Otomatik Arama ile Daha Fazla Arama Yapın, Potansiyel Müşterilere Ulaşın

Satış ekiplerinin verimliliği her şirketin en çok önem verdiği konuların başında gelir. AloTech’in otomatik arama özelliği ile satış ekipleriniz çağrı adetlerini arttırabilir, ihtiyaç olması halinde temsilciler süpervizorlerinden gerçek zamanlı destek alabilir ve daha üretken sonuçlar elde edebilirsiniz. Böylelikle daha fazla müşteri adayına ulaşabilir ve satış kampanyalarınızın başarı oranını arttırabilirsiniz.

Daha Fazla Görüşme Sağlayın

Çağrı oranlarının düşük olması potansiyel müşterilere ulaşmayı zorlaştırır. AloTech’in yeni nesil “predictive dialer” ve “IVR dialer” ürünleri giden aramaları otomatize etmek için tasarlanmıştır. AloTech’in kampanya aramaları ile temsilciler daha fazla konuşma yapabilir, zamanlarını etkili kullanabilir ve başarı oranını arttırabilir.

Etkili Satış Raporlaması

Operasyon yöneticileri süpervizör ekranından tıklamalar ile geçmişe yönelik ses kayıtlarını dinleyebilir, müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu aktif çağrıları dinleyebilir, ilgili noktada müşteri temsilcisine sufle verebilir, konuşmaya katılarak konferans yapabilir veya gerek gördüğünde aktif çağrıyı sonlandırabilir. Anlık olarak hem müşteri temsilcilerini takip ederek performans değerlendirmesi yapabilir hem de müşteri memnuniyetini ölçebilir.

Satış Kampanyalarınızın Başarı Oranını Artırın

CRM ile AloTech’i entegre ederek daha hızlı, daha akıllı satış yapabilir, kampanyalarınızın başarı oranını ve görüşmelerdeki verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Temsilcileriniz çağrıları görüşme esnasında veya sonunda etiketleyebilir. Böylelikle fırsatlarınızı ve müşterilerinizi daha kolay ve etkili takip edebilirsiniz.

Entegre Çağrı Merkezi

AloTech, web tabanlı CRM, e-ticaret veya yardım masası araçlarınıza kolayca entegre edebilirsiniz ve hazır API’larımız ile entegrasyonlarınızı ve otomasyonlarınızı hızlıca yapabilirsiniz. Ekibinizin etkinliği otomatik olarak CRM’nize veya istediğiniz başka bir uygulamaya kaydedilir. Bu sayede temsilcileriniz konuşmalarına daha fazla odaklanabilir ve daha verimli çalışabilir.

Çoklu Kanal Deneyimi

Potansiyel müşteriler telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp, mobil uygulama gibi kanallar aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunur. AloTech, tüm bu kanallardan gelen çağrıları karşılamanızı ve satış temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetmesini sağlar.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Operatör Bağımsızlık

AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

BluTV Müşteri İletişim Merkezi’nde, AloTech’in çözüm odaklı ve yenilikçi yaklaşımı, çalışan deneyimini artıran arayüzü, bulut teknolojisi ile remote çalışma modeline uyumu, tüm yeni teknolojilere kolay entegre edebilme ve 7/24 destek verebilme imkanları sayesinde; yaptığımız geliştirmelere ve gerçekleştirdiğimiz müşteri iletişimlerine destek olmakta.

Oğuzhan Gözübüyük
BLUTV MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

Çağrı Merkezi Nedir?
BLOG
Çağrı Merkezi Nedir?

Çağrı merkezi, işletmelerin müşterileriyle iletişim kurduğu, sorularını yanıtladığı ve ihtiyaçlarını karşıladığı temel bir yapıdır. Günümüzde müşteri hizmetlerinin belkemiği olan bu sistemler hem bireysel talepleri çözmek hem de işletmelerin operasyonlarını desteklemek için hayati rol oynar. Çünkü telefon görüşmelerinden e-posta yönetimine, hatta sosyal medya etkileşimlerine kadar geniş yelpazede hizmet sunan çağrı merkezleri, teknolojinin gelişmesiyle birlikte daha da […]

Turizm ve Ulaşım Sektörlerinde Yapay Zeka Tabanlı Çağrı Merkezlerinin Rolü Nedir?
BLOG
Turizm ve Ulaşım Sektörlerinde Yapay Zeka Tabanlı Çağrı Merkezlerinin Rolü Nedir?

Teknolojinin hızla geliştiği günümüzde turizm ve ulaşım sektörleri de yapay zeka tabanlı çözümlerle daha verimli ve müşteri odaklı hale gelmiştir. Özellikle çağrı merkezlerinde yapay zeka kullanımı seyahat edenlerin beklentilerine hızlı, doğru ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri memnuniyetini artırır. Rezervasyon yönetimi, yolcu taleplerine yanıt verme ve sorun çözme gibi pek çok alanda tercih edilen yapay zeka, […]

BLOG
Wallboard Nedir? Çağrı Merkezi Yönetiminde Kullanım Alanları

Günümüz iş dünyasında, doğru bilgiye anında erişim sağlamak, performans yönetimi ve stratejik karar alma süreçlerinin tam da merkezinde yer alır. Özellikle çağrı merkezlerinde doğu bilgi hayati öneme sahiptir. Müşteri memnuniyeti ve çağrı merkezi yönetimi söz konusu olduğunda da Wallboard yazılımı devreye girer. Wallboard, çağrı merkezlerinde anlık veri izleme çözümleri sunarak performans yönetim araçları arasından sıyrılır. […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat