7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

İhtiyacınız olan her anda AloTech yanınızda

Çağrı merkezi operasyonunuzda yapacağınız yenilik ve geliştirmeler için ihtiyaçlarınıza yönelik çözüm önerileri edinin. Profesyonel hizmetlerden faydalanarak çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirebilir ve verimliliğini arttırabilirsiniz. Üstelik AloTech kullanımına başlamanız için 15 dakika yeterli! Müşteri temsilcileriniz AloTech ekranlarını 15 dakikalık bir eğitim sonrasında rahatlıkla kullanmaya başlayabilir. Talep ve sorularınız için AloTech destek ekibine haftanın her günü 24 saat boyunca ulaşabilirsiniz.

Operasyonunuzu Daha İyi Yönetin

AloTech'in Verdiği Hizmetler

Eğitim

Yerinde eğitim, online eğitim ve webinarlarla hem arayüz kullanımı hem de sektörel eğitim hizmetlerinden faydalanın, çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirin.

Profesyonel Hizmet

İhtiyacınıza özel yazılım geliştirmeleri, entegrasyon talepleri ve yapay zeka çözümleri için AloTech her zaman yanınızda.

Destek

Haftanın 7 günü 24 saat boyunca ek bir ücret ödemeden istediğiniz kanaldan destek hizmetinden faydalanın.

Danışmanlık

AloTech bir çok sektörden müşterisi ve +12 yıl deneyimi ile nereden başlayacağınızı bilemediğiniz durumlarda, operasyonunuzun gelişme noktaları, iyileştirilmesi ve geliştirilmesinde danışmanlık hizmetiyle yanınızda.

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat