AloTech'i Kullanmaya Başlamak için 15 Dakika Yeterli!

AloTech’in kullanıcı dostu ekranları sayesinde müşteri temsilcileriniz sadece 15 dakikalık bir eğitimle sistemi kullanmaya başlayabilir! Çağrı merkezi operasyonunuzda çalışanların ihtiyacı olan tüm sorular, projenizdeki değişiklikler ve destek ihtiyaçları için çağrı merkezi konusunda uzmanlaşmış ekip her zaman yanınızda. Değişen ihtiyaçlarınız ile birlikte güncel kullanımınıza yönelik refresh eğitimler planlayabilirsiniz. Kadro değişikliklerinde ihtiyacınız olacak eğitimler için AloTech proje ekibi her zaman hazır!

Yerinde Eğitim

Operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçişi sırasında ihtiyaçlarınız ve çözüm önerileri için uzman proje ekibi her zaman yanınızda! AloTech arayüzü ile ilgili ihtiyacınız olan tüm bilgiler size aktarılacak ve operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçiş süreci canlı izleme ekranları üzerinden takip edilecektir. Operasyonunuzda oluşabilecek tüm sorular için AloTech ile iletişime geçin.

Webinar

Alanında uzman kişilerin katılımı ile gerçekleştirilen Webinar’lar sayesinde, hem günümüzde değişen müşteri ilişkileri yaklaşımları hem de teknik anlamda yenilikleri dinleyebilir ve sorularınızı iletebilirsiniz. Satış süreçleri, uzaktan çalışma, AloTech’in güncel teknolojileri, güncel çağrı merkezi uygulamaları gibi konu başlıkları hakkında Webinar’lar bulunmaktadır. Webinar kayıtlarına web sitesi üzerinden ulaşabilir ve deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Webinar’lardan haberdar olmak için bültene kayıt olmayı unutmayın.

Online Eğitim

Hızlı bir başlangıç için online eğitimlerle AloTech Ekibi yanınızda. Bulunduğunuz yerden ulaşabileceğiniz online ekran eğitimleri organize edin! Canlı ekranlar üzerinden alanında uzman proje ekibi ile birlikte sorularınızı cevaplandırabilir ve AloTech’in ihtiyacınız olan tüm özelliklerini nasıl kullanabileceğiniz hakkında bilgi edinebilirsiniz. Üstelik online eğitimleri çok hızlı planlayabilir ve kısa sürede ekranları rahatlıkla kullanmaya başlayabilirsiniz. AloTech ekranları size bir toplantı linki kadar yakın!

Refresh Eğitim

Şirketlerde kadro değişimi ya da ekibe yeni kişilerin katılması olağandır. Böyle durumlarda çağrı merkezi operasyonunuza yeniden eğitim verilmesi için refresh eğitim organize edebilirsiniz. Yeni projeleriniz için ya da kullanımına ihtiyaç duyulan yeni özellikler için eğitim planlayabilirsiniz. Uzun süredir kullanılmayan ekranlara tekrar ihtiyaç duyulması durumunda AloTech proje ekibi yanınızda.

Demo Ekran Eğitimi

AloTech Teknolojisi, arayüzler ve özellikleri kullanım öncesi deneyimleyebilirsiniz. Size özel oluşturulacak demo hesap ile AloTech ekranları ve modüllerini inceleyebilirsiniz. Demo hesabınızı incelerken merak ettiğiniz özellikler ile ilgili sorularınız ve nasıl kullanılacağı konusunda bilgi için AloTech Ekibi’nden destek alabilir, demo ekran eğitimi planlayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile ilgili sorularınızı iletebilir, ihtiyaç duyacağınız alanlar konusunda fikir edinebilir ve canlı çalışan bir operasyonun ekranlarını inceleyebilirsiniz. AloTech müşterisi olmadan önce tüm özellikleri demo hesabınız ile kullanabilirsiniz.

Hızlı çözümler sunan teknik ekibi ve kullanımı kolay arayüzü ile AloTech, sorunsuz iş gücü sağlamakta.

Özge Özkök
DOĞRU KAYNAK ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

Sağlık Sektöründe Çağrı Merkezi Yönetimi Nasıl İyileştirilir?
BLOG
Sağlık Sektöründe Çağrı Merkezi Yönetimi Nasıl İyileştirilir?

Sağlık sektöründeki çağrı merkezleri, sağlık kuruluşları ve hastalar arasında önemli bir köprü görevi görür. Sektördeki rekabetin yoğunlaşması, karmaşık sağlık sistemleri, artan hasta beklentileri çağrı merkezlerinin yeni nesil teknolojiler kullanmasını gereklilik haline getirmiştir. Günümüzde hastanelerde hastaların doğru bir şekilde yönlendirilmesi, şikayetlerin etkili biçimde yönetilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması için bulut çağrı merkezi sistemleri öne çıkar. Peki, sağlık […]

Geleceği Şekillendiren Teknolojiler: Finans Sektöründe Yapay Zeka Destekli Müşteri Hizmetleri
BLOG
Geleceği Şekillendiren Teknolojiler: Finans Sektöründe Yapay Zeka Destekli Müşteri Hizmetleri

Bankacılık ve finans sektörü, yapay zekanın etkisiyle hizmet kalitesini her geçen gün geliştiren sektörlerdendir. Finansal hizmetlerde yapay zekanın ortaya çıkması, şirketlerin müşterilerle iletişim kurma biçimini yeniden tanımlar. Şirketlerin tercih ettiği yenilikler, sunulan hizmetleri daha verimli, kişisel hale getirmeye zemin hazırlar. AI araçları, finans şirketlerinde işleri otomatikleştirerek karar verme süreçlerini geliştirmeye ve müşteri memnuniyetini iyileştirmeye odaklanır. […]

BLOG
Yapay Zekanın Sağlık Sektöründe Müşteri Hizmetlerine Etkisi

Gelişen teknolojiyle birlikte uygulama alanları genişleyen yapay zeka, sağlık sektöründe müşteri memnuniyetini artırmada yenilikçi çözümler sunar. Hasta memnuniyeti bireylerin sağlık hizmetlerinden elde ettikleri sonuçları artırırken kurumların itibarını korumak açısından da önem taşır. Hasta memnuniyetini artırmada hizmet kalitesi kadar iletişim süreci de oldukça etkilidir. Hastayla doğru, etkili ve hızlı iletişim kurmada yapay zeka çözümlerinden faydalanılabilir. Hastaların […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat