7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinize uçtan uca erişim imkanı sağlayın. Müşteri memnuniyetini arttırmak için Yazar Kasa yazılımınızı AloTech ile entegre edin.
Operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech ile uçtan uca entegre ederek müşterilerinize verimli bir kullanıcı deneyimi sunabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ve operasyonda çalışanlar için çağrıları daha etkili hale getirin. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile çağrı detaylarının tek platform üzerinden takip edilebilmesi, müşteri deneyimi ve hizmet kalitesinin değerlendirilebilmesi için raporlama ve kalite ekiplerine yardımcı olmaktadır. Yazar Kasa Entegrasyonu ve CRM yazılımı ile müşteri yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Müşterileriniz çağrı merkezinizi ya da şubelerinizi aradığında, ilgili müşteriye ait sipariş bilgileri ve detayları görüntüleyebilir, böylece daha müşteri odaklı görüşmeler sağlayabilirsiniz. Siparişlerin iletilmesi ve teslim edilmesi ile ilgilenen şube çalışanları, gelen çağrıları şube telefonundan karşılarken Yazar Kasa ekranından arayan müşteri bilgilerine erişebilir. Sipariş adresi, ürün bilgisi ve ödenecek tutar gibi bilgilerin çağrı ile eş zamanlı olarak görüntülenmesi müşterilerinizin tüm taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunmanıza yardımcı olacaktır.
Müşterileriniz sipariş durumu hakkında bilgi almak isteyebilir ya da teslimat adresi değişikliği talebinde bulunabilir. Müşteri taleplerinin teslimat tamamlanmadan önce karşılanması gereken durumlar olabilir. Müşteri bilgilerini Yazar Kasa ekranında çağrı ile eş zamanlı olarak görüntüleyebilen çağrı merkezi ya da şube çalışanları, sipariş takip ya da teslimat detayları ile ilgili gelen tüm soruları müşterilerin değişen taleplerine göre yanıtlayabilir.
AloTech’in Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinizin çağrı merkezinizden aldığı etkili ve çözüm odaklı hizmeti şubelerinizde de sunarak memnuniyeti artırın. Böylece müşteriniz siparişi ile ilgili tüm talepleri şubeniz ile iletişime geçerek sonuçlandırabilir. Şubelerinizde çalışanların müşterinizi tanımasını sağlayın ve müşterilerinizin siparişleri ile ilgili sorularına hızlı ve etkili çözüm üretin, sunduğunuz hizmet ile fark yaratın!
Şube çalışanlarının yoğunluk sebebiyle telefona bakamadığı durumlar olabilir. Şubenizde herhangi bir yetkiliye ulaşamayan müşterileriniz vakit kaybetmeden çağrı merkezine aktarılır. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda çalışan müşteri temsilcileri, sipariş kaydı ekranına kolayca erişebilir ve çağrıyı tıpkı bir şube çalışanı gibi gerçekleştirebilir. IVR teknolojisini kullanarak da çağrı yönetiminizin verimliliğini artırabilirsiniz.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]