Müşterilerinizin, ürün veya hizmetlerinizle ilgili anlık sorularına chat kanalından destek verebilirsiniz. AloTech Web Chat, müşterilerinizin web siteniz üzerinden size ulaşabilmesini sağlar. Çağrı merkezi operasyonunun yükünü azaltırken, potansiyel müşterileri kazanma olasılığını arttırır. Müşterilerinizle daha iyi ilişkiler kurarak memnuniyeti arttırabilir ve müşterilerinizin taleplerini anlık olarak karşılayabilecek bir hizmet sunabilirsiniz.
Sesli iletişimde Self Servis IVR ile olduğu gibi yazılı iletişimde de ICR ile iletişim kurgularınızı oluşturabilirsiniz. Web Chat ile müşterilerinizi bilgi ya da hizmet almak istediği alana butonlar ile yönlendirilebilirsiniz. Satış, destek, kargo takibi, sipariş gibi başlıklar ile kırılımları belirleyebilir, müşterilerin seçimlerine göre en uygun yönlendirmeyi sağlayabilirsiniz. Bu sayede gelen chatler temsilcilere yetkinlikleri doğrultusunda iletilir. ICR kurgunuzda entegrasyonlar ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir ve operasyonun verimini arttırabilirsiniz. AloTech Web Chat ile müşterileriniz web sitenizi incelerken soru ve taleplerinde yanında olun.
AloTech Web Chat ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. Chatbot, Click2Connect, Webchat gibi self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan taleplere 7/24 cevap verebilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.
AloTech Web Chat sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler aynı anda tek müşteriye sesli olarak hizmet verebilir. Oysa chat kanalında müşteri temsilcileri birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilir. Bulut çağrı merkezi üzerinden chat taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini artırabilirsiniz. Self servis çözümler ile operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz.
Müşterilerinizle yapılan chat kayıtları detayları ile AloTech üzerinde saklanır. Müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu yazışmaları ve detayları anlık olarak görüntüleyebildiğiniz gibi, geçmişe dönük chat raporlarına da ulaşabilirsiniz. Canlı izleme ekranları ile aktif chatleri görebilir, geçmiş chat performans raporları oluşturabilir ve yapılan chatleri değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.
Web Chat, WhatsApp Business ve Facebook Entegrasyonları ile tüm yazılı kanallar üzerinden gelen mesajlarınızı tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine ve kanallara göre dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.
AloTech, yapay zeka destekli chat yanıt önerileriyle müşteri hizmetlerini iyileştirme olanağı sunuyor. Bu teknoloji, işletmelerin iletişim tarzı ve hedeflerine uygun, kişiselleştirilmiş ve hızlı yanıtlar sağlayarak müşteri etkileşimlerini daha verimli hale getiriyor. Yapay zeka destekli akıllı yanıtlar, marka sesine ve değerlerine uygun şekilde özelleştirilebilirken, operasyonel yükü azaltıyor ve hızlı dönüş imkanı ile müşteri memnuniyetini artırıyor.
Konaklama Çağrı Merkezlerinde Yapay Zeka Seyahat ve konaklama sektöründe rezervasyon yönetimi her zaman kritik bir operasyon olur. Özellikle yoğun dönemlerde manuel şekilde yapılan işlemlerle rezervasyon kaosunun önüne geçmek neredeyse imkansız hale gelir. Yapay zeka ile seyahat çağrı merkezleri çözümleri bu alanda adeta devrim yaratarak müşteri memnuniyetini artırır. Aynı zamanda operasyonel verimliliği de maksimize eder. Günümüzde […]
Otomotiv sektörü, müşterilerle sağlam iletişim kurmanın işletmeler için her zamankinden daha hayati olduğu bir alan haline geldi. Çünkü araç almak isteyenlerden servis hizmeti bekleyenlere kadar her kullanıcı, hızlı ve etkili bir iletişim arar. Dolayısıyla araç satın almak, bakım yaptırmak ya da yolda kalmak gibi durumlar ve en önemlisi artan fiyatlar kullanıcıların markadan beklentilerini artırır. Bu […]
Mesajlaşma uygulamalarının popülerliği hız kesmeden artmaya devam ediyor. Günümüzde her akıllı telefon kullanıcısı bir veya daha fazla mesajlaşma uygulamasına cihazında yer vererek aktif bir şekilde kullanıyor. Mesajlaşma uygulamalarının sahip olduğu kullanıcı kitlesi ise markalara, müşterileriyle iletişim kurmak adına fırsatlarla dolu bir iletişim kanalı sunuyor. Dünyanın en popüler mesajlaşma uygulamalarından biri olan Telegram, 2024 yılında aylık […]