7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

İşletmeler için Facebook Messenger

Gün geçtikçe artan sosyal medya kullanımı ile müşteriler işletmelere yazılı kanallardan ulaşabilmeyi talep ediyor. Sosyal medya platformları içerisinde en çok tercih edilen uygulamalardan biri de Facebook. AloTech & Facebook Entegrasyonu ile işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden yanıtlayabilirsiniz. Facebook Entegrasyonu kullanabilmek için yapmanız gereken yalnızca Facebook Developer’dan alacağınız sayfa erişim yetkisini AloTech ile paylaşmak! Entegrasyon ile birlikte müşterilerinize Facebook üzerinden de hizmet verebilir, müşteri güveni ve deneyimini arttırabilirsiniz.

Gelişmiş Chat Karşılama Menüleri

AloTech’in Facebook Entegrasyonu ile birlikte tıpkı gelen çağrılar için oluşturduğunuz sesli yanıt sistemi (IVR) gibi, gelen chatler için de akış oluşturabilirsiniz. Chat akışınız ile birlikte müşterilerden gelen chatleri, müşteri temsilcilerinin yetkinliklerine göre dağıtabilir ve operasyonunuzdaki verimi arttırabilirsiniz. Müşterilerinizin almak istediği hizmete daha hızlı ulaşmasına imkan sağlayabilir, yapay zeka desteği ve entegrasyonlar ile mesai saatleriniz dışında da hizmet verebilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş Müşteri ve Marka Deneyimi

AloTech’in Facebook Entegrasyonu ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. Self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan taleplere 7/24 cevap verebilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.

Çoklu Chat Karşılama

AloTech’in Facebook Messenger Entegrasyonu sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler aynı anda tek müşteriye sesli olarak hizmet verebilir. Oysa chat kanalında müşteri temsilcileri birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilir. Bu sayede müşteri taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini arttırabilirsiniz. Self servis çözümler ile operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz.

Raporlama

Müşterilerinizle yapılan chat kayıtları detayları ile AloTech üzerinde saklanır. Müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu yazışmaları ve detayları anlık olarak görüntüleyebildiğiniz gibi, geçmişe dönük chat raporlarına da ulaşabilirsiniz. Canlı izleme ekranları ile aktif chatleri görebilir, geçmiş chat performans raporları oluşturabilir ve yapılan chatleri değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.

Farklı Platformlarda Chat İmkanı

Facebook, Web Chat ve WhatsApp Business Entegrasyonları ile tüm yazılı kanallar üzerinden gelen mesajlarınızı tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine ve kanallara göre dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.

Biruni Laboratuvarı ailesi olarak tüm çağrı süreçlerimizin yönetimini AloTech’in bulut teknolojisi ile sağlamaktayız. Hızlı kurulum, kolay kullanım, kullanıcı dostu arayüzleri ve 7/24 hizmet veren çözüm odaklı destek ekibi için AloTech’e teşekkür ederiz.

Tuğba Zorlu
BIRUNI LABORATUVARI ÇAĞRI MERKEZI YÖNETICISI

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

bilgisayar başında bir çağrı merkezi müşteri temsilcisinin yanında online alışveriş ekranı var
BLOG
E-ticaret Sektöründe Çağrı Merkezi Yazılımı Kullanmanın Faydaları

Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat