AloTech Gelen Çağrı Yönetimi çözümleri, müşteri hizmetleri sürecinizde karmaşayı ortadan kaldırarak işinizi büyütmeye odaklanmanız için tasarlanmıştır. Akıllı arama yönlendirmeleri, self servis çözümleri ve entegrasyonlar ile aramaların cevapsız kalmamasını sağlayın.
ACD ile çağrıların en doğru temsilciye yönlendirilmesini sağlayın.
İlgili telefonu aradığınızda sizlere rehberlik yapan ve sizleri ilgili konulara yöndendirip tuşlama yapmanızı veya yapmamanızı söyleyen, bir tur rehberi olarak adlandırabiliriz.
CTI teknolojisi ile çağrı merkezi hizmetlerini bilgisayar üzerinden yönetin ve iş yazılımı içerisinden gelen, giden çağrılarınızı yönetin.
Sipariş durumu, kargo bilgisi, bakiye sorgulama gibi belli cevapları içeren bilgi taleplerinde Text to Speech ve Konuşma Tanıma özelliklerini kullanarak müşteri temsilcisine bağlanma gereksinimi olmadan hizmet verin.
Numara maskeleme özelliği ile müşterilerinizin ve çalışanlarınızın telefon numaralarını, kişisel verilerini koruyun.
Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.
Günümüz iş dünyasında müşteri deneyimi, her işletmenin sürdürülebilirliği açısından çok önemlidir. Müşteriler, sadece kaliteli ürün veya hizmet beklemekle kalmaz, aynı zamanda mükemmel hizmet deneyimi de ister. Bu noktada, çağrı merkezlerinin rolü büyüktür. Ancak, geleneksel çağrı merkezlerinin kısıtlamaları ve yetersizlikleri, müşteri memnuniyetini olumsuz etkileyebilir. Bulut çağrı merkezleri ise bu yetersizliklerin yerine daha çözüm odaklı işlevler sunarak […]
Müşteri memnuniyeti ve etkili iletişim hem küçük hem de büyük işletmelerde her zaman ön planda olmuştur. Bu nedenle çağrı merkezleri, işletmelerin müşteri taleplerine hızlı ve etkili şekilde yanıt vermesini sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanır. Ancak, küçük işletmeler için sanal çağrı merkezi çözümleri, büyük şirketlerin kaynaklarına sahip olmadan nasıl uygulanabilir? İşte bu noktada, modern teknolojiler devreye […]
Günümüzde müşteri deneyimi, sektör fark etmeksizin rekabetin tam merkezinde yer alır. İyi bir müşteri deneyimi, markaya olan sadakati artırır, gelirleri ise katlayarak büyütür. Ancak, müşteri deneyimini geliştirmek için sadece müşteri geri bildirimlerine dayanmak yeterli değildir. Aynı zamanda bu geri bildirimlerin doğru analiz edilmesi ve anlamlandırılması da gerekir. İşte bu noktada, CX Insights destekli raporlama ve […]