Entegrasyonlar: AloTech ile Tüm İş Yazılımlarınızı Kolayca Entegre Edin

Kapalı devre çağrı merkezi operasyonları eski teknolojiye sahiptir. Entegrasyonlar ile çağrı merkezi operasyonlarınızı hızlandırıp daha akıllı hale getirebilirsiniz. AloTech’in açık API’ları ile CRM, ERP, ESP, BI Tool’larınız ve iç yazılımlarınızla kolay bir şekilde entegrasyon sağlayabilirsiniz. Böylece müşteri verilerinizle, çağrı merkezlerinizi uyumlu şekilde kullanabilir ve kendinize özel birçok çalışmayı gerçekleştirebilirsiniz.

Pop-up Kişi Bilgileri

Çağrı merkezi çalışanlarının işlemleri hızlandırmak için müşteri bilgilerine kolayca ulaşmaya ihtiyaçları vardır. CRM entegrasyonu ile beraber API yardımıyla gelen çağrılara ait müşteri bilgileri telefon numarası ile eşleştirebilir. Böylece, çağrı cevaplandığında müşterinin daha önce firmanızla yapmış olduğu görüşmeler, geçmiş işlemleri ve müşteri bilgileri temsilcinin ekranında pop-up olarak açılır.

Anlık Bilgilendirme

Müşterilerinizi anlık bilgilendirmek istediğiniz operasyonlarda, yapılacak entegrasyonlar aracılığıyla dilediğiniz bir değişken ile yapılan/istenen sorguları CRM’inizden alıp tercihinize göre SMS gönderebilir veya Text to Speech ile müşterilerinize okutabilirsiniz. Böylece hem müşteri temsilcilerinizin iş yükü azalacak hem de müşterilerinize daha hızlı hizmet verebileceksiniz.

CRM'iniz ile Entegre Olun

Bütün bilgileri tek havuzda toplamak, yönetim ve kalite kontrol adına oldukça önemlidir. AloTech, çağrı merkezinizin CRM’inizle entegre olmasını sağlar. Böylece Public API’larımız ile raporları çekebilir, dilediğiniz gibi düzenleyebilir ve sisteminize entegre edebilirsiniz.

Ekran Kaydı Çözümleri ile Entegre Olun

Gelişen teknolojiler ile birlikte müşteri temsilcilerinin sadece müşteri ile olan iletişimi değil, bilgisayar kullanımı ve istenen işlemleri ne kadar doğru veya hızlı yaptığı da artık bir KPI göstergesi olabiliyor. AloTech’in entegre olduğu ekran kaydı yazılımlarıyla ve esnek API uyumluluğu ile belirli aksiyonlarda ekran kaydını başlatıp durdurabilir ve bu kayıtları kendi sistemlerinizde kayıt altında tutabilirsiniz.

iyzico ile Kolay Kredi Kartı Entegrasyonu

Iyzico entegrasyonu ile çağrı merkezi opaerasyonunuzu dakikalar içerisinde kredi kartı ödemeleri için uyumlu hale getirebilirsiniz. Iyzico ile olan işbirliğimiz sayesinde, operasyonunuzu aksatmadan çok hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kullanım kolaylılığı, tüm yeni teknolojileri, hızla operasyonlarımıza entegre edebilmesi ve 7/24 her ihtiyacımızda destek olan samimi personeli ile, AloTech, en iyi çalışma arkadaşlarımızdan biri.

Aylin Kılıç
KARİYER.NET RAPORLAMA PLANLAMA MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Hizmetlerinde E-Mail Kanalını Aktif Olarak Kullanmanın 7 Avantajı

Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]

BLOG
TTS ve SR Teknolojileri ile Çağrı Merkezlerini Nasıl Güçlendiririz?

Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]

BLOG
IVR Çözümleri ile Müşteri Deneyimini Yeniden Şekillendirme

Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat