Değişen dünya ile çağrı merkezlerine yazılı kanallardan erişim daha çok tercih ediliyor. AloTech ile çağrı merkezinizde sesli ve yazılı kanalları birlikte kullanabilir, müşterilerinize farklı kanallar üzerinden çözüm üretebilirsiniz. 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan WhatsApp’ın sunduğu, işletmeniz için kurumsal çözümler sağlayan Whatsapp Business Entegrasyonu ile müşterilerinize farklı kanallardan hizmet sağlayın. WhatsApp Business Entegrasyonu’nu kullanmak için tek yapmanız gereken onaylı hesap başvurusu yapmak ve AloTech ile bilgileri paylaşmak!
AloTech’in WhatsApp Business Entegrasyonu ile birlikte tıpkı gelen çağrılar için oluşturduğunuz sesli yanıt sistemi (IVR) gibi, gelen chatler için de akış oluşturabilirsiniz. Chat akışınız ile birlikte müşterilerden gelen chatleri, müşteri temsilcilerinin yetkinliklerine göre dağıtabilirsiniz. Satış, destek, muhasebe gibi farklı departmanlar için müşterileri uygun ekibe yönlendirebilir; kargo takibi, stok bilgisi gibi verileri müşteri temsilcisine bağlanmadan 7/24 sunabilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.
AloTech’in WhatsApp Business Entegrasyonu ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. Self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan taleplere 7/24 cevap verebilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.
AloTech’in WhatsApp Business Entegrasyonu sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler aynı anda tek müşteriye sesli olarak hizmet verebilir. Oysa chat kanalında müşteri temsilcileri birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilir. Bu sayede müşteri taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini arttırabilirsiniz. Self servis çözümler ile operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz.
Müşterilerinizle yapılan chat kayıtları detayları ile AloTech çağrı merkezi yazılımı üzerinde saklanır. Müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu yazışmaları ve detayları anlık olarak görüntüleyebildiğiniz gibi, geçmişe dönük chat raporlarına da ulaşabilirsiniz. Canlı izleme ekranları ile aktif chatleri görebilir, geçmiş chat performans raporları oluşturabilir ve yapılan chatleri değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir, Müşteri Memnuniyeti Anketleri ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirimler iletebilirsiniz.
WhatsApp Business, Facebook, Web Chat Entegrasyonları ile tüm yazılı kanallar üzerinden gelen mesajlarınızı tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine ve kanallara göre dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz. Open API özelliğimiz ile iş uygulamalarınızı sisteminize kolayca entegre ederek, süreç yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Günümüzün rekabetçi iş dünyasında müşterilere kişiselleştirilmiş hizmet sunmak, şirketler için bir gereklilik halini almıştır. Müşterilerle derin seviyede bağlantı kurmak için geliştirilen yapay zeka çözümleri, müşteri hizmetleri alanında fark yaratan unsurlardan biri olur. Yapay zeka (AI) araçları, müşteri deneyimini daha çekici ve destekleyici kılma konusunda şirketlere destek olur. AI tabanlı sistemler, makine öğreniminden duygu analiz araçlarına […]
Uzaktan çalışma, günümüz iş dünyasında hızla yaygınlaşan trend hâline gelse de temellerinin pandemi sürecinde atıldığı söylenebilir. Evden çalışmanın zorunluluk olduğu pandemide ivme kazanan çalışma modeli, çalışanlara esneklik sunarken şirketlerin operasyonel verimliliklerini artırmalarına olanak tanır. Bu noktada, bulut çağrı merkezi çözümleri devreye girer. AloTech gibi bulut çağrı merkezi çözümleri ise bu sürecin başarıyla yürütülmesine büyük katkı […]
Modern iş dünyasında verimlilik sunan bulut çağrı merkezleri veri güvenliği konusundaki endişeleri de beraberinde getirir. AloTech gibi bulut çağrı merkezi sağlayıcıları müşteri bilgileri, konuşma kayıtları ve diğer hassas verilerin güvenliğini sağlamak için çeşitli önlemler almalarıyla öne çıkarlar. Söz konusu verilerin korunması hem yasal gereklilikler hem müşteri güveni açısından büyük öneme sahiptir. Peki, bulut çağrı merkezi […]