7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Yolcular bir sorun ile karşılaştığında, seyahat planları ile ilgili değişiklikler yapmak veya bilgi almak istediğinde firmanıza en hızlı şekilde ulaşmak ve destek almak isterler. AloTech’in sağlamış olduğu hızlı ve güvenilir sistem ile yolcularınıza çok kanallı iletişim olanağı sunabilirsiniz. Böylelikle müşteri memnuniyetinizi ve firmanızın güvenilirliğini arttırabilirsiniz.
Online ödeme yapmak isteyen yolcularınıza sanal POS entegasyonları ile kolay ve güvenli bir ödeme seçeneği sunabilirsiniz. Müşteri temsilcileri tek ekran üzerinden ödeme alabilir ve bu verileri AloTech platformu üzerinde raporlayabilirsiniz.
AloTech ile farklı lokasyonlarda bulunan seyahat acentalarınızı tek platform üzerinden yönetebilirsiniz. Dilerseniz seyahat acentalarının raporlarını birbirinden ayırabilir ve birbirlerinin operasyonlarını görmemelerini sağlayabilirsiniz. Böylelikle acentalar arası bilgi güvenliğini mümkün kılabilirsiniz. Satışı anlık olarak takip edebilir veya geçmişe yönelik ulaşma ve çağrı yanıtlama oranları gibi hedef verilerine erişebilirsiniz.
Self Servis IVR özelliğimiz ile müşterileriniz bilgi talebinde bulunma, bilet numarası sorgulama, bilet satın alma veya değiştirme gibi konularda temsilciye bağlanmadan işlemini gerçekleştirebilir. Operatörünüzden sağlamış olduğunuz SMS paketlerini AloTech ile entegre edip, IVR aracılığı ile müşterilerinize bilgi SMS’leri gönderebilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezinizin ve temsilcilerinizinin yoğunluğunu azaltabilir ve hatta müşteri sayısını düşerebilirsiniz.
CRM yazılımınızı AloTech platformu ile entegre edebilir ve operasyonunuzu tek ekrandan yönetebilirsiniz. Çağrı merkezi çalışanları müşterilerinizin bilet satın alma veya değiştirme gibi tüm işlemlerini kolay ve hızlı şekilde gerçekleştirebilir. Böylelikle çağrı merkezinizin verimliliğini ve temsilcilerinizin performansını arttırabilirsiniz.
AloTech’in sağlamış olduğu uzaktan çalışma seçeneği vardiya yönetiminizi kolaylaştırır. Müşteri temsilcilerinizin vardiyasını operasyonunuzun en yoğun olduğu saatlere göre planlayabilir ve anlık olarak takip edebilirsiniz. Aynı zamanda 7/24 çalışan destek ekibimiz sayesinde günün her saatinde bilgi talebinde bulunabilir ve yapmak istediğiniz işlemler ile ilgili destek alabilirsiniz.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]