Perakende sektöründe hem satış, hem de satış sonrası süreçlerinizde çağrı merkezi önemli yer tutmaktadır. Kullanıcı dostu, değişimlere hızlı adapte olabilen, operasyonu anlık takip etme olanağı sunan ve gelişmiş raporlama özellikleriyle AloTech sipariş, iade, kargo ve şikayet gibi tüm süreçlerinde verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmanıza yardımcı olur.
AloTech’in otomatik IVR kampanyaları ile müşterilerinizin satın aldığı ürünün ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebilir, size ulaşamayan müşterilerinizi geri arayabilir veya memnuniyet anketleri ile müşterinizin sağladığınız hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçebilirsiniz. Operasyonunuzu anlık olarak takip edebilir ve raporlar ile iş süreçlerinizi en etkili şekilde yönetebilirsiniz. Aynı zamanda müşteri temsilcisi ile irtibata geçilmesi gereken konularda otomatik predictive kampanya aramaları yapabilirsiniz. Bu sayede müşteri temsilcileri daha fazla müşteriye ulaşmanıza olanak sağlayacaktır. CRM entegrasyonları ile müşterilerinize ait bilgileri ve vermiş oldukları siparişler ile ilgili bilgileri müşteri temsilcisinin önüne açabilir ve müşterilerinize kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlayabilirsiniz.
Kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Self servis IVR özelliğimiz ile siparişleri hakkında bilgi almak isteyen müşterilerinize kaliteli hizmet sunarken müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltabilirsiniz. Müşterileriniz çağrı merkezi temsilcilerine bağlanmak için beklemek yerine bu özelliğimiz ile sorunlarına hızlı çözüm bulurken almış oldukları hizmetten duydukları memnuniyet artacaktır.
Telefonda ödeme yapmak isteyen müşterileriniz için hızlı ve güvenli bir yöntem olan Sanal Pos yazılımlarını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin tek ekran üzerinden çalışması verimliliklerini arttırırken müşterileriniz ödemelerini kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilir. Böylelikle vermiş olduğunuz hizmetin kalitesi ile doğru orantılı olarak firmanıza olan bağlılık ve güven artacaktır.
Müşterileriniz sesli yanıt sistemini aradığında, müşteri temsilcisine bağlanmadan kargosunun nerede olduğunun bilgisine ulaşabilir. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile sesli yanıt sistemi üzerinde kargo bilgisi müşterinize dinletilir. Bununla birlikte müşterileriniz hızlı bir şekilde kargosunun durumunu öğrenirken, müşteri temsilcileriniz de diğer müşterilerinize hizmet vermeye devam edebilir.
Çağrı tarafında sunulan hizmeti chat kanallarına da taşıyoruz. AloTech ile entegre ettiğiniz WhatsApp chat ya da Web chat üzerinden size ulaşan müşterileriniz, operasyonunuza özel kurgulanmış olan chat akışı ile müşteri temsilcisine bağlanmadan kargolarının durumu hakkında bilgi alabilir.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.
Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]
Müşteri deneyimi (CX), markalar için son derece kritiktir. CX, bir müşterinin bir markayla her etkileşiminde yaşadığı genel deneyimi ifade eder ve bu deneyim, markanın müşteriyle olan ilişkisinin tüm yönlerini kapsar. Müşterilerin markalarla doğrudan iletişim kurduğu bu noktalar, genellikle ilk izlenimlerin ve uzun süreli ilişkilerin şekillendiği alanlardır. Çağrı merkezi etkileşimleri; müşteri memnuniyeti, sadakati ve operasyonel verimlilik […]