7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech ile müşteri memnuniyeti ve temsilci performansını değerlendirmek için yapılan çağrıların ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Çağrı esnasında ses kaydetme özelliği sayesinde, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarına ulaşabilir ve tarih, müşteri temsilcisi, kuyruk ya da etiket bazlı filtreleyerek dinleyebilirsiniz. Ses kayıtlarını müşteri temsilcisi bazlı filtreleyerek raporlayabilir, temsilci performansını değerlendirebilirsiniz. Çağrıların kayıt altında tutulmasını istemediğiniz durumlarda ses kaydı özelliğini devre dışı bırakabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile ses kayıtlarını kendi cihazınıza indirebilir ve depolayabilirsiniz. Çağrı sırasında yapılan yanlış işlemler, müşteri itirazı ya da müşteri temsilcisi performans değerlendirme gibi durumlarda ses kayıtlarını bilgisayarınıza aktarabilir, farklı dosyalarda saklayarak kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ses kayıtları bilgisayarınıza waw formatında yüklenecektir. Kayıtları bilgisayarınıza indirmek istemediğiniz durumlarda ilgili çağrıya kolay ulaşmak için AloTech’in etiket özelliğini kullanabilirsiniz.
AloTech, API’lar sayesinde web tabanlı iş uygulamaları ile kolaylıkla entegrasyon sağlar. AloTech ile entegre çalışan CRM yazılımınızın ilgili müşteri sayfasında, geçmiş çağrıların ses kayıtlarına URL olarak ulaşabilirsiniz. Size daha önce ulaşan müşterinin arama sebebi ve tarihini görüntüleyebilir ve takip edebilirsiniz. İtiraz ya da şikayet gibi durumlarda ilgili kişi kayıtlarına hızlı erişim sağlayabilirsiniz. Daha kısa zamanda daha az efor ile müşterilerinize çözüm üretebilir, memnuniyeti artırabilirsiniz.
AloTech bulut çağrı merkezi sistemi, güçlü ve yedekli alt yapısı ile ses kayıtlarına yüksek erişilebilirlik sağlar. Bu sayede platform üzerinde yer alan ses kayıtlarına her zaman ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi’nde saklanan ses kayıtlarıniz talebiniz ile kendi lokasyonlarınızda bulunan sunucular tarafından depolanabilir. Ses kayıtları için aktarım FTP ile yapılabilir.
AloTech Teknolojisi’nde sistem yöneticileri tarafından belirlenen yetkilere göre müşteri temsilcileri kendi ses kayıtlarını dinleyebilir. Sistem yöneticilerine de ses kayıtlarını dinleme ve indirme yetkileri verilebilir. Tanımlanan yetkiler ile müşteri temsilcisi çağrı kayıtlarına erişerek kendi ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz. Kalite yönetimi araçlarını kullanarak performans değerlendirmelerini verimli hale getirebilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyon yöneticileri veya kalite ekibi ses kayıtları sayesinde müşteri temsilcilerinin performansını ve hizmet kalitesini ölçebilir. Ses kayıtları müşteri temsilcisi ya da yetenek bazlı olarak filtrelenebilir, belirlenen parametrelere göre çağrılar değerlendirilebilir ve değerlendirme sonuçları müşteri temsilcilerine iletilebilir. Temsilciler, sonuçlar ile birlikte değerlendirme yapılan çağrının ses kaydına ulaşabilir, ses kaydını sonuçları ile birlikte dinleyerek gelişimine katkı sağlayabilir.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]