7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech’in kullanıcı dostu ekranları sayesinde müşteri temsilcileriniz sadece 15 dakikalık bir eğitimle sistemi kullanmaya başlayabilir! Çağrı merkezi operasyonunuzda çalışanların ihtiyacı olan tüm sorular, projenizdeki değişiklikler ve destek ihtiyaçları için çağrı merkezi konusunda uzmanlaşmış ekip her zaman yanınızda. Değişen ihtiyaçlarınız ile birlikte güncel kullanımınıza yönelik refresh eğitimler planlayabilirsiniz. Kadro değişikliklerinde ihtiyacınız olacak eğitimler için AloTech proje ekibi her zaman hazır!
Operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçişi sırasında ihtiyaçlarınız ve çözüm önerileri için uzman proje ekibi her zaman yanınızda! AloTech arayüzü ile ilgili ihtiyacınız olan tüm bilgiler size aktarılacak ve operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçiş süreci canlı izleme ekranları üzerinden takip edilecektir. Operasyonunuzda oluşabilecek tüm sorular için AloTech ile iletişime geçin.
Alanında uzman kişilerin katılımı ile gerçekleştirilen Webinar’lar sayesinde, hem günümüzde değişen müşteri ilişkileri yaklaşımları hem de teknik anlamda yenilikleri dinleyebilir ve sorularınızı iletebilirsiniz. Satış süreçleri, uzaktan çalışma, AloTech’in güncel teknolojileri, güncel çağrı merkezi uygulamaları gibi konu başlıkları hakkında Webinar’lar bulunmaktadır. Webinar kayıtlarına web sitesi üzerinden ulaşabilir ve deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Webinar’lardan haberdar olmak için bültene kayıt olmayı unutmayın.
Hızlı bir başlangıç için online eğitimlerle AloTech Ekibi yanınızda. Bulunduğunuz yerden ulaşabileceğiniz online ekran eğitimleri organize edin! Canlı ekranlar üzerinden alanında uzman proje ekibi ile birlikte sorularınızı cevaplandırabilir ve AloTech’in ihtiyacınız olan tüm özelliklerini nasıl kullanabileceğiniz hakkında bilgi edinebilirsiniz. Üstelik online eğitimleri çok hızlı planlayabilir ve kısa sürede ekranları rahatlıkla kullanmaya başlayabilirsiniz. AloTech ekranları size bir toplantı linki kadar yakın!
Şirketlerde kadro değişimi ya da ekibe yeni kişilerin katılması olağandır. Böyle durumlarda çağrı merkezi operasyonunuza yeniden eğitim verilmesi için refresh eğitim organize edebilirsiniz. Yeni projeleriniz için ya da kullanımına ihtiyaç duyulan yeni özellikler için eğitim planlayabilirsiniz. Uzun süredir kullanılmayan ekranlara tekrar ihtiyaç duyulması durumunda AloTech proje ekibi yanınızda.
AloTech Teknolojisi, arayüzler ve özellikleri kullanım öncesi deneyimleyebilirsiniz. Size özel oluşturulacak demo hesap ile AloTech ekranları ve modüllerini inceleyebilirsiniz. Demo hesabınızı incelerken merak ettiğiniz özellikler ile ilgili sorularınız ve nasıl kullanılacağı konusunda bilgi için AloTech Ekibi’nden destek alabilir, demo ekran eğitimi planlayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile ilgili sorularınızı iletebilir, ihtiyaç duyacağınız alanlar konusunda fikir edinebilir ve canlı çalışan bir operasyonun ekranlarını inceleyebilirsiniz. AloTech müşterisi olmadan önce tüm özellikleri demo hesabınız ile kullanabilirsiniz.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]
Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]