7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Havayolu Sektöründe Çağrı Merkezinin Önemi

Yolcular bir sorun ile karşılaştığında, seyahat planları ile ilgili değişiklikler yapmak veya bilgi almak istediğinde firmanıza en hızlı şekilde ulaşmak ve destek almak isterler. AloTech’in sağlamış olduğu hızlı ve güvenilir sistem ile yolcularınıza çok kanallı iletişim olanağı sunabilirsiniz. Böylelikle müşteri memnuniyetinizi ve firmanızın güvenilirliğini arttırabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden Hava Yolu / Ulaşım Firmaları

Sanal Pos ile Hızlı Ödeme

Online ödeme yapmak isteyen yolcularınıza sanal POS entegasyonları ile kolay ve güvenli bir ödeme seçeneği sunabilirsiniz. Müşteri temsilcileri tek ekran üzerinden ödeme alabilir ve bu verileri AloTech platformu üzerinde raporlayabilirsiniz.

Seyahat Acentalarınızı Çağrı Merkezi Gibi Yönetin

AloTech ile farklı lokasyonlarda bulunan seyahat acentalarınızı tek platform üzerinden yönetebilirsiniz. Dilerseniz seyahat acentalarının raporlarını birbirinden ayırabilir ve birbirlerinin operasyonlarını görmemelerini sağlayabilirsiniz. Böylelikle acentalar arası bilgi güvenliğini mümkün kılabilirsiniz. Satışı anlık olarak takip edebilir veya geçmişe yönelik ulaşma ve çağrı yanıtlama oranları gibi hedef verilerine erişebilirsiniz.

Self Servis IVR

Self Servis IVR özelliğimiz ile müşterileriniz bilgi talebinde bulunma, bilet numarası sorgulama, bilet satın alma veya değiştirme gibi konularda temsilciye bağlanmadan işlemini gerçekleştirebilir. Operatörünüzden sağlamış olduğunuz SMS paketlerini AloTech ile entegre edip, IVR aracılığı ile müşterilerinize bilgi SMS’leri gönderebilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezinizin ve temsilcilerinizinin yoğunluğunu azaltabilir ve hatta müşteri sayısını düşerebilirsiniz.

AloTech ile CRM Programınızı Tek Ekranda Yönetin

CRM yazılımınızı AloTech platformu ile entegre edebilir ve operasyonunuzu tek ekrandan yönetebilirsiniz. Çağrı merkezi çalışanları müşterilerinizin bilet satın alma veya değiştirme gibi tüm işlemlerini kolay ve hızlı şekilde gerçekleştirebilir. Böylelikle çağrı merkezinizin verimliliğini ve temsilcilerinizin performansını arttırabilirsiniz.

Esnek Çalışma Saatlerini Yönetin

AloTech’in sağlamış olduğu uzaktan çalışma seçeneği vardiya yönetiminizi kolaylaştırır. Müşteri temsilcilerinizin vardiyasını operasyonunuzun en yoğun olduğu saatlere göre planlayabilir ve anlık olarak takip edebilirsiniz. Aynı zamanda 7/24 çalışan destek ekibimiz sayesinde günün her saatinde bilgi talebinde bulunabilir ve yapmak istediğiniz işlemler ile ilgili destek alabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Çok Kanallı İletişim

Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

Mobil Uygulama

AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

Akıllı Yönlendirme Stratejileri

Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.

Farklı noktalarda bulunan operasyonlarımızı AloTech sayesinde hızlı, kolay ve sorunsuz gerçekleştirebiliyoruz. Kolay kullanılan arayüzü ve raporlara hızlı erişim sayesinde AloTech kullanmaktan son derece memnunuz. Harika destek ekibine çok teşekkür ederiz.

Ümit Ural
BILET DÜKKANI OPERASYON VE İŞ GELIŞTIRME DIREKTÖRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

bilgisayar başında bir çağrı merkezi müşteri temsilcisinin yanında online alışveriş ekranı var
BLOG
E-ticaret Sektöründe Çağrı Merkezi Yazılımı Kullanmanın Faydaları

Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat