Dijitalleşen dünyada sanal ödeme sistemleri gün geçtikçe daha yaygın ve etkin kullanılmaktadır. Müşterilerin çağrı merkezine ulaşarak sanal ödeme yapmalarına imkan sağlayan şirketler, satış ve tahsilat operasyonlarında rakiplerine göre çok daha avantajlı konumdadır. AloTech Teknolojisi ile müşterilerinize ödeme kolaylığı sağlayın, nakit akışınıza katkıda bulunun.
Operasyonlarında sanal ödeme kolaylığı sunan çağrı merkezleri, müşterilerin istediği ürün veya hizmet bedelini çağrı esnasında tahsil edebilir. Müşteri temsilcileri, AloTech bulut çağrı merkezi sisteminin kullanıcı dostu arayüzü ile müşterileri saniyeler içerisinde Sanal Pos alanına yönlendirebilir. Üstelik bu işlem AloTech Teknolojisi ile tek ekran üzerinden tek tuşla gerçekleştirilir. Müşteri temsilcileriniz tahsilat hedeflerine odaklansın, müşterileriniz kolaylıkla ödeme yapsın!
AloTech Teknolojisi, sunduğu esnek entegrasyon kabiliyeti ve teknik altyapısı sayesinde sanal pos sistemleri ile entegre çalışabilir. Sanal pos sisteminizi AloTech ile entegre edin, çağrı merkezi operasyonunuzda ödeme kolaylığı ile tanışın. İhtiyacınıza yönelik sunduğumuz entegrasyonlar ile süreçlerinizi iyileştirin, işinizi geleceğe taşıyın.
Iyzico, farklı sektörlerden binlerce firmanın tercih ettiği, ödeme altyapısı ve satış sonrası destek hizmeti sunan, BDDK ve PCI-DSS lisanslarına sahip finans teknolojileri şirketidir. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda teknik herhangi bir iş yükü veya ek maliyet olmadan kolaylıkla Iyzico Sanal Pos hizmetinden faydalanabilirsiniz. Müşterilerinize ödeme seçeneklerini saniyeler içerisinde sunabilirsiniz. AloTech Iyzico Entegrasyonu ile operasyonlarınızda hem iş yükünü hem de maliyeti azaltın!
Satış ve tahsilat operasyonlarında müşterilerine hızlı ödeme kolaylığı sunabilen firmalar, hedeflerine katkı sağlamaktadır. AloTech Teknolojisi ile ödeme yapmak isteyen müşterileriniz farklı ekranlarda zaman kaybetmeden, çağrı esnasında işlemini kolaylıkla gerçekleştirir. Müşteri temsilcileri, AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü ile tek ekran üzerinden yönlendirmeleri gerçekleştirir, zaman kaybını azaltır ve hata sayısını minimuma indirir. Satış ve tahsilat operasyonlarınızı AloTech’e taşıyarak, rakiplerinize göre müşteri ve kullanıcı deneyiminde fark yaratabilirsiniz.
Güvenlik, müşteriden sanal ödeme alan operasyonlar için üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biridir. Güvenli bir platform müşterinin güvenle ödeme yapmasını sağlarken, firma itibarını artırarak marka değerine katkıda bulunmaktadır. AloTech’te müşteriye ait hiçbir veri tutulmaz, müşteri temsilcileri ya da diğer kullanıcılar müşteri verilerine ulaşamaz. AloTech Teknolojisi ile müşterinin tuşladığı bilgiler şifrelenerek Sanal Pos servisine gönderilir ve ödeme işlemi saniyeler içerisinde güvenli bir şekilde tamamlanır.
Müşterilerinizle kurduğunuz her iletişim, işletmenizin itibarını ve sadakatini şekillendirir. Bir telefon görüşmesi sonucu memnun olan müşteri, yalnızca bir sorunu çözmekle kalmaz, aynı zamanda bağlılık geliştirir, markanızın itibarını yükseltir, uzun vadeli ilişkiler inşa eder ve çevresine olumlu geri bildirimler sunar. Müşteri memnuniyetini artırmak istiyorsanız temsilcilerinizin her senaryoda profesyonel, empatik ve çözüm odaklı bir yaklaşım benimsemesi gerekir. […]
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]