7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech Giden Çağrı Merkezi Çözümleri, yeni bir ürün, hizmet hakkında bilgi sağlamak, müşterilere yaklaşan bir randevu, tahsilatı hatırlatmak veya çağrı merkezi hizmet kalitesini ölçmek için yapılan aramalarda numaranın telefonla tuşlamasını gerektirmeden üretken çalışmanızı ve maliyetlerinizi düşünmenizi sağlamak için tasarlanmıştır. AloTech gelişmiş arama algoritmaları müşteri temsilcisinin ne zaman müsait olacağını öğrenir ve arama hızını buna göre ayarlar. Ayrıca CRM entegrasyonları ile arama kolaylığı sağlayabilirsiniz.
Predictive Dialer, tahmine dayalı matematiksel bir algoritma önceden belirlenen kişi listelerine verimli bir şekilde arama yapılmasını sağlar.
GSM hatlarını çağrı merkezi teknolojinizle kullanmanızı sağlayan FCT cihazları yerine, Bulut FCT çözümünü kullanarak yatırım maliyetinden kurtulabilirsiniz.
Müşteri temsilcilerinizin iş yükünü azaltmak için IVR dialer, önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisiz arama yapılmasını sağlar.
Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]