Otomatik Arama ile Daha Fazla Arama Yapın, Potansiyel Müşterilere Ulaşın

Satış ekiplerinin verimliliği her şirketin en çok önem verdiği konuların başında gelir. AloTech’in otomatik arama özelliği ile satış ekipleriniz çağrı adetlerini arttırabilir, ihtiyaç olması halinde temsilciler süpervizorlerinden gerçek zamanlı destek alabilir ve daha üretken sonuçlar elde edebilirsiniz. Böylelikle daha fazla müşteri adayına ulaşabilir ve satış kampanyalarınızın başarı oranını arttırabilirsiniz.

Daha Fazla Görüşme Sağlayın

Çağrı oranlarının düşük olması potansiyel müşterilere ulaşmayı zorlaştırır. AloTech’in yeni nesil “predictive dialer” ve “IVR dialer” ürünleri giden aramaları otomatize etmek için tasarlanmıştır. AloTech’in kampanya aramaları ile temsilciler daha fazla konuşma yapabilir, zamanlarını etkili kullanabilir ve başarı oranını arttırabilir.

Etkili Satış Raporlaması

Operasyon yöneticileri süpervizör ekranından tıklamalar ile geçmişe yönelik ses kayıtlarını dinleyebilir, müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu aktif çağrıları dinleyebilir, ilgili noktada müşteri temsilcisine sufle verebilir, konuşmaya katılarak konferans yapabilir veya gerek gördüğünde aktif çağrıyı sonlandırabilir. Anlık olarak hem müşteri temsilcilerini takip ederek performans değerlendirmesi yapabilir hem de müşteri memnuniyetini ölçebilir.

Satış Kampanyalarınızın Başarı Oranını Artırın

CRM ile AloTech’i entegre ederek daha hızlı, daha akıllı satış yapabilir, kampanyalarınızın başarı oranını ve görüşmelerdeki verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Temsilcileriniz çağrıları görüşme esnasında veya sonunda etiketleyebilir. Böylelikle fırsatlarınızı ve müşterilerinizi daha kolay ve etkili takip edebilirsiniz.

Entegre Çağrı Merkezi

AloTech, web tabanlı CRM, e-ticaret veya yardım masası araçlarınıza kolayca entegre edebilirsiniz ve hazır API’larımız ile entegrasyonlarınızı ve otomasyonlarınızı hızlıca yapabilirsiniz. Ekibinizin etkinliği otomatik olarak CRM’nize veya istediğiniz başka bir uygulamaya kaydedilir. Bu sayede temsilcileriniz konuşmalarına daha fazla odaklanabilir ve daha verimli çalışabilir.

Çoklu Kanal Deneyimi

Potansiyel müşteriler telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp, mobil uygulama gibi kanallar aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunur. AloTech, tüm bu kanallardan gelen çağrıları karşılamanızı ve satış temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetmesini sağlar.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Operatör Bağımsızlık

AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

BluTV Müşteri İletişim Merkezi’nde, AloTech’in çözüm odaklı ve yenilikçi yaklaşımı, çalışan deneyimini artıran arayüzü, bulut teknolojisi ile remote çalışma modeline uyumu, tüm yeni teknolojilere kolay entegre edebilme ve 7/24 destek verebilme imkanları sayesinde; yaptığımız geliştirmelere ve gerçekleştirdiğimiz müşteri iletişimlerine destek olmakta.

Oğuzhan Gözübüyük
BLUTV MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Hizmetlerinde E-Mail Kanalını Aktif Olarak Kullanmanın 7 Avantajı

Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]

BLOG
TTS ve SR Teknolojileri ile Çağrı Merkezlerini Nasıl Güçlendiririz?

Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]

BLOG
IVR Çözümleri ile Müşteri Deneyimini Yeniden Şekillendirme

Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat