7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech bulut platformu, hızlı harekete geçme ve maksimum ölçeklenebilirlik için oluşturulmuştur. Personel ve çağrı trafiğindeki değişimlere hızlı bir şekilde cevap vererek müşterilerinizin taleplerini kolayca yönetebilirsiniz. Bu sayede anında nitelikli müşteri temsilcileri ekleyebilir ve daha fazla fırsat kazanabilirsiniz. Yerleşik CRM entegrasyonları ve Web API’ları, müşteri bilgilerine ve raporlamaya erişiminizi kolaylaştırır. Ayrıca, outsource çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcileri, merkezinizde veya uzaktan çalışabilirler. Bunun için bilgisayar, kulaklık ve İnternet bağlantısı yeterlidir. AloTech, karmaşıklığı denklemden çıkararak outsource çağrı merkezlerinin işlerine odaklanmasını kolaylaştırır.
AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde modeliyle ücretlendirerek müşterilerine gerçek anlamda katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır. İhtiyaç duyduğunuz şekilde ölçeklendirebilir, pahalı güvenlik ve depolama yazılımları kullanmak yerine kullandığınız kadar ödeyebilirsiniz.
AloTech, projeler canlıya alındıktan sonra da size destek olmak için yanınızdadır. Her AloTech kullanıcısı, ürün ve vaka yönetimi ile ilgili konularda telefon, e-mail veya chat kanallarından 7/24 AloTech destek ekibine ulaşabilir. Sadece yazılım desteği değil, aynı zamanda operasyonun başarılı bir şekilde sürdürülmesi, dönemsel büyüme – küçülmelerin optimize edilmesinde ihtiyacınız olan destek, eğitim, ve danışmanlık hizmetleri AloTech tarafından sağlanmaktadır.
AloTech ile günler içerisinde çağrı merkezinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzümüz ile müşteri temsilcilerinizin performansını attırırken operasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.
Tüm özellikler tek bir fiyatlandırmaya dahildir. Bunun yanı sıra geleneksel çağrı merkezi sistemlerine göre dört kat daha az yazılım geliştirme ve donanım bedeli maliyetlerinizi düşürmenize olanak sağlar.
Inhouse IT ekiplerinin iş yükünü azaltarak kurulum, entegrasyon ve geliştirme talepleriniz AloTech’in alanında uzman proje ve yazılım ekibi tarafından karşılanır. Operasyonunuzun ihtiyaçlarına en uygun öneri ve çözümler konusunda ekiplerimiz size en hızlı ve etkili şekilde destek olmak için her zaman yanınızdadır.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.
Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]