Perakende sektöründe çağrı merkezinin önemi

Perakende sektöründe hem satış, hem de satış sonrası süreçlerinizde çağrı merkezi önemli yer tutmaktadır. Kullanıcı dostu, değişimlere hızlı adapte olabilen, operasyonu anlık takip etme olanağı sunan ve gelişmiş raporlama özellikleriyle AloTech sipariş, iade, kargo ve şikayet gibi tüm süreçlerinde verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmanıza yardımcı olur.

AloTech'i Tercih Edenler Perakende Firmaları

vivense logo
yataş logo

Dialer Özelliği ile Kısa Sürede Çözüm

AloTech’in otomatik IVR kampanyaları ile müşterilerinizin satın aldığı ürünün ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebilir, size ulaşamayan müşterilerinizi geri arayabilir veya memnuniyet anketleri ile müşterinizin sağladığınız hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçebilirsiniz. Operasyonunuzu anlık olarak takip edebilir ve raporlar ile iş süreçlerinizi en etkili şekilde yönetebilirsiniz. Aynı zamanda müşteri temsilcisi ile irtibata geçilmesi gereken konularda otomatik predictive kampanya aramaları yapabilirsiniz. Bu sayede müşteri temsilcileri daha fazla müşteriye ulaşmanıza olanak sağlayacaktır. CRM entegrasyonları ile müşterilerinize ait bilgileri ve vermiş oldukları siparişler ile ilgili bilgileri müşteri temsilcisinin önüne açabilir ve müşterilerinize kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlayabilirsiniz.

CRM Entegrasyonu

Kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Self servis IVR özelliğimiz ile siparişleri hakkında bilgi almak isteyen müşterilerinize kaliteli hizmet sunarken müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltabilirsiniz. Müşterileriniz çağrı merkezi temsilcilerine bağlanmak için beklemek yerine bu özelliğimiz ile sorunlarına hızlı çözüm bulurken almış oldukları hizmetten duydukları memnuniyet artacaktır.

Sanal Pos ile Hızlı Ödeme

Telefonda ödeme yapmak isteyen müşterileriniz için hızlı ve güvenli bir yöntem olan Sanal Pos yazılımlarını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin tek ekran üzerinden çalışması verimliliklerini arttırırken müşterileriniz ödemelerini kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilir. Böylelikle vermiş olduğunuz hizmetin kalitesi ile doğru orantılı olarak firmanıza olan bağlılık ve güven artacaktır.

Kargo Durum Sorgulama

Müşterileriniz sesli yanıt sistemini aradığında, müşteri temsilcisine bağlanmadan kargosunun nerede olduğunun bilgisine ulaşabilir. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile sesli yanıt sistemi üzerinde kargo bilgisi müşterinize dinletilir. Bununla birlikte müşterileriniz hızlı bir şekilde kargosunun durumunu öğrenirken, müşteri temsilcileriniz de diğer müşterilerinize hizmet vermeye devam edebilir.

Chat Kanalları Üzerinden Kargo Durum Sorgulama

Çağrı tarafında sunulan hizmeti chat kanallarına da taşıyoruz. AloTech ile entegre ettiğiniz WhatsApp chat ya da Web chat üzerinden size ulaşan müşterileriniz, operasyonunuza özel kurgulanmış olan chat akışı ile müşteri temsilcisine bağlanmadan kargolarının durumu hakkında bilgi alabilir.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Özel Entegrasyon

Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda

Çoklu Lokasyon Yönetimi

Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Nesnelerin İnterneti

Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.

İş Ortaklarınızı Yönetin

Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.

Call Center Studio; İnternetin olduğu her yerde kesintisiz hizmet vermemizi sağlayan dinamik ve yenilikçi iş ortağımız.

Murat Akgöz
E-BEBEK SATIŞ SONRASI HİZMETLER MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Bulut Tabanlı Çağrı Merkezleri: Esneklik ve Ölçeklenebilirlik

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte çağrı merkezleri çeşitli alanlarda yenilikler yapmaya odaklanır. Yeni nesil müşteri deneyimini önceleyen şirketler, bulut çağrı merkezi sistemleri kullanarak müşterilerin beklentilere cevap vermeyi amaçlar. Şirketler; e-posta, telefon, sosyal medya veya metin aracılığıyla müşteri deneyimini yönetirken söz konusu bulut tabanlı teknolojileri kullanır. Bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcıları, sistem içerisinde çağrı başlatmadan gelen-giden çağrıları yönetmeye […]

BLOG
Chat Kanallarında Yapay Zeka Desteğinin 7 Faydası

Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]

İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi
BLOG
İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi

Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat