AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.
Çağrı Merkezi yazılımı ve CRM yazılımının entegre olarak çalışması, müşterilere daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunarken, müşteri temsilcilerine de çalışma kolaylığı sağlamaktadır. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi, kolay entegre edilebilir teknik altyapısı sayesinde CRM yazılımınız ile tek ekran üzerinde çalışabilir. AloTech ile entegre kullanacağınız CRM yazılımı operasyonel verilerinizi iyileştirirken, temsilcilerin müşteri odaklı olmasını sağlar. Satış ve satış sonrası destek operasyonlarınızda müşterilerinizi tanıyan ve eğilimlerini bilen temsilciler, gelen istek ve talepleri iş akışına uygun şekilde karşılayabilir. AloTech’i CRM yazılımınız ile entegre edin, müşterilerinize kendilerini özel hissettirin!AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.
Operasyonlarda en çok tercih edilen CRM yazılımları ile entegre çalışan AloTech Teknolojisi; Zoho CRM, Zendesk, Salesforce gibi birçok firma ile kolay entegrasyon imkanı sunar. AloTech’in halihazırda entegre olduğu CRM yazılımları sayesinde kurulum süreçlerinde hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlanır. Herhangi bir ek maliyet veya iş yüküne gerek kalmadan, kolaylıkla entegrasyon tamamlanır. Müşteri temsilcileri, yalnızca CRM yazılımını kullanarak tek ekran üzerinden çağrıları yönetebilir.
Sayısız üçüncü parti yazılımla entegre olan AloTech, hazır açık API‘lar ile kullandığınız CRM yazılımınızla kolayca entegre olabilir. Click to Call, Screen Pop-up gibi farklı özellikleri kullanmanızı sağlayacak API’lar sayesinde satış ekipleriniz müşteri eğilimlerini ve takiplerini yaparken, temsilcileriniz herhangi bir ek arama ekranına gerek kalmadan kolaylıkla çağrıları yönetebilir. Operasyonunuza kullanım kolaylığı sunarken, satış aktivitelerini artırabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler birden fazla uygulama kullanarak müşterilerin taleplerini karşılamaktadır. Farklı uygulamalarda işlem yaparak müşterilere yardımcı olan temsilciler, görüşme esnasında uygulamalar arası geçiş ile zaman kaybedebilir ve kimi zaman görüşme kalitesi olumsuz etkilenebilir. API ya da Web Servis ile uçtan uca entegrasyon altyapısı sağlayan AloTech, operasyonel ihtiyaçların karşılanması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesine yardımcı olur.
Çağrı merkezi operasyonlarında farklı ekranlar üzerinde işlem yapılması, ekiplerin verimlilik oranının azalmasına neden olur. AloTech’i CRM uygulamanız ile entegre ederek operasyonunuzun ve müşteri temsilcilerinin tek ekranda çalışmasını sağlayın. Farklı ekranlar üzerinde işlem yapma gereksinimini azaltarak hata oranını düşürün.Tek ekranda çalışma kolaylığı ile müşterilerinizle daha etkili görüşmeler sağlayın.
Sağlık sektöründeki çağrı merkezleri, sağlık kuruluşları ve hastalar arasında önemli bir köprü görevi görür. Sektördeki rekabetin yoğunlaşması, karmaşık sağlık sistemleri, artan hasta beklentileri çağrı merkezlerinin yeni nesil teknolojiler kullanmasını gereklilik haline getirmiştir. Günümüzde hastanelerde hastaların doğru bir şekilde yönlendirilmesi, şikayetlerin etkili biçimde yönetilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması için bulut çağrı merkezi sistemleri öne çıkar. Peki, sağlık […]
Bankacılık ve finans sektörü, yapay zekanın etkisiyle hizmet kalitesini her geçen gün geliştiren sektörlerdendir. Finansal hizmetlerde yapay zekanın ortaya çıkması, şirketlerin müşterilerle iletişim kurma biçimini yeniden tanımlar. Şirketlerin tercih ettiği yenilikler, sunulan hizmetleri daha verimli, kişisel hale getirmeye zemin hazırlar. AI araçları, finans şirketlerinde işleri otomatikleştirerek karar verme süreçlerini geliştirmeye ve müşteri memnuniyetini iyileştirmeye odaklanır. […]
Gelişen teknolojiyle birlikte uygulama alanları genişleyen yapay zeka, sağlık sektöründe müşteri memnuniyetini artırmada yenilikçi çözümler sunar. Hasta memnuniyeti bireylerin sağlık hizmetlerinden elde ettikleri sonuçları artırırken kurumların itibarını korumak açısından da önem taşır. Hasta memnuniyetini artırmada hizmet kalitesi kadar iletişim süreci de oldukça etkilidir. Hastayla doğru, etkili ve hızlı iletişim kurmada yapay zeka çözümlerinden faydalanılabilir. Hastaların […]