7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkezi operasyonunuzda yapacağınız yenilik ve geliştirmeler için ihtiyaçlarınıza yönelik çözüm önerileri edinin. Profesyonel hizmetlerden faydalanarak çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirebilir ve verimliliğini arttırabilirsiniz. Üstelik AloTech kullanımına başlamanız için 15 dakika yeterli! Müşteri temsilcileriniz AloTech ekranlarını 15 dakikalık bir eğitim sonrasında rahatlıkla kullanmaya başlayabilir. Talep ve sorularınız için AloTech destek ekibine haftanın her günü 24 saat boyunca ulaşabilirsiniz.
Yerinde eğitim, online eğitim ve webinarlarla hem arayüz kullanımı hem de sektörel eğitim hizmetlerinden faydalanın, çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirin.
İhtiyacınıza özel yazılım geliştirmeleri, entegrasyon talepleri ve yapay zeka çözümleri için AloTech her zaman yanınızda.
Haftanın 7 günü 24 saat boyunca ek bir ücret ödemeden istediğiniz kanaldan destek hizmetinden faydalanın.
AloTech bir çok sektörden müşterisi ve +12 yıl deneyimi ile nereden başlayacağınızı bilemediğiniz durumlarda, operasyonunuzun gelişme noktaları, iyileştirilmesi ve geliştirilmesinde danışmanlık hizmetiyle yanınızda.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]