Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinize uçtan uca erişim imkanı sağlayın. Müşteri memnuniyetini arttırmak için Yazar Kasa yazılımınızı AloTech ile entegre edin.
Operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech ile uçtan uca entegre ederek müşterilerinize verimli bir kullanıcı deneyimi sunabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ve operasyonda çalışanlar için çağrıları daha etkili hale getirin. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile çağrı detaylarının tek platform üzerinden takip edilebilmesi, müşteri deneyimi ve hizmet kalitesinin değerlendirilebilmesi için raporlama ve kalite ekiplerine yardımcı olmaktadır. Yazar Kasa Entegrasyonu ve CRM yazılımı ile müşteri yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Müşterileriniz çağrı merkezinizi ya da şubelerinizi aradığında, ilgili müşteriye ait sipariş bilgileri ve detayları görüntüleyebilir, böylece daha müşteri odaklı görüşmeler sağlayabilirsiniz. Siparişlerin iletilmesi ve teslim edilmesi ile ilgilenen şube çalışanları, gelen çağrıları şube telefonundan karşılarken Yazar Kasa ekranından arayan müşteri bilgilerine erişebilir. Sipariş adresi, ürün bilgisi ve ödenecek tutar gibi bilgilerin çağrı ile eş zamanlı olarak görüntülenmesi müşterilerinizin tüm taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunmanıza yardımcı olacaktır.
Müşterileriniz sipariş durumu hakkında bilgi almak isteyebilir ya da teslimat adresi değişikliği talebinde bulunabilir. Müşteri taleplerinin teslimat tamamlanmadan önce karşılanması gereken durumlar olabilir. Müşteri bilgilerini Yazar Kasa ekranında çağrı ile eş zamanlı olarak görüntüleyebilen çağrı merkezi ya da şube çalışanları, sipariş takip ya da teslimat detayları ile ilgili gelen tüm soruları müşterilerin değişen taleplerine göre yanıtlayabilir.
AloTech’in Yazar Kasa Entegrasyonu ile müşterilerinizin çağrı merkezinizden aldığı etkili ve çözüm odaklı hizmeti şubelerinizde de sunarak memnuniyeti artırın. Böylece müşteriniz siparişi ile ilgili tüm talepleri şubeniz ile iletişime geçerek sonuçlandırabilir. Şubelerinizde çalışanların müşterinizi tanımasını sağlayın ve müşterilerinizin siparişleri ile ilgili sorularına hızlı ve etkili çözüm üretin, sunduğunuz hizmet ile fark yaratın!
Şube çalışanlarının yoğunluk sebebiyle telefona bakamadığı durumlar olabilir. Şubenizde herhangi bir yetkiliye ulaşamayan müşterileriniz vakit kaybetmeden çağrı merkezine aktarılır. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda çalışan müşteri temsilcileri, sipariş kaydı ekranına kolayca erişebilir ve çağrıyı tıpkı bir şube çalışanı gibi gerçekleştirebilir. IVR teknolojisini kullanarak da çağrı yönetiminizin verimliliğini artırabilirsiniz.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]