Çağrı merkezi operasyonunuzda yapacağınız yenilik ve geliştirmeler için ihtiyaçlarınıza yönelik çözüm önerileri edinin. Profesyonel hizmetlerden faydalanarak çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirebilir ve verimliliğini arttırabilirsiniz. Üstelik AloTech kullanımına başlamanız için 15 dakika yeterli! Müşteri temsilcileriniz AloTech ekranlarını 15 dakikalık bir eğitim sonrasında rahatlıkla kullanmaya başlayabilir. Talep ve sorularınız için AloTech destek ekibine haftanın her günü 24 saat boyunca ulaşabilirsiniz.
Yerinde eğitim, online eğitim ve webinarlarla hem arayüz kullanımı hem de sektörel eğitim hizmetlerinden faydalanın, çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirin.
İhtiyacınıza özel yazılım geliştirmeleri, entegrasyon talepleri ve yapay zeka çözümleri için AloTech her zaman yanınızda.
Haftanın 7 günü 24 saat boyunca ek bir ücret ödemeden istediğiniz kanaldan destek hizmetinden faydalanın.
AloTech bir çok sektörden müşterisi ve +12 yıl deneyimi ile nereden başlayacağınızı bilemediğiniz durumlarda, operasyonunuzun gelişme noktaları, iyileştirilmesi ve geliştirilmesinde danışmanlık hizmetiyle yanınızda.
Sağlık sektöründeki çağrı merkezleri, sağlık kuruluşları ve hastalar arasında önemli bir köprü görevi görür. Sektördeki rekabetin yoğunlaşması, karmaşık sağlık sistemleri, artan hasta beklentileri çağrı merkezlerinin yeni nesil teknolojiler kullanmasını gereklilik haline getirmiştir. Günümüzde hastanelerde hastaların doğru bir şekilde yönlendirilmesi, şikayetlerin etkili biçimde yönetilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması için bulut çağrı merkezi sistemleri öne çıkar. Peki, sağlık […]
Bankacılık ve finans sektörü, yapay zekanın etkisiyle hizmet kalitesini her geçen gün geliştiren sektörlerdendir. Finansal hizmetlerde yapay zekanın ortaya çıkması, şirketlerin müşterilerle iletişim kurma biçimini yeniden tanımlar. Şirketlerin tercih ettiği yenilikler, sunulan hizmetleri daha verimli, kişisel hale getirmeye zemin hazırlar. AI araçları, finans şirketlerinde işleri otomatikleştirerek karar verme süreçlerini geliştirmeye ve müşteri memnuniyetini iyileştirmeye odaklanır. […]
Gelişen teknolojiyle birlikte uygulama alanları genişleyen yapay zeka, sağlık sektöründe müşteri memnuniyetini artırmada yenilikçi çözümler sunar. Hasta memnuniyeti bireylerin sağlık hizmetlerinden elde ettikleri sonuçları artırırken kurumların itibarını korumak açısından da önem taşır. Hasta memnuniyetini artırmada hizmet kalitesi kadar iletişim süreci de oldukça etkilidir. Hastayla doğru, etkili ve hızlı iletişim kurmada yapay zeka çözümlerinden faydalanılabilir. Hastaların […]