7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Perakende sektöründe çağrı merkezinin önemi

Perakende sektöründe hem satış, hem de satış sonrası süreçlerinizde çağrı merkezi önemli yer tutmaktadır. Kullanıcı dostu, değişimlere hızlı adapte olabilen, operasyonu anlık takip etme olanağı sunan ve gelişmiş raporlama özellikleriyle AloTech sipariş, iade, kargo ve şikayet gibi tüm süreçlerinde verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmanıza yardımcı olur.

AloTech'i Tercih Edenler Perakende Firmaları

Dialer Özelliği ile Kısa Sürede Çözüm

AloTech’in otomatik IVR kampanyaları ile müşterilerinizin satın aldığı ürünün ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebilir, size ulaşamayan müşterilerinizi geri arayabilir veya memnuniyet anketleri ile müşterinizin sağladığınız hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçebilirsiniz. Operasyonunuzu anlık olarak takip edebilir ve raporlar ile iş süreçlerinizi en etkili şekilde yönetebilirsiniz. Aynı zamanda müşteri temsilcisi ile irtibata geçilmesi gereken konularda otomatik predictive kampanya aramaları yapabilirsiniz. Bu sayede müşteri temsilcileri daha fazla müşteriye ulaşmanıza olanak sağlayacaktır. CRM entegrasyonları ile müşterilerinize ait bilgileri ve vermiş oldukları siparişler ile ilgili bilgileri müşteri temsilcisinin önüne açabilir ve müşterilerinize kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlayabilirsiniz.

CRM Entegrasyonu

Kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Self servis IVR özelliğimiz ile siparişleri hakkında bilgi almak isteyen müşterilerinize kaliteli hizmet sunarken müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltabilirsiniz. Müşterileriniz çağrı merkezi temsilcilerine bağlanmak için beklemek yerine bu özelliğimiz ile sorunlarına hızlı çözüm bulurken almış oldukları hizmetten duydukları memnuniyet artacaktır.

Sanal Pos ile Hızlı Ödeme

Telefonda ödeme yapmak isteyen müşterileriniz için hızlı ve güvenli bir yöntem olan Sanal Pos yazılımlarını AloTech ile entegre edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin tek ekran üzerinden çalışması verimliliklerini arttırırken müşterileriniz ödemelerini kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilir. Böylelikle vermiş olduğunuz hizmetin kalitesi ile doğru orantılı olarak firmanıza olan bağlılık ve güven artacaktır.

Kargo Durum Sorgulama

Müşterileriniz sesli yanıt sistemini aradığında, müşteri temsilcisine bağlanmadan kargosunun nerede olduğunun bilgisine ulaşabilir. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile sesli yanıt sistemi üzerinde kargo bilgisi müşterinize dinletilir. Bununla birlikte müşterileriniz hızlı bir şekilde kargosunun durumunu öğrenirken, müşteri temsilcileriniz de diğer müşterilerinize hizmet vermeye devam edebilir.

Chat Kanalları Üzerinden Kargo Durum Sorgulama

Çağrı tarafında sunulan hizmeti chat kanallarına da taşıyoruz. AloTech ile entegre ettiğiniz WhatsApp chat ya da Web chat üzerinden size ulaşan müşterileriniz, operasyonunuza özel kurgulanmış olan chat akışı ile müşteri temsilcisine bağlanmadan kargolarının durumu hakkında bilgi alabilir.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Özel Entegrasyon

Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda

Çoklu Lokasyon Yönetimi

Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Nesnelerin İnterneti

Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.

İş Ortaklarınızı Yönetin

Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.

Alotech; İnternetin olduğu her yerde kesintisiz hizmet vermemizi sağlayan dinamik ve yenilikçi iş ortağımız.

Murat Akgöz
E-BEBEK SATIŞ SONRASI HİZMETLER MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

bilgisayar başında bir çağrı merkezi müşteri temsilcisinin yanında online alışveriş ekranı var
BLOG
E-ticaret Sektöründe Çağrı Merkezi Yazılımı Kullanmanın Faydaları

Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat