7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Sosyal medya kanallarını tek bir platformda daha etkin kullanın.

Dijital pazarlama kanallarında yapılan aktivitelerinizi çağrı merkezinizle eşgüdümlü yönetin. AloTech’ in sağladığı çok kanallı çağrı merkezi deneyimi ile sosyal medya kanalını müşteri temsilcileriniz ile tanıştırın.

Whatsapp Business Entegrasyonu

Günümüzde 180’den fazla ülkede 1,5 milyar kişi aktif olarak WhatsApp uygulamasını kullanmaktadır. Müşterilerin firmalar ile WhatsApp üzerinden iletişime geçebilmesini sağlayan “WhatsApp Business” ürünü 3 milyonu aşkın firma tarafından kullanılmaktadır. AloTech, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet vermek isteyen firmaların iş akışlarına yardımcı olur. Yazışmaların en etkin şekilde yapılabilmesi ve müşteri taleplerinin WhatsApp üzerinden karşılanabilmesi için şablon mesajlar, chat dağıtım altyapısı, müşteri tanıma gibi özellikleri ile yazışma esnasında hem müşterilerinize hem müşteri temsilcilerinize kolaylık sunar. WhatsApp iletişim kanalınızı AloTech’e taşıyarak, yazışma kanalında daha birçok yenilikçi çözümden faydalanabilirsiniz.

Facebook Entegrasyonu

AloTech’in Facebook Entegrasyonu sayesinde Facebook Messenger üzerinden firmanıza ulaşan müşterilerin isteklerini konu bazlı ayırarak Facebook kanalında etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Gelen chat istekleri ile belirlediğiniz temsilcilerin görüşmesini sağlayabilir, müşteri temsilcilerinizi yetki ve konu bazlı ayırabilirsiniz. Siz Facebook ile yürüttüğünüz pazarlama kampanyası ile ilgilenirken, müşterilerle iletişime geçen temsilcileriniz tüm chat trafiğini AloTech Teknolojisi ile kolaylıkla yönetebilir.

Chat Karşılama Menüsü

Hem ses hem de yazılı kanallar ile müşteri hizmetleri sunan çağrı merkezlerinde, çağrı yönetimi gibi chat yönetiminin de operasyonel ihtiyaçlara uygun olarak yapılması büyük bir öneme sahiptir. Operasyonel verimliliğin sürdürülebilir olması için sosyal medya kanallarınızdan gelen chat isteklerinin de tıpkı çağrılarda olduğu gibi yetki ya da konu bazlı ayrım ile karşılanması gerekir. AloTech, çağrılarınızı ihtiyaçlarınıza göre kurgulayabildiğiniz IVR ile yönetirken, sosyal medya kanallarından gelen chat isteklerini Chat Karşılama Menüsü çözümü ile yönetir. Bu sayede IVR kurgularınızın olmazsa olmazları sipariş durum sorgulama, kargo durum sorgulama, müşteri tanıma gibi özellikleri Chat Karşılama Menüsü çözümünde de kullanabilir, ses kanalında olduğu gibi yazılı iletişim kanallarınızı da akıllı hale getirebilirsiniz. Müşterilerinize ses ile birlikte yazılı kanallardan da ulaşma imkanı sağlayarak etkili bir deneyim sunabilirsiniz.

Konsolide Raporlar

Farklı kanallardan müşterileriyle iletişim kurabilen çağrı merkezleri, kullanılan her kanal için farklı uygulamalar kullanmak durumundadır. Bu durum, çağrı merkezi operasyonu ile beraber kullanılan diğer uygulama raporlarının senkronize olmamasına ve belki de birbiriyle uyuşmayan raporlar elde edilmesine neden olmaktadır. Sosyal medya kanallarıyla entegre çalışabilen AloTech, farklı kanallar için konsolide raporlar sunar. Sosyal medya etkileşimlerinizi ve çağrı kanalınızı ayrı olarak ya da konsolide raporlar ile inceleyebilirsiniz. Hem sosyal medya kanalları hem de ses kanalı ile size ulaşan müşterilerinizin çağrı ve chat raporlarına kolayca erişebilir, operasyon için anlamlı veriler elde edebilirsiniz.

Çoklu Kanal Deneyimi

AloTech ile sosyal medya kanallarınızı tek bir merkezden yönetin. AloTech Teknolojisi ile tek platform üzerinden sosyal medya kanallarınızı yönetebilirsiniz. Farklı kanallardan gelen müşteri taleplerini kolaylıkla yönetirken, müşteri temsilcileriniz için kullanım kolaylığı sağlayabilirsiniz. Artan müşteri etkileşimleriniz ile birlikte müşterilerinize dilediği kanaldan erişim imkanı sunun.

Müşteri deneyiminde özel çözümler üretebilen, gelişmiş raporlama, ses kayıt, çağrı yönetimi ve kontrol paneli sunan AloTech ile kaliteli hizmete devam!

Eda Kaygalak
DEMIRÖREN MEDYA BAYI GELIŞTIRME VE BAYI İLETIŞIM MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat