Yolcular bir sorun ile karşılaştığında, seyahat planları ile ilgili değişiklikler yapmak veya bilgi almak istediğinde firmanıza en hızlı şekilde ulaşmak ve destek almak isterler. AloTech’in sağlamış olduğu hızlı ve güvenilir sistem ile yolcularınıza çok kanallı iletişim olanağı sunabilirsiniz. Böylelikle müşteri memnuniyetinizi ve firmanızın güvenilirliğini arttırabilirsiniz.
Online ödeme yapmak isteyen yolcularınıza sanal POS entegasyonları ile kolay ve güvenli bir ödeme seçeneği sunabilirsiniz. Müşteri temsilcileri tek ekran üzerinden ödeme alabilir ve bu verileri AloTech platformu üzerinde raporlayabilirsiniz.
AloTech ile farklı lokasyonlarda bulunan seyahat acentalarınızı tek platform üzerinden yönetebilirsiniz. Dilerseniz seyahat acentalarının raporlarını birbirinden ayırabilir ve birbirlerinin operasyonlarını görmemelerini sağlayabilirsiniz. Böylelikle acentalar arası bilgi güvenliğini mümkün kılabilirsiniz. Satışı anlık olarak takip edebilir veya geçmişe yönelik ulaşma ve çağrı yanıtlama oranları gibi hedef verilerine erişebilirsiniz.
Self Servis IVR özelliğimiz ile müşterileriniz bilgi talebinde bulunma, bilet numarası sorgulama, bilet satın alma veya değiştirme gibi konularda temsilciye bağlanmadan işlemini gerçekleştirebilir. Operatörünüzden sağlamış olduğunuz SMS paketlerini AloTech ile entegre edip, IVR aracılığı ile müşterilerinize bilgi SMS’leri gönderebilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezinizin ve temsilcilerinizinin yoğunluğunu azaltabilir ve hatta müşteri sayısını düşerebilirsiniz.
CRM yazılımınızı AloTech platformu ile entegre edebilir ve operasyonunuzu tek ekrandan yönetebilirsiniz. Çağrı merkezi çalışanları müşterilerinizin bilet satın alma veya değiştirme gibi tüm işlemlerini kolay ve hızlı şekilde gerçekleştirebilir. Böylelikle çağrı merkezinizin verimliliğini ve temsilcilerinizin performansını arttırabilirsiniz.
AloTech’in sağlamış olduğu uzaktan çalışma seçeneği vardiya yönetiminizi kolaylaştırır. Müşteri temsilcilerinizin vardiyasını operasyonunuzun en yoğun olduğu saatlere göre planlayabilir ve anlık olarak takip edebilirsiniz. Aynı zamanda 7/24 çalışan destek ekibimiz sayesinde günün her saatinde bilgi talebinde bulunabilir ve yapmak istediğiniz işlemler ile ilgili destek alabilirsiniz.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]