7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Araba satın alma ve kiralamada çağrı merkezinin önemi

Otomobil üreticileri ve bayiler, araba satın alma ve satış sonrası süreçlerde müşterileri ile etkili iletişim kurmak ve hizmet kalitesini yükseltmek için dijital erişim olanaklarından faydalanmaktadır. AloTech’in CRM araçlarına entegre olabilen yapısı sayesinde çağrı merkezi çalışanlarınıza bir arama geldiğinde müşterinin bilgilerini ve geçmiş işlemlerini görerek özelleştirilmiş bir hizmet sunulabilir. Kişiye özel sunulan hizmetler müşterinize kendisini özel hissettirir ve firmanıza duyduğu aidiyet duygusunu arttırır. Bunun yanı sıra çağrı merkezi çalışanları müşterinin geçmiş işlemlerinden yola çıkarak müşteriyi satın alma veya araç kiralama konusunda doğru yönlendirme fırsatı elde eder.

AloTech'i Tercih Edenler Otomotiv Firmaları

Görüşme Sonuçlarını Kaydedin

Otomobil satın alma ya da kiralama sürecinde müşterinin önceki taleplerini bilmek müşterinin firmanıza olan bağlılığını ve duyduğu güveni artırır. AloTech üzerinden müşteri ile görüşmenin sonuçlarının entegre edilen CRM programları ile kaydedilmesi, bu sonuçlar üzerinden müşterinin ilgilerinin belirlenmesi ve teklif sunulması müşteri ile firma arasındaki iletişim ve güven açısından önemli bir yer kaplar. Her müşteriye özel sonuç kodları kaydedilebilir ve raporlayabilirsiniz. Bu sayede müşteri profillerine ve ihtiyaçlara göre müşterilerinizi kategorize ederek uygun çözümler sunma fırsatı elde edebilirsiniz.

Entegre Çağrı Merkezi

AloTech birçok CRM aracı ile entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Müşteri temsilcisi, CRM programınız üzerinde görüntülediği müşteriyi Click2Call özelliğimiz ile tek bir tıkla arayabilir ve görüşme sonuçlarını kaydedebilir. Tüm bu bilgileri ihtiyacınız olduğu anda raporlayabilir ve müşterilerinizi takip edebilirsiniz.

Daha Çok Müşteriye Ulaşın ve Randevuları Düzenleyin

AloTech’in yeni nesil Predictive Dialer özelliği ile otomatik olarak arama gerçekleştirebilir ve daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz. Yönetilebilen yapısı ile belirlediğiniz zamanda ve belirlediğiniz müşteri temsilcileri ile müşterilerinizi otomatik arayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin çağrı karşılama hızına göre kendi hızını ayarlayabilen akıllı yapısıyla verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Live Chat ve Whatsapp İle Artan Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerinizin birden fazla kanaldan size ulaşmasını sağlayarak firmanızla olan etkileşimlerini arttırabilirsiniz. Whatsapp, Facebook, Telegram ve Web chat üzerinde AloTech’in yönetilebilen ICR yapısı sayesinde ihtiyacınıza uygun karşılama menülerini oluşturabilir ve tuşlamalar ile müşterilerinizi ilgili birimlere yönlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcisinin iş yükü azalırken müşteri memnuniyetinizi en üst seviyede tutabilirsiniz.

Web Sitenize Bilgi Almak İçin Gelen Müşterilerinizi Kaçırmayın

Web sitenizden bilgi almaya gelen, isim-soyisim, telefon numarası gibi bilgilerini sizinle paylaşan müşterilerinizi AloTech sizin için kaydeder. Bu müşterilerinizi otomatik arama listesine kaydederek, dilediğiniz zaman etkileşime geçmenize olanak sağlar.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

WhatsApp Business Entegrasyonu

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.

Mobil Uygulama

AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.

Performans Yönetimi

Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

VIP Müşteri Hattı

Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.

Şube Merkez İletişimi

Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

Yurtiçi çağrı merkezi operasyonlarımızı AloTech’in bulut çözümüyle yönetmekteyiz. Ayrıca sitemizde AloTech uygulaması olan Live Chat kullanılmaktadır. AloTech ekibi gerek iş geliştirme konusunda gerek mevcut yapılarda raporlama ve yazılım geliştirme konularında hızlı çözüm sunan, kendi müşterilerinin memnuniyetini ön planda tutan bir iş ortağıdır.

Elif Sükan Sönmez
VAVACARS CRM & ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat