AI Chat

Müşteri Hizmetlerinizi Yapay Zeka Destekli Chat Çözümleriyle İyileştirin

Yapay Zekanın Gücünü Verimli Müşteri Etkileşimleri için Kullanın

AloTech’in yazılı iletişim çözümlerini yapay zeka ile bir üst seviyeye taşıyoruz. Chat görüşmelerinde kullanabileceğiniz AI yanıt önerileri ile işletmenizin ihtiyaçlarına özel dönüşler sağlayarak her müşteri etkileşimini kişiselleştirilmiş deneyimle daha verimli hale getirebilirsiniz. Yapay zeka sohbet asistanınızın gücünden faydalanın, yazılı iletişim kanallarındaki etkileşimlerinizi iyileştirin.

AI Destekli Yanıt Önerileri ile Dönüş Hızınızı Yükseltin

AI destekli akıllı chat yanıt önerileri üzerine geliştirdiğimiz özellik, işletmenizin benzersiz iletişim tarzı ve müşteri hizmeti hedefleriyle uyumlu yanıt önerileri sunmak için gelişmiş AI algoritmalarını kullanır. Müşteri hizmetleri otomasyonu ile gelen taleplere uygun şekillendirilen hazır yanıtlarla dönüş hızınızı yükseltebilirsiniz.

Geçmiş Konuşmalara Dayalı Akıllı Yanıtlar

Bu özelliğimizin ana faydalarından biri, geçmiş etkileşimlerden öğrenme yeteneğidir. Bu özellik, Chatbot teknolojisinde olduğu gibi yanıt önerilerinin zamanla daha akıllı ve daha özelleştirilmiş hale gelmesini sağlar, müşterilerinize tam ihtiyaç duydukları anda ilgili ve bağlamla uyumlu destek sağlar.

Çok Kanallı İletişimde Yapay Zeka ile Verimliliğinizi Artırın

Yapay zeka destekli chat yanıt önerilerini diledğiniz yazışma kanalında kullanabilirsiniz. WhatsApp Business, SMS, e-posta ve daha fazlası dahil olmak üzere tüm mesajlaşma kanallarını destekleyen özelliğimiz omnichannel iletişimde fark yaratmanıza yardımcı oluyor. Hangi mesajlaşma kanalında müşteri desteği sunuyorsanız, AI önerileriyle müşterilerinize yanıt verebilirsiniz.

AI Yanıtlarını Markanıza Uygun Şekilde Özelleştirin

Akıllı yanıt önerileri sağlarken, kişisel dokunuşun gücüyle deneyimi kişiselleştiriyoruz. AloTech üzerinden, yapay zeka tarafından üretilen yanıtları göndermeden önce düzenleyebiliyorsunuz. Bu özellik de her mesajı markanızın sesini ve değerlerini yansıtacak şekilde özelleştirebilmenizi sağlıyor.

Akıllı Yanıtlarla Operasyonel Yükünüzü Azaltın

AI destekli chat özelliğimizin amacı, hem müşterilerinizi en doğru şekilde yönlendirmek hem de ekibinizin üretkenliğini artırmaktır. Müşteri etkileşimlerini yönetmek için gereken zaman ve çabayı azaltarak, operasyon ekibinizin verimliliğini artırmasına yardımcı olur.

Sık Sorulan Sorular

WebRTC (Web Based Realtime Communication) teknolojisi ile telefon numarasına ve operatöre ihtiyaç duymadan, internet bağlantısı üzerinden iletiliyor.
Click2Connect çağrıları için sistemimiz 1 ile başlayan bir Unique ID oluşturuyor ve temsilci ekranında bu aramanın bir Click2Connect çağrısı olduğu anlaşılıyor.
Her iki tarafa da bir maliyeti yok.

AloTech müşterilerine ücretsiz olarak sunduğumuz bu ürün, farklı bir altyapı kullanan müşteri adaylarına ise dakika kullanım ücreti karşılığında sunuluyor.

Evet, Click2Connect aramaları için sesli mesaj kurgulayabiliyorsunuz.

Evet, Click2Connect ürününüzü mesai saatlerine göre ayarlayabilirsiniz.

Evet, çağrı ya da mesaj taleplerinizi dilediğiniz kişi veya ekibe yönlendirebilirsiniz.

Evet, çeviri özelliğimiz sayesinde müşterilerinizi dilediğiniz dilde karşılayabilirsiniz. 

Evet. Herhangi bir operatöre bağlı olmadığı için dünyanın her yerinden Click2Connect ile çağrı alabilirsiniz. 

Mobil cihazlarınızda Chrome tarayıcısı ile Click2Connect kullanabilirsiniz.

Click2Connect için verilen sanal numaraları raporlamada görebilirsiniz.

Click2Connect için sizlere bir widget iletiyoruz. Müşteriler bu widgetı tıkladıklarında WebRTC üzerinden, WhatsApp sesli araması gibi çağrı başlatabilmektedir. 

Bu hizmet operatör açısından tamamen ücretsizdir. Fakat müşteri tarafından gelen ek geliştirme taleplerine yönelik maliyetler oluşmaktadır. Herhangi bir ek geliştirme olmadığı takdirde Click2Connect operatör maliyeti yoktur.

Evet, çağrı ya da mesaj taleplerinizi dilediğiniz kişi veya ekibe yönlendirebilirsiniz.

Temsilciler konu hakkında müşterinin ihtiyaçlarını anlık olarak görebiliyor ve müşteri taleplerinin karşılanması sağlanıyor. Hali hazırda canlı olarak destek alan bir müşteri yazılı kanalların yeterli olmadığı durumda direk olarak temsilciyle sözlü olarak iletişime geçerek çözüme hızlı bir şekilde ulaşabiliyor. Click2Connect yalnızca müşteri deneyimi konusunda değil daha iyi müşteri desteği ve satış kapatma konusunda da müşteri temsilcisine destek bir üründür.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat