7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech'in iş zekası araçlarını kullanın, operasyon verimliliğini üst boyutlara taşıyın!

Çağrı merkezi yönetiminde raporlar büyük önem taşır. Operasyonun ihtiyacına uygun raporlara, kolay ve hızlı erişim sağlanmalıdır. Operasyon verilerinin canlı olarak takip edildiği ekranlar, operasyon yöneticilerinin karar vermelerine destek olur. AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

Veriye Dayalı Güçlü Öngörüler

Operasyonlarda verimliliği sağlamak, müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutmak kadar önemlidir. Çağrı merkezinizde hizmet kalitesini korumak için operasyonunuza yönelik doğru yatırımı yapmak gereklidir. AloTech’in sunmuş olduğu akıllı araçlarla ihtiyacınıza uygun veriler elde edin. En doğru yatırımı yaparak çağrı merkezinizde operasyonel verimliliği arttırın. Operasyonunuzdaki Anahtar Performans Göstergelerinizi üst boyutlara taşımak için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarından yararlanın. İşlenen verilerinizi, operasyonel verimliliği arttırmak için kullanın.

Verilerinizi Nasıl Görüntüleyeceğinizi Seçin

Çağrı merkezi bütçelerinin hazırlanmasında önemli role sahip raporlama ekipleri, üst yönetime operasyon hakkında anlamlı veriler sunmaktadır. Bu noktada ekiplerin, verileri yorumlayabilmeleri için raporları istedikleri şekilde görselleştirmeleri gerekir. AloTech, istenen grafiği kolayca sunarak raporlama ekiplerine veri yorumlamada kolaylık sağlar.

Doğru Kararları Daha Hızlı Verin

Operasyonların değişen müşteri ihtiyaçlarına göre hızlı aksiyon alabilmeleri, müşteri memnuniyetine katkı sağlayan en önemli etkenlerden biridir. Hızlı karar ve aksiyon alabilen çağrı merkezleri, rakiplerine göre her zaman daha avantajlı konumdadır. Kararları en hızlı şekilde alabilmek için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarını kullanın.

Ekibinizi Daha Kolay Yönetin

Ekip liderleri, çağrı merkezinde görev alan ekiplerin performans kriterlerini belirleyebilmek ve operasyonu anlık olarak takip edilebilmek için birçok farklı araç kullanmaktadır. Bu araçlar arasındaki veri akışı ve kulanım kolaylığı ekip liderlerinin hızlı aksiyon almalarına imkan tanırken, yönetimsel olarak da kolaylık sunmaktadır. AloTech’in sunmuş olduğu BI araçları, ekip liderlerine yardımcı olur. Çözüm ortağı olarak AloTech’i tercih eden çağrı merkezlerindeki ekip liderleri, istediği takım veya kuyruk grubu için BI araçları üzerinden anlık olarak rapor çekebilir ve bunu istediği herhangi bir üçüncü parti uygulamaya aktarabilir.

Verilerinizi Yönetin

Çağrı merkezi operasyonlarında farklı birimler ve ekipler için her gün büyük ölçekli bir veri akışı söz konusudur. AloTech ile veri akışını kendi hedefleriniz doğrultusunda yönetebilirsiniz. Müşterilerinize tek bir platformda hizmet verirken farklı iletişim kanallarından gelen verilerinizi yönetebilir, daha fazla veriyi operasyonunuz için anlamlı hale getirebilir, müşteri hizmetlerinde rakiplerinize göre fark yaratabilirsiniz.

Yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımlarıyla AloTech’in desteğini her zaman yanımızda hissediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz projelerin temelinde güçlü teknoloji ve tecrübeli bir ekip yer alıyor. Dinamik koşullara sağlanılan uyum ile birlikte çok keyifli bir iş ortaklığı yürütüyoruz. Teşekkürler AloTech!”

Cengizhan Cengiz
GITTI GIDIYOR RAPORLAMA VE GELIŞTIRME YÖNETICISI

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat