Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede
Türkiye'nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.
alotech call center studio bulut
Çağrı Merkezi Çalışanlarını İşe Alma Süreçleri: En İyi Çağrı Merkezi Çalışanı Nasıl Seçilir?
İşletmeler günün her saatinde ve yılın her gününde gelen çağrıları karşılamak zorunda kalır. Bu çağrılar, müşteri deneyimi açısından büyük bir rol oynar. Bir işletmenin müşteri deneyimi seviyesi genellikle işe aldığı çağrı merkezi çalışanı kalitesine göre belirlenir. Doğru yapılandırılmış bir çağrı merkezi çalışanı işe alım süreci, işletmelerin uzun vadede müşteri memnuniyeti açısından büyük bir kazanç elde etmesine yardımcı olur.
çağrı merkezi çağrı merkezi çalışanı bulut alotech
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 5 Neden- Bölüm 3 - Teknik Faydalar
Önceki yazılarımızda da ifade ettiğimiz gibi çağrı merkezini buluta taşımak şirketler ve şirketlerin sunduğu hizmetler açısından birçok fayda barındırır. Bu yazıda teknik faydaları ele alacağız. Her alanda olduğu gibi çağrı merkezi alanında da teknolojik gelişmelerin etkilerini görmek mümkün. İşletmelerin de yeni teknolojilere uyum sağlaması büyük önem taşıyor. Teknolojik gelişmelerin takibi ve operasyona dahil edilmesi de çağrı merkezlerinin teknik ihtiyaçları arasında sayılabilir.
bulut alotech çağrı merkezi teknik fayda