7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Müşterilerinizin, ürün veya hizmetlerinizle ilgili anlık sorularına chat kanalından destek verebilirsiniz. AloTech Web Chat, müşterilerinizin web siteniz üzerinden size ulaşabilmesini sağlar. Çağrı merkezi operasyonunun yükünü azaltırken, potansiyel müşterileri kazanma olasılığını arttırır. Müşterilerinizle daha iyi ilişkiler kurarak memnuniyeti arttırabilir ve müşterilerinizin taleplerini anlık olarak karşılayabilecek bir hizmet sunabilirsiniz.
Sesli iletişimde Self Servis IVR ile olduğu gibi yazılı iletişimde de ICR ile iletişim kurgularınızı oluşturabilirsiniz. Web Chat ile müşterilerinizi bilgi ya da hizmet almak istediği alana butonlar ile yönlendirilebilirsiniz. Satış, destek, kargo takibi, sipariş gibi başlıklar ile kırılımları belirleyebilir, müşterilerin seçimlerine göre en uygun yönlendirmeyi sağlayabilirsiniz. Bu sayede gelen chatler temsilcilere yetkinlikleri doğrultusunda iletilir. ICR kurgunuzda entegrasyonlar ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir ve operasyonun verimini arttırabilirsiniz. AloTech Web Chat ile müşterileriniz web sitenizi incelerken soru ve taleplerinde yanında olun.
AloTech Web Chat ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. Chatbot, Click2Connect, Webchat gibi self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan taleplere 7/24 cevap verebilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.
AloTech Web Chat sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler aynı anda tek müşteriye sesli olarak hizmet verebilir. Oysa chat kanalında müşteri temsilcileri birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilir. Bulut çağrı merkezi üzerinden chat taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini artırabilirsiniz. Self servis çözümler ile operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz.
Müşterilerinizle yapılan chat kayıtları detayları ile AloTech üzerinde saklanır. Müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu yazışmaları ve detayları anlık olarak görüntüleyebildiğiniz gibi, geçmişe dönük chat raporlarına da ulaşabilirsiniz. Canlı izleme ekranları ile aktif chatleri görebilir, geçmiş chat performans raporları oluşturabilir ve yapılan chatleri değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.
Web Chat, WhatsApp Business ve Facebook Entegrasyonları ile tüm yazılı kanallar üzerinden gelen mesajlarınızı tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine ve kanallara göre dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]