Satış ekiplerinin verimliliği her şirketin en çok önem verdiği konuların başında gelir. AloTech’in otomatik arama özelliği ile satış ekipleriniz çağrı adetlerini arttırabilir, ihtiyaç olması halinde temsilciler süpervizorlerinden gerçek zamanlı destek alabilir ve daha üretken sonuçlar elde edebilirsiniz. Böylelikle daha fazla müşteri adayına ulaşabilir ve satış kampanyalarınızın başarı oranını arttırabilirsiniz.
Çağrı oranlarının düşük olması potansiyel müşterilere ulaşmayı zorlaştırır. AloTech’in yeni nesil “predictive dialer” ve “IVR dialer” ürünleri giden aramaları otomatize etmek için tasarlanmıştır. AloTech’in kampanya aramaları ile temsilciler daha fazla konuşma yapabilir, zamanlarını etkili kullanabilir ve başarı oranını arttırabilir.
Operasyon yöneticileri süpervizör ekranından tıklamalar ile geçmişe yönelik ses kayıtlarını dinleyebilir, müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu aktif çağrıları dinleyebilir, ilgili noktada müşteri temsilcisine sufle verebilir, konuşmaya katılarak konferans yapabilir veya gerek gördüğünde aktif çağrıyı sonlandırabilir. Anlık olarak hem müşteri temsilcilerini takip ederek performans değerlendirmesi yapabilir hem de müşteri memnuniyetini ölçebilir.
CRM ile AloTech’i entegre ederek daha hızlı, daha akıllı satış yapabilir, kampanyalarınızın başarı oranını ve görüşmelerdeki verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Temsilcileriniz çağrıları görüşme esnasında veya sonunda etiketleyebilir. Böylelikle fırsatlarınızı ve müşterilerinizi daha kolay ve etkili takip edebilirsiniz.
AloTech, web tabanlı CRM, e-ticaret veya yardım masası araçlarınıza kolayca entegre edebilirsiniz ve hazır API’larımız ile entegrasyonlarınızı ve otomasyonlarınızı hızlıca yapabilirsiniz. Ekibinizin etkinliği otomatik olarak CRM’nize veya istediğiniz başka bir uygulamaya kaydedilir. Bu sayede temsilcileriniz konuşmalarına daha fazla odaklanabilir ve daha verimli çalışabilir.
Potansiyel müşteriler telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp, mobil uygulama gibi kanallar aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunur. AloTech, tüm bu kanallardan gelen çağrıları karşılamanızı ve satış temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetmesini sağlar.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]