Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde yanıt vermek için AloTech’in akıllı IVR özelliğinden faydalanabilirsiniz. Müşteri sorunlarına hızlı çözümler getirmek ve çağrı merkezi yoğunluğunuzu azaltarak daha kaliteli hizmet sunmak için müşteri temsilcisi müdahalesine gerek kalmadan akıllı otomasyonları kullanabilirsiniz. Müşteri ihtiyaçlarını 7/24 karşılamak için self servis hizmetinden yararlanarak müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile müşterilerinizin edinmek istediği bilgilere kolaylıkla ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Gelişmiş ses tanıma teknolojisi ile kullanımı kolay self servis çözümler tasarlayabilirsiniz.
Otomatik konuşma tanıma için AloTech’in özelliklerinden yararlanabilirsiniz. Mevcut TTS ve SR entegrasyonlarımız ile sizi arayan müşterilerinizin söylediklerini anlayabilir ve yapmak istedikleri işlemlere göre ilgili IVR menülerine iletilmesini sağlayabilirsiniz. 40’ın üzerinde dili destekleyen ses tanıma özelliğiyle, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarınıza bulundukları yerde hizmet verebilirsiniz. Yurt dışı çağrılarını da kolaylıkla karşılayabilir, müşterilerinize her dilde hizmet verebilirsiniz.
Ses tanıma özelliğini IVR akışınıza ekleyebilir, sizi arayan müşterilerinizin müşteri temsilcisine bağlanmasını beklemeden işlemlerini gerçekleştirmelerini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin kuyrukta bekleme süresini azaltarak müşteri memnuniyetini artırabilir, müşteri temsilcilerinizin çağrı yoğunluğunu azaltabilir ve müşterilerinize daha hızlı ve daha verimli bir şekilde hizmet sunabilirsiniz. CTI, ACD gibi özelliklerle çağrı dağıtımınızı daha akıllı hale getirebilirsiniz.
AloTech’in ses tanıma teknolojisi ile müşterilerinizin taleplerini tanımlayabilir ve ilgili menüye ya da kuyruğa yönlendirebilirsiniz. Müşterileriniz taleplerini sesli bir şekilde ifade ederek talep oluşturabilir ve bu talepler entegre olunan yazılımlara otomatik olarak aktarılabilir. Bu sayede müşteri talebini zaman kaybetmeden tanımlayabilir ve çözüm önerilerinizi hızlı bir şekilde sunabilirsiniz. Çok kanallı iletişim çözümleri ile de TTS özelliğini etkin bir şekilde kullanabilirsiniz.
Günün her saatinde müşterileriniz, AloTech’in IVR akışı içerisindeki Text to Speech (TTS) teknolojisi ile edinmek istedikleri bilgilere ulaşabilir. Sipariş durumu, kargo bilgileri, iade – iptal işlemleri, bakiye sorgulama gibi bilgiler için müşterilerinize 7/24 bilgilendirme yapabilirsiniz ve böylelikle müşteri memnuniyetini ve firmanıza duyulan aidiyet duygusunu arttırabilirsiniz.
AloTech’in TTS ve SR özellikleri ile akıllı IVR’lar oluşturabilir ve operasyonunuza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz. Böylelikle, müşterileriniz kuyrukta çağrı merkezi çalışanlarınıza bağlanmayı beklemeden işlemlerini kolaylıkla halledebilir. Müşteri temsilcilerinizin operasyonel işlemlerini azalırken, çağrı merkezinizin verimliliği ve güvenilirliği artar.
Yapay zekalı çağrı merkezi çözümleri, günümüzde müşteri deneyimini odak noktası haline getiren şirketler için değerli çözümler arasındadır. Yıllardır iletişim birimlerini daha müşteri odaklı ve kazançlı hale getirmeyi hedefleyen şirketler, AI çözümleri ile bu beklentilerini gerçeğe dönüştürmeyi amaçlar. Yapay zeka teknolojileri; büyük miktarda veriyi analiz etme, görevleri otomatikleştirme ve müşterilere proaktif çözümler sunma konusunda öne çıkar. […]
Çağrı merkezleri, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için sürekli olarak yeni teknolojilere yönelir. Bu teknolojiler ise genellikle yapay zeka etrafında şekillenir. Örneğin; AI destekli ses analizi teknolojileri, sadece çağrıların kaydedilmesini sağlamaz, aynı zamanda çağrılardan kalite yönetimi için kullanılabilir veriler çıkarır. Çünkü yalnızca ses kaydetme uygulaması yeterli değildir; kayıtların anlamlı verilere dönüştürülmesi de büyük […]
Müşterilere hızlı ve etkili yanıtlar vermek, memnuniyet seviyelerini artırmakla birlikte, şirketin marka imajını da destekler. Yani müşteri memnuniyetini artırıp sadık müşteri kitlesi oluşturmanız için büyük önem taşır. Ancak, hız ve verimlilik artırma nasıl mümkün hale gelir? Burada devreye giren en yenilikçi çözümlerden biri, konuşmayı metne dönüştürme teknolojisidir. Özellikle bulut çağrı merkezlerinin AloTech gibi modern platformlarla […]