Otomobil üreticileri ve bayiler, araba satın alma ve satış sonrası süreçlerde müşterileri ile etkili iletişim kurmak ve hizmet kalitesini yükseltmek için dijital erişim olanaklarından faydalanmaktadır. AloTech’in CRM araçlarına entegre olabilen yapısı sayesinde çağrı merkezi çalışanlarınıza bir arama geldiğinde müşterinin bilgilerini ve geçmiş işlemlerini görerek özelleştirilmiş bir hizmet sunulabilir. Kişiye özel sunulan hizmetler müşterinize kendisini özel hissettirir ve firmanıza duyduğu aidiyet duygusunu arttırır. Bunun yanı sıra çağrı merkezi çalışanları müşterinin geçmiş işlemlerinden yola çıkarak müşteriyi satın alma veya araç kiralama konusunda doğru yönlendirme fırsatı elde eder.
Otomobil satın alma ya da kiralama sürecinde müşterinin önceki taleplerini bilmek müşterinin firmanıza olan bağlılığını ve duyduğu güveni artırır. AloTech üzerinden müşteri ile görüşmenin sonuçlarının entegre edilen CRM programları ile kaydedilmesi, bu sonuçlar üzerinden müşterinin ilgilerinin belirlenmesi ve teklif sunulması müşteri ile firma arasındaki iletişim ve güven açısından önemli bir yer kaplar. Her müşteriye özel sonuç kodları kaydedilebilir ve raporlayabilirsiniz. Bu sayede müşteri profillerine ve ihtiyaçlara göre müşterilerinizi kategorize ederek uygun çözümler sunma fırsatı elde edebilirsiniz.
AloTech birçok CRM aracı ile entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Müşteri temsilcisi, CRM programınız üzerinde görüntülediği müşteriyi Click2Call özelliğimiz ile tek bir tıkla arayabilir ve görüşme sonuçlarını kaydedebilir. Tüm bu bilgileri ihtiyacınız olduğu anda raporlayabilir ve müşterilerinizi takip edebilirsiniz.
AloTech’in yeni nesil Predictive Dialer özelliği ile otomatik olarak arama gerçekleştirebilir ve daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz. Yönetilebilen yapısı ile belirlediğiniz zamanda ve belirlediğiniz müşteri temsilcileri ile müşterilerinizi otomatik arayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin çağrı karşılama hızına göre kendi hızını ayarlayabilen akıllı yapısıyla verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
Müşterilerinizin birden fazla kanaldan size ulaşmasını sağlayarak firmanızla olan etkileşimlerini arttırabilirsiniz. Whatsapp, Facebook, Telegram ve Web chat üzerinde AloTech’in yönetilebilen ICR yapısı sayesinde ihtiyacınıza uygun karşılama menülerini oluşturabilir ve tuşlamalar ile müşterilerinizi ilgili birimlere yönlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcisinin iş yükü azalırken müşteri memnuniyetinizi en üst seviyede tutabilirsiniz.
Web sitenizden bilgi almaya gelen, isim-soyisim, telefon numarası gibi bilgilerini sizinle paylaşan müşterilerinizi AloTech sizin için kaydeder. Bu müşterilerinizi otomatik arama listesine kaydederek, dilediğiniz zaman etkileşime geçmenize olanak sağlar.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]
Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]