7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşterilerinize Kişiselleştirilmiş Bir Deneyim Sunun

AloTech Gelen Çağrı Yönetimi çözümleri, müşteri hizmetleri sürecinizde karmaşayı ortadan kaldırarak işinizi büyütmeye odaklanmanız için tasarlanmıştır. Akıllı arama yönlendirmeleri, self servis çözümleri ve entegrasyonlar ile aramaların cevapsız kalmamasını sağlayın.

Size Ulaşan Müşterilere Akıllı ve Hızlı Çözümler Sunun

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

ACD

ACD ile çağrıların en doğru temsilciye yönlendirilmesini sağlayın.

IVR

İlgili telefonu aradığınızda sizlere rehberlik yapan ve sizleri ilgili konulara yöndendirip tuşlama yapmanızı veya yapmamanızı söyleyen, bir tur rehberi olarak adlandırabiliriz.

CTI

CTI teknolojisi ile çağrı merkezi hizmetlerini bilgisayar üzerinden yönetin ve iş yazılımı içerisinden gelen, giden çağrılarınızı yönetin.

TTS

Sipariş durumu, kargo bilgisi, bakiye sorgulama gibi belli cevapları içeren bilgi taleplerinde Text to Speech ve Konuşma Tanıma özelliklerini kullanarak müşteri temsilcisine bağlanma gereksinimi olmadan hizmet verin.

Numara Maskeleme

Numara maskeleme özelliği ile müşterilerinizin ve çalışanlarınızın telefon numaralarını, kişisel verilerini koruyun.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat