7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşterilerinize sunacağınız kolay ödeme seçeneği ile satış ve tahsilat hedeflerinize kolaylıkla ulaşın

Dijitalleşen dünyada sanal ödeme sistemleri gün geçtikçe daha yaygın ve etkin kullanılmaktadır. Müşterilerin çağrı merkezine ulaşarak sanal ödeme yapmalarına imkan sağlayan şirketler, satış ve tahsilat operasyonlarında rakiplerine göre çok daha avantajlı konumdadır. AloTech Teknolojisi ile müşterilerinize ödeme kolaylığı sağlayın, nakit akışınıza katkıda bulunun.

Sanal POS İle Ödeme Kolaylığı

Operasyonlarında sanal ödeme kolaylığı sunan çağrı merkezleri, müşterilerin istediği ürün veya hizmet bedelini çağrı esnasında tahsil edebilir. Müşteri temsilcileri, AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü ile müşterileri saniyeler içerisinde Sanal Pos alanına yönlendirebilir. Üstelik bu işlem AloTech Teknolojisi ile tek ekran üzerinden tek tuşla gerçekleştirilir. Müşteri temsilcileriniz tahsilat hedeflerine odaklansın, müşterileriniz kolaylıkla ödeme yapsın!

Kolay entegrasyon

AloTech Teknolojisi, sunduğu esnek entegrasyon kabiliyeti ve teknik altyapısı sayesinde sanal pos sistemleri ile entegre çalışabilir. Sanal pos sisteminizi AloTech ile entegre edin, çağrı merkezi operasyonunuzda ödeme kolaylığı ile tanışın.

Iyzico Entegrasyonu

Iyzico, farklı sektörlerden binlerce firmanın tercih ettiği, ödeme altyapısı ve satış sonrası destek hizmeti sunan, BDDK ve PCI-DSS lisanslarına sahip finans teknolojileri şirketidir. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda teknik herhangi bir iş yükü veya ek maliyet olmadan kolaylıkla Iyzico Sanal Pos hizmetinden faydalanabilirsiniz. Müşterilerinize ödeme seçeneklerini saniyeler içerisinde sunabilirsiniz. AloTech Iyzico Entegrasyonu ile operasyonlarınızda hem iş yükünü hem de maliyeti azaltın!

Tele Satış, Tahsilat Operasyonları

 Satış ve tahsilat operasyonlarında müşterilerine hızlı ödeme kolaylığı sunabilen firmalar, hedeflerine katkı sağlamaktadır. AloTech Teknolojisi ile ödeme yapmak isteyen müşterileriniz farklı ekranlarda zaman kaybetmeden, çağrı esnasında işlemini kolaylıkla gerçekleştirir. Müşteri temsilcileri, AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü ile tek ekran üzerinden yönlendirmeleri gerçekleştirir, zaman kaybını azaltır ve hata sayısını minimuma indirir. Satış ve tahsilat operasyonlarınızı AloTech’e taşıyarak, rakiplerinize göre müşteri ve kullanıcı deneyiminde fark yaratabilirsiniz.

Güvenlik

Güvenlik, müşteriden sanal ödeme alan operasyonlar için üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biridir. Güvenli bir platform müşterinin güvenle ödeme yapmasını sağlarken, firma itibarını arttırarak marka değerine katkıda bulunmaktadır. AloTech’te müşteriye ait hiçbir veri tutulmaz, müşteri temsilcileri ya da diğer kullanıcılar müşteri verilerine ulaşamaz. AloTech Teknolojisi ile müşterinin tuşladığı bilgiler şifrelenerek Sanal Pos servisine gönderilir ve ödeme işlemi saniyeler içerisinde güvenli bir şekilde tamamlanır.

Call Center ekiplerimizin büyümesi ile birlikte 2 farklı lokasyonda bize her konuda yardımcı olan, taleplerimize hızlı ve çözüm odaklı yaklaşan güzel bir ekip ve yeni nesil çağrı merkezi.

Çisem Kara
PAPARA OPERASYON YÖNETICISI

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

BLOG
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat