AloTech 7/24 Yanınızda!

AloTech, destek ihtiyacınızda 7/24 yanınızda! AloTech müşterileri farklı kanallar üzerinden yazılı ya da sözlü destek ekibine günün her saati kolaylıkla ulaşabilir. Uzman teknik ekip taleplerinize hızlı dönüş sağlamak, bilgi almak istediğiniz konular ile ilgili destek olmak ve çözüm önerileri sunmak için her zaman hazır. Üstelik bu hizmet AloTech ile ücretsiz! Taleplerinizi veya danışmak istediğiniz konuları herhangi bir kısıtlama olmadan dilediğiniz gibi iletin. AloTech sistemi ile ilgili tüm teknik bilgileri duyurular alanından canlı takip edebilirsiniz.

Farklı Kanallar Üzerinden Erişim

AloTech müşterileri, destek ekibine farklı kanallar üzerinden haftanın 7 günü 24 saat boyunca ulaşabilir! 0850 200 02 56 numaralı WhatsApp hattı üzerinden ya da https://destek.alo-tech.com/portal/kb/ adresinden canlı destek aracılığıyla yazılı olarak destek almak istediğiniz konuyu iletebilirsiniz. 0850 200 02 56 irtibat numarası teknik destek tuşlaması ile ulaşabilir ya da destek@alo-tech.com adresine mail iletebilirsiniz. Bayramlar, özel günler, resmi tatiller fark etmeden destek ekibi her zaman yanınızda.

Uzman Ekip

Çağrı merkezi konusunda tecrübeli, teknoloji konusunda uzman kişilerden oluşan AloTech Ekibi tüm teknik sorularınızda her zaman yanınızda. Teknik destek ekibi size daha verimli çalışabilmeniz için çözüm önerileri sunacak, talepleriniz ile oluşabilecek tüm sonuçlar detaylarıyla incelenecek ve size hızlı geri dönüş sağlanacaktır.

Hızlı ve Etkili Çözüm

AloTech Teknik Destek Uzmanları tüm taleplerinizi dinler. İhtiyaçlarınızın nedenleri ve sonuçları detaylı olarak incelenir. Operasyonunuzun mevcut durumu ile ilgili sorular yöneltilir ve tespitler sağlanır. Sorun tespit edildiğinde anında müdahale gerçekleştirilir. Gerektiğinde uzak bağlantı ile, bilgisayarınız ya da ağ bağlantınızdaki mevcut durum tespit edilecek ve çözüm önerileri sunulacaktır.

Sınırsız Destek: AloTech müşterileri

AloTech Müşterileri sistemi kullanmaya başladıkları tarihten itibaren ek bir ücret ödemeden, herhangi bir sınırlama olmadan her türlü soru ve destek taleplerine hızlı dönüş alabilmektedir. Çağrı ile, WhatsApp ya da canlı destek modülü üzerinden kolaylıkla ve ihtiyacınıza uygun şekilde destek ekibine ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda AloTech hesaplarınızdan ulaşabileceğiniz “Sık Sorulan Sorular” alanı ve sorulara yönelik çözüm önerileri de size her zaman rehberlik edecektir.

7/24 Bilgilendirme

AloTech Platformu’nun performansı ya da operatör bağlantıları ile ilgili müşterileri etkileme ihtimali olan durumlar ve geçmişe yönelik servis vakalarına ait duyurular https://status.alotech.com.tr/ adresinde anlık olarak yayınlanır. Vakaların çözüm süreleri, tespit edilen vakalara yönelik müdahaleler, çözüm bekleyen konular gibi tüm detayları açıklamaları ile birlikte link üzerinden takip edebilirsiniz. Mail adresinizi eklemeniz durumunda tüm bu bilgilendirmeleri mail ile anlık olarak alabilirsiniz.

Doğa Sigorta ailesine, çoğu hizmette sınır tanımadan, yatırım maliyeti olmadan ve profesyonel şekilde desteğini hiçbir zaman esirgemeyen AloTech’e teşekkür ederiz.

Öznur Levent
DOĞA SIGORTA MÜŞTERI İLIŞKILERI MERKEZI YÖNETMENI

Öne Çıkan İçerikler

Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?
BLOG
Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?

Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]

Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu
BLOG
Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu

Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]

Çağrı Merkezi Yazılımında Olmazsa Olmaz 7 Özellik
BLOG
CX Nedir ve Çağrı Merkezlerinde Neden Bu Kadar Kritik?

Müşteri deneyimi (CX), markalar için son derece kritiktir. CX, bir müşterinin bir markayla her etkileşiminde yaşadığı genel deneyimi ifade eder ve bu deneyim, markanın müşteriyle olan ilişkisinin tüm yönlerini kapsar. Müşterilerin markalarla doğrudan iletişim kurduğu bu noktalar, genellikle ilk izlenimlerin ve uzun süreli ilişkilerin şekillendiği alanlardır. Çağrı merkezi etkileşimleri; müşteri memnuniyeti, sadakati ve operasyonel verimlilik […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat