7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech'i Kullanmaya Başlamak için 15 Dakika Yeterli!

AloTech’in kullanıcı dostu ekranları sayesinde müşteri temsilcileriniz sadece 15 dakikalık bir eğitimle sistemi kullanmaya başlayabilir! Çağrı merkezi operasyonunuzda çalışanların ihtiyacı olan tüm sorular, projenizdeki değişiklikler ve destek ihtiyaçları için çağrı merkezi konusunda uzmanlaşmış ekip her zaman yanınızda. Değişen ihtiyaçlarınız ile birlikte güncel kullanımınıza yönelik refresh eğitimler planlayabilirsiniz. Kadro değişikliklerinde ihtiyacınız olacak eğitimler için AloTech proje ekibi her zaman hazır!

Yerinde Eğitim

Operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçişi sırasında ihtiyaçlarınız ve çözüm önerileri için uzman proje ekibi her zaman yanınızda! AloTech arayüzü ile ilgili ihtiyacınız olan tüm bilgiler size aktarılacak ve operasyonunuzun AloTech Teknolojisi’ne geçiş süreci canlı izleme ekranları üzerinden takip edilecektir. Operasyonunuzda oluşabilecek tüm sorular için AloTech ile iletişime geçin.

Webinar

Alanında uzman kişilerin katılımı ile gerçekleştirilen Webinar’lar sayesinde, hem günümüzde değişen müşteri ilişkileri yaklaşımları hem de teknik anlamda yenilikleri dinleyebilir ve sorularınızı iletebilirsiniz. Satış süreçleri, uzaktan çalışma, AloTech’in güncel teknolojileri, güncel çağrı merkezi uygulamaları gibi konu başlıkları hakkında Webinar’lar bulunmaktadır. Webinar kayıtlarına web sitesi üzerinden ulaşabilir ve deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Webinar’lardan haberdar olmak için bültene kayıt olmayı unutmayın.

Online Eğitim

Hızlı bir başlangıç için online eğitimlerle AloTech Ekibi yanınızda. Bulunduğunuz yerden ulaşabileceğiniz online ekran eğitimleri organize edin! Canlı ekranlar üzerinden alanında uzman proje ekibi ile birlikte sorularınızı cevaplandırabilir ve AloTech’in ihtiyacınız olan tüm özelliklerini nasıl kullanabileceğiniz hakkında bilgi edinebilirsiniz. Üstelik online eğitimleri çok hızlı planlayabilir ve kısa sürede ekranları rahatlıkla kullanmaya başlayabilirsiniz. AloTech ekranları size bir toplantı linki kadar yakın!

Refresh Eğitim

Şirketlerde kadro değişimi ya da ekibe yeni kişilerin katılması olağandır. Böyle durumlarda çağrı merkezi operasyonunuza yeniden eğitim verilmesi için refresh eğitim organize edebilirsiniz. Yeni projeleriniz için ya da kullanımına ihtiyaç duyulan yeni özellikler için eğitim planlayabilirsiniz. Uzun süredir kullanılmayan ekranlara tekrar ihtiyaç duyulması durumunda AloTech proje ekibi yanınızda.

Demo Ekran Eğitimi

AloTech Teknolojisi, arayüzler ve özellikleri kullanım öncesi deneyimleyebilirsiniz. Size özel oluşturulacak demo hesap ile AloTech ekranları ve modüllerini inceleyebilirsiniz. Demo hesabınızı incelerken merak ettiğiniz özellikler ile ilgili sorularınız ve nasıl kullanılacağı konusunda bilgi için AloTech Ekibi’nden destek alabilir, demo ekran eğitimi planlayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile ilgili sorularınızı iletebilir, ihtiyaç duyacağınız alanlar konusunda fikir edinebilir ve canlı çalışan bir operasyonun ekranlarını inceleyebilirsiniz. AloTech müşterisi olmadan önce tüm özellikleri demo hesabınız ile kullanabilirsiniz.

Hızlı çözümler sunan teknik ekibi ve kullanımı kolay arayüzü ile AloTech, sorunsuz iş gücü sağlamakta.

Özge Özkök
DOĞRU KAYNAK ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Bol Alo’lu Alışveriş Sezonunda Neler Oldu?

Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]

BLOG
Müşteri Hizmetlerinde Duygusal Bağ Kurmanın Yolları

Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]

BLOG
BFSI (Bankacılık, Finans ve Sigorta) Sektöründe Çağrı Merkezi Trendleri

Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat