AloTech Giden Çağrı Merkezi Çözümleri, yeni bir ürün, hizmet hakkında bilgi sağlamak, müşterilere yaklaşan bir randevu, tahsilatı hatırlatmak veya çağrı merkezi hizmet kalitesini ölçmek için yapılan aramalarda numaranın telefonla tuşlamasını gerektirmeden üretken çalışmanızı ve maliyetlerinizi düşünmenizi sağlamak için tasarlanmıştır. AloTech gelişmiş arama algoritmaları müşteri temsilcisinin ne zaman müsait olacağını öğrenir ve arama hızını buna göre ayarlar. Ayrıca CRM entegrasyonları ile arama kolaylığı sağlayabilirsiniz.
Predictive Dialer, tahmine dayalı matematiksel bir algoritma önceden belirlenen kişi listelerine verimli bir şekilde arama yapılmasını sağlar.
GSM hatlarını çağrı merkezi teknolojinizle kullanmanızı sağlayan FCT cihazları yerine, Bulut FCT çözümünü kullanarak yatırım maliyetinden kurtulabilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinizin iş yükünü azaltmak için IVR dialer, önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisiz arama yapılmasını sağlar.
Günümüz iş dünyasında müşteri deneyimi, her işletmenin sürdürülebilirliği açısından çok önemlidir. Müşteriler, sadece kaliteli ürün veya hizmet beklemekle kalmaz, aynı zamanda mükemmel hizmet deneyimi de ister. Bu noktada, çağrı merkezlerinin rolü büyüktür. Ancak, geleneksel çağrı merkezlerinin kısıtlamaları ve yetersizlikleri, müşteri memnuniyetini olumsuz etkileyebilir. Bulut çağrı merkezleri ise bu yetersizliklerin yerine daha çözüm odaklı işlevler sunarak […]
Müşteri memnuniyeti ve etkili iletişim hem küçük hem de büyük işletmelerde her zaman ön planda olmuştur. Bu nedenle çağrı merkezleri, işletmelerin müşteri taleplerine hızlı ve etkili şekilde yanıt vermesini sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanır. Ancak, küçük işletmeler için sanal çağrı merkezi çözümleri, büyük şirketlerin kaynaklarına sahip olmadan nasıl uygulanabilir? İşte bu noktada, modern teknolojiler devreye […]
Günümüzde müşteri deneyimi, sektör fark etmeksizin rekabetin tam merkezinde yer alır. İyi bir müşteri deneyimi, markaya olan sadakati artırır, gelirleri ise katlayarak büyütür. Ancak, müşteri deneyimini geliştirmek için sadece müşteri geri bildirimlerine dayanmak yeterli değildir. Aynı zamanda bu geri bildirimlerin doğru analiz edilmesi ve anlamlandırılması da gerekir. İşte bu noktada, CX Insights destekli raporlama ve […]