Gıda Sektöründe Çağrı Merkezi Çözümlerinin Etkisi

AloTech, gıda sektörünün lider markalarına sağladığı yenilikçi teknoloji çözümleriyle, sipariş sürecinden müşteri memnuniyet analizlerine kadar bir çok aşamada fayda sağlamaktadır.

AloTech'i Tercih Eden Gıda Firmaları

Saha Çağrı Yönetimi

AloTech Bulut Çağrı Merkezi ile müşteri talepleri ve saha ekipleri arasında hızlı bir iletişim ağı kurulur. Bu sayede, müşteri taleplerinin sahaya hızla aktarılması ile müşteri memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlanır. Dilerseniz saha ekibinizin, müşteriye ait telefon numarasını görmeden arama yapabilmesi sağlanabilir. Böylece hem gizlilik korunur, hem de kuryeniz ve müşteriniz arasındaki tüm görüşmeler takip edilir.

Çoklu Kanal Yönetimi

Çoklu kanal yönetimi olarak bilinen omnichannel çözümleri ile birden fazla kanalda müşteri talebini kolayca yönetebilirsiniz. Telefon, web sitesi veya chat kanallarından gelen sipariş taleplerine ya da hizmet sorgularına tek ekran üzerinde yanıt verebilirsiniz. WhatsApp Business, webchat, Facebook Messenger, Telegram gibi en çok kullanılan iletişim kanallarından kolayca sipariş alabilir, müşterilerinize hızlı çözümler sunabilirsiniz. Böylece tüm müşteri iletişimini tek platform üzerinden yöneterek operasyon süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.

CRM Entegrasyonu

Gıda sektöründe müşteri hizmetlerinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) entegrasyonu oldukça önemlidir. CRM sisteminizi, bulut çağrı merkezi AloTech ile kolayca entegre edebilir, müşteri bilgilerini yönetme, müşterilerin sipariş geçmişini, tercihlerini ve şikayetlerini takip etme süreçlerini iyileştirebilirsiniz. CRM entegrasyonu aynı zamanda operasyon ekiplerinizin müşteri verilerine hızlı ve kolay erişim imkanı sağlar. Bu sayede müşteri şikayetlerini daha hızlı ve etkili bir şekilde çözebilirsiniz.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

İşletmelerin müşteri deneyimini iyileştiren çağrı merkezi çözümleri aynı zamanda memnuniyet anketleri ile hizmet kalitesini ölçümlemeye yardımcı olur. Sunulan teslimat/hizmet sonrasında işletmenize özel oluşturabileceğiniz değerlendirme form ve anketleriyle müşteri memnuniyetini ölçebilir, sunduğunuz hizmetin kalitesini analiz edebilirsiniz. Tüm bu verileri tek bir platformda kayıt altına alarak uzun vadede performans iyileştirme süreçlerinde değerlendirebilirsiniz.

IVR ile Akıllı Yönlendirme

IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi) ile işletmenize gelen müşteri çağrılarını ilgili ekip veya müşteri temsilcilerine kolayca yönlendirebilirsiniz. Sipariş vermek isteyen, rezervasyon yaptırmak, şubeleriniz hakkında bilgi almak isteyen veya hizmetlerinize yönelik farklı sorgulara sahip müşterilerinizi ilgili bölümlere bağlayabilirsiniz. Hem müşterilerinizin doğru yanıtlara kısa sürede ulaşmasını sağlar, hem de operasyon yükünüzü hafifletebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkileşimleri Yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çok Kanallı İletişim

Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

WhatsApp Business Entegrasyonu

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

İş Ortaklarınızı Yönetin

Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.

Yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımlarıyla AloTech’in desteğini her zaman yanımızda hissediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz projelerin temelinde güçlü teknoloji ve tecrübeli bir ekip yer alıyor. Dinamik koşullara sağlanılan uyum ile birlikte çok keyifli bir iş ortaklığı yürütüyoruz. Teşekkürler AloTech!”

Cengizhan Cengiz
GITTI GIDIYOR RAPORLAMA VE GELIŞTIRME YÖNETICISI

Öne Çıkan İçerikler

Yapay Zeka Destekli İletişim Merkezlerinin Faydaları Nelerdir?
BLOG
Yapay Zeka Destekli İletişim Merkezlerinin Faydaları Nelerdir?

Yapay zekalı çağrı merkezi çözümleri, günümüzde müşteri deneyimini odak noktası haline getiren şirketler için değerli çözümler arasındadır. Yıllardır iletişim birimlerini daha müşteri odaklı ve kazançlı hale getirmeyi hedefleyen şirketler, AI çözümleri ile bu beklentilerini gerçeğe dönüştürmeyi amaçlar. Yapay zeka teknolojileri; büyük miktarda veriyi analiz etme, görevleri otomatikleştirme ve müşterilere proaktif çözümler sunma konusunda öne çıkar. […]

Yapay Zeka Tabanlı Ses Kaydetme ve Analiz Sistemleri ile Kalite Yönetimi
BLOG
Yapay Zeka Tabanlı Ses Kaydetme ve Analiz Sistemleri ile Kalite Yönetimi

Çağrı merkezleri, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için sürekli olarak yeni teknolojilere yönelir. Bu teknolojiler ise genellikle yapay zeka etrafında şekillenir. Örneğin; AI destekli ses analizi teknolojileri, sadece çağrıların kaydedilmesini sağlamaz, aynı zamanda çağrılardan kalite yönetimi için kullanılabilir veriler çıkarır. Çünkü yalnızca ses kaydetme uygulaması yeterli değildir; kayıtların anlamlı verilere dönüştürülmesi de büyük […]

Müşteri Hizmetlerinde Verimlilik Nasıl Artırılır? Konuşmayı Metne Dönüştürme
BLOG
Text to Speech: Müşteri Hizmetlerinde Verimlilik Nasıl Artırılır?

Müşterilere hızlı ve etkili yanıtlar vermek, memnuniyet seviyelerini artırmakla birlikte, şirketin marka imajını da destekler. Yani müşteri memnuniyetini artırıp sadık müşteri kitlesi oluşturmanız için büyük önem taşır. Ancak, hız ve verimlilik artırma nasıl mümkün hale gelir? Burada devreye giren en yenilikçi çözümlerden biri, konuşmayı metne dönüştürme teknolojisidir. Özellikle bulut çağrı merkezlerinin AloTech gibi modern platformlarla […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat