AloTech Giden Çağrı Merkezi Çözümleri, yeni bir ürün, hizmet hakkında bilgi sağlamak, müşterilere yaklaşan bir randevu, tahsilatı hatırlatmak veya çağrı merkezi hizmet kalitesini ölçmek için yapılan aramalarda numaranın telefonla tuşlamasını gerektirmeden üretken çalışmanızı ve maliyetlerinizi düşünmenizi sağlamak için tasarlanmıştır. AloTech gelişmiş arama algoritmaları müşteri temsilcisinin ne zaman müsait olacağını öğrenir ve arama hızını buna göre ayarlar. Ayrıca CRM entegrasyonları ile arama kolaylığı sağlayabilirsiniz.
Predictive Dialer, tahmine dayalı matematiksel bir algoritma önceden belirlenen kişi listelerine verimli bir şekilde arama yapılmasını sağlar.
GSM hatlarını çağrı merkezi teknolojinizle kullanmanızı sağlayan FCT cihazları yerine, Bulut FCT çözümünü kullanarak yatırım maliyetinden kurtulabilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinizin iş yükünü azaltmak için IVR dialer, önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisiz arama yapılmasını sağlar.
Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]
Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]