayıp aynı zamanda kişiselleştirilmiş ve kesintisiz bir müşteri deneyimi sunmaları beklenir. Bu noktada çağrı merkezi yazılımı seçimi, kritik bir rol oynar. Etkin bir yazılım aramaları yönetmenin yanı sıra aynı zamanda müşteri memnuniyetini artırır, verimliliği yükseltir ve rekabet avantajı sağlar. AloTech çağrı merkezi […]
İşletmeler için telekomünikasyon maliyetleri, operasyonel giderlerin önemli bir kısmını oluşturur. Özellikle çağrı merkezi operasyonları yöneten firmalar için bu maliyetler oldukça yüksek olabilir. Sabit hatlar, GSM numaraları ve VoIP gibi çeşitli iletişim çözümleri bulunsa da, en uygun maliyetli ve esnek çözümlerden biri Bulut FCT teknolojisidir. Geleneksel FCT (Fixed Cellular Terminal) cihazları, GSM hatları üzerinden çağrı yapmayı […]