AloTech Mobil ile çağrı merkezi operasyonunuzu mobil cihazınız üzerinden yönetebilirsiniz. Bu sayede sürekli hareket halinde olan ekipleriniz için takip mekanizması oluşturabilir aynı zamanda yapılan çağrıların ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Çağrı merkezinize bağlanan müşterilerinizi gerekli durumlarda yönlendirme ile saha ekiplerinize aktarabilirsiniz.
AloTech bulut çağrı merkezi sisteminizi dilediğiniz yerden yönetebilirsiniz. AloTech Mobil kullanan temsilcileriniz nerede olduğu farketmeden ve konuma bağlı kalmadan çağrı karşılayabilir. Çağrı merkezi numaranızı GSM hattına yönlendirerek internetinizin olmadığı alanlarda bile AloTech Teknolojisi’nden yararlanabilirsiniz. Bu sayede sürekli hareket halinde olan ya da interneti stabil olmayan çalışanlarınızın performansını artırabilirsiniz. Bulut FCT ile SIM kartlarınızı, tanımlı numaralar ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. AloTech Mobil Teknolojisi ile çağrı kayıtlarınızı saklayabilir, raporlamalarını yapabilirsiniz.
AloTech Mobil kullanımı ile yapılan çağrılarda, müşterileriniz AloTech’e tanımlı kurumsal iletişim numaranızdan aranır. Müşteri temsilciniz mobil cihazı ile önce AloTech’e bağlanır, daha sonra AloTech üzerinden ulaşmak istediği müşteriyi arar. Bu sayede müşterilerinizi firmanızı tanıdıkları numara ile arayabilir, müşteri memnuniyetini ve güvenini artırabilirsiniz.
Şahsi ya da şirket hattı üzerinden çağrı karşılayan ekipleriniz, arayan müşteriye dair fikir sahibi değildir. AloTech Mobil Teknolojisi ile GSM üzerinden çağrı karşılamaya devam ederken, operasyonunuz arayan müşteriye ait verilere ulaşabilir. Örneğin; bir emlak firmasını arayan müşterinin hangi lokasyon ya da hangi ev için aradığını görüntüleyebilmek, temsilciniz için görüşme esnasında avantaj oluşturabilir. Açılır bildirim ekranı sayesinde arayan müşterilere ait bilgilere çağrı anında ulaşabilir, temsilcinizin performansını ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
IP telefonlarınızla lokasyondan bağımsız olarak çalışabilir, farklı ekipler arası iletişimi kolaylıkla sağlayabilirsiniz. Saha ekiplerinizin yaptığı görüşmeleri takip etmek AloTech Mobil sayesinde artık mümkün. Çalışanlarınız şirket dışında iken yaptıkları çağrıların ses kayıtlarına ulaşabilir, detaylarını inceleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Çağrı merkezinize gelen çağrıları ve müşteri taleplerini arayan numara bilgisi ile ya da numarayı maskeleyerek saha ekiplerine aktarabilirsiniz. AloTech Mobil ile saha ekiplerinizin iletişimini artırabilir, onları oyunun içine dahil edebilirsiniz.
AloTech Mobil kullanan ekipleriniz mekana bağlı kalmadan arama yapabilir ya da gelen çağrıları yanıtlayabilir. Yapılan tüm çağrıların ses kayıtları sistem üzerinde tutulur ve raporlanabilir. Bu sayede müşterilerinize verilen hizmeti kontrol edebilir ve kolaylıkla takip edebilirsiniz. Raporlama imkanı ile temsilcilerinizin gün içinde yapmış olduğu görüşmeleri ve detaylarını inceleyebilirsiniz. Çağrıları belirlediğiniz sorulara göre puanlayarak ve memnuniyet anketleri ile geri bildirim toplayarak görüşmelerin kalitesini arttırabilirsiniz.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]