Yüksek hizmet beklentilerini karşılamak, ürün ve hizmetleri rakiplerinden ayrıştırmak sigortacılık sektöründeki kuruluşlar için büyük önem taşımaktadır. Tüm sigorta ve asistans hizmetlerinizde AloTech müşteri memnuniyetini ve sadakati oluşturmanızda size yardımcı olur.
AloTech, müşterilerinize farklı lokasyonlarınızda ve acentelerinizde aynı yüksek kaliteli müşteri deneyimi sunmanıza, tutarlılığınızı arttırmanıza ve maliyetlerinizi azaltmanıza yardımcı olur. AloTech’in mobil uygulama entegrasyonları sayesinde müşterileriniz saha çalışanlarınıza her an her yerde ulaşabilir ve temsilcileriniz müşteri taleplerini karşılayabilirler. Ulaşılabilirliğinizin artması müşterilerinizin firmanıza duyduğu güveni arttırmanızda en önemli unsurlardan birisi olacaktır.
AloTech ile CRM hesabınızı entegre edebilir ve çalışanlarınızın ihtiyaç duydukları müşteri bilgilerine tek platform üzerinden otomatik olarak ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Doğru temsilciyi en uygun müşterinizle eşleştirerek, iletişim ve hesap yönetiminde daha fazla seçenek ve kolaylık sağlayabilirsiniz.
AloTech kullanıcılarının erişimine açık olan hazır API’lar yardımıyla internet sitenizde doldurulan formları, mesai dışında bırakılmış geri arama taleplerini otomatik arama kampanyalarına ekleyebilir ya da CRM hesabınız üzerinden Click to Call API’ı ile tek tıkla arayabilirsiniz. Ayrıca, AloTech API’larını kullanarak çağrı kayıtlarını ve müşteri temsilcisi performanslarını istediğiniz platforma aktarabilirsiniz.
AloTech ile müşterilerinizin temsilcilerinize telefon, webchat, Facebook Messanger veya Telegram Chat aracılığıyla ulaşmasını ve müşterinin tüm temas noktalarında yolculuğunun tümleşik bir görünümünü sürdürmesini sağlayabilirsiniz. Whatsapp Business entegrasyonumuz ile kanal karışımınıza WhatsApp’ı ekleyerek müşterilerinize sizinle nasıl iletişim kurmak istedikleri konusunda daha fazla seçenek sunabilirsiniz.
AloTech ile tüm kullanıcıları, çağrıları, kuyrukları, memnuiyet anketi puanlarını ve diğer tüm parametreleri tek bir arayüz üzerinden izleyebilirsiniz. Çağrıları süpervizör ekranlarından çağrıları anlık olarak takip edebilirsiniz. Aynı zamanda raporlama modülümüzden çağrı detaylarına ulaşabilirsiniz. Eğer webchat, whatsapp chat gibi yazılı iletişim kaynakları kullanıyorsanız bu yazışmaların detaylarına da canlı ya da geçmişe yönelik olarak ulaşabilirsiniz. KPI’larınızı takip etmek için bu çağrılara ait verileri filtreleyerek raporlar oluşturabilir ve dışarı aktarabilirsiniz.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]