7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Sosyal medya kanallarını tek bir platformda daha etkin kullanın.

Dijital pazarlama kanallarında yapılan aktivitelerinizi çağrı merkezinizle eşgüdümlü yönetin. AloTech’ in sağladığı çok kanallı çağrı merkezi deneyimi ile sosyal medya kanalını müşteri temsilcileriniz ile tanıştırın.

Whatsapp Business Entegrasyonu

Günümüzde 180’den fazla ülkede 1,5 milyar kişi aktif olarak WhatsApp uygulamasını kullanmaktadır. Müşterilerin firmalar ile WhatsApp üzerinden iletişime geçebilmesini sağlayan “WhatsApp Business” ürünü 3 milyonu aşkın firma tarafından kullanılmaktadır. AloTech, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet vermek isteyen firmaların iş akışlarına yardımcı olur. Yazışmaların en etkin şekilde yapılabilmesi ve müşteri taleplerinin WhatsApp üzerinden karşılanabilmesi için şablon mesajlar, chat dağıtım altyapısı, müşteri tanıma gibi özellikleri ile yazışma esnasında hem müşterilerinize hem müşteri temsilcilerinize kolaylık sunar. WhatsApp iletişim kanalınızı AloTech’e taşıyarak, yazışma kanalında daha birçok yenilikçi çözümden faydalanabilirsiniz.

Facebook Entegrasyonu

AloTech’in Facebook Entegrasyonu sayesinde Facebook Messenger üzerinden firmanıza ulaşan müşterilerin isteklerini konu bazlı ayırarak Facebook kanalında etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Gelen chat istekleri ile belirlediğiniz temsilcilerin görüşmesini sağlayabilir, müşteri temsilcilerinizi yetki ve konu bazlı ayırabilirsiniz. Siz Facebook ile yürüttüğünüz pazarlama kampanyası ile ilgilenirken, müşterilerle iletişime geçen temsilcileriniz tüm chat trafiğini AloTech Teknolojisi ile kolaylıkla yönetebilir.

Chat Karşılama Menüsü

Hem ses hem de yazılı kanallar ile müşteri hizmetleri sunan çağrı merkezlerinde, çağrı yönetimi gibi chat yönetiminin de operasyonel ihtiyaçlara uygun olarak yapılması büyük bir öneme sahiptir. Operasyonel verimliliğin sürdürülebilir olması için sosyal medya kanallarınızdan gelen chat isteklerinin de tıpkı çağrılarda olduğu gibi yetki ya da konu bazlı ayrım ile karşılanması gerekir. AloTech, çağrılarınızı ihtiyaçlarınıza göre kurgulayabildiğiniz IVR ile yönetirken, sosyal medya kanallarından gelen chat isteklerini Chat Karşılama Menüsü çözümü ile yönetir. Bu sayede IVR kurgularınızın olmazsa olmazları sipariş durum sorgulama, kargo durum sorgulama, müşteri tanıma gibi özellikleri Chat Karşılama Menüsü çözümünde de kullanabilir, ses kanalında olduğu gibi yazılı iletişim kanallarınızı da akıllı hale getirebilirsiniz. Müşterilerinize ses ile birlikte yazılı kanallardan da ulaşma imkanı sağlayarak etkili bir deneyim sunabilirsiniz.

Konsolide Raporlar

Farklı kanallardan müşterileriyle iletişim kurabilen çağrı merkezleri, kullanılan her kanal için farklı uygulamalar kullanmak durumundadır. Bu durum, çağrı merkezi operasyonu ile beraber kullanılan diğer uygulama raporlarının senkronize olmamasına ve belki de birbiriyle uyuşmayan raporlar elde edilmesine neden olmaktadır. Sosyal medya kanallarıyla entegre çalışabilen AloTech, farklı kanallar için konsolide raporlar sunar. Sosyal medya etkileşimlerinizi ve çağrı kanalınızı ayrı olarak ya da konsolide raporlar ile inceleyebilirsiniz. Hem sosyal medya kanalları hem de ses kanalı ile size ulaşan müşterilerinizin çağrı ve chat raporlarına kolayca erişebilir, operasyon için anlamlı veriler elde edebilirsiniz.

Çoklu Kanal Deneyimi

AloTech ile sosyal medya kanallarınızı tek bir merkezden yönetin. AloTech Teknolojisi ile tek platform üzerinden sosyal medya kanallarınızı yönetebilirsiniz. Farklı kanallardan gelen müşteri taleplerini kolaylıkla yönetirken, müşteri temsilcileriniz için kullanım kolaylığı sağlayabilirsiniz. Artan müşteri etkileşimleriniz ile birlikte müşterilerinize dilediği kanaldan erişim imkanı sunun.

Müşteri deneyiminde özel çözümler üretebilen, gelişmiş raporlama, ses kayıt, çağrı yönetimi ve kontrol paneli sunan AloTech ile kaliteli hizmete devam!

Eda Kaygalak
DEMIRÖREN MEDYA BAYI GELIŞTIRME VE BAYI İLETIŞIM MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

BLOG
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat