AloTech Gelen Çağrı Yönetimi çözümleri, müşteri hizmetleri sürecinizde karmaşayı ortadan kaldırarak işinizi büyütmeye odaklanmanız için tasarlanmıştır. Akıllı arama yönlendirmeleri, self servis çözümleri ve entegrasyonlar ile aramaların cevapsız kalmamasını sağlayın.
İlgili telefonu aradığınızda sizlere rehberlik yapan ve sizleri ilgili konulara yöndendirip tuşlama yapmanızı veya yapmamanızı söyleyen, bir tur rehberi olarak adlandırabiliriz.
CTI teknolojisi ile çağrı merkezi hizmetlerini bilgisayar üzerinden yönetin ve iş yazılımı içerisinden gelen, giden çağrılarınızı yönetin.
Sipariş durumu, kargo bilgisi, bakiye sorgulama gibi belli cevapları içeren bilgi taleplerinde Text to Speech ve Konuşma Tanıma özelliklerini kullanarak müşteri temsilcisine bağlanma gereksinimi olmadan hizmet verin.
Numara maskeleme özelliği ile müşterilerinizin ve çalışanlarınızın telefon numaralarını, kişisel verilerini koruyun.
Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.
Konaklama Çağrı Merkezlerinde Yapay Zeka Seyahat ve konaklama sektöründe rezervasyon yönetimi her zaman kritik bir operasyon olur. Özellikle yoğun dönemlerde manuel şekilde yapılan işlemlerle rezervasyon kaosunun önüne geçmek neredeyse imkansız hale gelir. Yapay zeka ile seyahat çağrı merkezleri çözümleri bu alanda adeta devrim yaratarak müşteri memnuniyetini artırır. Aynı zamanda operasyonel verimliliği de maksimize eder. Günümüzde […]
Otomotiv sektörü, müşterilerle sağlam iletişim kurmanın işletmeler için her zamankinden daha hayati olduğu bir alan haline geldi. Çünkü araç almak isteyenlerden servis hizmeti bekleyenlere kadar her kullanıcı, hızlı ve etkili bir iletişim arar. Dolayısıyla araç satın almak, bakım yaptırmak ya da yolda kalmak gibi durumlar ve en önemlisi artan fiyatlar kullanıcıların markadan beklentilerini artırır. Bu […]
Mesajlaşma uygulamalarının popülerliği hız kesmeden artmaya devam ediyor. Günümüzde her akıllı telefon kullanıcısı bir veya daha fazla mesajlaşma uygulamasına cihazında yer vererek aktif bir şekilde kullanıyor. Mesajlaşma uygulamalarının sahip olduğu kullanıcı kitlesi ise markalara, müşterileriyle iletişim kurmak adına fırsatlarla dolu bir iletişim kanalı sunuyor. Dünyanın en popüler mesajlaşma uygulamalarından biri olan Telegram, 2024 yılında aylık […]