Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinize uçtan uca erişim imkanı sağlayın. Müşteri memnuniyetini arttırmak için Yazar Kasa yazılımınızı AloTech ile entegre edin.
Operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech ile uçtan uca entegre ederek müşterilerinize verimli bir kullanıcı deneyimi sunabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ve operasyonda çalışanlar için çağrıları daha etkili hale getirin. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile çağrı detaylarının tek platform üzerinden takip edilebilmesi, müşteri deneyimi ve hizmet kalitesinin değerlendirilebilmesi için raporlama ve kalite ekiplerine yardımcı olmaktadır. Yazar Kasa Entegrasyonu ve CRM yazılımı ile müşteri yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Müşterileriniz çağrı merkezinizi ya da şubelerinizi aradığında, ilgili müşteriye ait sipariş bilgileri ve detayları görüntüleyebilir, böylece daha müşteri odaklı görüşmeler sağlayabilirsiniz. Siparişlerin iletilmesi ve teslim edilmesi ile ilgilenen şube çalışanları, gelen çağrıları şube telefonundan karşılarken Yazar Kasa ekranından arayan müşteri bilgilerine erişebilir. Sipariş adresi, ürün bilgisi ve ödenecek tutar gibi bilgilerin çağrı ile eş zamanlı olarak görüntülenmesi müşterilerinizin tüm taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunmanıza yardımcı olacaktır.
Müşterileriniz sipariş durumu hakkında bilgi almak isteyebilir ya da teslimat adresi değişikliği talebinde bulunabilir. Müşteri taleplerinin teslimat tamamlanmadan önce karşılanması gereken durumlar olabilir. Müşteri bilgilerini Yazar Kasa ekranında çağrı ile eş zamanlı olarak görüntüleyebilen çağrı merkezi ya da şube çalışanları, sipariş takip ya da teslimat detayları ile ilgili gelen tüm soruları müşterilerin değişen taleplerine göre yanıtlayabilir.
AloTech’in Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinizin çağrı merkezinizden aldığı etkili ve çözüm odaklı hizmeti şubelerinizde de sunarak memnuniyeti artırın. Böylece müşteriniz siparişi ile ilgili tüm talepleri şubeniz ile iletişime geçerek sonuçlandırabilir. Şubelerinizde çalışanların müşterinizi tanımasını sağlayın ve müşterilerinizin siparişleri ile ilgili sorularına hızlı ve etkili çözüm üretin, sunduğunuz hizmet ile fark yaratın!
Şube çalışanlarının yoğunluk sebebiyle telefona bakamadığı durumlar olabilir. Şubenizde herhangi bir yetkiliye ulaşamayan müşterileriniz vakit kaybetmeden çağrı merkezine aktarılır. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda çalışan müşteri temsilcileri, sipariş kaydı ekranına kolayca erişebilir ve çağrıyı tıpkı bir şube çalışanı gibi gerçekleştirebilir. IVR teknolojisini kullanarak da çağrı yönetiminizin verimliliğini artırabilirsiniz.
Yapay zekalı çağrı merkezi çözümleri, günümüzde müşteri deneyimini odak noktası haline getiren şirketler için değerli çözümler arasındadır. Yıllardır iletişim birimlerini daha müşteri odaklı ve kazançlı hale getirmeyi hedefleyen şirketler, AI çözümleri ile bu beklentilerini gerçeğe dönüştürmeyi amaçlar. Yapay zeka teknolojileri; büyük miktarda veriyi analiz etme, görevleri otomatikleştirme ve müşterilere proaktif çözümler sunma konusunda öne çıkar. […]
Çağrı merkezleri, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için sürekli olarak yeni teknolojilere yönelir. Bu teknolojiler ise genellikle yapay zeka etrafında şekillenir. Örneğin; AI destekli ses analizi teknolojileri, sadece çağrıların kaydedilmesini sağlamaz, aynı zamanda çağrılardan kalite yönetimi için kullanılabilir veriler çıkarır. Çünkü yalnızca ses kaydetme uygulaması yeterli değildir; kayıtların anlamlı verilere dönüştürülmesi de büyük […]
Müşterilere hızlı ve etkili yanıtlar vermek, memnuniyet seviyelerini artırmakla birlikte, şirketin marka imajını da destekler. Yani müşteri memnuniyetini artırıp sadık müşteri kitlesi oluşturmanız için büyük önem taşır. Ancak, hız ve verimlilik artırma nasıl mümkün hale gelir? Burada devreye giren en yenilikçi çözümlerden biri, konuşmayı metne dönüştürme teknolojisidir. Özellikle bulut çağrı merkezlerinin AloTech gibi modern platformlarla […]