Entegrasyonlar: AloTech ile Tüm İş Yazılımlarınızı Kolayca Entegre Edin

Kapalı devre çağrı merkezi operasyonları eski teknolojiye sahiptir. Entegrasyonlar ile çağrı merkezi operasyonlarınızı hızlandırıp daha akıllı hale getirebilirsiniz. AloTech’in açık API’ları ile CRM, ERP, ESP, BI Tool’larınız ve iç yazılımlarınızla kolay bir şekilde entegrasyon sağlayabilirsiniz. Böylece müşteri verilerinizle, çağrı merkezlerinizi uyumlu şekilde kullanabilir ve kendinize özel birçok çalışmayı gerçekleştirebilirsiniz.

Pop-up Kişi Bilgileri

Çağrı merkezi çalışanlarının işlemleri hızlandırmak için müşteri bilgilerine kolayca ulaşmaya ihtiyaçları vardır. CRM entegrasyonu ile beraber API yardımıyla gelen çağrılara ait müşteri bilgileri telefon numarası ile eşleştirebilir. Böylece, çağrı cevaplandığında müşterinin daha önce firmanızla yapmış olduğu görüşmeler, geçmiş işlemleri ve müşteri bilgileri temsilcinin ekranında pop-up olarak açılır.

Anlık Bilgilendirme

Müşterilerinizi anlık bilgilendirmek istediğiniz operasyonlarda, yapılacak entegrasyonlar aracılığıyla dilediğiniz bir değişken ile yapılan/istenen sorguları CRM’inizden alıp tercihinize göre SMS gönderebilir veya Text to Speech ile müşterilerinize okutabilirsiniz. Böylece hem müşteri temsilcilerinizin iş yükü azalacak hem de müşterilerinize daha hızlı hizmet verebileceksiniz.

CRM'iniz ile Entegre Olun

Bütün bilgileri tek havuzda toplamak, yönetim ve kalite kontrol adına oldukça önemlidir. AloTech, çağrı merkezinizin CRM’inizle entegre olmasını sağlar. Böylece Public API’larımız ile raporları çekebilir, dilediğiniz gibi düzenleyebilir ve sisteminize entegre edebilirsiniz.

Ekran Kaydı Çözümleri ile Entegre Olun

Gelişen teknolojiler ile birlikte müşteri temsilcilerinin sadece müşteri ile olan iletişimi değil, bilgisayar kullanımı ve istenen işlemleri ne kadar doğru veya hızlı yaptığı da artık bir KPI göstergesi olabiliyor. AloTech’in entegre olduğu ekran kaydı yazılımlarıyla ve esnek API uyumluluğu ile belirli aksiyonlarda ekran kaydını başlatıp durdurabilir ve bu kayıtları kendi sistemlerinizde kayıt altında tutabilirsiniz.

iyzico ile Kolay Kredi Kartı Entegrasyonu

Iyzico entegrasyonu ile çağrı merkezi opaerasyonunuzu dakikalar içerisinde kredi kartı ödemeleri için uyumlu hale getirebilirsiniz. Iyzico ile olan işbirliğimiz sayesinde, operasyonunuzu aksatmadan çok hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kullanım kolaylılığı, tüm yeni teknolojileri, hızla operasyonlarımıza entegre edebilmesi ve 7/24 her ihtiyacımızda destek olan samimi personeli ile, AloTech, en iyi çalışma arkadaşlarımızdan biri.

Aylin Kılıç
KARİYER.NET RAPORLAMA PLANLAMA MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
E-Mail Yönetimi ve Çağrı Merkezi Entegrasyonunun Faydaları

İşletmeler için müşteri ilişkilerinin yönetimi son derece önemlidir. Çağrı merkezleri için e-mail entegrasyonu, müşteri hizmetlerinin hızlanmasına katkıda bulunur. E-mail yönetimi ise pek çok işlevi bir arada sunarak çağrı merkezlerinin operasyonel verimliliğine yardım eder. Peki e-mail yönetimi nasıl yapılır? Çağrı merkezlerinde müşteri hizmetlerine ne gibi yararlar sağlar? E-Mail Yönetimi Nedir? E-mail yönetimi e-postaların düzenlenmesi, kategorize edilmesi […]

BLOG
Memnuniyet Anketi Nedir? Memnuniyet Anketleri ile Müşteri İhtiyaçlarını Daha İyi Nasıl Anlarsınız?

Müşterilerinizin gerçekten ne istediğini anlamanın en etkili yollarından biri de doğru şekilde tasarlanmış müşteri memnuniyet anketleri kullanmaktır. İyi bir anket yalnızca müşteri ihtiyaçlarını anlamanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda iş süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi de ortaya koyar. Peki, anket tasarım araçları ve yapay zeka destekli anket çözümleri kullanarak müşterilerinizin beklentilerini daha doğru şekilde öğrenmek istemez misiniz? […]

WhatsApp ve Chatbot Entegrasyonlarıyla Müşteri Deneyimini Nasıl Geliştirirsiniz?
BLOG
WhatsApp ve Chatbot Entegrasyonlarıyla Müşteri Deneyimini Nasıl Geliştirirsiniz?

Müşteri deneyimi, markanızın başarıya ulaşmasında en hayati unsurlardan biridir. Özellikle günümüzde, dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte işletmenizin müşterilere daha hızlı ve etkili hizmet sunması gerekir. İşte tam bu noktada WhatsApp chatbot entegrasyonu devreye girer. Entegrasyon sayesinde işletmeniz müşteri deneyimini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda operasyonel verimliliğini kolaylıkla artırabilir. WhatsApp chatbot entegrasyonu, AloTech bulut tabanlı sistemlerle birlikte çalışarak […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat