left-photo
2021-04-02 10:24:27   yazar: erdem.dinc

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

Müşteri destek takımları, sorun yaşayan müşterilerden gelen çağrıları cevaplamada ilk aşamada yer alıyor. Bu nedenle bu takımların ihtiyaç duydukları teknolojilerle desteklenmeleri, işletmenin tüm operasyonlarının verimi açısından önemli.

Devamını Oku

bulut çağrı merkezi müşteri hizmetleri

left-photo
2021-03-31 14:20:32   yazar: erdem.dinc

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir.

Devamını Oku

bulut çağrı merkezi API alotech

left-photo
2021-03-01 10:03:15   yazar: erdem.dinc

Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye'nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Devamını Oku

alotech call center studio bulut