7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Supervizör Dashboard Ekranı ile çağrı merkezi operasyonunuzu gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz. Tüm müşteri temsilcilerinin statülerini anlık olarak görüntüleyebilir; servis seviyesi, interval tablosu, kaçan ve bekleyen çağrılar gibi detaylara ulaşabilirsiniz. Operasyonu canlı izleyebilme imkanı ile anlık aksiyon alabilirsiniz. Saatlik interval tablosuna göre operasyonunuzun yoğun saatlerini görüntüleyebilir, mola ve eğitimleri planlayabilirsiniz.
AloTech Dashboard Ekranı’nda müşteri temsilcisinin çağrı karşıladığını ve konuşuyor statüde olduğunu görüntüleyebilirsiniz. Süpervizörler, temsilcinin müşteri ile yapmış olduğu çağrıyı bilgisayardan dinleyebilirler. Süpervizör çağrıyı dinlerken temsilciye herhangi bir bildirim iletilmez, bu sayede temsilcinin dikkatinin dağılması önlenir. Canlı dinleme esnasında süpervizör, müşteri temsilcisine sufle verebilir. Ayrıca ses kaydetme özelliği sayesinde tüm çağrı kayıtlarına kolayca ulaşabilirsiniz.
AloTech Dashboard Ekranı ile operasyon yöneticileri, temsilcilerin günlük gelen – giden çağrı sayısını ve konuşma süresini görüntüleyebilir. Temsilcilerin statüleri ve statülerde kaldıkları süreleri takip edebilir, statü değiştirilebilirsiniz. Aktif durumdaki bir müşteri temsilcisi için rezerv statü özelliği ile çağrı sonlandığında olması istenen statü seçilebilir. Yöneticiler, temsilcilerin çağrı karşılamaya uygun olmadığı ya da toplantı, mola gibi durumlarda statü değişikliği yapabilir. AloTech Dashboard Ekranı’nda temsilci bazlı performans da görüntülenerek raporlama ve analiz süreçleri iyileştirilebilir.
Operasyon yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülenen müşteri temsilcilerine anlık olarak mesaj ya da link gönderebilir. Temsilcinin anlık yapmış olduğu çağrı ile ilgili yazılı sufle vermek veya operasyon ile ilgili bilgilendirme iletileri için mesaj özelliği kullanılabilir.
Çağrı merkezi yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülemek istediği parametreleri sürükle bırak yöntemi seçebilir ve özel bir ekran oluşturabilir. Standart AloTech Dashboard Ekranı dışında, talep ettiğiniz ve kullanımınıza uygun şekilde özelleştirme yapılabilir. Oluşturacağınız özel ekranlar ile operasyonunuz için önemli olan parametreleri canlı olarak izleyebilir, hızlı aksiyon alabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile belirlediğiniz listeler için otomatik arama senaryoları oluşturabilir, bu aramaların sonuçlarını ve detaylarını AloTech Dashboard Ekranı’nda canlı olarak izleyebilirsiniz. Dashboard Ekranı’nda çağrı detaylarına anlık özet raporlar şeklinde ulaşabilirsiniz. Tüm detayları anlık görüntüleyebildiğiniz bu ekran, aksiyon alma hızınıza destek olurken operasyonu takip etmenizi sağlayacaktır.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]