7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech'in sunduğu API'lar ile istediğiniz iş uygulamasını çağrı merkezinize kolayca entegre edin.

Etkili bir müşteri deneyimi oluşturmak, sizi rakiplerinizden farklı bir konuma getirmeye yardımcı olur. Bu deneyimi oluşturmak için ilk ihtiyaçlardan biri, çağrı merkezinizi müşteri temsilcilerinin kullandığı yazılımlar ile entegre etmektir. AloTech’in sunmuş olduğu API’lar sayesinde, CRM ve ERP uygulamalarını çağrı merkezinizle kolaylıkla entegre edebilirsiniz.

Kolay Entegrasyon

Çağrı merkezi projelerinin kurulum aşamasında diğer süreçlere kıyasla iş uygulamalarının birbirleriyle entegre çalışabilmesi için yapılan işlemler daha fazla zaman alabilmekte ve çeşitli iş yükleri oluşturmaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech ile kolaylıkla entegre edebilir, oluşabilecek ekstra iş yükünden ve zamandan tasarruf edebilirsiniz. Kullanım kolaylığı sunan API’lar ile operasyonunuzdaki ihtiyaca yönelik entegrasyonu kendiniz yapabilir, iş akışlarınıza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz.

Entegre Sistemler

İş uygulamalarınızı, AloTech’in sunduğu API entegrasyonu ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. Raporlama, kalite kontrol ve yönetici ekipler için hazırlanan API’lar, uygulama ile entegre olarak iş optimizasyonuna yardımcı olur. Kullanımı kolay API’lar sayesinde çağrı merkeziniz kullanılan tüm iş uygulamaları ile entegre çalışabilir. Birbirleriyle ilişkilendirilmiş raporlarla çağrı merkezinizin yetkinliklerini artırın.

Kullanıcı Deneyimi

AloTech’in hazır API’ları ile CRM uygulamanızda bulunan modüllere Click to Call, Screen Pop-up gibi özellikleri entegre edebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz CRM üzerinde iş takibini yaparken farklı bir ekran kullanmaya gerek kalmadan kolaylıkla arama yapabilir. Özellikle satış ve satış sonrası hizmet operasyonlarında kullanabileceğiniz otomatik arama senaryoları için AloTech API’larından faydalanabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize kullanım kolaylığı sunarken, manuel kullanımda karşılaşılabilecek hata oranını düşürebilir ve müşterilerinizle daha etkin iletişim kurabilirsiniz.

Konsolide Raporlama

Çağrı merkezi operasyonlarında kullanılan ve farklı uygulamalardan elde edilen raporlar, birbirinden farklı format ve boyutlarda olabilir. Bu durum raporların birbirleriyle ilişkilendirilmesini zorlaştırarak operasyon yöneticilerine ek iş yükleri oluştururken, önemli detayların gözden kaçmasına neden olabilir. AloTech’in sunmuş olduğu API’lar sayesinde, diğer uygulamalardan aldığınız raporlar ile çağrı merkezi verilerinizi eşleştirebilir, ulaştığınız veriler ile birlikte konsolide raporlar elde edebilirsiniz.

İş Optimizasyonu

Çağrı merkezlerinde kullanılan uygulamaların, iş akışlarına uygun şekilde çalışabilmesi hem yönetim hem de raporlama ekipleri için büyük bir öneme sahiptir. Satış, satış sonrası destek ve yardım masası gibi tüm hizmet birimlerindeki iş akışlarını AloTech’in sunmuş olduğu hazır API’lar ile entegre edebilir, çağrı merkezinizde bulunan özellikleri uygulamalarınıza dahil edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize sık kullandığı uygulamalar ile tek ekran üzerinden çalışma kolaylığı sağlayabilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Kullanım kolaylılığı, tüm yeni teknolojileri, hızla operasyonlarımıza entegre edebilmesi ve 7/24 her ihtiyacımızda destek olan samimi personeli ile, AloTech, en iyi çalışma arkadaşlarımızdan biri.

Aylin Kılıç
KARİYER.NET RAPORLAMA PLANLAMA MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

bilgisayar başında bir çağrı merkezi müşteri temsilcisinin yanında online alışveriş ekranı var
BLOG
E-ticaret Sektöründe Çağrı Merkezi Yazılımı Kullanmanın Faydaları

Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat