Müşterilerinize Kişiselleştirilmiş Bir Deneyim Sunun

AloTech Gelen Çağrı Yönetimi çözümleri, müşteri hizmetleri sürecinizde karmaşayı ortadan kaldırarak işinizi büyütmeye odaklanmanız için tasarlanmıştır. Akıllı arama yönlendirmeleri, self servis çözümleri ve entegrasyonlar ile aramaların cevapsız kalmamasını sağlayın.

Size Ulaşan Müşterilere Akıllı ve Hızlı Çözümler Sunun

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

ACD

ACD ile çağrıların en doğru temsilciye yönlendirilmesini sağlayın.

IVR

İlgili telefonu aradığınızda sizlere rehberlik yapan ve sizleri ilgili konulara yöndendirip tuşlama yapmanızı veya yapmamanızı söyleyen, bir tur rehberi olarak adlandırabiliriz.

CTI

CTI teknolojisi ile çağrı merkezi hizmetlerini bilgisayar üzerinden yönetin ve iş yazılımı içerisinden gelen, giden çağrılarınızı yönetin.

TTS

Sipariş durumu, kargo bilgisi, bakiye sorgulama gibi belli cevapları içeren bilgi taleplerinde Text to Speech ve Konuşma Tanıma özelliklerini kullanarak müşteri temsilcisine bağlanma gereksinimi olmadan hizmet verin.

Numara Maskeleme

Numara maskeleme özelliği ile müşterilerinizin ve çalışanlarınızın telefon numaralarını, kişisel verilerini koruyun.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Öne Çıkan İçerikler

Yazılı İletişim Kanalları ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
BLOG
Yazılı İletişim Kanalları ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?

Satış süreçlerine kritik yol oynayan birçok farklı etken var. Onlardan biri de yazılı iletişim kanalları. Müşteri iletişimi ve ilişki yönetimi açısından, e-posta, canlı sohbet ve sosyal medya gibi yazılı iletişim araçları, işletmelerin müşterilerle düzenli ve etkileşimli iletişim kurmalarına olanak tanır. Sürekli iletişim, doğal olarak müşteri memnuniyetini artırır. Böylece uzun vadeli müşteri ilişkileri güçlenir. Bu sayede […]

BLOG
Eğitim Sektöründe Müşteri Hizmetleri: Öğrenci ve Veliler için Çözümler

İş dünyasının farklı sektörlerinde öne çıkan müşteri memnuniyeti eğitim alanında da önemli bir unsur haline gelmiştir. İlk ve ortaöğretim kurumlarından kurslara ve üniversitelere kadar pek çok alanda müşteri hizmetleri kullanımı giderek yaygınlaşmaktadır. Müşteri hizmetleri konusunda beklentileri karşılayabilen kurumlar müşteri sadakatini de artırma şansı elde eder. Öğrenci ve veliler bir kurumla alakalı yaşadıkları iyi tecrübeleri arkadaşlarıyla, […]

BLOG
AI İle Güçlendirilmiş Ses Tanıma: Çağrı Merkezi Etkileşimlerini İyileştirme

Dijital dönüşüm hızı ve yoğun rekabet, şirketlerin bazı konularda kökten değişiklikler yapmasına neden olabilir. Teknolojik gelişmelerin yanı sıra müşteri beklentilerinin hızla değişmesi, müşteri memnuniyetine yönelik çalışmaların artmasına zemin hazırlar. Çağrı merkezi ise müşterileriniz ile iletişiminizi etkin şekilde yönetebileceğiniz departman olarak iş dünyasında kilit bir role sahiptir. AloTech tarafından sunulan bulut çağrı merkezi yazılımları ile süreci […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat