Perakende sektöründe hem satış, hem de satış sonrası süreçlerinizde çağrı merkezi önemli yer tutmaktadır. Kullanıcı dostu, değişimlere hızlı adapte olabilen, operasyonu anlık takip etme olanağı sunan ve gelişmiş raporlama özellikleriyle AloTech sipariş, iade, kargo ve şikayet gibi tüm süreçlerinde verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmanıza yardımcı olur.
AloTech’in otomatik IVR kampanyaları ile müşterilerinizin satın aldığı ürünün ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebilir, size ulaşamayan müşterilerinizi geri arayabilir veya memnuniyet anketleri ile müşterinizin sağladığınız hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçebilirsiniz. Operasyonunuzu anlık olarak takip edebilir ve raporlar ile iş süreçlerinizi en etkili şekilde yönetebilirsiniz. Aynı zamanda müşteri temsilcisi ile irtibata geçilmesi gereken konularda otomatik predictive kampanya aramaları yapabilirsiniz. Bu sayede müşteri temsilcileri daha fazla müşteriye ulaşmanıza olanak sağlayacaktır. CRM entegrasyonları ile müşterilerinize ait bilgileri ve vermiş oldukları siparişler ile ilgili bilgileri müşteri temsilcisinin önüne açabilir ve müşterilerinize kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlayabilirsiniz.
Kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Self servis IVR özelliğimiz ile siparişleri hakkında bilgi almak isteyen müşterilerinize kaliteli hizmet sunarken müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltabilirsiniz. Müşterileriniz çağrı merkezi temsilcilerine bağlanmak için beklemek yerine bu özelliğimiz ile sorunlarına hızlı çözüm bulurken almış oldukları hizmetten duydukları memnuniyet artacaktır.
Telefonda ödeme yapmak isteyen müşterileriniz için hızlı ve güvenli bir yöntem olan Sanal Pos yazılımlarını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin tek ekran üzerinden çalışması verimliliklerini arttırırken müşterileriniz ödemelerini kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilir. Böylelikle vermiş olduğunuz hizmetin kalitesi ile doğru orantılı olarak firmanıza olan bağlılık ve güven artacaktır.
Müşterileriniz sesli yanıt sistemini aradığında, müşteri temsilcisine bağlanmadan kargosunun nerede olduğunun bilgisine ulaşabilir. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile sesli yanıt sistemi üzerinde kargo bilgisi müşterinize dinletilir. Bununla birlikte müşterileriniz hızlı bir şekilde kargosunun durumunu öğrenirken, müşteri temsilcileriniz de diğer müşterilerinize hizmet vermeye devam edebilir.
Çağrı tarafında sunulan hizmeti chat kanallarına da taşıyoruz. AloTech ile entegre ettiğiniz WhatsApp chat ya da Web chat üzerinden size ulaşan müşterileriniz, operasyonunuza özel kurgulanmış olan chat akışı ile müşteri temsilcisine bağlanmadan kargolarının durumu hakkında bilgi alabilir.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.
Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.
İşletmeler için müşteri ilişkilerinin yönetimi son derece önemlidir. Çağrı merkezleri için e-mail entegrasyonu, müşteri hizmetlerinin hızlanmasına katkıda bulunur. E-mail yönetimi ise pek çok işlevi bir arada sunarak çağrı merkezlerinin operasyonel verimliliğine yardım eder. Peki e-mail yönetimi nasıl yapılır? Çağrı merkezlerinde müşteri hizmetlerine ne gibi yararlar sağlar? E-Mail Yönetimi Nedir? E-mail yönetimi e-postaların düzenlenmesi, kategorize edilmesi […]
Müşterilerinizin gerçekten ne istediğini anlamanın en etkili yollarından biri de doğru şekilde tasarlanmış müşteri memnuniyet anketleri kullanmaktır. İyi bir anket yalnızca müşteri ihtiyaçlarını anlamanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda iş süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi de ortaya koyar. Peki, anket tasarım araçları ve yapay zeka destekli anket çözümleri kullanarak müşterilerinizin beklentilerini daha doğru şekilde öğrenmek istemez misiniz? […]
Müşteri deneyimi, markanızın başarıya ulaşmasında en hayati unsurlardan biridir. Özellikle günümüzde, dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte işletmenizin müşterilere daha hızlı ve etkili hizmet sunması gerekir. İşte tam bu noktada WhatsApp chatbot entegrasyonu devreye girer. Entegrasyon sayesinde işletmeniz müşteri deneyimini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda operasyonel verimliliğini kolaylıkla artırabilir. WhatsApp chatbot entegrasyonu, AloTech bulut tabanlı sistemlerle birlikte çalışarak […]