Çağrı merkezi yönetiminde raporlar büyük önem taşır. Operasyonun ihtiyacına uygun raporlara, kolay ve hızlı erişim sağlanmalıdır. Operasyon verilerinin canlı olarak takip edildiği ekranlar, operasyon yöneticilerinin karar vermelerine destek olur. AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Operasyonlarda verimliliği sağlamak, müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutmak kadar önemlidir. AloTech’in sunmuş olduğu akıllı araçlarla ihtiyacınıza uygun veriler elde edin. En doğru yatırımı yaparak çağrı merkezinizde operasyonel verimliliği artırın. Operasyonunuzdaki Anahtar Performans Göstergelerinizi üst boyutlara taşımak için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarından yararlanın. İşlenen verilerinizi, operasyonel verimliliği arttırmak için kullanın.
Çağrı merkezi bütçelerinin hazırlanmasında önemli role sahip raporlama ekipleri, üst yönetime operasyon hakkında anlamlı veriler sunmaktadır. Bu noktada ekiplerin, verileri yorumlayabilmeleri için raporları istedikleri şekilde görselleştirmeleri gerekir. AloTech, gelişmiş raporlama ve analiz araçlarıyla istenen grafiği kolayca sunarak raporlama ekiplerine veri yorumlamada kolaylık sağlar. Çok kanallı iletişim sürecinizi kolaylaştıran AloTech ile tüm performans verilerinize kolayca ulaşın.
Operasyonların değişen müşteri ihtiyaçlarına göre hızlı aksiyon alabilmeleri, müşteri memnuniyetine katkı sağlayan en önemli etkenlerden biridir. Hızlı karar ve aksiyon alabilen çağrı merkezleri, rakiplerine göre her zaman daha avantajlı konumdadır. Kararları en hızlı şekilde alabilmek için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarını kullanın.
Ekip liderleri, çağrı merkezinde görev alan ekiplerin performans kriterlerini belirleyebilmek ve operasyonu anlık olarak takip edilebilmek için birçok farklı araç kullanmaktadır. Bu araçlar arasındaki veri akışı ve kulanım kolaylığı ekip liderlerinin hızlı aksiyon almalarına imkan tanırken, yönetimsel olarak da kolaylık sunmaktadır. AloTech’in sunduğu BI araçları, ekip liderlerine yardımcı olur. Çözüm ortağı olarak AloTech’i tercih eden çağrı merkezlerindeki ekip liderleri, istediği takım veya kuyruk grubu için BI araçları üzerinden anlık olarak rapor çekebilir ve bunu istediği herhangi bir üçüncü parti uygulamaya aktarabilir.
Çağrı merkezi operasyonlarında farklı birimler ve ekipler için her gün büyük ölçekli bir veri akışı söz konusudur. AloTech ile veri akışını kendi hedefleriniz doğrultusunda yönetebilirsiniz. Müşterilerinize tek bir platformda hizmet verirken farklı iletişim kanallarından gelen verilerinizi yönetebilir, daha fazla veriyi operasyonunuz için anlamlı hale getirebilir, müşteri hizmetlerinde rakiplerinize göre fark yaratabilirsiniz.
Müşteri deneyimi (CX), markalar için son derece kritiktir. CX, bir müşterinin bir markayla her etkileşiminde yaşadığı genel deneyimi ifade eder ve bu deneyim, markanın müşteriyle olan ilişkisinin tüm yönlerini kapsar. Müşterilerin markalarla doğrudan iletişim kurduğu bu noktalar, genellikle ilk izlenimlerin ve uzun süreli ilişkilerin şekillendiği alanlardır. Çağrı merkezi etkileşimleri; müşteri memnuniyeti, sadakati ve operasyonel verimlilik […]
Son dönem dijital dünyasında müşteri beklentileri oldukça yüksektir. İşletmelerin yalnızca hızlı yanıt vermekle kalmayıp aynı zamanda kişiselleştirilmiş ve kesintisiz bir müşteri deneyimi sunmaları beklenir. Bu noktada çağrı merkezi yazılımı seçimi, kritik bir rol oynar. Etkin bir yazılım aramaları yönetmenin yanı sıra aynı zamanda müşteri memnuniyetini artırır, verimliliği yükseltir ve rekabet avantajı sağlar. AloTech çağrı merkezi […]
İşletmeler için telekomünikasyon maliyetleri, operasyonel giderlerin önemli bir kısmını oluşturur. Özellikle çağrı merkezi operasyonları yöneten firmalar için bu maliyetler oldukça yüksek olabilir. Sabit hatlar, GSM numaraları ve VoIP gibi çeşitli iletişim çözümleri bulunsa da, en uygun maliyetli ve esnek çözümlerden biri Bulut FCT teknolojisidir. Geleneksel FCT (Fixed Cellular Terminal) cihazları, GSM hatları üzerinden çağrı yapmayı […]