7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşterilerinize chat kanalında hizmet verin

Müşterilerinizin, ürün veya hizmetlerinizle ilgili anlık sorularına chat kanalından destek verebilirsiniz. AloTech Web Chat, müşterilerinizin web siteniz üzerinden size ulaşabilmesini sağlar. Çağrı merkezi operasyonunun yükünü azaltırken, potansiyel müşterileri kazanma olasılığını arttırır. Müşterilerinizle daha iyi ilişkiler kurarak memnuniyeti arttırabilir ve müşterilerinizin taleplerini anlık olarak karşılayabilecek bir hizmet sunabilirsiniz.

ICR (Interactive Chat Response) Kurguları

AloTech Teknolojisi ile chat kurgularınızı oluşturun. Web Chat ile müşterilerinizi bilgi ya da hizmet almak istediği alana butonlar ile yönlendirilebilirsiniz. Satış, destek, kargo takibi, sipariş gibi başlıklar ile kırılımları belirleyebilir, müşterilerin seçimlerine göre en uygun yönlendirmeyi sağlayabilirsiniz. Bu sayede gelen chatler temsilcilere yetkinlikleri doğrultusunda iletilir. ICR kurgunuzda entegrasyonlar ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir ve operasyonun verimini arttırabilirsiniz. AloTech Web Chat ile müşterileriniz web sitenizi incelerken soru ve taleplerinde yanında olun.

Kişiselleştirilmiş Müşteri ve Marka Deneyimi

AloTech Web Chat ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. Self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan taleplere 7/24 cevap verebilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.

Çoklu Chat Karşılama

AloTech Web Chat sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler aynı anda tek müşteriye sesli olarak hizmet verebilir. Oysa chat kanalında müşteri temsilcileri birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilir. Bu sayede müşteri taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini arttırabilirsiniz. Self servis çözümler ile operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz.

Raporlama

Müşterilerinizle yapılan chat kayıtları detayları ile AloTech üzerinde saklanır. Müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu yazışmaları ve detayları anlık olarak görüntüleyebildiğiniz gibi, geçmişe dönük chat raporlarına da ulaşabilirsiniz. Canlı izleme ekranları ile aktif chatleri görebilir, geçmiş chat performans raporları oluşturabilir ve yapılan chatleri değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.

Farklı Platformlardan Gelen Chatlerin Yönetimi

Web Chat, WhatsApp Business ve Facebook Entegrasyonları ile tüm yazılı kanallar üzerinden gelen mesajlarınızı tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine ve kanallara göre dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.

Yurtiçi çağrı merkezi operasyonlarımızı AloTech’in bulut çözümüyle yönetmekteyiz. Ayrıca sitemizde AloTech uygulaması olan Live Chat kullanılmaktadır. AloTech ekibi gerek iş geliştirme konusunda gerek mevcut yapılarda raporlama ve yazılım geliştirme konularında hızlı çözüm sunan, kendi müşterilerinin memnuniyetini ön planda tutan bir iş ortağıdır.

Elif Sükan Sönmez
VAVACARS CRM & ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat