7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech, destek ihtiyacınızda 7/24 yanınızda! AloTech müşterileri farklı kanallar üzerinden yazılı ya da sözlü destek ekibine günün her saati kolaylıkla ulaşabilir. Uzman teknik ekip taleplerinize hızlı dönüş sağlamak, bilgi almak istediğiniz konular ile ilgili destek olmak ve çözüm önerileri sunmak için her zaman hazır. Üstelik bu hizmet AloTech ile ücretsiz! Taleplerinizi veya danışmak istediğiniz konuları herhangi bir kısıtlama olmadan dilediğiniz gibi iletin. AloTech sistemi ile ilgili tüm teknik bilgileri duyurular alanından canlı takip edebilirsiniz.
AloTech müşterileri, destek ekibine farklı kanallar üzerinden haftanın 7 günü 24 saat boyunca ulaşabilir! 0850 200 02 56 numaralı WhatsApp hattı üzerinden ya da https://destek.alo-tech.com/portal/kb/ adresinden canlı destek aracılığıyla yazılı olarak destek almak istediğiniz konuyu iletebilirsiniz. 0850 200 02 56 irtibat numarası teknik destek tuşlaması ile ulaşabilir ya da destek@alo-tech.com adresine mail iletebilirsiniz. Bayramlar, özel günler, resmi tatiller fark etmeden destek ekibi her zaman yanınızda.
Çağrı merkezi konusunda tecrübeli, teknoloji konusunda uzman kişilerden oluşan AloTech Ekibi tüm teknik sorularınızda her zaman yanınızda. Teknik destek ekibi size daha verimli çalışabilmeniz için çözüm önerileri sunacak, talepleriniz ile oluşabilecek tüm sonuçlar detaylarıyla incelenecek ve size hızlı geri dönüş sağlanacaktır.
AloTech Teknik Destek Uzmanları tüm taleplerinizi dinler. İhtiyaçlarınızın nedenleri ve sonuçları detaylı olarak incelenir. Operasyonunuzun mevcut durumu ile ilgili sorular yöneltilir ve tespitler sağlanır. Sorun tespit edildiğinde anında müdahale gerçekleştirilir. Gerektiğinde uzak bağlantı ile, bilgisayarınız ya da ağ bağlantınızdaki mevcut durum tespit edilecek ve çözüm önerileri sunulacaktır.
AloTech Müşterileri sistemi kullanmaya başladıkları tarihten itibaren ek bir ücret ödemeden, herhangi bir sınırlama olmadan her türlü soru ve destek taleplerine hızlı dönüş alabilmektedir. Çağrı ile, WhatsApp ya da canlı destek modülü üzerinden kolaylıkla ve ihtiyacınıza uygun şekilde destek ekibine ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda AloTech hesaplarınızdan ulaşabileceğiniz “Sık Sorulan Sorular” alanı ve sorulara yönelik çözüm önerileri de size her zaman rehberlik edecektir.
AloTech Platformu’nun performansı ya da operatör bağlantıları ile ilgili müşterileri etkileme ihtimali olan durumlar ve geçmişe yönelik servis vakalarına ait duyurular https://status.alotech.com.tr/ adresinde anlık olarak yayınlanır. Vakaların çözüm süreleri, tespit edilen vakalara yönelik müdahaleler, çözüm bekleyen konular gibi tüm detayları açıklamaları ile birlikte link üzerinden takip edebilirsiniz. Mail adresinizi eklemeniz durumunda tüm bu bilgilendirmeleri mail ile anlık olarak alabilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]