7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Sosyal medya kanallarında yapılan aktivitelerinizi çağrı merkezinizle eşgüdümlü yönetin. AloTech’ in sağladığı çok kanallı çağrı merkezi deneyimi ile sosyal medya kanalını müşteri temsilcileriniz ile tanıştırın.
Günümüzde 180’den fazla ülkede 1,5 milyar kişi aktif olarak WhatsApp uygulamasını kullanmaktadır. Müşterilerin firmalar ile WhatsApp üzerinden iletişime geçebilmesini sağlayan “WhatsApp Business” ürünü 3 milyonu aşkın firma tarafından kullanılmaktadır. AloTech, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet vermek isteyen firmaların iş akışlarına yardımcı olur. Yazışmaların en etkin şekilde yapılabilmesi ve müşteri taleplerinin WhatsApp üzerinden karşılanabilmesi için şablon mesajlar, chat dağıtım altyapısı, müşteri tanıma gibi özellikleri ile yazışma esnasında hem müşterilerinize hem müşteri temsilcilerinize kolaylık sunar. WhatsApp iletişim kanalınızı AloTech’e taşıyarak, yazışma kanalında daha birçok yenilikçi çözümden faydalanabilirsiniz.
AloTech’in Facebook Entegrasyonu sayesinde Facebook Messenger üzerinden firmanıza ulaşan müşterilerin isteklerini konu bazlı ayırarak Facebook kanalında etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Gelen chat istekleri ile belirlediğiniz temsilcilerin görüşmesini sağlayabilir, müşteri temsilcilerinizi yetki ve konu bazlı ayırabilirsiniz. Siz Facebook ile yürüttüğünüz pazarlama kampanyası ile ilgilenirken, müşterilerle iletişime geçen temsilcileriniz tüm chat trafiğini AloTech Teknolojisi ile kolaylıkla yönetebilir.
Hem ses hem de yazılı kanallar ile müşteri hizmetleri sunan çağrı merkezlerinde, çağrı yönetimi gibi chat yönetiminin de operasyonel ihtiyaçlara uygun olarak yapılması büyük bir öneme sahiptir. Operasyonel verimliliğin sürdürülebilir olması için sosyal medya kanallarınızdan gelen chat isteklerinin de tıpkı çağrılarda olduğu gibi yetki ya da konu bazlı ayrım ile karşılanması gerekir. AloTech, çağrılarınızı ihtiyaçlarınıza göre kurgulayabildiğiniz IVR ile yönetirken, sosyal medya kanallarından gelen chat isteklerini Chat Karşılama Menüsü çözümü ile yönetir. Bu sayede IVR kurgularınızın olmazsa olmazları sipariş durum sorgulama, kargo durum sorgulama, müşteri tanıma gibi özellikleri Chat Karşılama Menüsü çözümünde de kullanabilir, ses kanalında olduğu gibi yazılı iletişim kanallarınızı da akıllı hale getirebilirsiniz. Müşterilerinize ses ile birlikte yazılı kanallardan da ulaşma imkanı sağlayarak etkili bir deneyim sunabilirsiniz.
Farklı kanallardan müşterileriyle iletişim kurabilen çağrı merkezleri, kullanılan her kanal için farklı uygulamalar kullanmak durumundadır. Bu durum, çağrı merkezi operasyonu ile beraber kullanılan diğer uygulama raporlarının senkronize olmamasına ve belki de birbiriyle uyuşmayan raporlar elde edilmesine neden olmaktadır. Sosyal medya kanallarıyla entegre çalışabilen AloTech, farklı kanallar için konsolide raporlama ve analiz araçları sunar. Sosyal medya etkileşimlerinizi ve çağrı kanalınızı ayrı olarak ya da konsolide raporlar ile inceleyebilirsiniz. Hem sosyal medya kanalları hem de ses kanalı ile size ulaşan müşterilerinizin çağrı ve chat raporlarına kolayca erişebilir, operasyon için anlamlı veriler elde edebilirsiniz.
AloTech ile sosyal medya kanallarınızı tek bir merkezden yönetin. AloTech Teknolojisi ile tek platform üzerinden sosyal medya kanallarınızı yönetebilirsiniz. Self servis çözümleri ile farklı kanallardan gelen müşteri taleplerini kolaylıkla yönetebilir, müşteri temsilcileriniz için kullanım kolaylığı sağlayabilirsiniz. Artan müşteri etkileşimleriniz ile birlikte müşterilerinize dilediği kanaldan erişim imkanı sunun.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]