AloTech'i Kullanmaya Başlamak için 15 Dakika Yeterli!

AloTech’in kullanıcı dostu ekranları sayesinde müşteri temsilcileriniz sadece 15 dakikalık bir eğitimle sistemi kullanmaya başlayabilir! Çağrı merkezi operasyonunuzda çalışanların ihtiyacı olan tüm sorular, projenizdeki değişiklikler ve destek ihtiyaçları için çağrı merkezi konusunda uzmanlaşmış ekip her zaman yanınızda. Değişen ihtiyaçlarınız ile birlikte güncel kullanımınıza yönelik refresh eğitimler planlayabilirsiniz. Kadro değişikliklerinde ihtiyacınız olacak eğitimler için AloTech proje ekibi her zaman hazır!

Yerinde Eğitim

Operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçişi sırasında ihtiyaçlarınız ve çözüm önerileri için uzman proje ekibi her zaman yanınızda! AloTech arayüzü ile ilgili ihtiyacınız olan tüm bilgiler size aktarılacak ve operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçiş süreci canlı izleme ekranları üzerinden takip edilecektir. Operasyonunuzda oluşabilecek tüm sorular için AloTech ile iletişime geçin.

Webinar

Alanında uzman kişilerin katılımı ile gerçekleştirilen Webinar’lar sayesinde, hem günümüzde değişen müşteri ilişkileri yaklaşımları hem de teknik anlamda yenilikleri dinleyebilir ve sorularınızı iletebilirsiniz. Satış süreçleri, uzaktan çalışma, AloTech’in güncel teknolojileri, güncel çağrı merkezi uygulamaları gibi konu başlıkları hakkında Webinar’lar bulunmaktadır. Webinar kayıtlarına web sitesi üzerinden ulaşabilir ve deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Webinar’lardan haberdar olmak için bültene kayıt olmayı unutmayın.

Online Eğitim

Hızlı bir başlangıç için online eğitimlerle AloTech Ekibi yanınızda. Bulunduğunuz yerden ulaşabileceğiniz online ekran eğitimleri organize edin! Canlı ekranlar üzerinden alanında uzman proje ekibi ile birlikte sorularınızı cevaplandırabilir ve AloTech’in ihtiyacınız olan tüm özelliklerini nasıl kullanabileceğiniz hakkında bilgi edinebilirsiniz. Üstelik online eğitimleri çok hızlı planlayabilir ve kısa sürede ekranları rahatlıkla kullanmaya başlayabilirsiniz. AloTech ekranları size bir toplantı linki kadar yakın!

Refresh Eğitim

Şirketlerde kadro değişimi ya da ekibe yeni kişilerin katılması olağandır. Böyle durumlarda çağrı merkezi operasyonunuza yeniden eğitim verilmesi için refresh eğitim organize edebilirsiniz. Yeni projeleriniz için ya da kullanımına ihtiyaç duyulan yeni özellikler için eğitim planlayabilirsiniz. Uzun süredir kullanılmayan ekranlara tekrar ihtiyaç duyulması durumunda AloTech proje ekibi yanınızda.

Demo Ekran Eğitimi

AloTech Teknolojisi, arayüzler ve özellikleri kullanım öncesi deneyimleyebilirsiniz. Size özel oluşturulacak demo hesap ile AloTech ekranları ve modüllerini inceleyebilirsiniz. Demo hesabınızı incelerken merak ettiğiniz özellikler ile ilgili sorularınız ve nasıl kullanılacağı konusunda bilgi için AloTech Ekibi’nden destek alabilir, demo ekran eğitimi planlayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile ilgili sorularınızı iletebilir, ihtiyaç duyacağınız alanlar konusunda fikir edinebilir ve canlı çalışan bir operasyonun ekranlarını inceleyebilirsiniz. AloTech müşterisi olmadan önce tüm özellikleri demo hesabınız ile kullanabilirsiniz.

Hızlı çözümler sunan teknik ekibi ve kullanımı kolay arayüzü ile AloTech, sorunsuz iş gücü sağlamakta.

Özge Özkök
DOĞRU KAYNAK ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Bulut Tabanlı Çağrı Merkezleri: Esneklik ve Ölçeklenebilirlik

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte çağrı merkezleri çeşitli alanlarda yenilikler yapmaya odaklanır. Yeni nesil müşteri deneyimini önceleyen şirketler, bulut çağrı merkezi sistemleri kullanarak müşterilerin beklentilere cevap vermeyi amaçlar. Şirketler; e-posta, telefon, sosyal medya veya metin aracılığıyla müşteri deneyimini yönetirken söz konusu bulut tabanlı teknolojileri kullanır. Bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcıları, sistem içerisinde çağrı başlatmadan gelen-giden çağrıları yönetmeye […]

BLOG
Chat Kanallarında Yapay Zeka Desteğinin 7 Faydası

Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]

İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi
BLOG
İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi

Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat