7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Başarılı bir Çağrı Merkezi, büyük ölçüde doğru planlama ve sistem yeteneklerine bağlanabilir. Çağrı merkezi devamlılığı operasyonun ilk aşamasında düşünülmesi gereken öncelikli konular arasında yer alır. Kullanıcıların lokasyonu, altyapı yedekliliği, sistemin uzaktan erişimi gibi konulara dikkat edilmelidir. AloTech, tüm altyapısını yedekli bir mimari ile tasarlayıp, lokasyon bağımsız olarak kullanıma uygun hale getirmiştir.
AloTech ile temsilcileriniz evlerinden kolaylıkla dahil oldukları kuyruklara giriş yapabilir ve müşterileri beklemeye alma, aramaları aktarma vb. işlevleri tıpkı çalışma istasyonlarında olduğu gibi kullanabilirler. Çağrı merkezi yöneticisi ise istediği lokasyondan arama ve ekran kaydı, arama istatistikleri vb. tüm araçlara sahip olmaya devam edebilir.
AloTech ile müşteri temsilcilerinizi her an takip edebilir ve geçmişe yönelik performans kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Bu sayede temsilcilerinizin performanslarını ödüllendirerek motivasyonlarını ve aidiyet duygularını arttırabilirsiniz. Aidiyet duygusu yüksek temsilciler, çalışan sirkülasyonunu azaltır ve süreklilik sağlar.
AloTech’te sürekli yenilik vardır. Bu yenilikler devreye alınırken ve güncellemeler yapılırken, kullanıcılar bunu hissetmez. Tüm yenilemeler operasyonun kesintisiz olarak devamını sağlayacak şekilde titizlikle gerçekleştirilir. Üstelik her yenilik ve geliştirme, tüm kullanıcılara hiçbir ek ücret ve kurulum gerektirmeden sunulur. Her yeni geliştirme, AloTech kullanıcılarıyla hızlıca buluşturulur.
AloTech bulut tabanlı mimarisi ile müşteri lokasyonundaki kesintilerden etkilenmez. Müşteri temsilcileri yaşadıkları internet veya elektrik kesintisinde alternatif bir lokasyondan sisteme erişim sağlayarak çağrı karşılamaya devam edebilir. Müşterileriniz bu kesintilerden etkilenmeden mevcut karşılama yapısını dinlemeye devam ederler. Çağrı merkezi temsilcilerinin bağlantıya erişemeyeceği bir durum olması halinde AloTech ekibinden 7/24 destek alarak alternatif bir kurgu oluşturabilirsiniz.
AloTech hizmetleri için kullanılan yazılım ve donanımlar yedekli olarak çalışmaktadır. Coğrafi yedekleme sayesinde, platform birden fazla lokasyonda bulunan farklı veri merkezinde aynı anda çalışmaktadır. Bu yedeklilik sayesinde herhangi bir veri merkezinde sorun yaşanması durumunda çağrılarınız diğer veri merkezi üzerinden aktarılmaya başlar ve operasyonunuz sürekli çalışır halde kalır.
Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]