7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Outsource Çağrı Merkezi: Esneklik Önceliğiniz Olduğunda

AloTech bulut platformu, hızlı harekete geçme ve maksimum ölçeklenebilirlik için oluşturulmuştur. Personel ve çağrı trafiğindeki değişimlere hızlı bir şekilde cevap vererek müşterilerinizin taleplerini kolayca yönetebilirsiniz. Bu sayede anında nitelikli müşteri temsilcileri ekleyebilir ve daha fazla fırsat kazanabilirsiniz. Yerleşik CRM entegrasyonları ve Web API’ları, müşteri bilgilerine ve raporlamaya erişiminizi kolaylaştırır. Ayrıca, outsource çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcileri, merkezinizde veya uzaktan çalışabilirler. Bunun için bilgisayar, kulaklık ve İnternet bağlantısı yeterlidir. AloTech, karmaşıklığı denklemden çıkararak outsource çağrı merkezlerinin işlerine odaklanmasını kolaylaştırır.

AloTech'i Tercih Eden Outsource Firmaları

Kullandığın Kadar Öde

AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde modeliyle ücretlendirerek müşterilerine gerçek anlamda katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır. İhtiyaç duyduğunuz şekilde ölçeklendirebilir, pahalı güvenlik ve depolama yazılımları kullanmak yerine kullandığınız kadar ödeyebilirsiniz.

Tam Zamanlı Destek

AloTech, projeler canlıya alındıktan sonra da size destek olmak için yanınızdadır. Her AloTech kullanıcısı, ürün ve vaka yönetimi ile ilgili konularda telefon, e-mail veya chat kanallarından 7/24 AloTech destek ekibine ulaşabilir. Sadece yazılım desteği değil, aynı zamanda operasyonun başarılı bir şekilde sürdürülmesi, dönemsel büyüme – küçülmelerin optimize edilmesinde ihtiyacınız olan destek, eğitim, ve danışmanlık hizmetleri AloTech tarafından sağlanmaktadır.

En Hızlı Canlıya Alma Süresi

AloTech ile günler içerisinde çağrı merkezinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzümüz ile müşteri temsilcilerinizin performansını attırırken operasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.

Kurulum, Güncelleme ve Bakım Maliyeti Yok

Tüm özellikler tek bir fiyatlandırmaya dahildir. Bunun yanı sıra geleneksel çağrı merkezi sistemlerine göre dört kat daha az yazılım geliştirme ve donanım bedeli maliyetlerinizi düşürmenize olanak sağlar.

IT Ekiplerinizin Verimini Arttırın

Inhouse IT ekiplerinin iş yükünü azaltarak kurulum, entegrasyon ve geliştirme talepleriniz AloTech’in alanında uzman proje ve yazılım ekibi tarafından karşılanır. Operasyonunuzun ihtiyaçlarına en uygun öneri ve çözümler konusunda ekiplerimiz size en hızlı ve etkili şekilde destek olmak için her zaman yanınızdadır.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

Hızlı Kurulum

AloTech’in donanımsız mimarisi ile projelerinizi aylar değil günler içerisinde canlıya alın.

Yüksek Güvenlik

Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.

WhatsApp Business Entegrasyonu

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

Predictive Dialer

Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

Konuşma Tanıma

Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.

Farklı sektörlere hizmet veren Tepe Çağrı Merkezimizde bir çok müşteride AloTech’e geçtik. Yeni müşterilerimizde ise direkt sistemi AloTech üzerinden kurmaya başladık. Hem operasyonel hızlılık hem de sağladığı faydalar açısından çok memnun kaldık. AloTech ekibine teşekkür ederiz.

Barış Tınaz
TEPE SERVIS BILGI TEKNOLOJILERI MÜDÜR YARDIMCISI

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat