Otomatik Arama ile Daha Fazla Arama Yapın, Potansiyel Müşterilere Ulaşın

Satış ekiplerinin verimliliği her şirketin en çok önem verdiği konuların başında gelir. AloTech’in otomatik arama özelliği ile satış ekipleriniz çağrı adetlerini arttırabilir, ihtiyaç olması halinde temsilciler süpervizorlerinden gerçek zamanlı destek alabilir ve daha üretken sonuçlar elde edebilirsiniz. Böylelikle daha fazla müşteri adayına ulaşabilir ve satış kampanyalarınızın başarı oranını arttırabilirsiniz.

Daha Fazla Görüşme Sağlayın

Çağrı oranlarının düşük olması potansiyel müşterilere ulaşmayı zorlaştırır. AloTech’in yeni nesil “predictive dialer” ve “IVR dialer” ürünleri giden aramaları otomatize etmek için tasarlanmıştır. AloTech’in kampanya aramaları ile temsilciler daha fazla konuşma yapabilir, zamanlarını etkili kullanabilir ve başarı oranını arttırabilir.

Etkili Satış Raporlaması

Operasyon yöneticileri süpervizör ekranından tıklamalar ile geçmişe yönelik ses kayıtlarını dinleyebilir, müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu aktif çağrıları dinleyebilir, ilgili noktada müşteri temsilcisine sufle verebilir, konuşmaya katılarak konferans yapabilir veya gerek gördüğünde aktif çağrıyı sonlandırabilir. Anlık olarak hem müşteri temsilcilerini takip ederek performans değerlendirmesi yapabilir hem de müşteri memnuniyetini ölçebilir.

Satış Kampanyalarınızın Başarı Oranını Artırın

CRM ile AloTech’i entegre ederek daha hızlı, daha akıllı satış yapabilir, kampanyalarınızın başarı oranını ve görüşmelerdeki verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Temsilcileriniz çağrıları görüşme esnasında veya sonunda etiketleyebilir. Böylelikle fırsatlarınızı ve müşterilerinizi daha kolay ve etkili takip edebilirsiniz.

Entegre Çağrı Merkezi

AloTech, web tabanlı CRM, e-ticaret veya yardım masası araçlarınıza kolayca entegre edebilirsiniz ve hazır API’larımız ile entegrasyonlarınızı ve otomasyonlarınızı hızlıca yapabilirsiniz. Ekibinizin etkinliği otomatik olarak CRM’nize veya istediğiniz başka bir uygulamaya kaydedilir. Bu sayede temsilcileriniz konuşmalarına daha fazla odaklanabilir ve daha verimli çalışabilir.

Çoklu Kanal Deneyimi

Potansiyel müşteriler telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp, mobil uygulama gibi kanallar aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunur. AloTech, tüm bu kanallardan gelen çağrıları karşılamanızı ve satış temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetmesini sağlar.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Fırsat Takibi

Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.

Operatör Bağımsızlık

AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

BluTV Müşteri İletişim Merkezi’nde, AloTech’in çözüm odaklı ve yenilikçi yaklaşımı, çalışan deneyimini artıran arayüzü, bulut teknolojisi ile remote çalışma modeline uyumu, tüm yeni teknolojilere kolay entegre edebilme ve 7/24 destek verebilme imkanları sayesinde; yaptığımız geliştirmelere ve gerçekleştirdiğimiz müşteri iletişimlerine destek olmakta.

Oğuzhan Gözübüyük
BLUTV MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çoklu Kanal Çağrı Merkezi Yaklaşımları: 2024’te Müşteri Hizmetlerini Yeniden Şekillendirmek

Müşteri iletişiminde kusursuz ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi beklentisi giderek daha fazla talep görür. Bu noktada şirketlerin her platformda mükemmel ve tutarlı müşteri memnuniyeti sağlaması gerekir. Günümüzün müşteri ilişkileri yolculuğunda müşteriler şirketlerle birden fazla kanal üzerinden etkileşime girme isteği duyar. Bunun için şirketler dijital dönüşüme ve müşterilerin artan taleplerine ayak uydurmak için çoklu kanal çağrı merkezlerini […]

Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat'in Yükselişi
BLOG
Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat’in Yükselişi

Sürekli değişen müşteri ihtiyaç ve beklentileri karşısında şirketler de marka deneyimi ile ürün/hizmet kalitesini güncelleme çabasına girer. Müşteri hizmetleri alanında iyi bir deneyim sunmak müşteriler için marka seçiminde önemli bir kriterdir. İyi yönetilen müşteri ilişkileri şirketlerin her gün artan rekabette kendi faaliyetlerini farklılaştırmalarına katkı sağlar. Müşteri hizmetleri alanında canlı sohbet uygulamalarına yer vermek ise yenilikçi […]

BLOG
Müşteri İlişkilerinde Dijital İmza: Güveni Artırmak için Yeni Bir Yaklaşım

Çağrı merkezi birimleri iş dünyasında giderek önemi artan bir noktaya gelmiş durumdadır. Müşteriye birebir odaklanan ve satın alma sürecine eşlik eden müşteri hizmetleri yeni iş stratejileri oluşturulmasına yardım eder. Şirketlere satış desteği sağlama ve potansiyel müşterilerle etkileşim kurma avantajı sağlayan çağrı merkezleri şirket kazançlarını artırmada önemli görev üstlenir. Çağrı merkezi birimlerinin son dönemlerde sıkça kullandığı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat