Müşteri memnuniyetini arttırmak müşterilerinizi anlamakla başlar. AloTech ile oluşturabileceğiniz memnuniyet anketleri, geri bildirimlerin doğrudan toplanmasını sağlar. Gelen arama tamamlandığında ya da arama kapatıldıktan sonra otomatik giden arama ile anket yapabilirsiniz. Müşteriler belirlenen sorulara göre tuşlama yapabilir ve sonuçlar raporlanabilir. Ulaştığınız raporlar ile operasyonunuzu iyileştirebilir, hizmet kalitesini ölçebilir, müşterilerinizin talep ve beklentilerini analiz ederek memnuniyeti arttırabilirsiniz.
Gelen aramalar tamamlandığında temsilciler müşterilerden onay alarak memnuniyet anketine aktarabilir. Temsilcilerin onay almasını istemediğiniz durumlar için çağrı kapatıldıktan sonra otomatik arama ile müşterilerinizi arayabilir, anonslar ile anket sorularını iletebilir ve sorulara cevaplarını tuşlama ile iletmelerini sağlayabilirsiniz. Memnuniyet anketi sonuçları ve raporlarına kolaylıkla ulaşabilir, müşterilerinize verdiğiniz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.
Self Servis IVR kurgularıyla memnuniyet anketlerinizde müşterilerin cevaplarını puan ya da sesli olarak alabilirsiniz. Yapılan farklı anketlerin raporlarına ulaşabilir ve analizini yapabilirsiniz. Anketlerde ve raporlarda ihtiyacınıza uygun parametreleri kulanabilirsiniz. Anket sonucunda ulaşacağınız raporlar ile hizmet kalitenizi düzenli olarak takip edebilirsiniz. Özelleştirilmiş Wallboard ekranları ile dilediğiniz verileri takip ederek analizi kolay hale getirebilirsiniz.
Bulut çağrı merkezi sistemi AloTech ile oluşturacağınız memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizin beklentilerini öğrenebilirsiniz. Müşterilerinizin ihtiyaç ve taleplerini kendi açıklamaları ve deneyimleri ile belirleyebilirsiniz. Beklentilerden yola çıkarak operasyonunuzu iyileştirebilir ve daha etkili ürün ya da hizmet sunabilirsiniz. Aynı zamanda ses kaydetme ve kalite yönetimi özelliklerini kullanarak müşteri iletişim performansını ölçebilirsiniz.
Yapacağınız memnuniyet anketi sonuçları ile müşteri temsilcilerinin ihtiyaçlarını belirleyebilir, daha iyi hizmet verebilmek için gelişimlerine destek olabilir veya. müşteri temsilcileri için eğitimler düzenleyebilirsiniz. Eğitim ve memnuniyet anketi sonuçlarını inceleyerek gelişiminizi görebilirsiniz. Memnuniyet anketleri ile müşteri memnuniyetini arttırırken operasyonunuza da katkı sağlayabilirsiniz.
Müşterilerinize sunduğunuz ürün ve hizmet kalitesini memnuniyet anketleri sayesinde ölçebilirsiniz. AloTech ile oluşturacağınız memnuniyet anketleri sonucunda, müşterilerinizin talep ve beklentilerini göz önünde bulundurarak iyileştirmeler yapabilirsiniz. Farklı anketler oluşturabilir, farklı konularla ilgili yeni deneyimler elde edebilirsiniz. Operasyonunuzun müşteri beklentisi ve taleplerine göre yapacağınız iyileştirmeler ile memnuniyeti artırabilirsiniz.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]