7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech bulut platformu, hızlı harekete geçme ve maksimum ölçeklenebilirlik için oluşturulmuştur. Personel ve çağrı trafiğindeki değişimlere hızlı bir şekilde cevap vererek müşterilerinizin taleplerini kolayca yönetebilirsiniz. Bu sayede anında nitelikli müşteri temsilcileri ekleyebilir ve daha fazla fırsat kazanabilirsiniz. Yerleşik CRM entegrasyonları ve Web API’ları, müşteri bilgilerine ve raporlamaya erişiminizi kolaylaştırır. Ayrıca, outsource çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcileri, merkezinizde veya uzaktan çalışabilirler. Bunun için bilgisayar, kulaklık ve İnternet bağlantısı yeterlidir. AloTech, karmaşıklığı denklemden çıkararak outsource çağrı merkezlerinin işlerine odaklanmasını kolaylaştırır.
AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde modeliyle ücretlendirerek müşterilerine gerçek anlamda katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır. İhtiyaç duyduğunuz şekilde ölçeklendirebilir, pahalı güvenlik ve depolama yazılımları kullanmak yerine kullandığınız kadar ödeyebilirsiniz.
AloTech, projeler canlıya alındıktan sonra da size destek olmak için yanınızdadır. Her AloTech kullanıcısı, ürün ve vaka yönetimi ile ilgili konularda telefon, e-mail veya chat kanallarından 7/24 AloTech destek ekibine ulaşabilir. Sadece yazılım desteği değil, aynı zamanda operasyonun başarılı bir şekilde sürdürülmesi, dönemsel büyüme – küçülmelerin optimize edilmesinde ihtiyacınız olan destek, eğitim, ve danışmanlık hizmetleri AloTech tarafından sağlanmaktadır.
AloTech ile günler içerisinde çağrı merkezinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzümüz ile müşteri temsilcilerinizin performansını attırırken operasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.
Tüm özellikler tek bir fiyatlandırmaya dahildir. Bunun yanı sıra geleneksel çağrı merkezi sistemlerine göre dört kat daha az yazılım geliştirme ve donanım bedeli maliyetlerinizi düşürmenize olanak sağlar.
Inhouse IT ekiplerinin iş yükünü azaltarak kurulum, entegrasyon ve geliştirme talepleriniz AloTech’in alanında uzman proje ve yazılım ekibi tarafından karşılanır. Operasyonunuzun ihtiyaçlarına en uygun öneri ve çözümler konusunda ekiplerimiz size en hızlı ve etkili şekilde destek olmak için her zaman yanınızdadır.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.
Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.
Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]