7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Başarılı bir Çağrı Merkezi, büyük ölçüde doğru planlama ve sistem yeteneklerine bağlanabilir. Çağrı merkezi devamlılığı operasyonun ilk aşamasında düşünülmesi gereken öncelikli konular arasında yer alır. Kullanıcıların lokasyonu, altyapı yedekliliği, sistemin uzaktan erişimi gibi konulara dikkat edilmelidir. AloTech, tüm altyapısını yedekli bir mimari ile tasarlayıp, lokasyon bağımsız olarak kullanıma uygun hale getirmiştir.
AloTech ile temsilcileriniz evlerinden kolaylıkla dahil oldukları kuyruklara giriş yapabilir ve müşterileri beklemeye alma, aramaları aktarma vb. işlevleri tıpkı çalışma istasyonlarında olduğu gibi kullanabilirler. Çağrı merkezi yöneticisi ise istediği lokasyondan arama ve ekran kaydı, arama istatistikleri vb. tüm araçlara sahip olmaya devam edebilir.
AloTech ile müşteri temsilcilerinizi her an takip edebilir ve geçmişe yönelik performans kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Bu sayede temsilcilerinizin performanslarını ödüllendirerek motivasyonlarını ve aidiyet duygularını arttırabilirsiniz. Aidiyet duygusu yüksek temsilciler, çalışan sirkülasyonunu azaltır ve süreklilik sağlar.
AloTech’te sürekli yenilik vardır. Bu yenilikler devreye alınırken ve güncellemeler yapılırken, kullanıcılar bunu hissetmez. Tüm yenilemeler operasyonun kesintisiz olarak devamını sağlayacak şekilde titizlikle gerçekleştirilir. Üstelik her yenilik ve geliştirme, tüm kullanıcılara hiçbir ek ücret ve kurulum gerektirmeden sunulur. Her yeni geliştirme, AloTech kullanıcılarıyla hızlıca buluşturulur.
AloTech bulut tabanlı mimarisi ile müşteri lokasyonundaki kesintilerden etkilenmez. Müşteri temsilcileri yaşadıkları internet veya elektrik kesintisinde alternatif bir lokasyondan sisteme erişim sağlayarak çağrı karşılamaya devam edebilir. Müşterileriniz bu kesintilerden etkilenmeden mevcut karşılama yapısını dinlemeye devam ederler. Çağrı merkezi temsilcilerinin bağlantıya erişemeyeceği bir durum olması halinde AloTech ekibinden 7/24 destek alarak alternatif bir kurgu oluşturabilirsiniz.
AloTech hizmetleri için kullanılan yazılım ve donanımlar yedekli olarak çalışmaktadır. Coğrafi yedekleme sayesinde, platform birden fazla lokasyonda bulunan farklı veri merkezinde aynı anda çalışmaktadır. Bu yedeklilik sayesinde herhangi bir veri merkezinde sorun yaşanması durumunda çağrılarınız diğer veri merkezi üzerinden aktarılmaya başlar ve operasyonunuz sürekli çalışır halde kalır.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]