Müşterilerinizin, ürün veya hizmetlerinizle ilgili anlık sorularına chat kanalından destek verebilirsiniz. AloTech Web Chat, müşterilerinizin web siteniz üzerinden size ulaşabilmesini sağlar. Çağrı merkezi operasyonunun yükünü azaltırken, potansiyel müşterileri kazanma olasılığını arttırır. Müşterilerinizle daha iyi ilişkiler kurarak memnuniyeti arttırabilir ve müşterilerinizin taleplerini anlık olarak karşılayabilecek bir hizmet sunabilirsiniz.
Sesli iletişimde Self Servis IVR ile olduğu gibi yazılı iletişimde de ICR ile iletişim kurgularınızı oluşturabilirsiniz. Web Chat ile müşterilerinizi bilgi ya da hizmet almak istediği alana butonlar ile yönlendirilebilirsiniz. Satış, destek, kargo takibi, sipariş gibi başlıklar ile kırılımları belirleyebilir, müşterilerin seçimlerine göre en uygun yönlendirmeyi sağlayabilirsiniz. Bu sayede gelen chatler temsilcilere yetkinlikleri doğrultusunda iletilir. ICR kurgunuzda entegrasyonlar ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir ve operasyonun verimini arttırabilirsiniz. AloTech Web Chat ile müşterileriniz web sitenizi incelerken soru ve taleplerinde yanında olun.
AloTech Web Chat ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. Chatbot, Click2Connect, Webchat gibi self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan taleplere 7/24 cevap verebilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.
AloTech Web Chat sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler aynı anda tek müşteriye sesli olarak hizmet verebilir. Oysa chat kanalında müşteri temsilcileri birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilir. Bulut çağrı merkezi üzerinden chat taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini artırabilirsiniz. Self servis çözümler ile operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz.
Müşterilerinizle yapılan chat kayıtları detayları ile AloTech üzerinde saklanır. Müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu yazışmaları ve detayları anlık olarak görüntüleyebildiğiniz gibi, geçmişe dönük chat raporlarına da ulaşabilirsiniz. Canlı izleme ekranları ile aktif chatleri görebilir, geçmiş chat performans raporları oluşturabilir ve yapılan chatleri değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.
Web Chat, WhatsApp Business ve Facebook Entegrasyonları ile tüm yazılı kanallar üzerinden gelen mesajlarınızı tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine ve kanallara göre dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.
AloTech, yapay zeka destekli chat yanıt önerileriyle müşteri hizmetlerini iyileştirme olanağı sunuyor. Bu teknoloji, işletmelerin iletişim tarzı ve hedeflerine uygun, kişiselleştirilmiş ve hızlı yanıtlar sağlayarak müşteri etkileşimlerini daha verimli hale getiriyor. Yapay zeka destekli akıllı yanıtlar, marka sesine ve değerlerine uygun şekilde özelleştirilebilirken, operasyonel yükü azaltıyor ve hızlı dönüş imkanı ile müşteri memnuniyetini artırıyor.
Günümüz iş dünyasında müşteri deneyimi, her işletmenin sürdürülebilirliği açısından çok önemlidir. Müşteriler, sadece kaliteli ürün veya hizmet beklemekle kalmaz, aynı zamanda mükemmel hizmet deneyimi de ister. Bu noktada, çağrı merkezlerinin rolü büyüktür. Ancak, geleneksel çağrı merkezlerinin kısıtlamaları ve yetersizlikleri, müşteri memnuniyetini olumsuz etkileyebilir. Bulut çağrı merkezleri ise bu yetersizliklerin yerine daha çözüm odaklı işlevler sunarak […]
Müşteri memnuniyeti ve etkili iletişim hem küçük hem de büyük işletmelerde her zaman ön planda olmuştur. Bu nedenle çağrı merkezleri, işletmelerin müşteri taleplerine hızlı ve etkili şekilde yanıt vermesini sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanır. Ancak, küçük işletmeler için sanal çağrı merkezi çözümleri, büyük şirketlerin kaynaklarına sahip olmadan nasıl uygulanabilir? İşte bu noktada, modern teknolojiler devreye […]
Günümüzde müşteri deneyimi, sektör fark etmeksizin rekabetin tam merkezinde yer alır. İyi bir müşteri deneyimi, markaya olan sadakati artırır, gelirleri ise katlayarak büyütür. Ancak, müşteri deneyimini geliştirmek için sadece müşteri geri bildirimlerine dayanmak yeterli değildir. Aynı zamanda bu geri bildirimlerin doğru analiz edilmesi ve anlamlandırılması da gerekir. İşte bu noktada, CX Insights destekli raporlama ve […]