Yüksek hizmet beklentilerini karşılamak, ürün ve hizmetleri rakiplerinden ayrıştırmak sigortacılık sektöründeki kuruluşlar için büyük önem taşımaktadır. Tüm sigorta ve asistans hizmetlerinizde AloTech müşteri memnuniyetini ve sadakati oluşturmanızda size yardımcı olur.
AloTech, müşterilerinize farklı lokasyonlarınızda ve acentelerinizde aynı yüksek kaliteli müşteri deneyimi sunmanıza, tutarlılığınızı arttırmanıza ve maliyetlerinizi azaltmanıza yardımcı olur. AloTech’in mobil uygulama entegrasyonları sayesinde müşterileriniz saha çalışanlarınıza her an her yerde ulaşabilir ve temsilcileriniz müşteri taleplerini karşılayabilirler. Ulaşılabilirliğinizin artması müşterilerinizin firmanıza duyduğu güveni arttırmanızda en önemli unsurlardan birisi olacaktır.
AloTech ile CRM hesabınızı entegre edebilir ve çalışanlarınızın ihtiyaç duydukları müşteri bilgilerine tek platform üzerinden otomatik olarak ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Doğru temsilciyi en uygun müşterinizle eşleştirerek, iletişim ve hesap yönetiminde daha fazla seçenek ve kolaylık sağlayabilirsiniz.
AloTech kullanıcılarının erişimine açık olan hazır API’lar yardımıyla internet sitenizde doldurulan formları, mesai dışında bırakılmış geri arama taleplerini otomatik arama kampanyalarına ekleyebilir ya da CRM hesabınız üzerinden Click to Call API’ı ile tek tıkla arayabilirsiniz. Ayrıca, AloTech API’larını kullanarak çağrı kayıtlarını ve müşteri temsilcisi performanslarını istediğiniz platforma aktarabilirsiniz.
AloTech ile müşterilerinizin temsilcilerinize telefon, webchat, Facebook Messanger veya Telegram Chat aracılığıyla ulaşmasını ve müşterinin tüm temas noktalarında yolculuğunun tümleşik bir görünümünü sürdürmesini sağlayabilirsiniz. Whatsapp Business entegrasyonumuz ile kanal karışımınıza WhatsApp’ı ekleyerek müşterilerinize sizinle nasıl iletişim kurmak istedikleri konusunda daha fazla seçenek sunabilirsiniz.
AloTech ile tüm kullanıcıları, çağrıları, kuyrukları, memnuiyet anketi puanlarını ve diğer tüm parametreleri tek bir arayüz üzerinden izleyebilirsiniz. Çağrıları süpervizör ekranlarından çağrıları anlık olarak takip edebilirsiniz. Aynı zamanda raporlama modülümüzden çağrı detaylarına ulaşabilirsiniz. Eğer webchat, whatsapp chat gibi yazılı iletişim kaynakları kullanıyorsanız bu yazışmaların detaylarına da canlı ya da geçmişe yönelik olarak ulaşabilirsiniz. KPI’larınızı takip etmek için bu çağrılara ait verileri filtreleyerek raporlar oluşturabilir ve dışarı aktarabilirsiniz.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
Saha satış ekiplerinizin, hem gelen hem de giden aramaların ses kayıtlarını alarak dilediğiniz zaman dinleyebilir, çalışana göre raporlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.
Çağrı merkezi, işletmelerin müşterileriyle iletişim kurduğu, sorularını yanıtladığı ve ihtiyaçlarını karşıladığı temel bir yapıdır. Günümüzde müşteri hizmetlerinin belkemiği olan bu sistemler hem bireysel talepleri çözmek hem de işletmelerin operasyonlarını desteklemek için hayati rol oynar. Çünkü telefon görüşmelerinden e-posta yönetimine, hatta sosyal medya etkileşimlerine kadar geniş yelpazede hizmet sunan çağrı merkezleri, teknolojinin gelişmesiyle birlikte daha da […]
Teknolojinin hızla geliştiği günümüzde turizm ve ulaşım sektörleri de yapay zeka tabanlı çözümlerle daha verimli ve müşteri odaklı hale gelmiştir. Özellikle çağrı merkezlerinde yapay zeka kullanımı seyahat edenlerin beklentilerine hızlı, doğru ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri memnuniyetini artırır. Rezervasyon yönetimi, yolcu taleplerine yanıt verme ve sorun çözme gibi pek çok alanda tercih edilen yapay zeka, […]
Günümüz iş dünyasında, doğru bilgiye anında erişim sağlamak, performans yönetimi ve stratejik karar alma süreçlerinin tam da merkezinde yer alır. Özellikle çağrı merkezlerinde doğu bilgi hayati öneme sahiptir. Müşteri memnuniyeti ve çağrı merkezi yönetimi söz konusu olduğunda da Wallboard yazılımı devreye girer. Wallboard, çağrı merkezlerinde anlık veri izleme çözümleri sunarak performans yönetim araçları arasından sıyrılır. […]