7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Özelleştirilmiş CTI Entegrasyonu

Sesli iletişim altyapıları ile iş yazılımı teknolojileri arasındaki entegrasyonu kapsayan CTI (Computer Telephony Integration), birçok uygulama ile birlikte çalışarak iş akışını kolaylaştırıcı araçlar sunar. Bulut Çağrı Merkezi Teknolojisi olan AloTech, CTI uygulamaları ile birlikte çağrı yönetimi ve raporlama deneyimi sunar. CRM ve ERP gibi üçüncü parti yazılımlar ile entegre çalışarak iş akışlarında verimi arttırır. AloTech CTI Entegrasyonu ile kanal ve kapasite limitine takılmadan eş zamanlı sınırsız sayıda çağrıyı yönetebilirsiniz.

Bilgisayar üzerinden çoklu çağrı yönetimi

AloTech CTI Entegrasyonu ile bilgisayar üzerinden aynı anda birçok çağrının yönetimini sağlayabilirsiniz. Müşterilerinize web tabanlı platformda çağrı merkezi deneyimi sunabilirsiniz. Bulut Teknolojisine sahip AloTech ile kanal limiti ve kapasite sınırı olmadan eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı akışını yönetebilirsiniz.

Müşterinizi Tanıyın!

AloTech Teknolojisi ile müşterilerinizi size ulaştıkları numaradan tanıyabilir, işlem hızını ve memnuniyeti arttırabilirsiniz. Müşteri isim bilgisi, sipariş durum bilgisi ya da önceki siparişler gibi bilgiler ile birlikte çağrı kalitesini iyileştirebilirsiniz. Müşteri temsilcileri çağrı ile eş zamanlı açılır pencereler ile müşteriye ait bilgilere hızlıca ulaşabilir, bu sayede müşteri taleplerini daha kısa sürede gerçekleştirebilir. Hızlı bir müşteri hizmetleri deneyimiyle memnuniyeti ve verimliliği artırın.

Otomatik Arama Kurguları

AloTech’in otomatik arama özelliği ile manuel bir işlem yapmadan müşterilerinize ulaşabilirsiniz. Sistem tarafından otomatik olarak aranan müşteriler uygun temsilciye bağlanır. Tahsilat, satış, borç ya da teslimat bilgilendirme gibi operasyonlarınız için otomatik arama özelliğini kullanarak hızı arttırabilir, manuel işlemde oluşabilecek hataları en aza indirebilirsiniz. Aynı anda çok sayıda çağrı denemesi ile birçok kontağı arayabilir, bu sayede listelerinize hızlıca tamamlayabilirsiniz.

Üçüncü Parti Entegrasyonlar

AloTech Teknolojisi, CRM ya da farklı iş yazılımları ile tek ekran çalışmaya imkan sağlar. OpenAPI’lar ile AloTech, üçüncü parti yazılımlar ile kolaylıkla entegre olabilir. Entegrasyonlar ile çağrı merkezi operasyonunuz için iş yükünü azaltırken, zamandan tasarruf edebilirsiniz. Operasyonunuzda kullanım kolaylığı sağlayabilir, entegrasyonları iş akışlarınıza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz.

Gelişmiş Raporlama Deneyimi

AloTech Teknolojisi’nde müşteri talepleri ile çağrı akışlarının entegre olması uçtan uca rapor imkanı sağlar. Kanal ve kapasite limiti olmadan çağrı merkezi operasyonunuzu yönetebilir, müşterilerinize ulaşılabilir bir hizmet sunabilirsiniz. Müşteri temsilcileriniz yoğunken arka planda sizi arayan müşteri sayısını takip edebilir ve müşterilerinize dönüş sağlayarak memnuniyeti arttırabilirsiniz. AloTech CRM Entegrasyonları ile müşterilerinize ait raporlara kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Gerçek ve tam manasıyla Bulut Çağrı Merkezi hizmeti AloTech ile mümkün. Yenilikçi, kullanıcı dostu, güvenli, uygun maliyetli; aradığımız her şey.

Tamer Say
YURDUM YAZILIM IT OPERASYONLARI YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat