Entegrasyonlar: AloTech ile Tüm İş Yazılımlarınızı Kolayca Entegre Edin

Kapalı devre çağrı merkezi operasyonları eski teknolojiye sahiptir. Entegrasyonlar ile çağrı merkezi operasyonlarınızı hızlandırıp daha akıllı hale getirebilirsiniz. AloTech’in açık API’ları ile CRM, ERP, ESP, BI Tool’larınız ve iç yazılımlarınızla kolay bir şekilde entegrasyon sağlayabilirsiniz. Böylece müşteri verilerinizle, çağrı merkezlerinizi uyumlu şekilde kullanabilir ve kendinize özel birçok çalışmayı gerçekleştirebilirsiniz.

Pop-up Kişi Bilgileri

Çağrı merkezi çalışanlarının işlemleri hızlandırmak için müşteri bilgilerine kolayca ulaşmaya ihtiyaçları vardır. CRM entegrasyonu ile beraber API yardımıyla gelen çağrılara ait müşteri bilgileri telefon numarası ile eşleştirebilir. Böylece, çağrı cevaplandığında müşterinin daha önce firmanızla yapmış olduğu görüşmeler, geçmiş işlemleri ve müşteri bilgileri temsilcinin ekranında pop-up olarak açılır.

Anlık Bilgilendirme

Müşterilerinizi anlık bilgilendirmek istediğiniz operasyonlarda, yapılacak entegrasyonlar aracılığıyla dilediğiniz bir değişken ile yapılan/istenen sorguları CRM’inizden alıp tercihinize göre SMS gönderebilir veya Text to Speech ile müşterilerinize okutabilirsiniz. Böylece hem müşteri temsilcilerinizin iş yükü azalacak hem de müşterilerinize daha hızlı hizmet verebileceksiniz.

CRM'iniz ile Entegre Olun

Bütün bilgileri tek havuzda toplamak, yönetim ve kalite kontrol adına oldukça önemlidir. AloTech, çağrı merkezinizin CRM’inizle entegre olmasını sağlar. Böylece Public API’larımız ile raporları çekebilir, dilediğiniz gibi düzenleyebilir ve sisteminize entegre edebilirsiniz.

Ekran Kaydı Çözümleri ile Entegre Olun

Gelişen teknolojiler ile birlikte müşteri temsilcilerinin sadece müşteri ile olan iletişimi değil, bilgisayar kullanımı ve istenen işlemleri ne kadar doğru veya hızlı yaptığı da artık bir KPI göstergesi olabiliyor. AloTech’in entegre olduğu ekran kaydı yazılımlarıyla ve esnek API uyumluluğu ile belirli aksiyonlarda ekran kaydını başlatıp durdurabilir ve bu kayıtları kendi sistemlerinizde kayıt altında tutabilirsiniz.

iyzico ile Kolay Kredi Kartı Entegrasyonu

Iyzico entegrasyonu ile çağrı merkezi opaerasyonunuzu dakikalar içerisinde kredi kartı ödemeleri için uyumlu hale getirebilirsiniz. Iyzico ile olan işbirliğimiz sayesinde, operasyonunuzu aksatmadan çok hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kullanım kolaylılığı, tüm yeni teknolojileri, hızla operasyonlarımıza entegre edebilmesi ve 7/24 her ihtiyacımızda destek olan samimi personeli ile, AloTech, en iyi çalışma arkadaşlarımızdan biri.

Aylin Kılıç
KARİYER.NET RAPORLAMA PLANLAMA MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Chat Kanallarında Yapay Zeka Desteğinin 7 Faydası

Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]

İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi
BLOG
İşletmeler için SMS Kanalının Müşteri Hizmetlerindeki Önemi

Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]

AloTech CRM Entegrasyonunun Çağrı Merkezi Operasyonlarına 7 Faydası
BLOG
AloTech CRM Entegrasyonunun Çağrı Merkezi Operasyonlarına 7 Faydası

Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat