7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Turizm ve Hizmet Sektöründe Sağlanan Çözümler

AloTech ile müşterilerinize farklı iletişim kanallarından özelleştirilmiş çözümler sunabilir ve müşteri deneyimini maksimum seviyede tutabilirsiniz. Kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlarken müşterilerinizin beklentilerini de karşılayabilir ve firmanıza olan bağlılığı arttırabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Edenler Turizm Firmaları

CRM Entegrasyonları

Müşteri temsilcilerinin yapacakları işlemleri tek bir platform üzerinden gerçekleştirmesi, müşterilerinize kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmanıza olanak sağlayacaktır. Bir çok farklı araçla entegrasyon yapabilen AloTech ile müşterilerinize en hızlı şekilde yardımcı olabilirsiniz ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.

Müşteri memnuniyeti

Gerçek zamanlı müşteri davranışı ve amacına göre müşterilerinize optimize edilmiş eylemler ve kısayollar sunabilirsiniz. İhtiyaçlarınıza göre uyarlayabileceğiniz panolarla gerçek zamanlı KPI’leri yönetebilir, kaliteyi yüksek tutmak ve müşterileri memnun etmek için kayıtları ve anketleri izleyebilirsiniz.

Sanal Pos ile Online Ödeme

AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır.

Otomatik Aramalar ve Raporlamalar

AloTech ile istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranlarından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numaralarına tıklayarak, herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz. Operasyonunuzda yer alan bütün detayları geniş raporlama ekranımızdan detaylı bir şekilde raporlayabilir ve analiz edebilirsiniz.

Müşteri Temsilcisi Portföyleri

IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcileri ile portföyler oluşturarak kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Çok Kanallı İletişim

Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.

Yüksek Güvenlik

Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.

Yüksek Servis Seviyesi

Yedekli ve ölçeklenebilir altyapıyla yüksek servis seviyesine ulaşın.

Mobil Uygulama

AloTech Mobil ile hareket halindeki ekiplerinizi de çağrı merkezinizle entegre edin.

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Şube Merkez İletişimi

Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.

Akıllı Yönlendirme Stratejileri

Şubelerde açılmayan telefonların çağrı merkezi ile koordine bir şekilde yönetilmesini sağlayın.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Hızlı kurulum ve entegrasyon yapısına sahip olması, uzman kadrosundan her daim çözüm odaklı destek alabildiğimiz, anlaşılır, net ara yüze ve ihtiyaca uygun raporlama sistemine sahip olması, AloTech’i tercih etmemizdeki etmenlerdi.

Derya Tepeli
HIS TRAVEL ÇAĞRI MERKEZI SATIŞ MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat