Satış ekiplerinin verimliliği her şirketin en çok önem verdiği konuların başında gelir. AloTech’in otomatik arama özelliği ile satış ekipleriniz çağrı adetlerini arttırabilir, ihtiyaç olması halinde temsilciler süpervizorlerinden gerçek zamanlı destek alabilir ve daha üretken sonuçlar elde edebilirsiniz. Böylelikle daha fazla müşteri adayına ulaşabilir ve satış kampanyalarınızın başarı oranını arttırabilirsiniz.
Çağrı oranlarının düşük olması potansiyel müşterilere ulaşmayı zorlaştırır. AloTech’in yeni nesil “predictive dialer” ve “IVR dialer” ürünleri giden aramaları otomatize etmek için tasarlanmıştır. AloTech’in kampanya aramaları ile temsilciler daha fazla konuşma yapabilir, zamanlarını etkili kullanabilir ve başarı oranını arttırabilir.
Operasyon yöneticileri süpervizör ekranından tıklamalar ile geçmişe yönelik ses kayıtlarını dinleyebilir, müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu aktif çağrıları dinleyebilir, ilgili noktada müşteri temsilcisine sufle verebilir, konuşmaya katılarak konferans yapabilir veya gerek gördüğünde aktif çağrıyı sonlandırabilir. Anlık olarak hem müşteri temsilcilerini takip ederek performans değerlendirmesi yapabilir hem de müşteri memnuniyetini ölçebilir.
CRM ile AloTech’i entegre ederek daha hızlı, daha akıllı satış yapabilir, kampanyalarınızın başarı oranını ve görüşmelerdeki verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Temsilcileriniz çağrıları görüşme esnasında veya sonunda etiketleyebilir. Böylelikle fırsatlarınızı ve müşterilerinizi daha kolay ve etkili takip edebilirsiniz.
AloTech, web tabanlı CRM, e-ticaret veya yardım masası araçlarınıza kolayca entegre edebilirsiniz ve hazır API’larımız ile entegrasyonlarınızı ve otomasyonlarınızı hızlıca yapabilirsiniz. Ekibinizin etkinliği otomatik olarak CRM’nize veya istediğiniz başka bir uygulamaya kaydedilir. Bu sayede temsilcileriniz konuşmalarına daha fazla odaklanabilir ve daha verimli çalışabilir.
Potansiyel müşteriler telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp, mobil uygulama gibi kanallar aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunur. AloTech, tüm bu kanallardan gelen çağrıları karşılamanızı ve satış temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetmesini sağlar.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Çağrı merkezi, işletmelerin müşterileriyle iletişim kurduğu, sorularını yanıtladığı ve ihtiyaçlarını karşıladığı temel bir yapıdır. Günümüzde müşteri hizmetlerinin belkemiği olan bu sistemler hem bireysel talepleri çözmek hem de işletmelerin operasyonlarını desteklemek için hayati rol oynar. Çünkü telefon görüşmelerinden e-posta yönetimine, hatta sosyal medya etkileşimlerine kadar geniş yelpazede hizmet sunan çağrı merkezleri, teknolojinin gelişmesiyle birlikte daha da […]
Teknolojinin hızla geliştiği günümüzde turizm ve ulaşım sektörleri de yapay zeka tabanlı çözümlerle daha verimli ve müşteri odaklı hale gelmiştir. Özellikle çağrı merkezlerinde yapay zeka kullanımı seyahat edenlerin beklentilerine hızlı, doğru ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri memnuniyetini artırır. Rezervasyon yönetimi, yolcu taleplerine yanıt verme ve sorun çözme gibi pek çok alanda tercih edilen yapay zeka, […]
Günümüz iş dünyasında, doğru bilgiye anında erişim sağlamak, performans yönetimi ve stratejik karar alma süreçlerinin tam da merkezinde yer alır. Özellikle çağrı merkezlerinde doğu bilgi hayati öneme sahiptir. Müşteri memnuniyeti ve çağrı merkezi yönetimi söz konusu olduğunda da Wallboard yazılımı devreye girer. Wallboard, çağrı merkezlerinde anlık veri izleme çözümleri sunarak performans yönetim araçları arasından sıyrılır. […]