Sigortacılık sektöründe sağlanan çözümler

Yüksek hizmet beklentilerini karşılamak, ürün ve hizmetleri rakiplerinden ayrıştırmak sigortacılık sektöründeki kuruluşlar için büyük önem taşımaktadır. Tüm sigorta ve asistans hizmetlerinizde AloTech müşteri memnuniyetini ve sadakati oluşturmanızda size yardımcı olur.

AloTech'i Tercih Edenler Sigortacılık / Finans Firmaları

iyzico logo
fastpay logo
halkbank logo
viennalife logo

Tüm lokasyonlarınızı tek platformdan yönetin

AloTech, müşterilerinize farklı lokasyonlarınızda ve acentelerinizde aynı yüksek kaliteli müşteri deneyimi sunmanıza, tutarlılığınızı arttırmanıza ve maliyetlerinizi azaltmanıza yardımcı olur. AloTech’in mobil uygulama entegrasyonları sayesinde müşterileriniz saha çalışanlarınıza her an her yerde ulaşabilir ve temsilcileriniz müşteri taleplerini karşılayabilirler. Ulaşılabilirliğinizin artması müşterilerinizin firmanıza duyduğu güveni arttırmanızda en önemli unsurlardan birisi olacaktır.

Müşteri Portföyünüzü Daha İyi Yönetin

AloTech ile CRM hesabınızı entegre edebilir ve çalışanlarınızın ihtiyaç duydukları müşteri bilgilerine tek platform üzerinden otomatik olarak ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Doğru temsilciyi en uygun müşterinizle eşleştirerek, iletişim ve hesap yönetiminde daha fazla seçenek ve kolaylık sağlayabilirsiniz.

Hazır Apilerimiz ile Müşteri Deneyiminizi İyileştirin

AloTech kullanıcılarının erişimine açık olan hazır API’lar yardımıyla internet sitenizde doldurulan formları, mesai dışında bırakılmış geri arama taleplerini otomatik arama kampanyalarına ekleyebilir ya da CRM hesabınız üzerinden Click to Call API’ı ile tek tıkla arayabilirsiniz. Ayrıca, AloTech API’larını kullanarak çağrı kayıtlarını ve müşteri temsilcisi performanslarını istediğiniz platforma aktarabilirsiniz.

Müşterileriniz Farklı Kanallardan İletişim Kurun

AloTech ile müşterilerinizin temsilcilerinize telefon, webchat, Facebook Messanger veya Telegram Chat aracılığıyla ulaşmasını ve müşterinin tüm temas noktalarında yolculuğunun tümleşik bir görünümünü sürdürmesini sağlayabilirsiniz. Whatsapp Business entegrasyonumuz ile kanal karışımınıza WhatsApp’ı ekleyerek müşterilerinize sizinle nasıl iletişim kurmak istedikleri konusunda daha fazla seçenek sunabilirsiniz.

Detaylı Raporlama ve Analiz İmkanınız Olsun

AloTech ile tüm kullanıcıları, çağrıları, kuyrukları, memnuiyet anketi puanlarını ve diğer tüm parametreleri tek bir arayüz üzerinden izleyebilirsiniz. Çağrıları süpervizör ekranlarından çağrıları anlık olarak takip edebilirsiniz. Aynı zamanda raporlama modülümüzden çağrı detaylarına ulaşabilirsiniz. Eğer webchat, whatsapp chat gibi yazılı iletişim kaynakları kullanıyorsanız bu yazışmaların detaylarına da canlı ya da geçmişe yönelik olarak ulaşabilirsiniz. KPI’larınızı takip etmek için bu çağrılara ait verileri filtreleyerek raporlar oluşturabilir ve dışarı aktarabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Çok Kanallı İletişim

Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

Predictive Dialer

Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Çoklu Lokasyon Yönetimi

Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Saha Satış Ses Kaydı

Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.

Doğa Sigorta ailesine, çoğu hizmette sınır tanımadan, yatırım maliyeti olmadan ve profesyonel şekilde desteğini hiçbir zaman esirgemeyen AloTech’e teşekkür ederiz.

Öznur Levent
DOĞA SIGORTA MÜŞTERI İLIŞKILERI MERKEZI YÖNETMENI

Güzel ara yüzü, istediğimiz zaman ulaşabileceğimiz tüm detayları düşünülmüş raporlama ekranları ve ihtiyaç duyduğumuzda sağladığınız hızlı destek için teşekkürler AloTech Ailesi

Duygu Karaduman
BİRLEŞİK ÖDEME MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DİREKTÖRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çoklu Kanal Çağrı Merkezi Yaklaşımları: 2024’te Müşteri Hizmetlerini Yeniden Şekillendirmek

Müşteri iletişiminde kusursuz ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi beklentisi giderek daha fazla talep görür. Bu noktada şirketlerin her platformda mükemmel ve tutarlı müşteri memnuniyeti sağlaması gerekir. Günümüzün müşteri ilişkileri yolculuğunda müşteriler şirketlerle birden fazla kanal üzerinden etkileşime girme isteği duyar. Bunun için şirketler dijital dönüşüme ve müşterilerin artan taleplerine ayak uydurmak için çoklu kanal çağrı merkezlerini […]

Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat'in Yükselişi
BLOG
Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat’in Yükselişi

Sürekli değişen müşteri ihtiyaç ve beklentileri karşısında şirketler de marka deneyimi ile ürün/hizmet kalitesini güncelleme çabasına girer. Müşteri hizmetleri alanında iyi bir deneyim sunmak müşteriler için marka seçiminde önemli bir kriterdir. İyi yönetilen müşteri ilişkileri şirketlerin her gün artan rekabette kendi faaliyetlerini farklılaştırmalarına katkı sağlar. Müşteri hizmetleri alanında canlı sohbet uygulamalarına yer vermek ise yenilikçi […]

BLOG
Müşteri İlişkilerinde Dijital İmza: Güveni Artırmak için Yeni Bir Yaklaşım

Çağrı merkezi birimleri iş dünyasında giderek önemi artan bir noktaya gelmiş durumdadır. Müşteriye birebir odaklanan ve satın alma sürecine eşlik eden müşteri hizmetleri yeni iş stratejileri oluşturulmasına yardım eder. Şirketlere satış desteği sağlama ve potansiyel müşterilerle etkileşim kurma avantajı sağlayan çağrı merkezleri şirket kazançlarını artırmada önemli görev üstlenir. Çağrı merkezi birimlerinin son dönemlerde sıkça kullandığı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat