7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.
Çağrı Merkezi yazılımı ve CRM yazılımının entegre olarak çalışması, müşterilere daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunarken, müşteri temsilcilerine de çalışma kolaylığı sağlamaktadır. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi, kolay entegre edilebilir teknik altyapısı sayesinde CRM yazılımınız ile tek ekran üzerinde çalışabilir. AloTech ile entegre kullanacağınız CRM yazılımı operasyonel verilerinizi iyileştirirken, temsilcilerin müşteri odaklı olmasını sağlar. Satış ve satış sonrası destek operasyonlarınızda müşterilerinizi tanıyan ve eğilimlerini bilen temsilciler, gelen istek ve talepleri iş akışına uygun şekilde karşılayabilir. AloTech’i CRM yazılımınız ile entegre edin, müşterilerinize kendilerini özel hissettirin!AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.
Operasyonlarda en çok tercih edilen CRM yazılımları ile entegre çalışan AloTech Teknolojisi; Zoho CRM, Zendesk, Salesforce gibi birçok firma ile kolay entegrasyon imkanı sunar. AloTech’in halihazırda entegre olduğu CRM yazılımları sayesinde kurulum süreçlerinde hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlanır. Herhangi bir ek maliyet veya iş yüküne gerek kalmadan, kolaylıkla entegrasyon tamamlanır. Müşteri temsilcileri, yalnızca CRM yazılımını kullanarak tek ekran üzerinden çağrıları yönetebilir.
Sayısız üçüncü parti yazılımla entegre olan AloTech, hazır açık API‘lar ile kullandığınız CRM yazılımınızla kolayca entegre olabilir. Click to Call, Screen Pop-up gibi farklı özellikleri kullanmanızı sağlayacak API’lar sayesinde satış ekipleriniz müşteri eğilimlerini ve takiplerini yaparken, temsilcileriniz herhangi bir ek arama ekranına gerek kalmadan kolaylıkla çağrıları yönetebilir. Operasyonunuza kullanım kolaylığı sunarken, satış aktivitelerini artırabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler birden fazla uygulama kullanarak müşterilerin taleplerini karşılamaktadır. Farklı uygulamalarda işlem yaparak müşterilere yardımcı olan temsilciler, görüşme esnasında uygulamalar arası geçiş ile zaman kaybedebilir ve kimi zaman görüşme kalitesi olumsuz etkilenebilir. API ya da Web Servis ile uçtan uca entegrasyon altyapısı sağlayan AloTech, operasyonel ihtiyaçların karşılanması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesine yardımcı olur.
Çağrı merkezi operasyonlarında farklı ekranlar üzerinde işlem yapılması, ekiplerin verimlilik oranının azalmasına neden olur. AloTech’i CRM uygulamanız ile entegre ederek operasyonunuzun ve müşteri temsilcilerinin tek ekranda çalışmasını sağlayın. Farklı ekranlar üzerinde işlem yapma gereksinimini azaltarak hata oranını düşürün.Tek ekranda çalışma kolaylığı ile müşterilerinizle daha etkili görüşmeler sağlayın.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]