7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Sosyal medya kanallarını tek bir platformda daha etkin kullanın.

Dijital pazarlama kanallarında yapılan aktivitelerinizi çağrı merkezinizle eşgüdümlü yönetin. AloTech’ in sağladığı çok kanallı çağrı merkezi deneyimi ile sosyal medya kanalını müşteri temsilcileriniz ile tanıştırın.

Whatsapp Business Entegrasyonu

Günümüzde 180’den fazla ülkede 1,5 milyar kişi aktif olarak WhatsApp uygulamasını kullanmaktadır. Müşterilerin firmalar ile WhatsApp üzerinden iletişime geçebilmesini sağlayan “WhatsApp Business” ürünü 3 milyonu aşkın firma tarafından kullanılmaktadır. AloTech, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet vermek isteyen firmaların iş akışlarına yardımcı olur. Yazışmaların en etkin şekilde yapılabilmesi ve müşteri taleplerinin WhatsApp üzerinden karşılanabilmesi için şablon mesajlar, chat dağıtım altyapısı, müşteri tanıma gibi özellikleri ile yazışma esnasında hem müşterilerinize hem müşteri temsilcilerinize kolaylık sunar. WhatsApp iletişim kanalınızı AloTech’e taşıyarak, yazışma kanalında daha birçok yenilikçi çözümden faydalanabilirsiniz.

Facebook Entegrasyonu

AloTech’in Facebook Entegrasyonu sayesinde Facebook Messenger üzerinden firmanıza ulaşan müşterilerin isteklerini konu bazlı ayırarak Facebook kanalında etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Gelen chat istekleri ile belirlediğiniz temsilcilerin görüşmesini sağlayabilir, müşteri temsilcilerinizi yetki ve konu bazlı ayırabilirsiniz. Siz Facebook ile yürüttüğünüz pazarlama kampanyası ile ilgilenirken, müşterilerle iletişime geçen temsilcileriniz tüm chat trafiğini AloTech Teknolojisi ile kolaylıkla yönetebilir.

Chat Karşılama Menüsü

Hem ses hem de yazılı kanallar ile müşteri hizmetleri sunan çağrı merkezlerinde, çağrı yönetimi gibi chat yönetiminin de operasyonel ihtiyaçlara uygun olarak yapılması büyük bir öneme sahiptir. Operasyonel verimliliğin sürdürülebilir olması için sosyal medya kanallarınızdan gelen chat isteklerinin de tıpkı çağrılarda olduğu gibi yetki ya da konu bazlı ayrım ile karşılanması gerekir. AloTech, çağrılarınızı ihtiyaçlarınıza göre kurgulayabildiğiniz IVR ile yönetirken, sosyal medya kanallarından gelen chat isteklerini Chat Karşılama Menüsü çözümü ile yönetir. Bu sayede IVR kurgularınızın olmazsa olmazları sipariş durum sorgulama, kargo durum sorgulama, müşteri tanıma gibi özellikleri Chat Karşılama Menüsü çözümünde de kullanabilir, ses kanalında olduğu gibi yazılı iletişim kanallarınızı da akıllı hale getirebilirsiniz. Müşterilerinize ses ile birlikte yazılı kanallardan da ulaşma imkanı sağlayarak etkili bir deneyim sunabilirsiniz.

Konsolide Raporlar

Farklı kanallardan müşterileriyle iletişim kurabilen çağrı merkezleri, kullanılan her kanal için farklı uygulamalar kullanmak durumundadır. Bu durum, çağrı merkezi operasyonu ile beraber kullanılan diğer uygulama raporlarının senkronize olmamasına ve belki de birbiriyle uyuşmayan raporlar elde edilmesine neden olmaktadır. Sosyal medya kanallarıyla entegre çalışabilen AloTech, farklı kanallar için konsolide raporlar sunar. Sosyal medya etkileşimlerinizi ve çağrı kanalınızı ayrı olarak ya da konsolide raporlar ile inceleyebilirsiniz. Hem sosyal medya kanalları hem de ses kanalı ile size ulaşan müşterilerinizin çağrı ve chat raporlarına kolayca erişebilir, operasyon için anlamlı veriler elde edebilirsiniz.

Çoklu Kanal Deneyimi

AloTech ile sosyal medya kanallarınızı tek bir merkezden yönetin. AloTech Teknolojisi ile tek platform üzerinden sosyal medya kanallarınızı yönetebilirsiniz. Farklı kanallardan gelen müşteri taleplerini kolaylıkla yönetirken, müşteri temsilcileriniz için kullanım kolaylığı sağlayabilirsiniz. Artan müşteri etkileşimleriniz ile birlikte müşterilerinize dilediği kanaldan erişim imkanı sunun.

Müşteri deneyiminde özel çözümler üretebilen, gelişmiş raporlama, ses kayıt, çağrı yönetimi ve kontrol paneli sunan AloTech ile kaliteli hizmete devam!

Eda Kaygalak
DEMIRÖREN MEDYA BAYI GELIŞTIRME VE BAYI İLETIŞIM MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat