7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech, gıda sektörünün lider markalarına sağladığı yenilikçi teknoloji çözümleriyle, sipariş sürecinden müşteri memnuniyet analizlerine kadar bir çok aşamada fayda sağlamaktadır.
AloTech Bulut Çağrı Merkezi ile müşteri talepleri ve saha ekipleri arasında hızlı bir iletişim ağı kurulur. Bu sayede, müşteri taleplerinin sahaya hızla aktarılması ile müşteri memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlanır. Dilerseniz saha ekibinizin, müşteriye ait telefon numarasını görmeden arama yapabilmesi sağlanabilir. Böylece hem gizlilik korunur, hem de kuryeniz ve müşteriniz arasındaki tüm görüşmeler takip edilir.
Çoklu kanal yönetimi olarak bilinen omnichannel çözümleri ile birden fazla kanalda müşteri talebini kolayca yönetebilirsiniz. Telefon, web sitesi veya chat kanallarından gelen sipariş taleplerine ya da hizmet sorgularına tek ekran üzerinde yanıt verebilirsiniz. WhatsApp Business, webchat, Facebook Messenger, Telegram gibi en çok kullanılan iletişim kanallarından kolayca sipariş alabilir, müşterilerinize hızlı çözümler sunabilirsiniz. Böylece tüm müşteri iletişimini tek platform üzerinden yöneterek operasyon süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.
Gıda sektöründe müşteri hizmetlerinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) entegrasyonu oldukça önemlidir. CRM sisteminizi, bulut çağrı merkezi AloTech ile kolayca entegre edebilir, müşteri bilgilerini yönetme, müşterilerin sipariş geçmişini, tercihlerini ve şikayetlerini takip etme süreçlerini iyileştirebilirsiniz. CRM entegrasyonu aynı zamanda operasyon ekiplerinizin müşteri verilerine hızlı ve kolay erişim imkanı sağlar. Bu sayede müşteri şikayetlerini daha hızlı ve etkili bir şekilde çözebilirsiniz.
İşletmelerin müşteri deneyimini iyileştiren çağrı merkezi çözümleri aynı zamanda memnuniyet anketleri ile hizmet kalitesini ölçümlemeye yardımcı olur. Sunulan teslimat/hizmet sonrasında işletmenize özel oluşturabileceğiniz değerlendirme form ve anketleriyle müşteri memnuniyetini ölçebilir, sunduğunuz hizmetin kalitesini analiz edebilirsiniz. Tüm bu verileri tek bir platformda kayıt altına alarak uzun vadede performans iyileştirme süreçlerinde değerlendirebilirsiniz.
IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi) ile işletmenize gelen müşteri çağrılarını ilgili ekip veya müşteri temsilcilerine kolayca yönlendirebilirsiniz. Sipariş vermek isteyen, rezervasyon yaptırmak, şubeleriniz hakkında bilgi almak isteyen veya hizmetlerinize yönelik farklı sorgulara sahip müşterilerinizi ilgili bölümlere bağlayabilirsiniz. Hem müşterilerinizin doğru yanıtlara kısa sürede ulaşmasını sağlar, hem de operasyon yükünüzü hafifletebilirsiniz.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]