7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Yüksek hizmet beklentilerini karşılamak, ürün ve hizmetleri rakiplerinden ayrıştırmak sigortacılık sektöründeki kuruluşlar için büyük önem taşımaktadır. Tüm sigorta ve asistans hizmetlerinizde AloTech müşteri memnuniyetini ve sadakati oluşturmanızda size yardımcı olur.
AloTech, müşterilerinize farklı lokasyonlarınızda ve acentelerinizde aynı yüksek kaliteli müşteri deneyimi sunmanıza, tutarlılığınızı arttırmanıza ve maliyetlerinizi azaltmanıza yardımcı olur. AloTech’in mobil uygulama entegrasyonları sayesinde müşterileriniz saha çalışanlarınıza her an her yerde ulaşabilir ve temsilcileriniz müşteri taleplerini karşılayabilirler. Ulaşılabilirliğinizin artması müşterilerinizin firmanıza duyduğu güveni arttırmanızda en önemli unsurlardan birisi olacaktır.
AloTech ile CRM hesabınızı entegre edebilir ve çalışanlarınızın ihtiyaç duydukları müşteri bilgilerine tek platform üzerinden otomatik olarak ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Doğru temsilciyi en uygun müşterinizle eşleştirerek, iletişim ve hesap yönetiminde daha fazla seçenek ve kolaylık sağlayabilirsiniz.
AloTech kullanıcılarının erişimine açık olan hazır API’lar yardımıyla internet sitenizde doldurulan formları, mesai dışında bırakılmış geri arama taleplerini otomatik arama kampanyalarına ekleyebilir ya da CRM hesabınız üzerinden Click to Call API’ı ile tek tıkla arayabilirsiniz. Ayrıca, AloTech API’larını kullanarak çağrı kayıtlarını ve müşteri temsilcisi performanslarını istediğiniz platforma aktarabilirsiniz.
AloTech ile müşterilerinizin temsilcilerinize telefon, webchat, Facebook Messanger veya Telegram Chat aracılığıyla ulaşmasını ve müşterinin tüm temas noktalarında yolculuğunun tümleşik bir görünümünü sürdürmesini sağlayabilirsiniz. Whatsapp Business entegrasyonumuz ile kanal karışımınıza WhatsApp’ı ekleyerek müşterilerinize sizinle nasıl iletişim kurmak istedikleri konusunda daha fazla seçenek sunabilirsiniz.
AloTech ile tüm kullanıcıları, çağrıları, kuyrukları, memnuiyet anketi puanlarını ve diğer tüm parametreleri tek bir arayüz üzerinden izleyebilirsiniz. Çağrıları süpervizör ekranlarından çağrıları anlık olarak takip edebilirsiniz. Aynı zamanda raporlama modülümüzden çağrı detaylarına ulaşabilirsiniz. Eğer webchat, whatsapp chat gibi yazılı iletişim kaynakları kullanıyorsanız bu yazışmaların detaylarına da canlı ya da geçmişe yönelik olarak ulaşabilirsiniz. KPI’larınızı takip etmek için bu çağrılara ait verileri filtreleyerek raporlar oluşturabilir ve dışarı aktarabilirsiniz.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]