7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezinizi Telefonunuza Taşıyın

AloTech Mobil ile çağrı merkezi operasyonunuzu mobil cihazınız üzerinden yönetebilirsiniz. Bu sayede sürekli hareket halinde olan ekipleriniz için takip mekanizması oluşturabilir aynı zamanda yapılan çağrıların ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Çağrı merkezinize bağlanan müşterilerinizi gerekli durumlarda yönlendirme ile saha ekiplerinize aktarabilirsiniz.

Çağrılarınızı GSM ile AloTech üzerinden Karşılayın

AloTech Mobil kullanan temsilcileriniz nerede olduğu farketmeden ve konuma bağlı kalmadan çağrı karşılayabilir. Çağrı merkezi numaranızı GSM hattına yönlendirerek internetinizin olmadığı alanlarda bile AloTech Teknolojisi’nden yararlanabilirsiniz. Bu sayede sürekli hareket halinde olan ya da interneti stabil olmayan çalışanlarınızın performansını arttırabilirsiniz. AloTech Mobil Teknolojisi ile çağrı kayıtlarınızı saklayabilir, raporlamalarını yapabilirsiniz.

Müşterilerinizi Kurumsal Numaranız ile Arayın

AloTech Mobil kullanımı ile yapılan çağrılarda, müşterileriniz AloTech’e tanımlı kurumsal iletişim numaranızdan aranır. Müşteri temsilciniz mobil cihazı ile önce AloTech’e bağlanır, daha sonra AloTech üzerinden ulaşmak istediği müşteriyi arar. Bu sayede müşterilerinizi firmanızı tanıdıkları numara ile arayabilir, müşteri memnuniyetini ve güvenini arttırabilirsiniz.

Ekipleriniz ile Detayları Paylaşın

Şahsi ya da şirket hattı üzerinden çağrı karşılayan ekipleriniz, arayan müşteriye dair fikir sahibi değildir. AloTech Mobil Teknolojisi ile GSM üzerinden çağrı karşılamaya devam ederken, operasyonunuz arayan müşteriye ait verilere ulaşabilir. Örneğin; bir emlak firmasını arayan müşterinin hangi lokasyon ya da hangi ev için aradığını görüntüleyebilmek, temsilciniz için görüşme esnasında avantaj oluşturabilir. Açılır bildirim ekranı sayesinde arayan müşterilere ait bilgilere çağrı anında ulaşabilir, temsilcinizin performansını ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Saha Çalışanlarınız ile İletişimi Güçlendirin

Saha ekiplerinizin yaptığı görüşmeleri takip etmek AloTech Mobil sayesinde artık mümkün. Çalışanlarınız şirket dışında iken yaptıkları çağrıların ses kayıtlarına ulaşabilir, detaylarını inceleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Çağrı merkezinize gelen çağrıları ve müşteri taleplerini arayan numara bilgisi ile ya da numarayı maskeleyerek saha ekiplerine aktarabilirsiniz. AloTech Mobil ile saha ekiplerinizin iletişimini arttırabilir, onları oyunun içine dahil edebilirsiniz.

Saha Ekiplerinizi Raporlayın

AloTech Mobil kullanan ekipleriniz mekana bağlı kalmadan arama yapabilir ya da gelen çağrıları yanıtlayabilir. Yapılan tüm çağrıların ses kayıtları sistem üzerinde tutulur ve raporlanabilir. Bu sayede müşterilerinize verilen hizmeti kontrol edebilir ve kolaylıkla takip edebilirsiniz. Raporlama imkanı ile temsilcilerinizin gün içinde yapmış olduğu görüşmeleri ve detaylarını inceleyebilir, çağrıları belirlediğiniz sorulara göre puanlayarak görüşmelerin kalitesini arttırabilirsiniz.

Hızlı çözümler sunan teknik ekibi ve kullanımı kolay arayüzü ile AloTech, sorunsuz iş gücü sağlamakta.

Özge Özkök
DOĞRU KAYNAK ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat