Çağrı merkezi operasyonunuzda yapacağınız yenilik ve geliştirmeler için ihtiyaçlarınıza yönelik çözüm önerileri edinin. Profesyonel hizmetlerden faydalanarak çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirebilir ve verimliliğini arttırabilirsiniz. Üstelik AloTech kullanımına başlamanız için 15 dakika yeterli! Müşteri temsilcileriniz AloTech ekranlarını 15 dakikalık bir eğitim sonrasında rahatlıkla kullanmaya başlayabilir. Talep ve sorularınız için AloTech destek ekibine haftanın her günü 24 saat boyunca ulaşabilirsiniz.
Yerinde eğitim, online eğitim ve webinarlarla hem arayüz kullanımı hem de sektörel eğitim hizmetlerinden faydalanın, çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirin.
İhtiyacınıza özel yazılım geliştirmeleri, entegrasyon talepleri ve yapay zeka çözümleri için AloTech her zaman yanınızda.
Haftanın 7 günü 24 saat boyunca ek bir ücret ödemeden istediğiniz kanaldan destek hizmetinden faydalanın.
AloTech bir çok sektörden müşterisi ve +12 yıl deneyimi ile nereden başlayacağınızı bilemediğiniz durumlarda, operasyonunuzun gelişme noktaları, iyileştirilmesi ve geliştirilmesinde danışmanlık hizmetiyle yanınızda.
Günümüzün rekabetçi iş dünyasında müşterilere kişiselleştirilmiş hizmet sunmak, şirketler için bir gereklilik halini almıştır. Müşterilerle derin seviyede bağlantı kurmak için geliştirilen yapay zeka çözümleri, müşteri hizmetleri alanında fark yaratan unsurlardan biri olur. Yapay zeka (AI) araçları, müşteri deneyimini daha çekici ve destekleyici kılma konusunda şirketlere destek olur. AI tabanlı sistemler, makine öğreniminden duygu analiz araçlarına […]
Uzaktan çalışma, günümüz iş dünyasında hızla yaygınlaşan trend hâline gelse de temellerinin pandemi sürecinde atıldığı söylenebilir. Evden çalışmanın zorunluluk olduğu pandemide ivme kazanan çalışma modeli, çalışanlara esneklik sunarken şirketlerin operasyonel verimliliklerini artırmalarına olanak tanır. Bu noktada, bulut çağrı merkezi çözümleri devreye girer. AloTech gibi bulut çağrı merkezi çözümleri ise bu sürecin başarıyla yürütülmesine büyük katkı […]
Modern iş dünyasında verimlilik sunan bulut çağrı merkezleri veri güvenliği konusundaki endişeleri de beraberinde getirir. AloTech gibi bulut çağrı merkezi sağlayıcıları müşteri bilgileri, konuşma kayıtları ve diğer hassas verilerin güvenliğini sağlamak için çeşitli önlemler almalarıyla öne çıkarlar. Söz konusu verilerin korunması hem yasal gereklilikler hem müşteri güveni açısından büyük öneme sahiptir. Peki, bulut çağrı merkezi […]