Otomobil üreticileri ve bayiler, araba satın alma ve satış sonrası süreçlerde müşterileri ile etkili iletişim kurmak ve hizmet kalitesini yükseltmek için dijital erişim olanaklarından faydalanmaktadır. AloTech’in CRM araçlarına entegre olabilen yapısı sayesinde çağrı merkezi çalışanlarınıza bir arama geldiğinde müşterinin bilgilerini ve geçmiş işlemlerini görerek özelleştirilmiş bir hizmet sunulabilir. Kişiye özel sunulan hizmetler müşterinize kendisini özel hissettirir ve firmanıza duyduğu aidiyet duygusunu arttırır. Bunun yanı sıra çağrı merkezi çalışanları müşterinin geçmiş işlemlerinden yola çıkarak müşteriyi satın alma veya araç kiralama konusunda doğru yönlendirme fırsatı elde eder.
Otomobil satın alma ya da kiralama sürecinde müşterinin önceki taleplerini bilmek müşterinin firmanıza olan bağlılığını ve duyduğu güveni artırır. AloTech üzerinden müşteri ile görüşmenin sonuçlarının entegre edilen CRM programları ile kaydedilmesi, bu sonuçlar üzerinden müşterinin ilgilerinin belirlenmesi ve teklif sunulması müşteri ile firma arasındaki iletişim ve güven açısından önemli bir yer kaplar. Her müşteriye özel sonuç kodları kaydedilebilir ve raporlayabilirsiniz. Bu sayede müşteri profillerine ve ihtiyaçlara göre müşterilerinizi kategorize ederek uygun çözümler sunma fırsatı elde edebilirsiniz.
AloTech birçok CRM aracı ile entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Müşteri temsilcisi, CRM programınız üzerinde görüntülediği müşteriyi Click2Call özelliğimiz ile tek bir tıkla arayabilir ve görüşme sonuçlarını kaydedebilir. Tüm bu bilgileri ihtiyacınız olduğu anda raporlayabilir ve müşterilerinizi takip edebilirsiniz.
AloTech’in yeni nesil Predictive Dialer özelliği ile otomatik olarak arama gerçekleştirebilir ve daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz. Yönetilebilen yapısı ile belirlediğiniz zamanda ve belirlediğiniz müşteri temsilcileri ile müşterilerinizi otomatik arayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin çağrı karşılama hızına göre kendi hızını ayarlayabilen akıllı yapısıyla verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
Müşterilerinizin birden fazla kanaldan size ulaşmasını sağlayarak firmanızla olan etkileşimlerini arttırabilirsiniz. Whatsapp, Facebook, Telegram ve Web chat üzerinde AloTech’in yönetilebilen ICR yapısı sayesinde ihtiyacınıza uygun karşılama menülerini oluşturabilir ve tuşlamalar ile müşterilerinizi ilgili birimlere yönlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcisinin iş yükü azalırken müşteri memnuniyetinizi en üst seviyede tutabilirsiniz.
Web sitenizden bilgi almaya gelen, isim-soyisim, telefon numarası gibi bilgilerini sizinle paylaşan müşterilerinizi AloTech sizin için kaydeder. Bu müşterilerinizi otomatik arama listesine kaydederek, dilediğiniz zaman etkileşime geçmenize olanak sağlar.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]